Kyllästyin passaamaan perhettä, menin lakkoon
Perheessä mies ja kaksi teiniä. Havahduin siihen, että he odottavat itsestäänselvyytenä kaiken tulevan valmiina eteen, eikä mitään tarvitse tehdä itse. Teineille on kyllä opetettu kotityöt, mutta eivät näköjään viitsi tehdä niitä. Olen tehnyt pitkään ns. kaiken edes miettimättä sitä, nyt riittää. Aloitin lakon iltapäivällä, en tee enää yhtään mitään kenenkään muun hyväksi, tehkööt itse.
Ensimmäinen ilta: mies ihmettelee, eikö sauna olekaan lämmin. No ei ole, kun et lämmittänyt. Minähän sanoin, että hoitakaa kaikki itse.
Kommentit (8336)
Vierailija kirjoitti:
"Ja silti olet klo 7-23 palstalla. Huomaatko miksi sinua kiusoitellaan täällä?"
No, te jotka olette täällä klo 7-23 välisen ajan ja vielä enemmänkin, koska yritätte yhdistellä eri henkilöiden kirjoittamia kommentteja yhden ja saman kirjoittamiksi, on ainakin minulle mainiota viihdettä. Nyt en vähään aikaan ole tehnyt ulkomaan keikkoja, mutta viimeksi kun olin reilun kolme kuukautta reissussa ja sen jälkeen lueskelin palstaa, niin kyllä täällä oli aika monta mamma aivan varmoja, että minä olen sen ja sen kommentin takana. Tänään viimeksi minua on luultu miesvihanäkyväksi-mieheksi. Jatkakaa ihmeessä. :D
Oikeasti?!? Menikö sinulla ihan ohi? Etkö tajunnut, että sinut tunnistetaan?
"Olet sinä viihdyttävä epeli. Ja siksikin niin tunnistettava 😉 Jatka ihmessä. Pitäähän meidän mammojenkin saada hupia täältäkin ja kyllä me sinusta saadaankin."
Aasialaiset vaimot ja äidit ovat myös tuossa mielessä parempia, ettei heille tulisi mieleenkään perustaa mammapalstaa, jossa istutaan aamusta yömyöhään ja lapset, sekä kotityöt jäävät hoitamatta. Samalla tietysti kertoen auliisti, millainen porsas on mieheksi tullut otettua ja teinitkin elävät suunnilleen omien ulosteittensa seassa. On siinä hupia kerrakseen.
Vierailija kirjoitti:
No, te jotka olette täällä klo 7-23 välisen ajan ja vielä enemmänkin, koska yritätte yhdistellä eri henkilöiden kirjoittamia kommentteja yhden ja saman kirjoittamiksi, on ainakin minulle mainiota viihdettä. Nyt en vähään aikaan ole tehnyt ulkomaan keikkoja, mutta viimeksi kun olin reilun kolme kuukautta reissussa ja sen jälkeen lueskelin palstaa, niin kyllä täällä oli aika monta mamma aivan varmoja, että minä olen sen ja sen kommentin takana. Tänään viimeksi minua on luultu miesvihanäkyväksi-mieheksi. Jatkakaa ihmeessä. :D
Kolme kuukautta reissussa. Vaimon ja lasten usein tapahtuva hemmottelu ja yllätykset ovat siis etänä?
Mä en kyllä istuis joka ilta tuntituolkulla pers homeessa täällä mammapalstalla huutamassa kilpaa mammojen kanssa, jos mulla olis kotoa ihana vaimo. Sanompahan vaan.
Anna osottees niin mä haen sen sen sun akan tänne hoitoon kun sulla kerta näyttää olevan parempaa tekemistä.
Ukko
Vierailija kirjoitti:
"Olet sinä viihdyttävä epeli. Ja siksikin niin tunnistettava 😉 Jatka ihmessä. Pitäähän meidän mammojenkin saada hupia täältäkin ja kyllä me sinusta saadaankin."
Aasialaiset vaimot ja äidit ovat myös tuossa mielessä parempia, ettei heille tulisi mieleenkään perustaa mammapalstaa, jossa istutaan aamusta yömyöhään ja lapset, sekä kotityöt jäävät hoitamatta. Samalla tietysti kertoen auliisti, millainen porsas on mieheksi tullut otettua ja teinitkin elävät suunnilleen omien ulosteittensa seassa. On siinä hupia kerrakseen.
Ja silti sinä olet täällä mammojen kanssa 7:00-23:00 😉 pus
Vierailija kirjoitti:
"Se oli ihan sinun oma kertomus siitä, miksi sieltä Aasiasta kannattaisi jokaisen suomalaisen miehen hakea se vaimo. Heikäläisillä kun "asenne" vielä oikea."
No, tiedän sekä omasta kokemuksesta, että myös muiden aasialaisten vaimojen miesten puheista, että moni on kyllästynyt suomalaisten naisten kylmyyteen ja siihen, että teitä on todella mahdotonta saada tyytyväiseksi. Teistä puuttuu lämpö, naisellisuus, herkimpien tunteiden näyttämisen taito ja kärsivällisyys. Eli ei kovin kummoinen riita tarvi syntyä, kun draamaa riittää huonolla tuurilla vaikka loppuiäksi tai pikemminkin loppuajaksi mitä se muutaman vuoden panemisesta alkanut "rakkaustarina" yleensä kestää.
Aasialaisilla naisilla on todellakin asenne kohdallaan, eli temperamenttia löytyy, mutta he eivät silti ole sellaisia riitapukareita mitä tämäkin ketju on tulvillaan. He eivät myöskään ole alistuja, vaikka te niin haluatte väittää, vaan päinvastoin todellisia tai
Voi, kunpa jonkun vaimon elämä olisikin just noin ihanaa! Vaikka aasialaisen. Harmi, et oot solkannut omat juttus niin pahasti pussiin, ettei mikään sinun kirjoittamasi tarina mene enää läpi.
Harmi, että niin monta todella surullista elämänkohtaloa myös tullut esiin. Näistä vaimoista. Surullista, et kun mies ei pärjää suomalaisen vahvan ja tempperamenttisen vaimon kanssa, hakee hän tilalle sellaisen, jolla ei ole mahdollisuukia itseään puolustaa.
Vierailija kirjoitti:
"Se oli ihan sinun oma kertomus siitä, miksi sieltä Aasiasta kannattaisi jokaisen suomalaisen miehen hakea se vaimo. Heikäläisillä kun "asenne" vielä oikea."
No, tiedän sekä omasta kokemuksesta, että myös muiden aasialaisten vaimojen miesten puheista, että moni on kyllästynyt suomalaisten naisten kylmyyteen ja siihen, että teitä on todella mahdotonta saada tyytyväiseksi. Teistä puuttuu lämpö, naisellisuus, herkimpien tunteiden näyttämisen taito ja kärsivällisyys. Eli ei kovin kummoinen riita tarvi syntyä, kun draamaa riittää huonolla tuurilla vaikka loppuiäksi tai pikemminkin loppuajaksi mitä se muutaman vuoden panemisesta alkanut "rakkaustarina" yleensä kestää.
Aasialaisilla naisilla on todellakin asenne kohdallaan, eli temperamenttia löytyy, mutta he eivät silti ole sellaisia riitapukareita mitä tämäkin ketju on tulvillaan. He eivät myöskään ole alistuja, vaikka te niin haluatte väittää, vaan päinvastoin todellisia tai
Voisko sun vaimo itse kertoa elämästään Suomessa? Omin sanoin?
"😂 Vähän väliähän sinä täällä itkupotkuraivoat. Ja todella vähästä. Välillä nolottaa itseäkin, miten helppoa on hullua härnätä. Mutta hauskaa."
Tuosta uskomuksesta kannattaa ehdottomasti pitää kiinni, varsinkin jos se aidosti tuottaa sinulle mielihyvää ja tuntuu hauskalta. Älä kuitenkaan oikeassa elämässä tuollaista harrasta, joutuisit nopeasti naurunalaiseksi ja sinua itseäsi pidettäisi hulluna.
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju ei ole 3kk vanha. Mut oot siis vakikommentoija? Monissa ketjuissa? Ja kaikissa ihmetellään sun ulostuloja? Eli yhteinen nimittäjä olet SINÄ!
Mä olin kolme vuotta sitten sairaalassa vakavasti sairaana. Huonekaveriksi tuotiin thaimaalainen, jolta oli puhjennut umppari. Nainen oli n 30 - 40 ikäinen. Hänellä oli 2 alle 10-vuotiasta lasta.
Oli kuulkaa varsin hauska katsoa kuinka hän selvisi varsin hyvin hoitajien ja lääkärien kanssa keskustelusta. Kiipesi jopa itse hakemaan hoitajien kaapeista, joihin meillä potilailla ei ollut mitään asiaa itselleen hammasharjan. Eli ihan itse kykeni asiansa hoitamaan.
Kunnes miehensä soitti. Nainen taantui lapseksi ja puhui kuin lapsi miehelleen jopa lässyti. Ja mis myös puhui vaimolleen kuin lapselle.
Mua nauratti, kuinka kauan lässyttävää roolia voi pitää yllä. Kasvot eivät olleet enää sileät ja ikä näkyi. Tuollainen käytös oli aivan naurettavaa.
Vierailija kirjoitti:
"Täällä arvostellaan vaan heidän asennevammaisia miehiä, jotka pitävät näitä ihanuuksia:"maksullisina, orjina, koirina, palvelijoina, passaajina ja ties minä."
Jokainen kuvaus on kotoisin naisten ajatusmaailmasta. Hävettäisi olla suomalainen nainen ja hyväksyä hiljaa tuollainen nimittely.
-eri
No sinä nuo kirjoitit ja edelleen kannattaisi huomata, että nuokin ilmaisut kuvastavat niitä asenteita, jotka tulevat ilmi sinun ilmaisuista. Sinä olet näissä se toimija, vaimosi kohde.
"Oikeasti?!? Menikö sinulla ihan ohi? Etkö tajunnut, että sinut tunnistetaan?"
Kyllä, minut tosiaan "tunnistetaan" aika usein ja se on hauskaa. Sitä tosin en vielä ole tajunnut, että onko palstamammoilla kovinkin yleistä, että asiallisen keskustelun sijaan harrastuksena, ellei jopa elämäntyönä ole kuvitella että toi on varmana se ja se henkilö.
"Kolme kuukautta reissussa. Vaimon ja lasten usein tapahtuva hemmottelu ja yllätykset ovat siis etänä?"
Niin, katsos kun ei minulla sentään syntymästäni saakka ole ollut vaimoa ja lapsia. Selvensikö yhtään?
Te ketkä haaveilee aasialaisesta palvelevasta naisesta, niin kannattaa ottaa selvää asioista. Erittäin läheinen hlö hankki aasialaisen naisen. Yllätyksenä tuli mm. Se, että miehen pitää vaimonsa lisäksi elättää vaimon suku. Appi ja anoppi sekä vaimon sisarukset jättäytyivät pois töistä, kun on löytynyt valkoinen mies yhdelle. Myös vaimo on sitä mieltä, että hänen on elätettävä vanhempansa ja osallistuttava sisarustensa rahaongelmiin. Kela gold on tämä valkoinen mies. Vaimon lisäksi nait koko suvun. Kirjaimellisesti.
Avioeroa ei tunneta. Aviorikoksesta voidaan tuomita vankilaan.
"
Mä en kyllä istuis joka ilta tuntituolkulla pers homeessa täällä mammapalstalla huutamassa kilpaa mammojen kanssa, jos mulla olis kotoa ihana vaimo. Sanompahan vaan.
Anna osottees niin mä haen sen sen sun akan tänne hoitoon kun sulla kerta näyttää olevan parempaa tekemistä.
Ukko"
Jaaha, taas suomalaisen mamman kouluttama "mies", joka antaa perseensä ennemmin homehtua, kuin pesisi sen!!1
Vierailija kirjoitti:
Miten he ehtisivät edes palstailla, kun työllistät tyttären lisäksi näköjään äidin myös? Vai äidin lisäksi tyttären?
Ja kertoo sit kyl sinusta todella paljon se, että itse täällä mammoja nauratat aamusta iltaan! Mitähän tää äiti ja tytär mahtaa ajatella miehestä, joka palstailee mammojen kanssa palstalla, jota he eivät ikinä edes perustaisi!
Ps. Minun mieheni ei ole porsas. Kuten ei kovin monen muunkaan palstailijan. Mutta he eivät ole myöskään täällä haukkumassa vaimoja!
Vierailija kirjoitti:
"Sinä annat vastaavasti miehistä täällä äärimmäisen vähä-älyisen kuvan.
Todella viihdyttävä olet. Varsinkin silloin, kun saat itkupotkuraivarin 😉"
Sen tiedän, että olen myös viihdyttävä, koska ettehän te muuten olisi kimpussani. :D
Moni varmasti todella yrittää saada minut hermostumaan, mutta aivan turhaan hukkaatte energiaanne.
Kyllähän meidänkin täytyy sinua kiinnostaa ihan satasella, kun viihdyt täällä illat pitkät. :)
En tiedä, mikä kuvitelma sinulla meistä ns. palstamammoista on, mutta sen takaan, että sinua hävettäisi aika lailla, jos saisit tietää, kenen kaikkien kanssa olet täällä pää punaisen räyhännyt suominaisten kamaluudesta ja aasialaisten naisten ihanuudesta. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme kuukautta reissussa. Vaimon ja lasten usein tapahtuva hemmottelu ja yllätykset ovat siis etänä?
Hoitaako vaimosi silloin teidän yhteisen yrityksen yksin? Sinunkin osuuden?
"Eli yhteinen nimittäjä olet SINÄ!"
Mikä se yhteinen tekijä on silloin, kun te luulette että minä olen joku toinen palstalla kirjoitteleva mies? Vastaus tulee tässä: Te jotka niin luulette, olette hulluja tampioita. :D
"Toistan vaan "sen ukon" eli palstaulin omia kertomuksia 😉 Miksi se omista puheistaan suuttuisi? Eikö SE olisi lapsellista?"
Seuraa nyt tiiviisti palstaa. Myöhemmin tulen kertomaan, että olen hiihtolomalla, niin saatkin sitten koko loppuvuoden kertoa muille mammoille, että tirsk, se ukko on edelleen hiihtolomalla.