Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älä tuo isoja poikia uimahallin naisten puolelle!

Vierailija
07.10.2023 |

Käytiin uimassa ja taas siellä oli kaksi noin 8-10v poikaa naisten pukkarissa. Todella mukavaa esiteini-ikäisten tyttöjen kanssa tuollainen.

Jos poikasi ei pysty toimimaan itsenäisesti miesten puolella, etkä kerta kaikkiaan saa ketään kummin kaimaa värvättyä uintireissulle, älä tuo poikaasi uimaan.

Tyttöjen oikeus olla rauhassa NAISTEN puolella menee sinun poikasi uintihalujen edelle. Mikä tässä on niin vaikeaa? Ei kiinnosta onko poikasi nepsy tai muuten kyvytön toimimaan itsekseen. Edelleen tyttöjen oikeus menee tässä edelle. Harva aikuinen tai teinikään haluaisi samanikäisiä miehiä sinne naisten pukkariin hyppimään. Ihan sama asia noiden 8-12v tyttöjen kanssa. Monella alkaa jo murrosikä siinä 10v tai alle, eikä ole kovin kiva että tytöt joutuvat miettimään onko siellä joku poika kyyläämässä.

Kommentit (646)

Vierailija
641/646 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien 11-vuotiaan poikani 9-vuotiaan tyttäreni miesten pukuhuoneeseen, tytär ei ole vielä valmis lähtemään yksin, ehkä ensi vuonna

Vierailija
642/646 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuka se lähtikään ajamaan asiaa, että poistetaan sukupuolitunnus henkilökortista ja passista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/646 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 11- ja 7-vuotiaat pojat, käymme aina alasti suihkussa ennen ja jälkeen uima-altaan

Vierailija
644/646 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin paikallisessa uima-altaassa, ja sisään tuli mies noin 8-vuotiaan tyttärensä kanssa he olivat uimapuvuissa, sanoin heille, että heidän pitäisi peseytyä ilman uimapukuja - alasti, tämä kaveri vastasi minulle töykeästi ja peseytyy uimapuvuissa ja tyttö riisui vain toppinsa Kerroin heistä hengenpelastajalle

Vierailija
645/646 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuisin todellakin jos tuon ikäisiä poikia tulisi naisten puolelle. Pienet taaperot saavat tulla, mutta ei vanhemmat. Jos tuon ikäinen ei osaa olla uimahallissa omalla puolellaan niin pysykööt kotonaan. Eihän koulussakaan pojat saa tulla tyttöjen pukuhuoneisiin.

Vierailija
646/646 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin uima-altaalla, ja isä (hän puhui puolaa) tuli tyttärensä kanssa. Riisuin vaatteeni, koska niin uima-altaan säännöt sanovat, ja haluan pestä kloorin pois. Pelkäsin saavani nuhteita ja että minua haukuttaisiin pedofiiliksi jne. Mutta he eivät edes käyneet suihkussa. Miten teillä menee tämän asian kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän