Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon

Vierailija
21.10.2023 |

Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.

Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.

Kommentit (8329)

Vierailija
6241/8329 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi = vanhapiika, joka ei ole kelvannut kellekään.

Vierailija
6242/8329 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko oma arvontuntosi kiinni siitä, että olet "kelvannut jollekin"? Onpa surullista. Etkö siis usko, että osa ihmisistä elää todella tyytyväistä elämää itekseen. Ja ymmärrän sen oikein hyvin siinä valossa, mitä täällä jotkut kirjoittaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6243/8329 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö lakko pitää?

Vierailija
6244/8329 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö lakko pitää?

Ap jätti loisivan miehen.

Vierailija
6245/8329 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko oma arvontuntosi kiinni siitä, että olet "kelvannut jollekin"? Onpa surullista. Etkö siis usko, että osa ihmisistä elää todella tyytyväistä elämää itekseen. Ja ymmärrän sen oikein hyvin siinä valossa, mitä täällä jotkut kirjoittaa. 

Minä olen kelvannut hyvin monille ja olen saanut valita vapaasti seurani.

Tunnen myös tyytyväisiä ihmisiä ja heille yhteistä on, etteivät ryhdy haukkumaan ketään, eivätkä koe vahingoniloa, jos joku parisuhde päättyy, varsinkin kun on lapsiakin. Kyllä sinusta kommenttisi perusteella saa mielikuvan, että onnellisuus huutaa poissaoloaan elämässäsi ja siksi ryhdyit haukkumaan, vaikka kukaan ei ole kuullut miehen versiota tapahtumista. 

Eli mahdollisesti luonnevikaa siinä määrin, että miehet ovat kiertäneet kaukaa.

Vierailija
6246/8329 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen myös tyytyväisiä ihmisiä ja heille yhteistä on, etteivät ryhdy haukkumaan ketään, eivätkä koe vahingoniloa, jos joku parisuhde päättyy, varsinkin kun on lapsiakin. Kyllä sinusta kommenttisi perusteella saa mielikuvan, että onnellisuus huutaa poissaoloaan elämässäsi ja siksi ryhdyit haukkumaan, vaikka kukaan ei ole kuullut miehen versiota tapahtumista. 

Eli mahdollisesti luonnevikaa siinä määrin, että miehet ovat kiertäneet kaukaa.

``Tunnen myös tyytyväisiä ihmisiä ja heille yhteistä on, etteivät ryhdy haukkumaan ketään``

Jaahas. Et näköjään itse kuitenkaan kuulu tuohon tyytyväisten ihmisten joukkoon, kun noin innokkaasti haukut täällä toisia.

- eri

Vierailija
6247/8329 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tossa oli haukkumista?

-eri

Vierailija
6248/8329 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tossa oli haukkumista?

-eri

Kyllä sinusta kommenttisi perusteella saa mielikuvan, että onnellisuus huutaa poissaoloaan elämässäsi

Eli mahdollisesti luonnevikaa siinä määrin, että miehet ovat kiertäneet kaukaa.

Vai pitäisikö nuo mieltää kehuiksi? Mitään neutraaleja, objektiivisia arvioita eivät ainakaan ole.

- eri eri

Vierailija
6249/8329 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mahdollisesti luonnevika

Jaahas, mikähän tuossa oli haukkumista? Vanhapiiaksi kutsuminen ei kuitenkaan ollut kehu. Kuulosti siltä, kuin parisuhde naiselle olisi joku statusjuttu, ja jotain on pielessä, jos miestä ei ole. 

Minä olen naimisissa, ollut jo pitkään. 

Vierailija
6250/8329 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhapiika ei ole haukkumasana.

Vierailija
6251/8329 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuulosti siltä, kuin parisuhde naiselle olisi joku statusjuttu, ja jotain on pielessä, jos miestä ei ole."

En tiedä onko parisuhde statusjuttu, mutta silloin, jos mies elä onnellisena sinkkuna eikä huoli suomalaista naista, niin kyllä keksitään vaikka mitä nimikkeitä ja vikoja miehelle. Suotakoon sama myös naisille.

Vierailija
6252/8329 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhapiika ei ole haukkumasana.

"...vanhapiika=joka ei kelvannut kenellekkään..."

Tää on todellakin haukkumista.

Vierailija
6253/8329 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kuulosti siltä, kuin parisuhde naiselle olisi joku statusjuttu, ja jotain on pielessä, jos miestä ei ole."

En tiedä onko parisuhde statusjuttu, mutta silloin, jos mies elä onnellisena sinkkuna eikä huoli suomalaista naista, niin kyllä keksitään vaikka mitä nimikkeitä ja vikoja miehelle. Suotakoon sama myös naisille.

Samalla logiikalla, kun täällä on oot?) haukuttu naiset moneen kertaan perusteellisesti, niin tästä eteenpäin voidaan haukkua miehet, ihan perusteetta, niinkö? Tulee mielewn lasten lällätys: joka toista ekana hakkuu, se on ite  

Tuossa kyseisessä kommentissa ei ollut pilkkaa ketään kohtaan. Hän totesi, että tulee surullinen olo ja on tyytyväinen, että on sinkku. Se ei ole mikään syy alkaa pilkkaamaan. Jos joku sut haukkuu, hauku se takas. Jos on tarpeen.

Vierailija
6254/8329 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Selasin ketjun lävitse - tää on todella surullinen ja ahdistava ketju. Onneksi en ole koskaan mennyt naimisiin ja hankkinut lapsia. Ap:n tapauksessa ero oli varsin järkevä - selkeästi avioliitosta puuttui rakkaus ja halu elää yhdessä! Mies oli itsepäinen idiootti, ihan oikein, että tuli jätetyksi - ei ilmeisesti hetkeäkään uskonut, että ap oli tosissaan."

"Tuossa kyseisessä kommentissa ei ollut pilkkaa ketään kohtaan. Hän totesi, että tulee surullinen olo ja on tyytyväinen, että on sinkku. Se ei ole mikään syy alkaa pilkkaamaan. Jos joku sut haukkuu, hauku se takas. Jos on tarpeen."

#palstalla on puusilmäisiä idioottinaisia

Vierailija
6255/8329 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö lakko pitää?

Jättikö? Aivan mahtava juttu!

Vierailija
6256/8329 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Selasin ketjun lävitse - tää on todella surullinen ja ahdistava ketju. Onneksi en ole koskaan mennyt naimisiin ja hankkinut lapsia. Ap:n tapauksessa ero oli varsin järkevä - selkeästi avioliitosta puuttui rakkaus ja halu elää yhdessä! Mies oli itsepäinen idiootti, ihan oikein, että tuli jätetyksi - ei ilmeisesti hetkeäkään uskonut, että ap oli tosissaan."

"Tuossa kyseisessä kommentissa ei ollut pilkkaa ketään kohtaan. Hän totesi, että tulee surullinen olo ja on tyytyväinen, että on sinkku. Se ei ole mikään syy alkaa pilkkaamaan. Jos joku sut haukkuu, hauku se takas. Jos on tarpeen."

Kutsuisin ketä tahansa samoin toimivaa itsepäiseksi idiootiksi. Eipä tuosta tapauksesta oikein muutakaan voi sanoa. Joustava älypää? Tyyppi ostaa puhtaat kalsarit mieluummin, kuin pesee likaiset, nukkuu viikkotolkulla likaisissa lakanoissa...menettää mieluummin  perheensä, kuin tekee mitään kodin hyväksi. Mitään älykästä tuossa toiminnassa ei ole. Ihan sama, onko kyseessä mies tai nainen. 

Eri

Vierailija
6257/8329 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on kyll hyvin herkkäsieluisia miehiä. Nää uniikit kaurahiutaleet eivät kestä puolta poikkipuolista sanaa MIESTEN edesottamuksista, oli se kuin älyvapaata toimintaa hyvänsä. Samaan syssyyn voi kuitenkin haukkua kaikki naiset.  

Vierailija
6258/8329 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa juoppohullujen houreilta.

Vierailija
6259/8329 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö lakko pitää?

Jättikö? Aivan mahtava juttu!

Jep. Viimeisin näkemäni päivitys on, että ap ostaa miehen osuuden asunnosta ja muuttaa sinne takaisin lasten kanssa. Toivottavasti muutkin kotiorjat ottavat opikseen.

Vierailija
6260/8329 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotiorja = laiska ja kädetön suomimatami (piereskeleekin älyttämästi)

Jos mies on tuota mieltä kotiorjastaan, niin eikös tuo sitten ole ihan win-win-tilanne. Kumpikin pääsee eroon kumppanista, jota ei rakasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän