Älä tuo isoja poikia uimahallin naisten puolelle!
Käytiin uimassa ja taas siellä oli kaksi noin 8-10v poikaa naisten pukkarissa. Todella mukavaa esiteini-ikäisten tyttöjen kanssa tuollainen.
Jos poikasi ei pysty toimimaan itsenäisesti miesten puolella, etkä kerta kaikkiaan saa ketään kummin kaimaa värvättyä uintireissulle, älä tuo poikaasi uimaan.
Tyttöjen oikeus olla rauhassa NAISTEN puolella menee sinun poikasi uintihalujen edelle. Mikä tässä on niin vaikeaa? Ei kiinnosta onko poikasi nepsy tai muuten kyvytön toimimaan itsekseen. Edelleen tyttöjen oikeus menee tässä edelle. Harva aikuinen tai teinikään haluaisi samanikäisiä miehiä sinne naisten pukkariin hyppimään. Ihan sama asia noiden 8-12v tyttöjen kanssa. Monella alkaa jo murrosikä siinä 10v tai alle, eikä ole kovin kiva että tytöt joutuvat miettimään onko siellä joku poika kyyläämässä.
Kommentit (646)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikatyttö mix kirjoitti:
Pojat voivat nykyään olla tyttöjä ja tytöt poikia. Mikäli poika on tyttö niin hän kuuluu tyttöjen puolelle mennä. Voihan pojilla olla nykyään pimppi.
Jep. Viime missikisoissakin oli yksi nainen jolta löytyi letku, että sellaista.
Se on nykyaikaa. Itse voi päättää onko mies, nainen tai mikä tahansa muu. Vaihtoehtoja on kymmeniä, koska sukupuolia on kymmeniä (ehkä jopa satoja, en ole varma).
Tää ei ihan oikeasti ole enää pitkään aikaan ollut hauska vitsi.
Ei se mikään vitsi olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojat ei kuulu OLLENKAAN naisten tiloihin. Ihan turhaan demonisoitte pahoja transnaisia jotka "valtaa naisten tilat" samalla kun tuotte run**aavat poikanne NAISTEN tiloihin. Se tila on NAISILLE. Mikä tässä on niin vaikeaa?
Te heteroakat olette taakka kaikille. Heikennätte kaikkien naisten oikeuksia ja annatte vielä poikienne tulla pervoilemaan NAISILLE tarkoitettuun tilaan. Sairasta.
Jos poikasi on MINUN tilassani, saa kuulla kunniansa. Minä en ole ilman vaatteita miesten edessä, heterokanat taas riistämässä siveiden naisten oikeuksia.
pervo = vastakkaisesta sukupuolesta kiinnostunut poika tai mies.
Näin ne ajat muuttuvat.
Tästä syystä syntyvyyskin on laskussa. Ennen poikia kiinnosti pillu enemmän kuin älylaitteiden näytöt. Nykyisin on päinvastoin ja jos alkaa yhtään pimpero kiinnostamaan niin on hullu/pervo.
Taitaa olla ihan rippikoulu ikäisiäkin pokia naisten saunassa.
Jossakin on ollut sääntö, että vain alle koulu ikäinen poika voi tulla naisten saunaan.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on jakamaton ihmisoikeus olla sillä puolella missä haluaa. Eri sukupuoliahan ei enää ole.
T: Vihreiden äänestäjä.
Ihan varmasti on sukupuolet, on mies ja nainen, ei ole koskaan, eikä tule olemaan muita sukupuolia, se on fakta.
Vihreiden äänestäjä en ole, en koskaan tule olemaankaan.
Nämä vihreiden äänestäjät tietää, mitä sakkia ne on.
Jos ette poikien äidit välitä tyttöjen oikeuksista (ja tehän ette välitä), niin välittäisitte edes sen oman poikanne oikeudesta olla olematta samanikäisten tyttöjen edessä pippelisillään. Ei ole kiva mennä seuraavana päivänä kouluun, kun rinnakkaisluokkalaiset tytöt supattaa ja kikattaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla oli hyvä ohje aiemmin. Kouluikäiset menevät oman sukupuolensa mukaiseen pukuhuoneeseen.
Näin ehdottomasti. Joku järki on päässä oltava.
Minkä ikäisen pojan kanssa saa mennä naisten puolelle? Lukeeko uimahallin sivuilla joku virallinen ohje? Entä jos esimerkiksi 7-vuotias poika sanoo olevansa tyttö, niin mitä silloin tehdään? Terveisin tietämätön pojan äiti
Entäs jos isänä menen 7-vuotiaan poikani kanssa uimahalliin niin saanko mennä naisten puolelle?
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisen pojan kanssa saa mennä naisten puolelle? Lukeeko uimahallin sivuilla joku virallinen ohje? Entä jos esimerkiksi 7-vuotias poika sanoo olevansa tyttö, niin mitä silloin tehdään? Terveisin tietämätön pojan äiti
Seitsemänvuotias on lapsi ja hän on joko tyttö tai poika. Koska hän on kouluikäinen, hän menee miesten pukuhuoneeseen. Lapsi voi kuvitella kaikenlaista. Päättäkööt ja pohtikoot vasta aikuisena tai lähempänä aikuisikää, onko hän transseksuaali.
Koittakaas nyt lopultakin päättää. Voiko tytöllä olla pippeli ja pojalla pimppi, kuten teistä valtaosan kannattamat muutamat puolueet on päättäneet ja vallassa ollessaan ajoivat laissa läpi. Nyt se on vähän myöhäistä katua kun asiat osuvat omalle kohdalle eivätkä olekaan pelkkää puaviiniteoriaa. Sitä saa mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojat voivat nykyään olla tyttöjä ja tytöt poikia. Mikäli poika on tyttö niin hän kuuluu tyttöjen puolelle mennä. Voihan pojilla olla nykyään pimppi.
Se on nykyaikaa. Itse voi päättää onko mies, nainen tai mikä tahansa muu. Vaihtoehtoja on kymmeniä, koska sukupuolia on kymmeniä (ehkä jopa satoja, en ole varma).
Ei se ole vitsi, valitan.
Vierailija kirjoitti:
Jos ette poikien äidit välitä tyttöjen oikeuksista (ja tehän ette välitä), niin välittäisitte edes sen oman poikanne oikeudesta olla olematta samanikäisten tyttöjen edessä pippelisillään. Ei ole kiva mennä seuraavana päivänä kouluun, kun rinnakkaisluokkalaiset tytöt supattaa ja kikattaa.
Ai en välitä? Mä oon laittanut 7v. pojan yksin miesten pukkariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sitä vitsiksi tarkoittanutkaan. Tosiasia. Mutta harva tietää lukumäärää.
Vierailija kirjoitti:
Oma 10-vuotias tytär ei enää suostu käymään oman kaupungin uimahallissa, kun osuttiin samaan aikaan uimaan rinnakkaisluokkalaisen pojan kanssa, joka oli tuotu naisten puolelle. Oli muuten ihan hirveä tilanne ja tuo poika ei tosiaan ollut mikään viaton pikkupoika, vaan tuijotteli muita siellä suihku- ja saunaosastolla. Itse pitelin pyyhettä näköesteenä tyttöni käydessä suihkussa ja todellakin huomautin tälle äidille asiasta. Kuulemma ei pärjää miesten puolella. Annoin palautetta myös uimahallille. Naisten puolelle ilmeisesti pääsee vähän lepsumpia, jos on erityislapsi. Tämä erityislapsi sitten koulussa kertoi kuinka oli uimahallissa nähnyt, että yhdellä toisella tytöllä kasvaa jo rinnat.
Pliis, suojellaan tyttöjä. Noiden ikärajojen pitäisi olla ehdottomia.
Miksi pelkästään tyttöjä? Eikö asia koske mielestäsi yhtä lailla liian vanhoja tyttöjä, jotka tuodaan miesten puolelle?
Onko maassamme tosiaan näin paljon poikalapsia, joiden isä on kuollut tai hylännyt lapsensa? Muuta selitystä tälle ei voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Onko maassamme tosiaan näin paljon poikalapsia, joiden isä on kuollut tai hylännyt lapsensa? Muuta selitystä tälle ei voi olla.
Ex muutti töiden perässä ulkomaille.
Itse en päässyt enää naisten saunaan kun ihmettelin ääneen 4 tai 5v naisten jalkoväliä.
Pari kertaa olen lapsena eksynyt naisten puolelle, kun silmälasit ovat jääneet pukkarin puolelle.
-Mies
Lapseni on eskarissa, mutta käyttää vaatteita, joiden kokolapussa lukee 9 years. Hänellä on kova halu oppia uimaan. Isänsä ei aina ehdi töiden takia viemään. Lapsi on ihan täysjärkinen, mutta ei missään tapauksessa pärjää vielä ainakaan vuoteen yksin miesten puolella. Tyttöjen vartalot ei häntä kiinnosta, vaan Ryhmä Hau ja Star Wars.
Kyllä kyllä mutta mikä se sukupuoli on? Mistä sen nykyään tietää?