Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon

Vierailija
21.10.2023 |

Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.

Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.

Kommentit (8329)

Vierailija
5941/8329 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen työ on niin tärkeää ja vaativaa, ettei hänellä riitä voimia kotitöihin. Lisäksi hän kykenee delegoimaan, joten hän delegoi kotityöt vaimolleen. Vitsivitsi.

Miesparka vielä kaivaa kaikki vapaa-aikansa salaojia ja kantaa rakennustarvikkeita. Ei siinä nyt herranen aika mitenkään jaksa viikata omia kalsareita kaappiin.

Naisparka se ei jaksa kaivaa salaojia kun on niin heikko

Vierailija
5942/8329 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen työ on niin tärkeää ja vaativaa, ettei hänellä riitä voimia kotitöihin. Lisäksi hän kykenee delegoimaan, joten hän delegoi kotityöt vaimolleen. Vitsivitsi.

Miesparka vielä kaivaa kaikki vapaa-aikansa salaojia ja kantaa rakennustarvikkeita. Ei siinä nyt herranen aika mitenkään jaksa viikata omia kalsareita kaappiin.

Naisparka se ei jaksa kaivaa salaojia kun on niin heikko

Ainoa homma mihin nämä eivät koskaan väsy, on kotitöistä ruikuttaminen ja miesten mollaaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5943/8329 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen ei muka tarvitsisi tehdä yhteisessä kodissa kotitöitä?

Huonoja tekosyitä kyllä löytyy sivu kaupalla, järkevää vastausta ei vielä kukaan ole osannut kertoa. 

Vierailija
5944/8329 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä rakensin talon niin akat saa sen siivota

Ja kun sinä rakensit, akka hoiti lapset ja teki kaikki kotityöt silloisessa kodissa.

Vierailija
5945/8329 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoja tekosyitä kyllä löytyy sivu kaupalla, järkevää vastausta ei vielä kukaan ole osannut kertoa. 

Tuossa kommentissa on kaksi virhettä

1. Yksikään mies ei ole väittänyt, ettei tarvitsisi tehdä kotitöitä yhteisessä kodissa, eli tuo on jonkun palstamamman itse keksimä olkiukko

2. Tässä ketjussa on aika moni perustellut, miksi kotityöt joissain kodeissa jakautuu siten, että toinen tekee enemmän, mutta mikään syy ei kelpaa teille.

Vierailija
5946/8329 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se noloa että jos kotitöitä ei jaeta tasan puoliksi niin muikkeli ottaa eron. Niinkuin niitä tehtäviä olisi niin paljon.

Vielä nolompaa on, jos ukkeli ei ota onkeensa ja suostu tekemään omaa osaansa, vaan tosiaan päästää muikkelin lähtemään. En ole muuten vieläkään nähnyt perustelua sille, miksi kotityöt ovat vähäisiä jos vaimo tekee ne kaikki, mutta hirvittävän työläitä jos miehen pitäisi tehdä edes puolet.

Naapurustossa asuu takuulla yksi palstamamma. On kuulemma aina aluksi töissä, kunnes saa jonkun miehen koukkuun. Hetken päästä alkaa sairaslomailu ja mies joutuu elättämään naisen, tämän pari toiselle miehelle porsittua nasua ja yhteisen lapsen. Mamma lorvii päivät kotona ja hyvin kuuluu välillä pihalle saakka, kun siellä otetaan yhteen kotitöistä. Mies lähtee aamulla klo 6:30 töihin ja palaa yleensä aikaisintaan klo 17:30 takaisin. Mamma ei kuulemma ole ehtinyt käyädä kaupassa, tehdä ruokaa, eikä siivota, joten mies on vakavissaan jo harkinnut lähteä muualle. Jos tuo mamma oleilee tällä palstalla niin epäilen, että mahtaakohan tunnustaa rehellisesti, että on aivan helvetin laiska paskaläjä. 

Vierailija
5947/8329 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun sinä rakensit, akka hoiti lapset ja teki kaikki kotityöt silloisessa kodissa.

Ei ollu akkaa, eikä lapsia.

Vierailija
5948/8329 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö kuvittelet? Taidat nyt puhua vain omasta epäonnistuneesta elämästäsi, ihan kokemuksen äänellä.

Vierailija
5949/8329 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se noloa että jos kotitöitä ei jaeta tasan puoliksi niin muikkeli ottaa eron. Niinkuin niitä tehtäviä olisi niin paljon.

Vielä nolompaa on, jos ukkeli ei ota onkeensa ja suostu tekemään omaa osaansa, vaan tosiaan päästää muikkelin lähtemään. En ole muuten vieläkään nähnyt perustelua sille, miksi kotityöt ovat vähäisiä jos vaimo tekee ne kaikki, mutta hirvittävän työläitä jos miehen pitäisi tehdä edes puolet.

Naapurustossa asuu takuulla yksi palstamamma. On kuulemma aina aluksi töissä, kunnes saa jonkun miehen koukkuun. Hetken päästä alkaa sairaslomailu ja mies joutuu elättämään naisen, tämän pari toiselle miehelle porsittua nasua ja yhteisen lapsen. Mamma lorvii päivät kotona ja hyvin kuuluu välillä pihalle saakka, kun siellä otetaan yhteen kotitöistä. Mies lä

Kerroit varmaan omasta perhe-elämästäsi. 

Vierailija
5950/8329 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tunnisti itsensä.

Vierailija
5951/8329 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö kuvittelet? Taidat nyt puhua vain omasta epäonnistuneesta elämästäsi, ihan kokemuksen äänellä.

Ei. Olen vaan nähnyt sivusta muutaman tapauksen, missä mies on rakentanut, nainen on tehnyt kaiken kotona ja mies on vielä kehdannut valittaa kuinka nainen vain laiskottelee kun hän raataa.

Vierailija
5952/8329 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mies on vielä kehdannut valittaa kuinka nainen vain laiskottelee kun hän raataa."

Te naiset olette niin kovia valehtelemaan ja laittamaan varsinkin miesten suuhun sanoja, että takuulla se mies ei ole sanonut noin.

Vierailija
5953/8329 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Olen vaan nähnyt sivusta muutaman tapauksen, missä mies on rakentanut, nainen on tehnyt kaiken kotona ja mies on vielä kehdannut valittaa kuinka nainen vain laiskottelee kun hän raataa.

Joo ja minä olen nähnyt 100 tapausta kun mies rakentaa taloa, nainen valittaa kun "mitään ei tapahdu" ja kehtaa valittaa kuinka mies laiskottelee.

Elätte pilvilinnoissa arvon "leidit".

Vierailija
5954/8329 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja minä olen nähnyt 100 tapausta kun mies rakentaa taloa, nainen valittaa kun "mitään ei tapahdu" ja kehtaa valittaa kuinka mies laiskottelee.

Elätte pilvilinnoissa arvon "leidit".

... ja voisin vielä lisätä että olen rakennusmestari etelä-suomessa ;)

Vierailija
5955/8329 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joo ja minä olen nähnyt 100 tapausta kun mies rakentaa taloa, nainen valittaa kun "mitään ei tapahdu" ja kehtaa valittaa kuinka mies laiskottelee.

Elätte pilvilinnoissa arvon "leidit"."

Tuota kuulee paljon ja varsinkin silloin, kun mies käy päivätöissä ja rakentaa taloa töiden jälkeen.

Vierailija
5956/8329 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa kommentissa on kaksi virhettä

1. Yksikään mies ei ole väittänyt, ettei tarvitsisi tehdä kotitöitä yhteisessä kodissa, eli tuo on jonkun palstamamman itse keksimä olkiukko

2. Tässä ketjussa on aika moni perustellut, miksi kotityöt joissain kodeissa jakautuu siten, että toinen tekee enemmän, mutta mikään syy ei kelpaa teille.

Koko ketjun aihe on se, kun toinen ei tee kotitöitä. Niin miten sinä saat siitä olkiukon?

Sen lisäksi joku tulee säännöllisesti haukkumaan naiset laiskoiksi, koska olettavat puolison tekevän osansa. Siis naiset haukutaan, ei sitä puolisoa, joka ei mitään tee. Oli mies tai nainen. 

Jos haluat vaan vitt uilla, olet itse pelkkä olkiukko, ja sikäli todella turhake.

Vierailija
5957/8329 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollu akkaa, eikä lapsia.

No sittenhän sinä sen siivoat myös?!?!

Vierailija
5958/8329 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutku ne kotityöt on niin mitättömiä. Siis ihan olemattomia. Kotona voi olla 1-5 lasta, mut ei niiden hoito, ruuanlaitto, siivous, kaupat...jne. ole mitään työtä. Sehän on vain käsien heiluttelua ja makaamista. Toisin, kun MIES rakentaa talon, pitää siitä levätä se loppuelämä. 

Vierailija
5959/8329 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ketjun aihe on se, kun toinen ei tee kotitöitä. Niin miten sinä saat siitä olkiukon?

Sen olkiukon synnytätte te itse, en minä. Teillä on todella naurettavia kuvitelmia.

Sen lisäksi joku tulee säännöllisesti haukkumaan naiset laiskoiksi, koska olettavat puolison tekevän osansa. Siis naiset haukutaan, ei sitä puolisoa, joka ei mitään tee. Oli mies tai nainen. 

Johtunee ihan siitä, että te mäkätätte täällä kuorossa, miten mies ei tee juuri mitään, kun mies tekee sen miten töiltään ehtii ja raskaiden töiden tekijät jaksamisen mukaan.

Jos haluat vaan vitt uilla, olet itse pelkkä olkiukko, ja sikäli todella turhake.

Itse olet varsinainen vihtahousu!!1

Vierailija
5960/8329 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutku ne kotityöt on niin mitättömiä. Siis ihan olemattomia. Kotona voi olla 1-5 lasta, mut ei niiden hoito, ruuanlaitto, siivous, kaupat...jne. ole mitään työtä. Sehän on vain käsien heiluttelua ja makaamista. Toisin, kun MIES rakentaa talo

Täh!? Vedä henkee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi