Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon

Vierailija
21.10.2023 |

Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.

Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.

Kommentit (8336)

Vierailija
3641/8336 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"On siis suomalaisten naisten syytä, että suomalaiset miehet kohtelevat tuontinaisiaan huonosti?"

Kyllä mä uskon, että suomalaisten naisten ilkeä suhtautuminen toisiin naisiin saa ihmisten mielikuvat vääristymään. Tuskin lapsi, joka on ilkeän ja miehiä sekä itseään kauniimpia naisia vihaavan äidin kasvattama, kovin suopeasti suhtautuu aikuisiällä yleensäkin ihmisiin. 

Tälläkin palstalla aasialaiset naiset nähdään pelkästään maksullisina, koirina, orjina jne, ja kuten olet varmaan itsekin huomannut, nämä jotenkin kehitysvammaisilta vaikuttavat naisoletetut sitten hokevat joka käänteessä teiltä toisilta oppimiaan mielikuvia aasialaisista naisista. Annatte myös todella huonoa esimerkkiä vielä miehen kosketusta kokemattomille tytöille ja vanhemmillekin naisille, kun näette miehetkin pelkästään sovinisteina, sikoina, alistajina ja juoppoina.

"Annatte myös todella huonoa esimerkkiä vielä miehen kosketusta kokemattomille tytöille ja vanhemmillekin naisille..." Siis mitä ihmettä tällä tarkoitat?? Miten "vielä miehen kosketusta kokemattomille tytöille" pitäisi opettaa?? Olemaan aulis, nöyrä ja palvelualtis?? Kammottavaa.

Minä ainakin opetin tyttärelleni pitämään puolensa ja olemaan varovainen miesten kanssa. Heidän motiivejaan kun ei nuori tyttö aina tiedä. Nyt hän on aikuinen ja kihloissa. Säästyi pahemmilta "sioilta". 

Vierailija
3642/8336 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tää on se Hevostallissa riehunut sekopää. Sillä mitään vaimoa ja lapsia ole 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3643/8336 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta kun täällä joku kirjoittaa aasialaisista naisista, niin se on vain haukkuakseen suomalaisia naisia. Aasialaisissa kun kuulemma se "palveleva asenne" niin viehättää. Mitä muuta se on kuin sovinistin halu alistaa nainen tahtoaan tottelevaksi orjaksi ja hyväksikäyttöä? Tasa- arvo kotitöissä, lastenhoidossa ja yhteisissä päätöksissä ei kelpaa noille sovinisteille. 

Vierailija
3644/8336 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eli miesten huono käytös on naisten syytä. Miksi tämä mallioppiminen ei kuitenkaan onnistu esimerkiksi niiden kalsareiden pesemisessä ja imuroinnissa?"

Osittain ainakin, koska kotoahan lapset saavat eniten malliesimerkkejä elämäänsä. Tuohon kalsareiden pesemiseen on vaikea antaa vastausta, koska koko aloitushan saattaa olla pelkkä provo. Teitä on niin äärettömän helppoa härnätä mitä ihmeellisimmillä tarinoilla mutta kaikkein suosituimpia ovat tietenkin kaikki miehiin liittyvä negatiivisuus. 

Aloituksesta riippumatta on taroeeksi monella naisella tarpeeksi huonoja kokemuskia liian huonoista miehistä. Kuten tästäkin ketjusta on saanut lukea. 

Miksi kenelläkään olisi tarve nähdä miehet huonoina, jos he olis aina hyviä? 

Miksi naiset keksis hyväkskäyttö ym. tarinoita? 

Miksi naisilla olis joku syntymästä saatu epäinhimmillinen tarve demonisoida miehet, kun hybien miesten kanssa on hyvä elää? 

Omani on onneks näitä hyviksii. Samoin suurin osa tuntemistani miehistä.

Vierailija
3645/8336 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten kuulostaa hyvältä, mut vähän öksyä tuo, et miesten iloksi talo täyteen kauniita nuoria naisia.

- Mitä ihmettä sä olet taas lukenut? Kyllä he kokoontuvat ihan omaksi ilokseen ja joskus on myös omia miehiäkin mukana, mutta harvemmin.

Eivätkö he kaikki ole varattuja? Jos ei, niin sinkkuiltoja? Kun ei kai varatut ukkomiehet tule teille katselee nuoria kaunottaria?

- Ei, vaan kuten sanoin, että pitävät usein illanistujaisia, joihin kuuluu hyvä ruoka. Ja mitä väliä sillä on, ovatko varattuja vai sinkkuja? Samalla tavalla kaikki voivat syödä ja pitää hauskaa yhdessä.

Uskotko, että me suomimammat osataan kans laittaa ruokaa? Meillä kans illallisia. Ja ihmiset mielellään tulevat meille syömään ja viihtymään. Heidän ei tarvi olla nuoria kauniita naisia. Ovat kiinnostavia ihmisinä, ei esineinä. Ja mies tykkää erityisesti siitä, että saa katsella minua. Ja viettää kanss

Muut mammat ei minua tästä kiitä, mutta vinkkinä: sinun persoonallinen kirjoitus- ja kommentointityylisi on hyvin, hyvin, hyvin (sanoinko hyvin) helppo tunnistaa. Ja siksihän monet kommentoijat kiusoittelevat sinua, kun teet pitkiä päiviä raskasta työtä, työmatkoja, hellit vaimoa useasti viikossa, kuskaat lapsia, vietät upeita illallisia, syöt itämaisesti maustettuja ruokia, kikattelet kauniiden aasialaisten tyttöjen kanssa jne. Ja silti olet klo 7-23 palstalla. Huomaatko miksi sinua kiusoitellaan täällä?

Vierailija
3646/8336 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Etkö sinä osaa tehdä sellaista ruokaa, joka maistuu vaimollekin? Eikö vaimo voi opettaa sinua?"

Tietysti osaan, mutta koska valikoima on suppeampi ja hän on oikein taitava kokkailemaan, niin kätevämpää näin. Siinäkin suhteessa aasialaiset naiset ovat mahtavia, että he nauttivat, kun tekevät hyvää ruokaa ja saavat ruokailijat syömään tyytyväisinä. Meillä on kesäaikaan harva se viikonloppu jonkinlaiset kekkerit, joihin tulee vaimon kavereita syömään ja seurustelemaan. Varmaan palstamammojen "miesten" mielestä säälittävää, kun koti on täynnä kauniita nuoria naisia, jotka touhuavat yhdessä ja iloinen puheensorina täyttää tilan.

Ei jumaliste. Mitä harlekiineja tämä heebo lukee? 😂😂😂

Samaa kyselin jo pari viikkoa sitten. On sillä ihme ikuisten sadut.

Vierailija
3647/8336 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä asia käsiteltiin jo aiemmin. Vaimo on kokopäivätöissä ja hoitaa lasten kuskaamiset.

Heppu saisi tulla kertomaan, mistä he vaimon kanssa taikovat lisätunteja vuorokauteen. Vaimo on kokopäivätöissä ja ehtii tehdä kaikki kotityöt ennen kuin mies tulee kotiin, mies taas on kokopäivätöissä ja ehtii silti tykittää naisvihaa palstalle suunnilleen koko aukioloajan.

Kyl tää mies myös kuskasi vaimoaan ja lapsiaan kauppaan ja tarhaan. Kunnes vaimo sai lahjaksi oman auton. En sit ihan tiedä niistä miehen työajoista.

Ne vaihtelee sen mukaan, mikä milloinkin on tarinan kannalta edullista. Esmes näin: Vaimo lähtee aamulla ennen miestä töihin ja tekee aamupalan miehelle valmiiksi ennen lähtöään, mutta mies kuitenkin kuskaan vaimon sinne töihin. En sit tiedä, kääntyykö se vaimo takaisin puolivälissä, jotta mies saa viedä, vai mikä kuvio siinä on. Vaimo on kokopäivätyössä ja mies on viikonkin ulkomailla keikkahommissa, lisäksi tekee 11-tuntista päivää fyysisesti raskaassa työssä eikä siksi kykene ``auttamaan``kotihommissa, joten vaimo tekee kaiken yksin ja ihan mielellään, mutta mies on usein etäpäivillä kotona ja tekee vaimolle ruokaa, vaikka vaimo tekeekin keittiössä taikojaan eikä anna miehen mennä sinne sotkemaan. Vaimo siis tekee kaiken mutta hommat menee kuitenkin kokolailla tasan.

Ne lapset on sitten vielä luku sinänsä, niistä ei tarina kerro mitään muuta kuin että niitä on. Melkoisia statisteja kyllä, en ole saanut selviää, että säilytetäänkö niitä jossain komerossa vai mikä järjestely. Hoitoon niitä kuitenkin kai viedään, kun vaimo sai autonkin sitä varten, tosin vasta äskettäin. Sitä ennen hän vei ja nouti lapset, mutta ei kävellen, bussilla eikä autolla. Kuulostaa tosiaan Harry Potterin taikamaailmalta.

Jännityksellä odotan uusia juonenkäänteitä.

Vierailija
3648/8336 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten me muka jaksetaan mitään tehdä kun rankan päivä päätteeksi pitää täälläkin ihmetellä kuinka saatanan tyhmiä ihmisiä maailmaan mahtuu?

Vierailija
3649/8336 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se oli ihan sinun oma kertomus siitä, miksi sieltä Aasiasta kannattaisi jokaisen suomalaisen miehen hakea se vaimo. Heikäläisillä kun "asenne" vielä oikea."

No, tiedän sekä omasta kokemuksesta, että myös muiden aasialaisten vaimojen miesten puheista, että moni on kyllästynyt suomalaisten naisten kylmyyteen ja siihen, että teitä on todella mahdotonta saada tyytyväiseksi. Teistä puuttuu lämpö, naisellisuus, herkimpien tunteiden näyttämisen taito ja kärsivällisyys. Eli ei kovin kummoinen riita tarvi syntyä, kun draamaa riittää huonolla tuurilla vaikka loppuiäksi tai pikemminkin loppuajaksi mitä se muutaman vuoden panemisesta alkanut "rakkaustarina" yleensä kestää.

Aasialaisilla naisilla on todellakin asenne kohdallaan, eli temperamenttia löytyy, mutta he eivät silti ole sellaisia riitapukareita mitä tämäkin ketju on tulvillaan. He eivät myöskään ole alistuja, vaikka te niin haluatte väittää, vaan päinvastoin todellisia taistelijoita jos tarve vaatii. Riippuu tietysti myös naisen lähtömaasta, mutta oman tuttavapiirin kaikki naiset ovat maasta, jossa kulttuurikin on jo sellainen, että naisten pitää elää kunniallisesti ja vanhemmat eivät todellakaan päästä tyttäriään muuttamaan kauas pois, ennen kuin mies on osoittautunut kunnolliseksi ja vastuun kantavaksi mieheksi. Alussa varsinkin mies on perheen elättäjä ja se on tietysti jokaiselle tuttavapiirin miehelle ollut itsestään selvyys.

Juuri se ystävällinen ja kunnioittava asenne heillä johtaa myös siihen, että me miehet kohtelemme tietenkin omia vaimojamme, kuin kuningattaria, eli he saavat paljon rakkautta ja hellyyttä, lahjoja ihan viikottain, sekä tietenkin autamme myös kotitöissä. Monilla tuttavilla vaimot ovat vielä kotirouvia, koska ovat asuneet niin lyhyen ajan vasta täällä, ettei kielitaito riitä työpaikan saamiseen. Ne, jotka ovat töissä, ovat todella ahkeria ja siksi minua ainakin hävettää se miten halventavasti te noista naisista täällä puhutte.

Vierailija
3650/8336 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Huomaatko nyt yhtään, miksi tästä kaikesta joku saattaa ärsyyntyä?? Ihan vaimosi puolesta siis."

En ihan alusta saakka oo lukenu tätä, mut monet naurut oon saanu. Ärsyyntyminen tulee selkeesti siitä että jengi kuvittelee ainakin puolet lisää ja sit hermoaa siltä pohjalta. ;)

Tää jätkä on satuillut niin paljon, ettei siihen stooriin mahdu enää mitään mielikuvitustarinaa lisää.

Vierailija
3651/8336 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja silti olet klo 7-23 palstalla. Huomaatko miksi sinua kiusoitellaan täällä?"

No, te jotka olette täällä klo 7-23 välisen ajan ja vielä enemmänkin, koska yritätte yhdistellä eri henkilöiden kirjoittamia kommentteja yhden ja saman kirjoittamiksi, on ainakin minulle mainiota viihdettä. Nyt en vähään aikaan ole tehnyt ulkomaan keikkoja, mutta viimeksi kun olin reilun kolme kuukautta reissussa ja sen jälkeen lueskelin palstaa, niin kyllä täällä oli aika monta mamma aivan varmoja, että minä olen sen ja sen kommentin takana. Tänään viimeksi minua on luultu miesvihanäkyväksi-mieheksi. Jatkakaa ihmeessä. :D

Vierailija
3652/8336 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Se oli ihan sinun oma kertomus siitä, miksi sieltä Aasiasta kannattaisi jokaisen suomalaisen miehen hakea se vaimo. Heikäläisillä kun "asenne" vielä oikea."

No, tiedän sekä omasta kokemuksesta, että myös muiden aasialaisten vaimojen miesten puheista, että moni on kyllästynyt suomalaisten naisten kylmyyteen ja siihen, että teitä on todella mahdotonta saada tyytyväiseksi. Teistä puuttuu lämpö, naisellisuus, herkimpien tunteiden näyttämisen taito ja kärsivällisyys. Eli ei kovin kummoinen riita tarvi syntyä, kun draamaa riittää huonolla tuurilla vaikka loppuiäksi tai pikemminkin loppuajaksi mitä se muutaman vuoden panemisesta alkanut "rakkaustarina" yleensä kestää.

Aasialaisilla naisilla on todellakin asenne kohdallaan, eli temperamenttia löytyy, mutta he eivät silti ole sellaisia riitapukareita mitä tämäkin ketju on tulvillaan. He eivät myöskään ole alistuja, vaikka te niin haluatte väittää, vaan päinvastoin todellisia tai

Joopa joo. Asun Tampereella ja joka ikinen aasialaisnainen on joko  ravintolassa tai thai-hieromossa töissä. Rumia, tympääntyneitä ja töykeitä eukkoja. Vtut sun iloisesti kikattavista kaunottarista. En ole nähnyt. Ja olen mies. Painanut varmaan sitä sunkin hapanta eukkoas siinä Puutarhakadun kulmassa. 

Vierailija
3653/8336 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Niin, tytöille, joita mies ei ole vielä hakannut tai rais kannut. "

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000010109742.html

Onko selvinny onko tuo joku palstalainen?

Tää on  palstaulin aasialainen vaimo. Sillä napsahti vuosien koirana kohtelu. Puolustakaa myös aasialaisia naisia suomalaisilta miehiltä!

Raipan käyttö viittaa ihan kantasuomalaiseen naiseen, ehkä jopa heppanaiseen. Hän on ensin saanut huijattua miehen suhteeseen, tehnyt muutaman kersan ja kun mies ei ole alistunut ja lähtenyt lätkimään, nainen kohdistaa vihansa lapsiin ja muihin ulkopuolisiin. Tyypillistä suomalaisille naisille, eli halusi näyttää avoimesti millainen alistaja ja sadisti sosiopaatti on.

Toi juttu on karmaiseva ja itku meinas tulla sitä lukiessa. 

Kovin yleistä tuo ei ole. En ole koskaan aiemmin vastaavasta lukenut. Toisin kuin perhesurmista ja kirveen kanssa hankeen ajosta. Tekijöinä eivät ole olleet perheenäidit.

Vierailija
3654/8336 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuulostaa tosiaan Harry Potterin taikamaailmalta.

Jännityksellä odotan uusia juonenkäänteitä."

Se on Ivar von Inkel from Palstastan- taikamaailma. Siellä kaikki on mahdollista. 

Vierailija
3655/8336 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Täällä arvostellaan vaan heidän asennevammaisia miehiä, jotka pitävät näitä ihanuuksia:"maksullisina, orjina, koirina, palvelijoina, passaajina ja ties minä."

Jokainen kuvaus on kotoisin naisten ajatusmaailmasta. Hävettäisi olla suomalainen nainen ja hyväksyä hiljaa tuollainen nimittely.

-eri

Vierailija
3656/8336 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihania naisia

https://yle.fi/a/74-20061614

Se hetki kun et enää pärjää verbaalisesti > linkitä, uli, linkitä 😂

Ja ihan "pieni" maalitolppien siirto😅

Vierailija
3657/8336 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, te jotka olette täällä klo 7-23 välisen ajan ja vielä enemmänkin, koska yritätte yhdistellä eri henkilöiden kirjoittamia kommentteja yhden ja saman kirjoittamiksi, on ainakin minulle mainiota viihdettä. Nyt en vähään aikaan ole tehnyt ulkomaan keikkoja, mutta viimeksi kun olin reilun kolme kuukautta reissussa ja sen jälkeen lueskelin palstaa, niin kyllä täällä oli aika monta mamma aivan varmoja, että minä olen sen ja sen kommentin takana. Tänään viimeksi minua on luultu miesvihanäkyväksi-mieheksi. Jatkakaa ihmeessä. :D

Se on varmaan joku uusi, tehän kirjoitatte ihan eri tavalla. Miesvihanäkyväksimiehelläkin on omat maneerinsa ja pakkomielteensä, mutta hänestä puuttuu kokonaan mahtipontisuus ja grandiositeetti. Ja tietysti se eritteiden heittely, kun hihna alkaa luistaa.

Vierailija
3658/8336 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

``Juuri se ystävällinen ja kunnioittava asenne heillä johtaa myös siihen, että me miehet kohtelemme tietenkin omia vaimojamme, kuin kuningattaria, eli he saavat paljon rakkautta ja hellyyttä, lahjoja ihan viikottain, sekä tietenkin autamme myös kotitöissä.``

Autatte kotitöissä, eli teette kotona edes jotain. Itse sanoit että teillä jopa menee tekemiset aika tasan. Se, että suomalainen nainen toivoo miehen tekevän kotona edes jotain, tekee kuitenkin sinun mielestäsi suomalaista naisista laiskoja. Mutta aasialaisista ei tee? 

Ihmetyttääkö sinua, jos herää epäilys että juttusi ovat vain satuilua, jonka tarkoituksena on haukkua ja halventaa suomalaisia naisia? Miksi se ihmetyttää sinua?

Vierailija
3659/8336 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Näin kun kerrot, ei kuulosta pahalta. Miten välillä onnistut antaa itsestäsi todella sikamaisen kuvan. Ja jos oikeasti teet niitä kotihommia myös kohtuudella, et auta, vaan teet osuutesi. Ymmärräthän, että eivät ole sama asia?"

Sille en mahda mitään, jos omat mielikuvanne ovat mitä ovat. Meillä kun on kotikielenä englanti, niin silloin puhumme auttamisesta, koska on kohteliasta kysyä, voinko auttaa tai voitko auttaa. Täällä ei taida olla mitään sellaista, että sanoo miehet mitä tahansa, etteikö sitä ymmärrettäisi väärin tai tahallaan vääristeltäisi. Tavallaan hyvin viihdyttävää, mutta antaa naisista äärimmäisen vähä-älyisen kuvan.

Ei, kyl se vähä-älyinen kuva tulee ihan sieltä. Kysyykö siis vaimosi kans, voiko hän auttaa? Ja vasta luvan saatuaan alkaa tehdä ruokaa tai siivota?

Ihminen paljastaa paljon todellisuudestaan sillä perusteella, miten sanoja käyttää. Ihan sama mikä kieli on kyseesä.

Vierailija
3660/8336 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet sinä viihdyttävä epeli. Ja siksikin niin tunnistettava 😉 Jatka ihmessä. Pitäähän meidän mammojenkin saada hupia täältäkin ja kyllä me sinusta saadaankin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi