Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2024 OFFICIAL

Vierailija
03.10.2023 |

UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (20622)

Vierailija
4801/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu eihän nuo wokettajat ollenkaan räyhää netissä ja somessa... Viime vuonnakin yrittivät cäncelöidä Käärijää. Miksi vain tietynlaiset mielipiteet on sallittuja? Annetaan kaikkien olla sitä mieltä, mitä on. T: Pershenkinen foliohattu, joka rakastaa viisuja 

Vierailija
4802/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu eihän nuo wokettajat ollenkaan räyhää netissä ja somessa... Viime vuonnakin yrittivät cäncelöidä Käärijää. Miksi vain tietynlaiset mielipiteet on sallittuja? Annetaan kaikkien olla sitä mieltä, mitä on. T: Pershenkinen foliohattu, joka rakastaa viisuja 

Ai hitto mikä typo tuli itelle, piti siis kirjoittaa persuhenkinen :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4803/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näköjään Ukrainan ykkössija oddseissa ole tänä vuonna pelkästään poliittisista syistä. On kyllä niin hyvä tämä heidän hyvin  todennäköinen edustusbiisinsä:

Vierailija
4804/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomi ei tuu menestyyn tänä vuonna.. Biisistä tietää heti jos se tulee pärjään niinkuin dark side ja cha cha cha.. harmi 

Vierailija
4805/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suomi ei tuu menestyyn tänä vuonna.. Biisistä tietää heti jos se tulee pärjään niinkuin dark side ja cha cha cha.. harmi 

Ne livet, ne livet edelleen. Ei aina tiedä, joka vuosi on yllättäjiä. Ja myös niitä, jotka nostaa biisin ihan uudelle tasolle livellä. Mut totta on se, että ei tänä vuonna tulee voittoa, mut kyllä näillä on potentiaalia ihan mukaviin sijoihin.

Vierailija
4806/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rules soi nyt ylen urheilustudiossakin 😁 Toimii.

Vierailija
4807/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 eurodance-äijjäbiisiä. Samaa genreä, mutta aivan eri fiilikset biiseistä ja miehistä tulee. 

No rules on kiva, vapautumisesta kertova biisi. Vaikka kundit näyttää hölmöiltä, siinä on sellaista rentoa miesenergiaa. Vox populi taas ankeaa pienimunaista uhoa ja valittamista. 

Joko on ne shippausketjut äijjjjjjjjjä-läähättäjille perustettu?

-winner-

https://vm.tiktok.com/ZGeMfwFaf/

Onko tiktok nykyisin Vauvan omistuksessa? ;D TÄNNEHÄN ne ketjut piti perustaa.

-winner-

Vierailija
4808/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta missä on Cyan Kicks -fanit? Kukaan täällä ei tunnu hehkuttavan niitä. Mun puolesta CK ois ihan hyvä edustaja myös, vaikka itse aion äänestää win95mania.

Niiden biisi ei jää mieleen

Vierailija
4809/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä Youtubessa videoiden katselukerroissa ykkösenä on Sara, kakkosena Cyan Kicks ja kolmosena Windows95man. Tästä ei voi tietenkään päätellä kovin paljoa, mutta ihan nyt vaan tiedoksi tämä.

Vierailija
4810/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän Persu oikeasti koskaan pyytele anteeksi. Varsinkaan typoja, koska ei edes tiedä sellaista tehneensä. Sinulla on vielä toivoa ;D

Choose life ja kuuntele ne Vox Populin sanat ja sanoma siten, ettei ne woket ja cancelitkaan ole muuta kuin sulle syötetyissä ajatuskehissä - härälle heitetty punainen vaate, johon ryntäät, vaikkei pitäisi.

Oma ajattelu ON sallittua.

-winner-

Vierailija
4811/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä Youtubessa videoiden katselukerroissa ykkösenä on Sara, kakkosena Cyan Kicks ja kolmosena Windows95man. Tästä ei voi tietenkään päätellä kovin paljoa, mutta ihan nyt vaan tiedoksi tämä.

Sara ja Cyan Kicks ovat kahden kärki myös kv. viisufanien top 7 - videoiden listauksissa ja Eurovisionworldin arvioinneissa.

Vierailija
4812/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän Persu oikeasti koskaan pyytele anteeksi. Varsinkaan typoja, koska ei edes tiedä sellaista tehneensä. Sinulla on vielä toivoa ;D

Choose life ja kuuntele ne Vox Populin sanat ja sanoma siten, ettei ne woket ja cancelitkaan ole muuta kuin sulle syötetyissä ajatuskehissä - härälle heitetty punainen vaate, johon ryntäät, vaikkei pitäisi.

-winner-

Kuule mulla ei ole mitään hätää, olen ihan tyytyväinen näin. :D Olen ennen ollut aika vasemmalla kallellaan ja pyörinyt teini-ikäni noissa piireissä, mutta nimenomaan alkanut kyseenalaistaa niitä totuuksia, mitä silloin kuulin joka puolelta. Muita syitä myös on taustalla. Mut tämä nyt on ot ja mulle on se ja sama, mitä mieltä ihmiset on viisuissa. Nautin musiikista, viisujen ihanasta outoudesta ja hyvästä menosta.

Vierailija
4813/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, siksi ei lähdetä kisoihin niin tosissaan, vaan pitämään hauskaa.

No rules!!

Vierailija
4814/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyemmät kommentit olisivat kivoja, helpompi lukea, kiitos!

Hänen (hinen) kans TÄYSIN SAMAA MIELTÄ !!!

Vierailija
4815/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidanpas katsoa miltä se Henri kuulostaa Ryhmä Haussa. :D

Joo. Pääasia, että tulee hyvät bileet.

Ottaapas se koville :D

Mahtavaa. Bileet. Oon liikuttanu ainaski tuhat kertaa.

Mä oon luukuttanu tuhat kertaa enemmän, vaiks mä oon 75-vuotias. Tulee vaan niin hyvät bileet.

Luukuttaa, luukuttaa kaikki koittaa luukuttaa, sama se ...

Vierailija
4816/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-winner-

Kuule mulla ei ole mitään hätää, olen ihan tyytyväinen näin. :D Olen ennen ollut aika vasemmalla kallellaan ja pyörinyt teini-ikäni noissa piireissä, mutta nimenomaan alkanut kyseenalaistaa niitä totuuksia, mitä silloin kuulin joka puolelta. Muita syitä myös on taustalla. Mut tämä nyt on ot ja mulle on se ja sama, mitä mieltä ihmiset on viisuissa. Nautin musiikista, viisujen ihanasta outoudesta ja hyvästä menosta.

"Mitä tähän nyt sanois?

Kaikki mielipiteet on yhtä väärii."

Vasta aikuinen ihminen osaa miettiä, mitä tässä maailmassa on sulle syötetty ja mitä on totena pitänyt. Myöskin ESC:n suhteen on viime vuosina aika selkeästi nimenomaan ne ikävät taustasuhmuroinnit entistä paremmin huomannut, eikä lapsen tavoin näe niitä pelkästään hauskanpitona.

-winner-

Vierailija
4817/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nublut ja hiblut... samaa paskaa !

Vierailija
4818/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemusta näiden artistien live-keikoilta? Miten mahtaa sujua laulu ilman autotunea esimerkiksi Sinillä tai Sexmanella? Ite oon nähnyt Cyan Kicksin kerran ja heillä toimi livenä hyvin. 

Vierailija
4819/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyemmät kommentit olisivat kivoja, helpompi lukea, kiitos!

Hänen (hinen) kans TÄYSIN SAMAA MIELTÄ !!!

Oi voi. Ette tule viemään mun sananvapautta te max. 160 merkin ymmärtäjät ;DDD

Nyt kun olen kuunnellut koko setin taas kokonaisuutena pariin kertaan tänään läpi, enkä pelkästään katso paperilla, että ketä siellä on, niin tämä Suomen UMK tulee olemaan musiikillisesti parempi ja korkeatasoisempi ja tuotannollisesti ajan hermolla olevampi ;D kuin ESC sitten joskus, vaikka siellä onkin enemmän kappaleita.

Kaikki ennakkoon yliedustettujen suomirap-artistien biisit ovatkin nopeaa tanssibiittiä tai elektrohousea ja Sexmanen biisikin menee rokin puolelle. No rules näköjään JA jokaisessa biisissä on oma koukkunsa, jos kuuntelee muutaman kerran, niis on kerroksii, joten ei ole hankalaa kuvitella, että jokaiselle löytyisi ketjuun omat faninsa tai oma glow. Itse asiassa on erinomainen jokaiselle jotain 7 biisin setti soittaa kokonaisuutena.

Saran biisissäkin on mieletön potentiaali, vaikka on porukan hidastempoisin. Ei ole kovin vaikeaa kuvitella tuo Sian tai Rihannan hittinä englanniksi laulettuna.

Vox Populi on vaan näistä silti ainoa, joka on ekasta kuuntelusta mennyt soittolistalle ja se on paljon, kun en ole MG:stä isommin intoillut ja jos olisi ollut jotain entistä rähinäräppiä, niin ei varmaan olisi näin käynyt.

-winner-

Vierailija
4820/20622 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

""Mitä tähän nyt sanois?

Kaikki mielipiteet on yhtä väärii."

Vasta aikuinen ihminen osaa miettiä, mitä tässä maailmassa on sulle syötetty ja mitä on totena pitänyt. Myöskin ESC:n suhteen on viime vuosina aika selkeästi nimenomaan ne ikävät taustasuhmuroinnit entistä paremmin huomannut, eikä lapsen tavoin näe niitä pelkästään hauskanpitona.

-winner-"

Lainaus taas kusee. Niin, suhtaudun myös omiin mielipiteisiini kriittisesti enkä kannata oikein mitään puoluetta. Jos valtapuolueista pitäisi valita, olen persuihin eniten kallellaan, vaikka sielläkin on asioita, mistä en pidä enkä kannata. En vain pidä tästä, että on vain tiettyjä mielipiteitä, mitä saa olla ja kaikki muut on sitten just niitä vääriä.

Viisuissa olen myös erittäin tietoinen, että siellä on taustasuhmurointia ja sen takia en jaksa tämän vuoden kisoja ottaa niin vakavasti, vaan keskityn enemmän pitämään hauskaa ja nauttimaan.  

Ketju on lukittu.