Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arkkipiispa arvostelee hallituksen toimia. Mukavaa, että kirkkokin kerrankin sanoo jotain

Vierailija
04.10.2023 |

Arkkipiispa Tapio Luoma sanoo, että hallitusohjelma nostaa työnteon liian merkittävään aseman ja että ihmisarvo ei määrity työkyvyllä.

https://yle.fi/a/74-20053475

Erityisen tyytyväinen olen tähän ulostuloon kun hallituksessa on "kristillinen" puolue.

Kommentit (121)

Vierailija
121/121 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirkolla on miljardiomaisuus ja pappien palkat ovat tähtitieteelliset.

Olisiko aivan mahdoton ajatus että tekopyhän hurskastelun sijaan kirkko ryhtyisi itse toimeen vähäosaisten auttamisessa?

Arkkipiispaltakin luulisi ökytuloistaan muutama roponen riittävän köyhille.

Eivät taida pappis-sääty ja kirkko paljoa Jeesuksen opetuksista välittää, oman vallan ja rahan maksimointi menee tämän edelle.

Uskomattoman tekopyhää ja ulkokultaista teatteria kirkolta, jälleen kerran.

Koko ajan kirkko toimii vähäosaisten auttamiseksi. Et voi tietää miten paljon piispat sun muut laittavat omistaan hyväntekeväisyyteen, koska Raamatussakin on neuvottu antamaan almut toitottamatta siitä julkisesti, niin ettei oikea kätesi tiedä mitä vasen tekee. 

Juu, juu. Seli, seli.

Kirkon päällimmäinen anti on kerätä hyvesignalointipisteitä itselleen muiden rahoilla ja työllä, muistaen kuitenkin ottaa itselleen kaikki saatavailla oleva kunnia.

Koko lafka on läpimätä jätetunkio. Pthyi.

Punakirkko ja punavihreät "paimenet".

Ei se mitenkään erityisen punavihreä ole. Kirkollivaaleja kun seuraa, niin huomaa, että kyllä siellä on kokoomus edelleen voimissaan, kristillisdemarit myös.

Ja mitä itse asiaan tulee, niin kyllähän koko Raamattu on täynnä kehotuksia kohdella köyhiä armeliaasti ja varoitusta rikkauksien kahminnan turmelevasta vaikutuksesta. Ja tosiaan työnteko ei ole ihmisarvon mitta: Rampa eli aikansa työkyvytön oli yhtä arvokas kuin muutkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi