Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2024 OFFICIAL

Vierailija
03.10.2023 |

UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (20622)

Vierailija
4761/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOX POPULIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Vierailija
4762/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantha Foxia peppuliin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4763/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 eurodance-äijjäbiisiä. Samaa genreä, mutta aivan eri fiilikset biiseistä ja miehistä tulee. 

No rules on kiva, vapautumisesta kertova biisi. Vaikka kundit näyttää hölmöiltä, siinä on sellaista rentoa miesenergiaa. Vox populi taas ankeaa pienimunaista uhoa ja valittamista. 

No teet nyt kuule kaksi eri shippausketjua näistä miesmalleista ja laitat perään OFFICIAL, niin suosiosi räjähtää ;DDDD

-winner-

Vierailija
4764/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useat reagoijat pitävät win95 ja kehuu iloisuutta, lauluääntä.

Vierailija
4765/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samantha Foxia peppuliin

Ootko lesbo? 

Vierailija
4766/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein usko itsekään, mutta Kuori mua kuulostaa paremmalta joka kuuntelukerralla. Ei ole mikään yksitoikkoinen jumputus.

Sisältää montaa eri musiikkilajia räpistä poppiin, eli on kiinnostava.

Ja minä jos kuka olen kriittinen suomalaisen musiikin suhteen. Tekisi hyvää saada viisuihin tällainen kappale, mille ei ole siellä esikuvaa. 

Mutta shown pitäisi olla hyvin, hyvin räväkkä, tyyliin lastenhuone missä heitellään kakkuja ja leluja.

No ei tod.mitään lastenhuonetta lavasteeksi biisiin,missä on seksuaalista vihjailua. Yök.

Vierailija
4767/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi moni biiseistä o negatiivissävytteinen, en tykkää

Vierailija
4768/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vox Populi on noussut oddseissa kolmanneksi. https://eurovisionworld.com/odds/umk

Niinhän tuo on, mutta onpa Saralla suorastaan loreenmaiset voittokertoimet.

Vierailija
4769/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuori mua ja Paskana on suosituimmat ulkomaisten viisufanien keskuudessa. 

Vierailija
4770/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vox Populi on noussut oddseissa kolmanneksi. https://eurovisionworld.com/odds/umk

Minä en ainakaan usko että oikeesti on noin isot mahdollisuudet voittoon, sama myös että sexmane on rankattu noin alas. Vaikka en sexmanesta tykkääkään niin varmasti tulee saamaan paljon ääniä kun on niin suosittu.

Ainoa asia josta oon samaa mieltä tuon listan kanssa että jesse jää jumboksi.

Vierailija
4771/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole mikään musiikin ammattilainen, mutta No Rulesissa vetoaa mihin etenkin tämä kohta:

"In the heat of the night, in the thrill of the fight

I don't even care what's wrong or right

It's how I live my life"

Eli siis jokaisen säkeen viimeinen sana nousee aina vain korkeammalle ja korkeammalle. Lisäksi nuo korkeat kohdat on laulettu niin, että ne ei kuulostaa kimittävältä tai ärsyttävältä. Todella haastava laulaa etenkin miehelle, joten toivon todella, että Henrin laulu kuulostaa myös livenä hyvältä. 😍

Vierailija
4772/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vox Populi paranee jokaisella kuuntelukerralla. Sille annan ääneni.

Siinä on mukavasti eteenpäin jyräävä melodia. 

Moni reagoija on ihastellut sen sanoja :D 

Aika moni ulkkisreagoija on kylläkin todenut, että ei vaan iske, ja oli pettymys, kun olivat just tota biisiä kovasti odottaneet.

Oon katsonut varmaan suurimnan osan reaktiovideoista ja valtaosa on ollut positiivisia ja sanoista tykätty. EscTom vaikutti tosin ihan loukkaantuvan ja laittoi heti ns. alt-right -laatikkoon sanojen perusteella mutta pääosin on tykätty, sanoistakin.

Vierailija
4773/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan usko että oikeesti on noin isot mahdollisuudet voittoon, sama myös että sexmane on rankattu noin alas. Vaikka en sexmanesta tykkääkään niin varmasti tulee saamaan paljon ääniä kun on niin suosittu.

Sexmanen tulevat äänet on ehkä suurin arvoitus tässä kohtaa. On ehkä jopa suosituin näistä uuden aallon räppäreistä mutta kappale ei vaan ole euroviisu. Mun mielestä tyylilajissaan ihan hyvä. Riippuu ihan innostuuko teinit äänestämään.

Vierailija
4774/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tänä vuonna oikein osaa nimetä omaa suosikkia. Kaikki biisit ovat sinänsä ihan hyvälaatuisia ja hyvin tuotettuja. Etukäteen odotin eniten Jesse Markinin esitystä, ja biisi onkin varsin hyvä, mutta sellainen karvoja nostattava wow-efekti puuttuu, kuten näistä kaikista UMK-kappaleista.

Ei pitäisi verrata viime vuoteen, mutta CCC iski heti ensimmäisellä kuuntelulla niin, että sitä oli pakko kuunnella useamman kerran putkeen, se oli kuin huumetta. 

Tämän vuoden biisit on nähtävä livenä. Livessä biisi voi nousta ihan uusiin sfääreihin, tai sitten tippua ryminällä. Joten katsotaan.

Vierailija
4775/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sexmanen tulevat äänet on ehkä suurin arvoitus tässä kohtaa. On ehkä jopa suosituin näistä uuden aallon räppäreistä mutta kappale ei vaan ole euroviisu. Mun mielestä tyylilajissaan ihan hyvä. Riippuu ihan innostuuko teinit äänestämään.

Ei tule riittämään heidän äänet voittoon missään nimessä. Pelkästään umk artistijulkastusta katsottiin parhaimillaan yli 700 000 kertaa ja keskiarvo oli yli 500 000 katsojaa. Finaalissa varmasti samaa luokkaa tai enemmän. Jos umk olisi jonkun pienen piirin juttu, tilanne voisi olla eri, mutta kun sitä katsoo näin moni, ei pääse syntymään mitään, että suosittu artisti voittaisi huonolla biisillä. 

Vierailija
4776/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen katsoin noin 15 My top 7 -videota ja niissä 1. sijoja ovat saaneet ylivoimaisesti eniten Cyan Kicks ja Sara. 

Vierailija
4777/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sexmanen tulevat äänet on ehkä suurin arvoitus tässä kohtaa. On ehkä jopa suosituin näistä uuden aallon räppäreistä mutta kappale ei vaan ole euroviisu. Mun mielestä tyylilajissaan ihan hyvä. Riippuu ih

Rasmus voitti.

Vierailija
4778/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein usko itsekään, mutta Kuori mua kuulostaa paremmalta joka kuuntelukerralla. Ei ole mikään yksitoikkoinen jumputus.

Sisältää montaa eri musiikkilajia räpistä poppiin, eli on kiinnostava.

Ja minä jos kuka olen kriittinen suomalaisen musiikin suhteen. Tekisi hyvää saada viisuihin tällainen kappale, mille ei ole siellä esikuvaa. 

Mutta shown pitäisi olla hyvin, hyvin räväkkä, tyyliin lastenhuone missä heitellään kakkuja ja leluja.

Ongelma on se että viisuissa biisin pitää kolahtaa käytännössä heti, ekalla kuuntelukerralla. Sinin biisissä on hyvääkin, mutta ihan henkkoht itselle siinä on jotain sellaisia sointukombinaatioita, jotka tekee vähän huonon olon fyysisesti. Tätä on vaikea selittää, mun en oikein pysty kuuntelemaan sitä tästä syystä.

Vierailija
4779/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Rules, niin  juntti biisi. Landepaukut tykkää

Vierailija
4780/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla joku tilastotieto tästä, voisitko heittää linkin?

Ketju on lukittu.