psykiatrinen hoito pahentanut tilannettani
Diagnoosia diagnoosin perään, normaalin elämän diagnosoimista sairaaksi ja vuosikausia ilman oikeaa hoitoa.
En ymmärrä, miten minua auttaa, että normaalia elämääni aletaan katsomaan häiriölinssien läpi. ap
Kommentit (63)
Mulla kanssa terapeutti esitti omia tulkintojaan ääneen jo ihan terapian alussa. Puutuin asiaan ja terapeutti totesi että se oli hänen omaa mietintää ääneen, mutta ei sittenkään ehkä pidä paikkaansa.
(esimerkkinä olin hakeutunut terapiaan osittain yhden rikostilanteen takia, ja käytökseni oli rikoksen ja muun johdosta aika stressaantunutta, terapeutti sanoi että ehkä minulla on XXX-diagnoosi, tai sitten XXX-tauti. Ei kuitenkaan virallistanut näitä ja kun myöhemmin sanoin, että ehkä käytökseeni vaikuttaa nämä kokemukset, niin hän totesi sen olevan totta ja perui aikaisemmat puheensa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Joo kiitti vaan psykiatrialle, ihmiset muuttuvat lääkkeistä muodottomiksi ja tunteettomiksi nestesäkkizombeiksi. Seksuaalisuus ja tunteet kuolevat, diagnoosit leimaavat ja ihmiset syrjäytyvät yhteiskunnasta. Sähköiskut piiskaavaat päätä ja ihminen ei kykene edes nukkumaan. Kolmekymmentä kiloa lihonneena itseinho on suuri ja hitailla aivoilla ei opiskeleminen onnistu. Terapiat ovat pahimmillaan hevonpaskaa ja lääkkeitä pakotetaan syömään, jotta saisi "apua".
Hienoa kun pärjätään ilman! Siirrytään elämään kuten ennen lääkkeitä ja terapioita, ihmiset saavat vapaasti selvittää omat sisäiset ongelmansa omillaan, niitä ongelmallisia löytyi äitini lapsuuden aikaan hirttäytyneinä portaikoista tai pää hajalle ampuneina metsistä. Ja ne joiden ongelmat aiheuttaa liikaa ongelmia muille voi sulkea vaivaiskoteihin kahlehdittuna.
Jos elämänlaatu on negatiivinen, niin eikö sen lyhentäminen paranna elämänlaatua?
Hienoa kun pärjätään ilman! Siirrytään elämään kuten ennen lääkkeitä ja terapioita, ihmiset saavat vapaasti selvittää omat sisäiset ongelmansa omillaan, niitä ongelmallisia löytyi äitini lapsuuden aikaan hirttäytyneinä portaikoista tai pää hajalle ampuneina metsistä. Ja ne joiden ongelmat aiheuttaa liikaa ongelmia muille voi sulkea vaivaiskoteihin kahlehdittuna.