UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Olen laskenut pikaisesti olevan tulossa jo 7 eurotrashvitsiesitystä. Ei Suomea siihen joukkoon. Balladi olisi nyt erinomainen veto Suomelta.
Balladi on Suomelta ainoa fiksu veto. Upea ja raikas balladi joka saa kaikki itkemään. Todellinen voimabiisi supernaisen ihanasti laulamana!
Vierailija kirjoitti:
Ensi kuulemalta Win95 ei vakuuttanut, mutta nyt olen koukussa ja tykkään aivan älytön.
Kuuntelukertoja jo lähes 20
Hyvä ääninen laulaja💖. Toivon, että lavashow räjäyttävä.
Itse tykkäsin jo ekalla kerralla. Sanat on hauskat & hyvällä tavalla juuri Euroviisuihin sopivat. Sävel saattaa tosiaan hukkua massaan, kuten moni epäilee.
Vierailija kirjoitti:
Olen laskenut pikaisesti olevan tulossa jo 7 eurotrashvitsiesitystä. Ei Suomea siihen joukkoon. Balladi olisi nyt erinomainen veto Suomelta.
Suomalaiset ballaadit ei pärjää euroopassa ja piste
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nähnyt reaktiovideoita? Kaikki ovat upean Saran edessä polvillaan ja itkevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nähnyt reaktiovideoita? Kaikki ovat upean Saran edessä polvillaan ja itkevät.
Salli mun nauraa:DDDDDDDDDD
Tuo win95 on Suomen euroviisuhistorian hirveintä kuraa. Onkohan niillä ollut Little Big mielessä vai mitä, mutta kun ei osaa, niin ei vaan osaa.
Ite olin vähän pettynyt kun aluksi kuuntelin, mutta tokalla kuuntelulla kyllä nousi kärkeen. Win95 voittoon.
Itsekin olen kallistumassa sille kannalle, että Saran lähettäminen olisi fiksua Käärijän ja kahden rockedustajan jälkeen. Silti kuitenkin sisimmässäni toivoisin Cyan Kicksin lähtevän, koska tiedän, että he olisivat takuuvarmasti upeita viisulavalla. Osaisivat ja pystyisivät yhtä takuuvarmasti hoitamaan hyvin ja tyylillä koko kevään euroviisurupeaman promon ja ja haastattelurumban. Ja siksikin, että he varmasti haluavat tämän vuoden UMK-finalisteista viisuedustusta eniten, kun suuntautuvat vahvasti kv. markkinoille.
Mä olen ihan rakastunut tuohon Windows95 biisiin.. ensin olin,että öööh mutta se on niin retro bängeri ja iloa kaiken keskelle :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Windowsmanin biisi on ihan liian pliisu ollakseen hauska. Tämäntyylisen huumoribiisin pitäisi olla räjähtävämpi ja röyhkeämpi mutta nyt se oli vain halvan kuuloinen Gunther/Darude-kopio. Tuli välittömästi mieleen ajat jostain vuosien 2015-2019 Umk:sta... Ei jatkoon. Videokin huonolla tavalla vanhanaikainen.
Vitsi olikin se, että video ja biisi on huonolla tavalla vanhanaikainen.
Tuo oli tavoite, mutta se ei valitettavasti onnistunut. Tuloksena oli pelkästään huono esitys ja vielä huonompi biisi.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis ja aito Sara Siipola voittaa Euroviisut jos rumat ja kateelliset ä m m ä t eivät pilaa voittoa äänestämällä väärin.
Jos äänestät jotain muuta kuin Saraa mä tiedän miltä sä näytät.
Mä en äänestä mitään näistä. Miltä mä näytän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Balladi on Suomelta ainoa fiksu veto. Upea ja raikas balladi joka saa kaikki itkemään. Todellinen voimabiisi supernaisen ihanasti laulamana!
Ei saa kaikkia itkemään
Itse en saa siitä oikein mitään irti. Eikä siis mitään artistia vastaan.
Itse valitsen tällä kertaa iloisemman tien
Vierailija kirjoitti:
Ite olin vähän pettynyt kun aluksi kuuntelin, mutta tokalla kuuntelulla kyllä nousi kärkeen. Win95 voittoon.
Yritin kuunnella toisen kerran, mutta lopetin 10 sekunnin jälkeen. Pelkästään noitten tyyppien näkeminen inhottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole kaikki. Heh. Ei ole edes monen suosikkina.
Mä tykkään kaikista tähän mennessä julkaistuista biiseistä. Eniten Sarasta ja Windowsista. Mutta toivon, ettei Suomi osallistu Euroviisuihin, jos Isreal saa osallistua. Lähes 10 000 tapettua palestiinalaislasta parissa kuukaudessa ei voi oikeuttaa millään sodalla.
Eurovisionworldin arvioissa Sara on edelleen kärjessä 4,8/5 tähteä. Heti hänen jälkeensä on CK 4,7/5 tähteä. Lopuilla kuulluilla on kaikilla 3,9/5 tähteä.
Mulle tuli kumma tunne, ettei edes sijoitus niin kiinnosta. Haluaisin vain,että jengi bailaa tms.
Odotan kyllä livejä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun Suomi lähetti sen piano ja naislaulajaduon biisillä Blackbird (Norma John tai joku sellainen), niin sitähän niin ylistettiin ja oltiin että tämä on saanut ylistäviä arvioida ja koko ajan heitä halutaan haastatteluun ja blaa blaa. Semiin jäätiin.
Itse olen sitä mieltä, että jos sama esitys olisi edustanut esim. Italiaa, Ranskaa tai Ruotsia, niin tulos olisi ollut täysin eri. Me ollaan sellainen pohjoisen Albania, jota ei turhia kumarrella ja jolta on kaverit vähissä.