Nainen kuvaili itseään "urheilulliseksi" deittisovelluksessa. Menimme juoksulenkille ensitreffeillä.
Katsoin jälkikäteen, että oma garmin mittasi juoksun "palauttavana", eli olin sykkeen puolesta zone 2:ssa koko matkan. Nainen oli niin hengästynyt, että ei välillä saanut sanaa suustaan. Jos totta puhutaan niin huomasin jo treffien alussa hänen hieman pullottavasta vatsasta ja jenkkakahvoista, että juttumme ei tule toimimaan.
Miksi naiset valehtelevat liikunnallisuudestaansa deittisovelluksissa? Teen profiilissani hyvin selväksi, että olen urheilullinen mies ja etsin myös URHEILULLISTA naista rinnalleni.
T. M32 Personal Trainer
Kommentit (38)
Urheilullinen voi tarkoittaa juoksuharrastajaa tai sitten ei. Yleensä miehet tuntuvat ajattelevan että urheilullinen=laiha.
Hae vaikka omalta salilta joku fitness-jamppa niin voitte juosta zone 2:saa ja pussailla jälkikäteen
Eikö sinulla ollut varaa tarjota illallista ravintolassa? Vai miksi menit juoksemaan ensitreffeillä?
No urheilullisesti naisena etsin ensisijaisesti elämänkumppania enkä jotain valmentajaa
Penkkiurheilullinen? Saliposeeraaja?
Jos hän on kuulantyöntäjä? Hän vois musertaa sinut isoon käteensä ja heittää lähimpään ryteikköön.
Anteeksi mutta ei ekoilla treffeillä mennä minnekään juoksemaan. Siinä on jännitystä ja pitää pystyä puhumaan kunnolla. Mielestäni jo se että nainen lähti kanssasi lenkille kertoo että hän on urheilullinen. Ei tarvitse olla mikään maratoonari voidakseen sanoa niin. Miehille kaikki on jotain ihme kilpailua.
Toi on ihan sika ärsyttävää, että valehdellaan. Mä harrastan vapaasukellusta ja käyn ekoilla treffeillä vapaasukeltamassa. Urheilullisiksi ja uimataitoisiksi itseään väittävät miehet eivät edes paria minuuttia jaksa sukeltaa.
Ja kiiruhdit tänne jakamaan kaiken
Liikunnallinen ja urheilullinen on eri asioita.
Liikunnallinen ja hyväkuntoinen on eri asioita.
Urheileva ei myöskään automaattisesti meinaa "itsestään huolta pitävää" eikä ylipaino sitä, ettei pidä huolta itsestään.
Ei kai urheilullinen tarkoita, että on kova juoksija?
Itse juoksen pari maratonia vuodessa. Hyvä ystäväni harrastaa fitness -kilpailuja, eikä pysy alkuunkaan perässäni. Muuten kyllä on treenatumman näköinen. Juoksua harrastavat miehet taas vasta lämmittelevät, kun minä juoksen jo ihan tosissani.
Mutta hienoa, miten paljon sait tuosta pääteltyä.
Miksi edes menit juoksemaan jos huomasin jo "vatsasta ja jenkkakahvoista että juttumme ei tule toimimaan". Kiva tuhlata toisen aikaa.
Personal trainerilla on niin huono palkka ettei ole varaa mennä treffeille kuin vain lenkille.
Oon liikunnallinen nainen ja tämmösten takia en sitä mainosta tai mainitse ikinä kenellekään.
On se niin vaikeaa.
Sä siis pyysit naisen ihan juoksulenkille treffeille?
Vai menikö niin, että pyysit "lenkille" ja sun oli pakko alkaa lesoilemaan ja pätemään?
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinulla ollut varaa tarjota illallista ravintolassa? Vai miksi menit juoksemaan ensitreffeillä?
En ole ap, mutta ei mitään järkeä tarjota jollekin tuntemattomalle random-deitille illallista ravintolassa. Korkeintaan kahvit tai teet jonkun pienen purtavan kanssa. Ravintola-illallisia voi tarjota sitten, jos homma etenee tapailuun.
Ulkoilu on itse asiassa oikein hyvä tapa ensideiteille tutustua toisiin. Se karsii myös pinnalliset gold diggerit heti kättelyssä. Juoksu ei taas niinkään, jos toinen hengästyy, eikä pysty kunnolla puhumaan. Ap vain halusi testata onko deitti hyväkuntoinen ja voihan sekin kriteeri joillekin olla.
Et ole ap muuta kuin surkea äidin poika joka vielä äidin peräkammarissa elättinä on.
Valitse seuraavalla kerralla joku kilpaurheilija, joka juoksee maratoneja.
Uusi palstahullu tämä "personal trainer". Eilen oli muka tyttöystävällä plösö lapsi.
Minä ja oma puoliso ei juurikaan yhdessä liikuta, meillä on ihan omat harrastukset. Eikä vertailla pulsseja jälkikäteen :D
Olen huomannut että ei ne naiset aina niin huumorintajuisiakaan ole vaikka toista väittävät