UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vox Populi paranee jokaisella kuuntelukerralla. Sille annan ääneni.
Siinä on mukavasti eteenpäin jyräävä melodia.
Moni reagoija on ihastellut sen sanoja :D
Aika moni ulkkisreagoija on kylläkin todenut, että ei vaan iske, ja oli pettymys, kun olivat just tota biisiä kovasti odottaneet.
Oon katsonut varmaan suurimnan osan reaktiovideoista ja valtaosa on ollut positiivisia ja sanoista tykätty. EscTom vaikutti tosin ihan loukkaantuvan ja laittoi heti ns. alt-right -laatikkoon sanojen perusteella mutta pääosin on tykätty, sanoistakin.
No mä oon sitten sattunut vissiin näkemään just ne vähemmän innostuneet, vaikka oon kahlannut läpi aika paljon noita reaktioita.
Missähän toi Windows95manin video julkaistu tänään, kun katsojamäärät nousee ropinalla?
Vierailija kirjoitti:
No Rules, niin juntti biisi. Landepaukut tykkää
Eikö Winkkari-artistit ole jostain pääkaupunkiseudulta? Sara oli vissiin Laihialta ja Sexmane Siilinjärveltä, joten mitähän ne juntit Suomessa oikein kuuntelee?
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Missähän toi Windows95manin video julkaistu tänään, kun katsojamäärät nousee ropinalla?
Siellä yläkerran naapurit ja orastavat shipparit luukuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Oot liian juntti ymmärtämään sen biisin nerokkuutta
t. akateemisesti koulutettu stadilainen
Vierailija kirjoitti:
Ne on noussut koko ajan tasaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on noussut koko ajan tasaisesti.
Alle puolessa tunnissa nousi monta sataa..
"Ei tule riittämään heidän äänet voittoon missään nimessä. Pelkästään umk artistijulkastusta katsottiin parhaimillaan yli 700 000 kertaa ja keskiarvo oli yli 500 000 katsojaa. Finaalissa varmasti samaa luokkaa tai enemmän. Jos umk olisi jonkun pienen piirin juttu, tilanne voisi olla eri, mutta kun sitä katsoo näin moni, ei pääse syntymään mitään, että suosittu artisti voittaisi huonolla biisillä. "
Ei taas onnistu lainaukset. Eihän Sexmanen kappale huono ole 🤔 se ei vaan välttämättä sovi viisuihin monen mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Winkkari-artistit ole jostain pääkaupunkiseudulta? Sara oli vissiin Laihialta ja Sexmane Siilinjärveltä, joten mitähän ne juntit Suomessa oikein kuuntelee?
-winner-
Espoo Espoo. Mun mielestä winmies on ihan Otaniemen teekkarin perikuva. Sori stereotyypitys. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 eurodance-äijjäbiisiä. Samaa genreä, mutta aivan eri fiilikset biiseistä ja miehistä tulee.
No rules on kiva, vapautumisesta kertova biisi. Vaikka kundit näyttää hölmöiltä, siinä on sellaista rentoa miesenergiaa. Vox populi taas ankeaa pienimunaista uhoa ja valittamista.
Joko on ne shippausketjut äijjjjjjjjjä-läähättäjille perustettu?
-winner-
https://vm.tiktok.com/ZGeMfwFaf/
Kun katsoo MG&Nublun UMK musavideon Youtubesta ja laittaa englanninkielisen teksityksen päälle, niin siinä se on käännettynä engalnniksi.
Ja kun lukee MG:n & Nublun biisin sanoitukset, niin itse oletan, että biisissä nimenomaan ollaan ironisia MG:n vanhoja twiittejä kohtaan. Siksi ärsyttääkin, että suorilta lytätään biisi MGn historian takia, ihan kuin ihminen ei voisi kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
"Ei tule riittämään heidän äänet voittoon missään nimessä. Pelkästään umk artistijulkastusta katsottiin parhaimillaan yli 700 000 kertaa ja keskiarvo oli yli 500 000 katsojaa. Finaalissa varmasti samaa luokkaa tai enemmän. Jos umk olisi jonkun pienen piirin juttu, tilanne voisi olla eri, mutta kun sitä katsoo näin moni, ei pääse syntymään mitään, että suosittu artisti voittaisi huonolla biisillä. "
Ei taas onnistu lainaukset. Eihän Sexmanen kappale huono ole 🤔 se ei vaan välttämättä sovi viisuihin monen mielestä.
Näin on. Minä ainakin tykkään siitä, meni omalle soittolistalle. Mutta ei se ehkä ole eka valintani euroviisuihin. Paitsi jos live on oikein hyvä niin mikä ettei.
Mutta missä on Cyan Kicks -fanit? Kukaan täällä ei tunnu hehkuttavan niitä. Mun puolesta CK ois ihan hyvä edustaja myös, vaikka itse aion äänestää win95mania.
Lauantai ja win 95 biletys biisi
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoo MG&Nublun UMK musavideon Youtubesta ja laittaa englanninkielisen teksityksen päälle, niin siinä se on käännettynä engalnniksi.
Ja kun lukee MG:n & Nublun biisin sanoitukset, niin itse oletan, että biisissä nimenomaan ollaan ironisia MG:n vanhoja twiittejä kohtaan. Siksi ärsyttääkin, että suorilta lytätään biisi MGn historian takia, ihan kuin ihminen ei voisi kasvaa.
Itse olen sitä mieltä, että tuo kehottaa kaikkia tarkastelemaan omia mielipiteitään ja näkemyksiään eikä ole yhtä oikeaa totuutta. Mua ärsyttää tässä keskustelussa tämä, että vain vihervasemmistolaiset mielipiteet on oikeita ja totuuteen perustuvia. Ja olen itse MG:n kanssa samaa mieltä monista asioista, mitä twiitannut aiemmin, mutta en mä jaksa viisukeskusteluissa tuoda niitä esiin, kun nämä kisat ainakin pitäisi olla politiikasta vapaita. Ja vaikka MG olisi samaa mieltä edelleen, niin sitten on, ei me eletä missään Neuvostoliitossa.
Vierailija kirjoitti:
https://yle.fi/a/74-20066046/64-3-203876?utm_medium=social&utm_source=c…
Käykääs äänestämässä
No rules äänestetty
Vierailija kirjoitti:
Näin minäkin sen ymmärsin, että teksteissä ymmärretään omien aiempien sammakoiden tai nettiräyhäämisen olevan tosiaan menneisyyttä ja nyt ollaan aikuistuttu siitä sen verran, että ymmärretään toimintaympäristön (keskustelupalstan) ja sen asenteiden ja keskustelumallien jääneen paikalleen, mutta itse on kasvettu siitä ulos siten, että sitä voi jo huumorillakin käsitellä.
Samaan aikaan Suomessa on näitä voxpopuleita, joille ei se kasvu onnistu. On näitä riikkoja, päivejä ja jusseja, jotka menevät samaa levyä kymmeniä vuosia.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Mutta missä on Cyan Kicks -fanit? Kukaan täällä ei tunnu hehkuttavan niitä. Mun puolesta CK ois ihan hyvä edustaja myös, vaikka itse aion äänestää win95mania.
Cyan Kicks -fanit voivat olla tyynen rauhallisesti hissun kissun, koska luotto bändin liven kovuuteen on 100 %.
Ihan kauhea mielikuva 🤮🤮 Nytkin se video oli jo outoa ihan kuin siinä olisi ollut lapsen synttärikekkerit ja tuollaiset ällöttävää seksisanat