Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

23 vuotta saman miehen kanssa, en enää jaksa anella hellyyttä kun en sitä saa.

Vierailija
30.09.2023 |

Siinähän se tuli sanottua. Avioliitto vuosituhannen vaihteesta, kaksi lasta, omakotitalo, farmariauto ja kultainen noutaja. Neljään vuoteen tuo mies ei ole halunnut mitään läheisyyttä eikä seksiä. Viime keväänä ajattelin, että nyt oikeasti yritän pelastaa tämän kuolleen avioliiton ja teen kaikkeni että läheisyys palaisi tähän suhteeseen. Vokottelin, kiehnäsin, huolehdin hänestä, silittelin, pussailin, hakeuduin kainaloon ja pyysin seksiä. No joo, sainkin seksiä jokusen kerran, mutta eipä se ollut hänen taholtaan kovin innostunutta.
Olen ulkoisesti hyvän näköinen, nuorempana kauniiksi kruunattukin, nyt normaalipainoinen, huolehdin itsestäni, meikkaan, kuntoilen ja olen johtavassa asemassa isossa pörssiyhtiössä. Siis ainakin olen isossa kuvassa ihan ok. Vaan kun ei miestä kiinnosta.

Tänä iltana tuli jotenkin se kulminaatiopiste, että en enää jaksa rukoilla hellyyttä enkä läheisyyttä. Olkoon. Että jos sitten haen sitä jostakin muualta (mistä?), jos jostakin saisi. Olen jo puoli vuosisataa vanha, enkä tästä nuorene, joten jos jotakin haluan, niin varmaan pitää toimia.
Mutta olen elänyt siinä ajatusmaailmassa, että avioliitossa ei petetä, vaan ollaan uskollisia loppuun saakka. Vaan nyt olen miettinyt, että miksi. Miksi ihmeessä uhraan elämäni ihmiselle, joka ei minua halua. Olemme puhuneet, MINÄ olen kysynyt ja puhunut ja ja ja. Vaan hän on kuulemma onnellinen, ei halua muita, haluaa elää tässä ja nyt. Mutta en minä jaksa jos ei ole mitään hellyyttä, ei kainaloa johon mennä, ei suukkoja, ei sen syvempääkään.
Olenko siis rikollinen jos joskus löytäisin jonkun, joka ottaisi kainaloon ja välittäisi?

Kommentit (359)

Vierailija
261/359 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttua tuollainen haluttomuus. Avioliitossani ei edes halattu vuosiin, kun ex niin päätti.

"Mulla on tälläsiä kausia, koita rakas ymmärtää" . Ymmärsinhän mä. 1,5 vuotta. Loppu suhde siihen kun seisoin vieraan naisen ikkunan edessä talvipakkasessa sukkasillaan kun tää ottaa suihin.. tuli ruma ero. Luotin loppuun asti, salasuhde paljastui. Anteeksi olin jo antanut kerran kun "jutellaan lapsen asioista " exä tuli kylään ja luotin. Kondomi löytyi jacky vanukkaasta mikä roskikseen viskattu huolimattomasti. Kinunnut 4 vuotta takaisin , anteeksi en anna, annoin ekan kerran mutta tuota tokaa en.

Vierailija
262/359 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma ku tällä palstalla kaikilla mensan jäsenyys ja vaativan asiantuntijan duunit, mutta kuitenki ovat täysin tolloja ja ovat huonossa parisuhteessa vuodesta toiseen.(jotkut vielä ottaa turpaanki monta vuotta,täysin vapaaehtoisesti).

Suomessa ehkä maapallon helpointa erota , ja on viranomaisten tukiverkkoja joka kylillä.

Ei ole. Jos olet perinyt osuuden mökistä niin et saa toimeentulotukea eli olet parisuhteessa, jos et saa vakituista työpaikkaa.

Niin, joku toinen mies voisi saada uuden naisen, mutta kun nainen ei voi erota oli suhde kuinka huono tahansa. Ei niitä osuuksia niin vain myydä.

Naiset ei myöskään ilmoita viranomaisille oikein mistään. Jos naiset puhuisi niin poliiseilla olisi 2/3 osa enemmän hommia kuin nyt.

On jäänyt vaikka kuinka monta kertaa ilmoittamatta, jos joku mies on lyönyt minua.

Monta kertaa? Missähän piireissä liikut.. 

En jaksa nyt laskea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/359 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma ku tällä palstalla kaikilla mensan jäsenyys ja vaativan asiantuntijan duunit, mutta kuitenki ovat täysin tolloja ja ovat huonossa parisuhteessa vuodesta toiseen.(jotkut vielä ottaa turpaanki monta vuotta,täysin vapaaehtoisesti).

Suomessa ehkä maapallon helpointa erota , ja on viranomaisten tukiverkkoja joka kylillä.

Ei ole. Jos olet perinyt osuuden mökistä niin et saa toimeentulotukea eli olet parisuhteessa, jos et saa vakituista työpaikkaa.

Niin, joku toinen mies voisi saada uuden naisen, mutta kun nainen ei voi erota oli suhde kuinka huono tahansa. Ei niitä osuuksia niin vain myydä.

Naiset ei myöskään ilmoita viranomaisille oikein mistään. Jos naiset puhuisi niin poliiseilla olisi 2/3 osa enemmän hommia kuin nyt.

On jäänyt vaikka kuinka monta kertaa ilmoittamatta, jos joku mies on lyönyt minua.

En jaksa nyt laskea.

Ei noita nyt tule lisää, koska en liiku kodin ulkopuolella.

Vierailija
264/359 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä ei saa kaikkea. Sulla on jo melkein kaikki.

Vierailija
265/359 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa nyt laskea.

Ei noita nyt tule lisää, koska en liiku kodin ulkopuolella.

Pitää pitää toipumisaikoja ja olla vaan kotona.

Vierailija
266/359 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuota taida kannattaa jatkaa. Hieman hankalaksi tekee toki tilanteen se, että teillä on aika pitkä yhteinen historia. Voisithan toki kysyä sopiiko miehellesi, että hommaat toisen suhteen siihen sivuun josta saat läheisyyttä. Itsellä tuore suhde jossa nainen alkuun esitti, että tykkää läheisyydestä. Halaili spontaanisti, suuteli, tykkäsi olla lähekkäin, seksiä päivittäin. Ei mennyt edes vuotta kun nainen kertoi ettei normaalisti ole sellainen ja ei koe suhteessa tarpeelliseksi läheisyyttä. Hieman toki harmittaa, koska tämä tyyppi on muuten mukava. Ei vain ole järkeä jatkaa, koska itse tarvitsen sitä läheisyyttä ja ennemmin tai myöhemmin sitä jostain myös saisin... Ehkä myös toisaalta harmittaa se, että jos tämä nainen olisi heti alussa voinut kertoa asian, en olisi edes antanut minkäänlaisten tunteiden kehittyä henkilöä kohtaan.

Vierailija
267/359 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu oudolta ettei kaunis nainen saisi osakseen hellyyttä ja seksiä. Jos on siis oikein kaunis.

Vierailija
268/359 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo siiltä, kuule, nyt vaikuttaa, että miehelläsi on toinen mies! Tilastojen mukaan se on tavallisin syy siihen, että puuttuu paitsi seksi myös tavallinen kaikkuhellyys ym.

Koeta kysellä kautta rantain, onko hän kaappihomppa. Tutustuin aiheeseen vuonna 2009, kun tädilleni valkeni miehen homssuus yli 70-vuotiaana - ja takana oli jo yli 40 vuotta hellyydenkaipuuta.

Vierailija
269/359 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu oudolta ettei kaunis nainen saisi osakseen hellyyttä ja seksiä. Jos on siis oikein kaunis.

Katsos kun se luonne voi olla sitten itse piru, mutta sitä puolta tarinaa ei koskaan kerrota.

Vierailija
270/359 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsos kun se luonne voi olla sitten itse piru, mutta sitä puolta tarinaa ei koskaan kerrota.

Tuttavani on kaunis eikä piru. Ei saanut seksiä moneen vuoteen liitossaan. Todella ihmettelen. Mutta hänen miehensä on jotenkin erilainen. En usko, että on homo. Kenties asperger ja/tai aleksityyminen.

Vierailija
271/359 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kauan olet odottanut. Nyt kun ajatella, on hukkaan heitettyt vuodet. Täyttyy reagoidaa nopeammin. Toivottavasti löydät voelä sopivan ihmisen viereen.

Vierailija
272/359 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mikä moraalittomuus? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki rakastaja! Eroaminen ei kannata. Itselläni on rakastaja, eikä omatunto kolkuta yhtään.

Haluan nauttia tästä ainoasta elämästäni, tässä ja nyt.

Nautit miehen rahoista ja vieraasta seksistä?

Miehen rahoista? Mitä hittoa sä toisten raha-asioista tiedät? Nainenhan voi tienata vaikka kuinka paljon enemmän kuin mies. Miten näitä 1800-luvulla eläviä, vanhanaikaisia ihmisiä voi edelleen olla olemassa? Ihan kuin nainen olisi suhteessa aina rahaton ja mies aina maksaja, vaikka Suomessa ovat molemmat osapuolet olleet työssäkäyviä jo iät ja ajat. Uskomatonta!

Vierailija
273/359 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteessa pitää olla myös hellyyttä, kosketusta. Aika kylmää jos nuo puuttuu.

Vierailija
274/359 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et jaksa anella hellyyttä... moni mies ajattelee samoin mutta seksistä. 

Vierailija
275/359 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttua tuollainen haluttomuus. Avioliitossani ei edes halattu vuosiin, kun ex niin päätti.

"Mulla on tälläsiä kausia, koita rakas ymmärtää" . Ymmärsinhän mä. 1,5 vuotta. Loppu suhde siihen kun seisoin vieraan naisen ikkunan edessä talvipakkasessa sukkasillaan kun tää ottaa suihin.. tuli ruma ero. Luotin loppuun asti, salasuhde paljastui. Anteeksi olin jo antanut kerran kun "jutellaan lapsen asioista " exä tuli kylään ja luotin. Kondomi löytyi jacky vanukkaasta mikä roskikseen viskattu huolimattomasti. Kinunnut 4 vuotta takaisin , anteeksi en anna, annoin ekan kerran mutta tuota tokaa en.

Miksi olit sukkasillasi talvipakkasella? Mihin kengät jäi, sen vieraan naisen eteiseenkö?

Vierailija
276/359 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan kauniilla naisellakin saattaa olla hellyyttä ja seksiä vihaava puoliso.

Vierailija
277/359 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on vaan kyllästynyt, en usko, että rakkaus syttyy uudelleen tai enhän tiedä..olet kuitenkin yrittänyt...enempää en itse yrittäisi vaan miettisin varmaan eroa? oon vaan kuullu samanlaisia tarinoita ja aina ne tuossa vaiheessa on tiensä päässä...

Vierailija
278/359 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mies on 23 vuotta kuunnellut jatkuvaa nalkutusta ja miehen tekemisten vähättelyä. Vuosien saatossa tällä nalkuttajalla on naama rupsahtanut, pitkät hiukset pätkäisty lyhyiksi ja selluliittia ilmestynyt reisiin ja takamukseen. Ja sitten aloittaja ihmettelee miksi miestä ei enää haluta....

Vierailija
279/359 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, ettei ole niin yksinkertaista, mutta eroa. Jos mies ei puhu, eikä muutosta tule niin miksi jäisit tuhlaamaan elämääsi?

Enkä tuomitse, vaikka kävisit muualla, jos haluatte jatkaa kulissiliittoa. Kyllä sinä esim tinderistä seuraa löydät. Mutta todennäköisesti jossain vaiheessa rakastut tai jäät kiinni ja edessä on ruma ero.

Avaa siis kotona suusi ja sano, miten asiat on.

Et tuomitse mutta jos tilanne olisi toisinpäin niin varmasti olisit täällä tuomitsemassa vai mitä?

Vierailija
280/359 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan enää oikeasti halua yli 50-vuotiasta naista. Ihan sama, mikä status, varallisuus tai aikaisempi ulkonäkö. Miehesikin katselee niitä 20-30 vuotiaita bimboja ilman varallisuutta ja koulutusta. Hirveän ikävä ja kylmä tosiasia, se ei muutu miksikään. Käytä maksullisia miehiä, sellaisia 30 vuotiaita adoniksia miehesi selän takana. Mene lomamatkalle naispuoleisen bestiksesi kanssa ja pankaa koko loma nuoria miehiä.