Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2024 OFFICIAL

Vierailija
03.10.2023 |

UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (20622)

Vierailija
2621/20622 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen Spotify-listalla Sara on jo kolmas, Sexmane viides ja CK 19. Epäilen, että Jesse ei listalla korkealle nouse. Kertoo paljon myös voittopotentiaalista. 

Itse tykkään Sarasta ihan hirveästi ja toivon, että Miklu ja Nublu paukauttaa ilmoille Universum potenssiin kymmenen. Siinäpä ne meidän todelliset vaihtoehdot varmaan on. 

Hyvä sanoa, kun Glowta ei syystä tai toisesta tänään päässyt sieltä Spotifysta edes kuuntelemaan kuin vasta iltapäivällä, osa ei taida päästä vieläkään. 

Vierailija
2622/20622 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aika varma, että Win95 on taas samaa kädenlämpöistä tissuttelua kuin tähänastiset ehdokkaat. Mutta olishan se hienoa jos kyseessä olisi jotain todella levotonta ja saataisiin samanlainen titaanien taisto kuin sillon, kun Tomi Metsäketo ja Lordi mittelivät viisupaikasta. Ihme, että raadit ei sössineet silloin totakin.

Tuskin on, koska ihmiset odottaa sitä niin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2623/20622 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikael Gabriel teki elämänsä ja koko uransa mokan tukemalla Vladimir Putinia. 

Niin paska vastaa kuin paskalle huudetaan.

Sulla on oikein elämäntehtävä, kun tehtailet kommentteja tästä tooooosi tärkeästä asiasta.

Vierailija
2624/20622 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siipola voittaa. Pas kana saa juryt k*semaan hunajaa ja pas komaan perhosia.

Vierailija
2625/20622 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen Spotify-listalla Sara on jo kolmas, Sexmane viides ja CK 19. Epäilen, että Jesse ei listalla korkealle nouse. Kertoo paljon myös voittopotentiaalista. 

Itse tykkään Sarasta ihan hirveästi ja toivon, että Miklu ja Nublu paukauttaa ilmoille Universum potenssiin kymmenen. Siinäpä ne meidän todelliset vaihtoehdot varmaan on. 

Kokonaissoitossa Sexmane on selkeä ykkönen. Jokainen umk-biisi on noussut listan kärkeen julkistamispäivänä. Jesse saattaa olla poikkeus, mutta sehän johtuu jakeluyhtiön mokasta ja biisi saatiin spotifyhin vasta joskus ennen puoltapäivää.

Esim. Minä en ole kuunnellut sexmanea kahta kertaa, mutta Jessen biisin useampaan kertaan. Onneksi en ole koko maailma.

Vierailija
2626/20622 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän yli kolme tuntia ja sitten windows minun ajatus joko nousee korkeuksiin tai katkeaa ja painun maan rakoon.

Näin suurta odotusta ei ole minulla ollut koskaan. Putoaa korkealta tai  pysyy korkealla.

No kyllä hän on karvajalka ja minusta tämä on ystävällinen huomionosoitus. Kun kaikki esiintyjät on niin karvattomia, ei pitäis olla niin.

Tosin ne shortsit on ihna kuin minun entisellä isolla pomolla, joka arvovaltaiseen kokoontumiseen ulkomaalaisten kanssa meni juuri tuollaisissa lyhyissä housuissa ja karvajalat ja valkoset tennissukat näky ja loisti.

Kuitenkin pomo oli oikein mukava ja sympaattinen.

Toivon mukaan tämäkin esitys, etteivät pidä meitä pilana.

Vierailija
2627/20622 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten artikulointi sujuu engl. kielellä windowsilta? Kai se on engl. kielellä.

Vierailija
2628/20622 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako muut kokonaisuudessaan selvää tosta Markinin biisistä, jos ei ole lukenut sanoitusta? Mä en ole lukenut, ja täytyy sanoa että on monta kohtaa, missä en erota mitä sanoo enkä jostain yhdestä kuulemastani sanasta osaa ollenkaan päätellä.

Se on tosi nopea se räppiosuus, hänhän sanoi tänään haastiksessa kuunnelleensa jonkun reagoijan yritystä vetää mukana ja oli pudonnut jo kolmannen sanan kohdalla. 

Vierailija
2629/20622 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä sanoa, kun Glowta ei syystä tai toisesta tänään päässyt sieltä Spotifysta edes kuuntelemaan kuin vasta iltapäivällä, osa ei taida päästä vieläkään. 

Taitaa olla poliittista taistoa, epäilen mä 

Vierailija
2630/20622 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spotifyn Suomen - Top 50 listalla Siipola kolmantena. Mutta yleensä kun hän on noussut näille listoille, niin aika nopeesti hän on sieltä tullu alaspäin ja tippunu lopuksi pois listalta. Nyt kun Siipolaa hehkutetaan hyvä ettei jo voittajaksi ja jos ei voittoa tulekaan, niin onpa hänellä tilanteeseen sopiva biisi...

Vierailija
2631/20622 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tyypillinen kommentti naiselta naiselle, ymmärtää itsekin, että Sara menee kärkeen ja käy siksi päälle kynnet ojossa. Voi sitä kateuden ja kaunan määrää.

Vierailija
2632/20622 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesseä ei kannata äänestää koska voittajana on jo ilmoittanut ettei osallistu koska Israel ja Isrealhan osallistuu.

Suomi ja Yle eivät boikotoi koska suurin osa kansasta raivostuisi Ylelle ja Jesselle. Suomi osallistuu mutta Suomea ei edusta Glow. 

Vierailija
2633/20622 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limainen Olavi Uusivirtakin kommentoi Israelia. Missäpä mokoma oppurtunisti ei kommentoisi.

Vierailija
2634/20622 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

TURMION KÄTILÖT olisi pitänyt pyytää ja lähettää viisuihin. Nyt on ehdokkaina kaikenmaailman sukupuolettomia silkkipöksyjä.

Vierailija
2635/20622 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon aika varma, että Win95 on taas samaa kädenlämpöistä tissuttelua kuin tähänastiset ehdokkaat. Mutta olishan se hienoa jos kyseessä olisi jotain todella levotonta ja saataisiin samanlainen titaanien taisto kuin sillon, kun Tomi Metsäketo ja Lordi mittelivät viisupaikasta. Ihme, että raadit ei sössineet silloin totakin.

Tuskin on, koska ihmiset odottaa sitä niin paljon.

Odottaako, missä? Tavallaan toivon salaa itsekin että tää räjäyttäisi potin, ei jaksa näitä räppäreitä ja kaikenmaailman paskan kuorijoita

Vierailija
2636/20622 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Limainen Olavi Uusivirtakin kommentoi Israelia. Missäpä mokoma oppurtunisti ei kommentoisi.

Olavi ja mm. Paleface edustavat murto-osaa "taiteilijoista" mutta kaikki tietävät näiden tyyppien vasemmistolaisuuden joka on täysin yksisilmäistä kuin Karri Miettinen. Ukrainalle näillä ei ole riittänyt symbatiaa (koska Venäjä) vaikka Ukrainassa on kuollut moninkertainen määrä mm. lapsia, vanhuksia ja naisia. Ylipäänsä siviiliväestöä.

Nämä väittävät vastustavansa Israelin valtiota ja sen toimia mutta oikeasti ne haluaa juutalaiset pois lähi-idästä, sinne mereen.

En äänestä Jesse Markinia. 

Vierailija
2637/20622 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on Ruotsissakin herätty vaatimaan Israelin poistamista kisasta. 

Vierailija
2638/20622 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä pitäisikö odottaa kauhulla vai innolla sitä windows95mania. Se voi olla joko huippuhyvä tai aivan kaamea :D

Vierailija
2639/20622 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä pitäisikö odottaa kauhulla vai innolla sitä windows95mania. Se voi olla joko huippuhyvä tai aivan kaamea :D

Tai sitten vaan Portin Boysin kaltainen pettymys euroviisuksi, mutta menestyä silti hyvin Suomessa.

Vierailija
2640/20622 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku seurannut noita aikaisempien julkaistujen biisien katselumääriä YouTubessa? Miten Jesse Markin katsojamäärät tähän asti heihin verrattuna?

Jessen Glow-videon katselumäärät on ainakin ihan kohta ylittämässä 100000.

Ketju on lukittu.