Älä tuo isoja poikia uimahallin naisten puolelle!
Käytiin uimassa ja taas siellä oli kaksi noin 8-10v poikaa naisten pukkarissa. Todella mukavaa esiteini-ikäisten tyttöjen kanssa tuollainen.
Jos poikasi ei pysty toimimaan itsenäisesti miesten puolella, etkä kerta kaikkiaan saa ketään kummin kaimaa värvättyä uintireissulle, älä tuo poikaasi uimaan.
Tyttöjen oikeus olla rauhassa NAISTEN puolella menee sinun poikasi uintihalujen edelle. Mikä tässä on niin vaikeaa? Ei kiinnosta onko poikasi nepsy tai muuten kyvytön toimimaan itsekseen. Edelleen tyttöjen oikeus menee tässä edelle. Harva aikuinen tai teinikään haluaisi samanikäisiä miehiä sinne naisten pukkariin hyppimään. Ihan sama asia noiden 8-12v tyttöjen kanssa. Monella alkaa jo murrosikä siinä 10v tai alle, eikä ole kovin kiva että tytöt joutuvat miettimään onko siellä joku poika kyyläämässä.
Kommentit (646)
Miä olin isoäitin kanssa naisten puolella vielä 14-vuotiaana, eikä kukaan sanonut mitään eikä katsonut pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, älykääpiö paikalla. No ei esitellyt itseään herra pedofiilinä, mutta teki sellaista, mistä nyt ei muuta voinut päätellä. Tarkemmin en kerro, koska en halua tukea seksifantasioidesi toteutumista.
Olivatko he siis kaksin pukuhuoneessa, vai eikö kukaan muu vain puuttunut tilanteeseen? Kai teitte rikosilmoituksen?
Jos ne kokee olevansa naisia niin ne saa tulla sinne.
Tästä on sitten aivan turha syyttää miehiä kun se oli naiset jotka tuota lakia vaati!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä poika 9v. Oli itsekseen miesten puolella uimahallin pesuhuoneessa. Aikaisemmin oli ollut isä mukana ja nyt oli siis yksin. Poika kyllä pärjää ja osaa peseytyä itsekseen. Nyt vain kävi niin, että ollessaan yksin miesten pesuhuoneessa, vastaan tuli pedofiili. Ja nyt onv turha yrittää saada lasta lähellekään uimahallia. Näinkin voi käydä.
Ihanko se ilmoitti itsensä pedofiiliksi vai mistä asia selvisi?
Kairasko hanuriin?
Siellä toinen pedo. Suksi helevettiin.
Täss on kolmas.
Vierailija kirjoitti:
On tämäkin mennyt vaikeaksi.
Sannan syytä saatana!
Vierailija kirjoitti:
Miä olin isoäitin kanssa naisten puolella vielä 14-vuotiaana, eikä kukaan sanonut mitään eikä katsonut pahasti.
Koska olet tyttö ja myös melko hidasälyinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojat ei kuulu OLLENKAAN naisten tiloihin. Ihan turhaan demonisoitte pahoja transnaisia jotka "valtaa naisten tilat" samalla kun tuotte run**aavat poikanne NAISTEN tiloihin. Se tila on NAISILLE. Mikä tässä on niin vaikeaa?
Te heteroakat olette taakka kaikille. Heikennätte kaikkien naisten oikeuksia ja annatte vielä poikienne tulla pervoilemaan NAISILLE tarkoitettuun tilaan. Sairasta.
Jos poikasi on MINUN tilassani, saa kuulla kunniansa. Minä en ole ilman vaatteita miesten edessä, heterokanat taas riistämässä siveiden naisten oikeuksia.
pervo = vastakkaisesta sukupuolesta kiinnostunut poika tai mies.
Näin ne ajat muuttuvat.
Ja kertauksena vielä: pervon irvikuva = nainen, joka on kiinnostunut ihan mistä sukupuolesta tahansa, koska eihän naiset mitään pervoja ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä poika 9v. Oli itsekseen miesten puolella uimahallin pesuhuoneessa. Aikaisemmin oli ollut isä mukana ja nyt oli siis yksin. Poika kyllä pärjää ja osaa peseytyä itsekseen. Nyt vain kävi niin, että ollessaan yksin miesten pesuhuoneessa, vastaan tuli pedofiili. Ja nyt onv turha yrittää saada lasta lähellekään uimahallia. Näinkin voi käydä.
Ihanko se ilmoitti itsensä pedofiiliksi vai mistä asia selvisi?
Kairasko hanuriin?
Siellä toinen pedo. Suksi helevettiin.
Täss on kolmas.
Espoon linja-autoasema, huomenna klo 3.00
Vierailija kirjoitti:
No voi kauheeta ku pojat saattaa nähdä vilauksen pimpparasta ja tisulit. Eivät varmaan näkis koskaan elämässään muutoin. Saati että tylleröt ei näyttäis omia värkkejään koskaan elämässään vastakkaiselle sukupuolelle.
"Murrosiässä tyttöjen vartalot alkavat muuttumaan ja keräämään poikien katseita. Näiltä katseilta tyttöjen tulee suojautua."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihan yksi lysti, mikä sitä poikalasta kiinnostaa ja mikä ei.
Jos koulussa ekaluokkalainen tyttäresi tai kummityttösi pakotettaisiin suihkuun samanikäisten poikien nähden, nostaisit varmasti metelin. Silti tyttöjen pitää käydä poikasi kanssa yhtä aikaa pesulla uimahallissa?
Mun ekaluokkalainen tyttö kävi luokkakaveripojan ja tämän äidin kanssa uimahallissa. En nostanut meteliä, eikä tyttökään.
Sinun omat valintasi eivät silti muuta yllä esitettyä faktaa miksikään. Uimahalliin oikealle puolelle menneiltä toisten äitien tytöiltä ei kysytty, sopiiko heille että heidän kanssaan samassa tilassa peseytyy toisen sukupuolen edustajia.
Minkä ikäiseksi antaisit tyttäresi käydä koulussa samassa suihkussa yhtä aikaa oman luokan poikien kanssa?
Miten naisilta unohtuu poikalapsen synnyttämisen jälkeen se, miltä itsestä tuntui aikanaan olla nuori tyttö?
Ei minua keski-ikää lähestyvänä harrastekilpauimarina haittaa yhtään pienet tuijottavat pojat pesuhuoneissa tai saunoissa, mutta en olekaan enää kasvava lapsi, jotka ujostelevat vaikka mitä. On käsittämättömän itsekästä vedota oman perheen tarpeisiin tai pelkoihin ja rikkoa sääntöjä, jotka on laadittu ihan syystä. Ja sääntö on, että kouluiästä alkaen käytetään eri pesu- ja pukutiloja. Tytöillä pitää olla oikeus riisuuntua ja peseytyä ilman poikien läsnäoloa.
Tässä ketjussa monet isättömien lasten äidit eivät suostu näkemään asiaa muuta kuin oman mukavuutensa kannalta. Erityislapsille on kuitenkin useimmissa halleissa omat kurssinsa ja uintiaikansa, samoin isättömät pikkukoulupojat voi laittaa uimakouluun, ellei kaverin iskä ota sinunkin lastasi mukaan uimareissulle poikansa kanssa.
Uimakoulut eivät muuten ole edes erityisen kalliita. Kun äidin lipun hinta säästyy, voi olla että hinta esim. kymmenelle uintikerralle ei ole yhtään sen korkeampi kuin äidin kanssa uidessa, ja lisäksi lapsi saa oikeanlaista opetusta alusta alkaen.
Kävin uimahallissa. siellä oli 10-vuotias poika (uimapuvussa) äitinsä kanssa (joka oli alasti) eikä hän käskenyt häntä riisumaan sitä. onko se okei?! tyttö 15v
Muistakaa mennä joka kerta valittamaan henkilökunnalle näistä sääntöjen rikkojista, niin saavat lopulta porttikiellon halliin. Yhteisillä verorahoilla kustannetut palvelut pitää säilyttää turvallisina ja sääntöjä pitää noudattaa.
Jos kaikki vain jupisevat mielessään eivätkä puutu asioihin, homma menee röyhkeimpien ehdoilla.
Muistan vieläkin yli 30 vuotta myöhemmin miten nöyryytetty olo oli, kun yksi luokkani poika tuli tuijottamaan meitä tyttöjä liikuntahallin pukuhuoneen ovelle ja olin alasti siinä hänen edessään. Olin 7-vuotias. Jo tuon ikäinen voi kokea vahvasti että ei halua missään nimessä olla jonkun samanikäisen eri sukupuolta olevan luokkakaverin kanssa alasti.
Opettakaa nyt vähän niille pojillenne omatoimisuutta. Ei kuulu todellakaan koululaiset eri sukupuolen pukuhuoneeseen.
En kyllä itse uskaltaisi tuoda isoa poikaa saunaan naisten vuorolla. Koko ajan olisivat kiimaiset kalkkunat koskettelemassa ja hamuilemassa jalkovälissä.
Vaatikaa miehet miespuolisia siivoajia niihin pukuhuoneisiinne. Ja ei, se ei ole syy miksi teidän poikanne saisi mennä luokkakavereitaan tirkistelemään naisten pukuhuoneeseen. Siivoaja tekee työtään. Mutta ymmärrän jos vaivautuu vastakkaisesta sukupuolesta. On se minustakin kiusallista mennä vessaan kun viereistä koppia siivoaa miessiivoaja.
Lapsenlapseni, tyttö 11v, kertoi minulle juuri vähän aikaa sitten, miten uimahallissa oli samanikäinen poika tyttöjen puolella, kun olivat koulun liikuntatunnilla uimassa. Ja se poika oli koko ajan uimahousut jalassa. Sanoin tytölle että hän saa kieltäytyä kokonaan osallistumasta uintiin kun kerran samanikäiset pojat saavat kytätä siellä naisten puolella.
Totta puhut, ap!