Pyörävaraston edessä tupakoi sama mies tullessani ja lähtiessäni
Kun hain pyörän varastosta jouduin pidättämään hengitystä nuoren pojan klopin tupakan savun leijaillessa pyörävarastolle. Sit lähdin treenailemaan. Palatessani sama äijä poltti edelleen tupakkaa pyörävaraston edessä!!! Ja olin kumminkin poissa yli 1h!! Jouduin jättää pyörän kauemmas parkkiin, koska en mene haistelemaan tupakansavua
Kommentit (25)
Taisi olla ap, sulla aika pitkä pyörälenkki. Toivottavasti ei ruvennut kumi sutimaan..... :)
'
On se sitten ihanaa täällä omakotitalon pihalla tuprutella. Mulla on 4 tuhkakuppia pitkin tonttia.
Olipas se pitkä tupakka kun tunnin paloi.
Oisit sanonu sille että meetkö vit tuun siitä tupakoimasta
Vierailija kirjoitti:
On se sitten ihanaa täällä omakotitalon pihalla tuprutella. Mulla on 4 tuhkakuppia pitkin tonttia.
Lopeta tupakointi. Sanon tosissani. Et halua myöhemmin katsoa sitä pihaa miettien että saisin olla täällä vielä jos en olisi tupakoinut.
Ei varmasti ollut lihaksikas mies
Vierailija kirjoitti:
Oisit sanonu sille että meetkö vit tuun siitä tupakoimasta
Vitut menen! Meillä taloyhtiön röökipaikka pyörävaraston vieressä.
Uuno Turhapurolta pumminut taukotupakan...
Sähkötupakkaako veteli?
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥
No on sulla Ap pahemman laatuinen ongelma. 🤪🤣🖕🖕🖕🖕🖕
Poika katsoi kiukkuista naista jo toistamiseen tänään. Nainen löntysti oudosti ja hänen silmänsä osoittivat itään ja länteen. Panisin silti, poika ajatteli lakonisesti. Kuten niitä kaikkia muitakin muotopuolia, jotka ottivat asiakseen arvostella hänen tupakointiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta tupakointi. Sanon tosissani. Et halua myöhemmin katsoa sitä pihaa miettien että saisin olla täällä vielä jos en olisi tupakoinut.
Lähtö tulee ennemmin tai myöhemmin jokaiselle.
Oliko mahdollista, että kloppi poltti tupakkaa ja lähti kauppaan sinun jälkeesi ja palasi ennen sinua?
Yök