Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

23 vuotta saman miehen kanssa, en enää jaksa anella hellyyttä kun en sitä saa.

Vierailija
30.09.2023 |

Siinähän se tuli sanottua. Avioliitto vuosituhannen vaihteesta, kaksi lasta, omakotitalo, farmariauto ja kultainen noutaja. Neljään vuoteen tuo mies ei ole halunnut mitään läheisyyttä eikä seksiä. Viime keväänä ajattelin, että nyt oikeasti yritän pelastaa tämän kuolleen avioliiton ja teen kaikkeni että läheisyys palaisi tähän suhteeseen. Vokottelin, kiehnäsin, huolehdin hänestä, silittelin, pussailin, hakeuduin kainaloon ja pyysin seksiä. No joo, sainkin seksiä jokusen kerran, mutta eipä se ollut hänen taholtaan kovin innostunutta.
Olen ulkoisesti hyvän näköinen, nuorempana kauniiksi kruunattukin, nyt normaalipainoinen, huolehdin itsestäni, meikkaan, kuntoilen ja olen johtavassa asemassa isossa pörssiyhtiössä. Siis ainakin olen isossa kuvassa ihan ok. Vaan kun ei miestä kiinnosta.

Tänä iltana tuli jotenkin se kulminaatiopiste, että en enää jaksa rukoilla hellyyttä enkä läheisyyttä. Olkoon. Että jos sitten haen sitä jostakin muualta (mistä?), jos jostakin saisi. Olen jo puoli vuosisataa vanha, enkä tästä nuorene, joten jos jotakin haluan, niin varmaan pitää toimia.
Mutta olen elänyt siinä ajatusmaailmassa, että avioliitossa ei petetä, vaan ollaan uskollisia loppuun saakka. Vaan nyt olen miettinyt, että miksi. Miksi ihmeessä uhraan elämäni ihmiselle, joka ei minua halua. Olemme puhuneet, MINÄ olen kysynyt ja puhunut ja ja ja. Vaan hän on kuulemma onnellinen, ei halua muita, haluaa elää tässä ja nyt. Mutta en minä jaksa jos ei ole mitään hellyyttä, ei kainaloa johon mennä, ei suukkoja, ei sen syvempääkään.
Olenko siis rikollinen jos joskus löytäisin jonkun, joka ottaisi kainaloon ja välittäisi?

Kommentit (359)

Vierailija
341/359 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet joku uraraketti, jolle perhe on sivuprojekti. Eipä ihmekään, ettei miehesi näe sinua naisena.

Miksi mies ei sitten eroa, vaan elää lopun ikäänsä ilman seksiä inhoamansa naisen kanssa? Aika vässykkä mies.

Miehille on kymmeniä vuosia kerrottu kuinka seksi on sivuseikka parisuhteissa.

Nytkö on ongelma kun miehet vihdoin uskovat asian? Onko ongelmana että muu läheisyys meni samalla?

Roskaa. Miehille ei ole "kymmeniä vuosia kerrottu, että seksi on sivuseikka parisuhteessa".

On naisia, jotka eivät välitä seksistä ja naisia, joille se on tärkeää.

Näköjään on myös miehiä, jotka eivät välitä seksistä.

Ainoa ero aiempaan on, että nykyään on tasa-arvon vuoksi sosiaalisesti hyväksyttyä naisellekin sanoa, että seksi on känelle tärkeää ja vaatia sitä. Ennen sellainen ei ollut hyväksyttyä, vaan naisten tarpeita ei nähty, eikä niistä välitetty.

Vierailija
342/359 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä saat miehestä?

Lusikat jakoon-ääni täältäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/359 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miksi ihmeessä? Seksin harrastaminen mahon naisen kanssa on tarpeetonta.[/quote]

Me muut harrastamme seksiä huvin vuoksi, emme lisääntyäksemme.

Vanha mies joutuu harrastamaan seksiä vanhan naisen kanssa, jos sitä haluaa ilmaiseksi ihmisen kanssa, joka on siinä vapaaehtoisesti mukana. Vaihtoehtoisesti jää ilman ja tumputtaa yksin.

Vierailija
344/359 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä? Seksin harrastaminen mahon naisen kanssa on tarpeetonta.

Me muut harrastamme seksiä huvin vuoksi, emme lisääntyäksemme.

Vanha mies joutuu harrastamaan seksiä vanhan naisen kanssa, jos sitä haluaa ilmaiseksi ihmisen kanssa, joka on siinä vapaaehtoisesti mukana. Vaihtoehtoisesti jää ilman ja tumputtaa yksin.

Niin ja mies usein valitsee sen vaihtoehdon. Siitähän tässäkin ulístaan.

Vierailija
345/359 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet joku uraraketti, jolle perhe on sivuprojekti. Eipä ihmekään, ettei miehesi näe sinua naisena.

Miksi mies ei sitten eroa, vaan elää lopun ikäänsä ilman seksiä inhoamansa naisen kanssa? Aika vässykkä mies.

Nytkö on ongelma kun miehet vihdoin uskovat asian? Onko ongelmana että muu läheisyys meni samalla?

Roskaa. Miehille ei ole "kymmeniä vuosia kerrottu, että seksi on sivuseikka parisuhteessa".

Ainoa ero aiempaan on, että nykyään on tasa-arvon vuoksi sosiaalisesti hyväksyttyä naisellekin sanoa, että seksi on känelle tärkeää ja vaatia sitä. Ennen sellainen ei ollut hyväksyttyä, vaan naisten tarpeita ei nähty, eikä niistä välitetty.

Vinkki naisille: hyvää seksiä haluaa aina. Miksihän miehet eivät halua sitä seksiä, mitä teillä on tarjolla?

Vierailija
346/359 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan. Joka tuutissa syytetään miehiä siitä että heillä on vain yksi asia mielessä. 

Ei ole enää. Olkaa tyytyväisiä.

Vierailija
347/359 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen anellut, vaatinut, keskustellut ja lopulta joutunut tyytymään lähes seksittömään liittoon. Meillä on yrityksiä seksiin noin joka kolmas kk ja ne loppuu usein aika lyhyeen kun mies ilmoittaa ettei tästä tule mitään. Jään siis silloin yksin sänkyyn miettimään mikä minussa on vikana, tosin ymmärrän ettei vika ole minussa. Mies ei suostu testo testeihin.

Olemme olleet 10 vuotta yhdessä, aiemmin oli paljonkin seksiä. Nykyään en edes halua olla miehen lähellä kun koen että hän on vienyt minulta/meiltä mahdollisuuden intiimiin elämään. Olen niin monta kertaa pyytänyt että hän tulisi lähelle ja koskettelisi jos ei ole halukas seksiin mutta sekin on hänelle vaikeaa. Etääntyminen on tosi asia, ilman seksiä, ilman hellyyttä olemme vain kämppikset. Ja minusta on tullut katkera ja surullinen. Olen vielä hyvännäköinen ja tiedän että saisin helpolla seuraa mutten halua lähteä sille tielle.

En halua käydä panemassa muita. En ole sen takia mennyt naimisiin että pettäisin. Toisaalta olen vuoren varma siitä että jos minä olisin pihtari ja mies haluaisi seksiä niin hän olisi jo mennyt aidan toiselle puolelle.

Kuvottavaa että yli 50v naisia haukutaan täällä ja syyllistetään vanhenemisesta kun miehillä on muka oikeus olla haluamatta kun eivät enää ole yhtä hehkeitä kuin parikymppiset. Tuntemani yli 50v naiset ovat moni vielä hyvässä kunnossa ja tyylikkäitä, itsestään huolehtivia naisia kuten minä. Luuletteko te miehet ettei vanheneminen ja ulkonäön rapistuminen koske teitä, sokeitako olette omalla peilikuvalle?

Samat tuntemukset täälläkin. Ihmetyttää että miksi miehet ovat niin vastahankaisia lähtemään testeihin? Käydäänhän me naisetkin gynellä milloin mistäkin syystä jo nuoresta + että kun aika on, hoidetaan tarvittaessa vaihdevuosioireitamme hormonikorvaushoidoin. Ehkä hoitoon hakeutuminen on joillekin miehille jollain tapaa pala omasta miehisyydestä pois? Kokevat olevansa huonompia miehiä? Enkä todellakaan sano terveydenhoitoalalla työskentelevänä että tämä koskisi läheskään kaikkia miehiä, osa hoidattaa oireitaan. Mutta samojen ongelmien parissa meilläkin painitaan kotona, syynä haluton mies. Enkä mä ymmärrä että jos hän ei halua, niin miksi ei voi edes mua tyydyttää jollain konstilla, ilman että häneen kosketaan....

Esim. siksi meitä miehiä ei huvita mennä 'testo-testeihin'. että suurin osa lääkäreistä ei tunnu tietävän koko asiasta mitään ja ovat haluttomia(!) siitä edes puhumaan. Urologeja myöden. Luuletteko tosiaan, että miehille on omat, saman tason erikoislääkärit kuin naisille on gynekologit??

Tietoa on pitänyt etsiä itse, ja se on sekavaa. Kuulemma ei edes tavall. testosteronin määrän mittaus anna oikeaa tietoa, vaan tulee mitata tietyn testost. imeytyvyys jne. En tiedä. Kukaan ei tiedä. Netissä mainostetaan joitain steroidipillereitä, no heipä hei. On oikeastaan aika kumma, että asia on niin vähän tutkittu ja lääketehtaita ei kiinnosta valistaa (eli lahjoa) lääkäreitä, vaikka kyse on varmasti isosta markkinasta.

Kyllähän jos mies urologille hakeutuu niin varmasti hoidetaan haluttomuutta, mitataan testot jne. Mä työskentelen alalla.

Vierailija
348/359 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen anellut, vaatinut, keskustellut ja lopulta joutunut tyytymään lähes seksittömään liittoon. Meillä on yrityksiä seksiin noin joka kolmas kk ja ne loppuu usein aika lyhyeen kun mies ilmoittaa ettei tästä tule mitään. Jään siis silloin yksin sänkyyn miettimään mikä minussa on vikana, tosin ymmärrän ettei vika ole minussa. Mies ei suostu testo testeihin.

Olemme olleet 10 vuotta yhdessä, aiemmin oli paljonkin seksiä. Nykyään en edes halua olla miehen lähellä kun koen että hän on vienyt minulta/meiltä mahdollisuuden intiimiin elämään. Olen niin monta kertaa pyytänyt että hän tulisi lähelle ja koskettelisi jos ei ole halukas seksiin mutta sekin on hänelle vaikeaa. Etääntyminen on tosi asia, ilman seksiä, ilman hellyyttä olemme vain kämppikset. Ja minusta on tullut katkera ja surullinen. Olen vielä hyvännäköinen ja tiedän että saisin helpolla seuraa mutten halua lähteä sille tielle.

En halua käydä panemassa muita. En ole sen takia mennyt naimisiin että pettäisin. Toisaalta olen vuoren varma siitä että jos minä olisin pihtari ja mies haluaisi seksiä niin hän olisi jo mennyt aidan toiselle puolelle.

Kuvottavaa että yli 50v naisia haukutaan täällä ja syyllistetään vanhenemisesta kun miehillä on muka oikeus olla haluamatta kun eivät enää ole yhtä hehkeitä kuin parikymppiset. Tuntemani yli 50v naiset ovat moni vielä hyvässä kunnossa ja tyylikkäitä, itsestään huolehtivia naisia kuten minä. Luuletteko te miehet ettei vanheneminen ja ulkonäön rapistuminen koske teitä, sokeitako olette omalla peilikuvalle?

Samat tuntemukset täälläkin. Ihmetyttää että miksi miehet ovat niin vastahankaisia lähtemään testeihin? Käydäänhän me naisetkin gynellä milloin mistäkin syystä jo nuoresta + että kun aika on, hoidetaan tarvittaessa vaihdevuosioireitamme hormonikorvaushoidoin. Ehkä hoitoon hakeutuminen on joillekin miehille jollain tapaa pala omasta miehisyydestä pois? Kokevat olevansa huonompia miehiä? Enkä todellakaan sano terveydenhoitoalalla työskentelevänä että tämä koskisi läheskään kaikkia miehiä, osa hoidattaa oireitaan. Mutta samojen ongelmien parissa meilläkin painitaan kotona, syynä haluton mies. Enkä mä ymmärrä että jos hän ei halua, niin miksi ei voi edes mua tyydyttää jollain konstilla, ilman että häneen kosketaan....

Esim. siksi meitä miehiä ei huvita mennä 'testo-testeihin'. että suurin osa lääkäreistä ei tunnu tietävän koko asiasta mitään ja ovat haluttomia(!) siitä edes puhumaan. Urologeja myöden. Luuletteko tosiaan, että miehille on omat, saman tason erikoislääkärit kuin naisille on gynekologit??

Tietoa on pitänyt etsiä itse, ja se on sekavaa. Kuulemma ei edes tavall. testosteronin määrän mittaus anna oikeaa tietoa, vaan tulee mitata tietyn testost. imeytyvyys jne. En tiedä. Kukaan ei tiedä. Netissä mainostetaan joitain steroidipillereitä, no heipä hei. On oikeastaan aika kumma, että asia on niin vähän tutkittu ja lääketehtaita ei kiinnosta valistaa (eli lahjoa) lääkäreitä, vaikka kyse on varmasti isosta markkinasta.

Ja ainahan voi hakeutua testokokeisiin esim.  tämän kautta https://www.puhti.fi/tuote/testosteroni/

Totta että korvaushoidon aloittamiseksi täytyy ottaa muutamaan kertaan, mutta tuo antaa jo osviittaa. Jos arvot matalat selvästi, miehen kannattaa hakeutua suoraan yksityisesti urologille, tk-lääkärille jos hakeutuu niin hänkin tekee lähetteen urologille, sillä korvaushoitoasiat kuuluvat erikoislääkärille. Lisäksi voidaan katsoa myös PRL koska miehillä maitohormonin liikatuotanto aiheuttaa impotenssia, libidon häiriöitä, hedelmättömyyttä sekä rintojen kasvua. Taitava ja asiaan perehtynyt lääkäri hoksaa pyytää myös tämän lab.kokeen mikäli on haluttomuutta ja testot alakanttiset. Kyseessä saattaa olla myös aivolisäkkeen kasvain, yleensä hyvänlaatuisia.

Ja turha häpeä pois mies! Et todellakaan ole yksin tässä ja jos hakeudut hoidon piiriin ko. ongelmassa niin elämänlaatu paranee ja jopa parisuhdekin saattaa parantua! Ei huono. Joo, olen alalla ja kommentoin tuohon edellekin.

Vierailija
349/359 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkki naisille: hyvää seksiä haluaa aina. Miksihän miehet eivät halua sitä seksiä, mitä teillä on tarjolla?

Minä en edes aloittaisi parisuhdetta alunperinkään sellaisen kanssa, jonka kanssa seksi on huonoa. T. Nainen

350/359 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nytpä heitit pahan? Todellisuudessa ja realistisesti ajatellen testosteronin puutos on miehelle helvetti, jonka kanssa hän jää täysin yksin, jos ei ole varallisuutta käyttää yksityislääkäripalveluja. Koska tuota ikää itselläkin on, otin asian puheeksi, koska pandemian aikainen vähäinen liikunta jne. tuntuu lopettaneen testosteronin kokonaan, ja ilman on paha olla. Vuosittaisen tsekkauksen ohessa kysyin terveyskeskuslääkäriltä, että kannattaisiko mitata testosteronin määrää, jos vaikka olisi tarve korvaushoidolle? "Juu ei. Ei hän ole koskaan ottanutharkintaan sitä mahdollisuutta, koska niillä hormonihoidoilla on niin paljon sivuvaikutuiksia, voi tulla vaikka syöpä jne. " Kysyin, että eikös sillä ole kuitenkin aika ratkaiseva osuus elämänlaadun suhteen, eikös se auta painonhallinnassa ja liikunnassa, ja siten parantaa mahdollisuutta välttää ja hoitaa erilaisia ikääntyvien sairauksia ja ylipainoa. "Juu ei voi.."

Toisaalta, ei se testosteroni nuorenna tai laihduta sitä puolisoa millään tavalla, hän on edelleen se sama nalkku, joka huomauttaa joka asiasta, joka on älykäs kuin lipputangon nuppi, ja empaattinen kuin susilauma, jos sinulla on masennusta tms. ongelmia. Jännä muuten, että nainen saa estrogeenivalmisteita ihan vaan kysymällä, niitä suorastaan lapioidaan sinne käsilaukkuun vastaisen varalle, mutta testosteroni, se on syntistä, sitä ei voi mies saada, ellei ensin kuole tms. siihen puutteeseen..

Vierailija
351/359 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nytpä heitit pahan? Todellisuudessa ja realistisesti ajatellen testosteronin puutos on miehelle helvetti, jonka kanssa hän jää täysin yksin, jos ei ole varallisuutta käyttää yksityislääkäripalveluja. Koska tuota ikää itselläkin on, otin asian puheeksi, koska pandemian aikainen vähäinen liikunta jne. tuntuu lopettaneen testosteronin kokonaan, ja ilman on paha olla. Vuosittaisen tsekkauksen ohessa kysyin terveyskeskuslääkäriltä, että kannattaisiko mitata testosteronin määrää, jos vaikka olisi tarve korvaushoidolle? "Juu ei. Ei hän ole koskaan ottanutharkintaan sitä mahdollisuutta, koska niillä hormonihoidoilla on niin paljon sivuvaikutuiksia, voi tulla vaikka syöpä jne. " Kysyin, että eikös sillä ole kuitenkin aika ratkaiseva osuus elämänlaadun suhteen, eikös se auta painonhallinnassa ja liikunnassa, ja siten parantaa mahdollisuutta välttää ja hoitaa erilaisia ikääntyvien sairauksia ja ylipainoa. "Juu ei voi.."

Toisaalta, ei se testosteroni nuorenna tai laihduta sitä puolisoa millään tavalla, hän on edelleen se sama nalkku, joka huomauttaa joka asiasta, joka on älykäs kuin lipputangon nuppi, ja empaattinen kuin susilauma, jos sinulla on masennusta tms. ongelmia. Jännä muuten, että nainen saa estrogeenivalmisteita ihan vaan kysymällä, niitä suorastaan lapioidaan sinne käsilaukkuun vastaisen varalle, mutta testosteroni, se on syntistä, sitä ei voi mies saada, ellei ensin kuole tms. siihen puutteeseen..

Joo, jos olet yli 45-v. nainen ja kärsit ihan mistä vain vaihdevuosioireilusta niin helposti gyne määrää sen kummempia vaivaamatta estrogeenikorvaushoidon + että siinä varmasti samat (häviävän pienet) syöpäriskit. Testojuttuja varten kannattaa hakeutua niihin asioihin paneutuneelle lääkärille.

Vierailija
352/359 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tää on nyt 2023 niin päin että mies tuppaa olemaan se suhteen haluttomampi osapuoli? Mitä on tapahtunut. Haluttomat naiset on klisee ja heistä puhutaan paljon, mutta nyt kun asia on keikahtanutkin toisinpäin, niin asiasta ei puhutakaan niin paljon?

Vierailija
353/359 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uppis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, jos olet yli 45-v. nainen ja kärsit ihan mistä vain vaihdevuosioireilusta niin helposti gyne määrää sen kummempia vaivaamatta estrogeenikorvaushoidon + että siinä varmasti samat (häviävän pienet) syöpäriskit. Testojuttuja varten kannattaa hakeutua niihin asioihin paneutuneelle lääkärille.

Korjaan: vaivaamatta = veivaamatta

Sama

Vierailija
354/359 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tää on nyt 2023 niin päin että mies tuppaa olemaan se suhteen haluttomampi osapuoli? Mitä on tapahtunut. Haluttomat naiset on klisee ja heistä puhutaan paljon, mutta nyt kun asia on keikahtanutkin toisinpäin, niin asiasta ei puhutakaan niin paljon?

Todellakin. Monessa parisuhteessa tuntuu nyt olevan näin päin ja nyt on julkisuuteenkin tullut paljon avioerouutisia joissa nainen on huomattavasti nuorempi. Nykynainen kaipaa seksiä ja läheisyyttä. Mikä teitä miehiä vaivaa? Jos ette halua seksiä, antakaan edes hellyyttä sille toiselle, ottakaa kainaloon ja hyväilkää. Sekin olisi jo jotain että nainen pysyisi onnellisena ja parisuhde läheisempänä. Mutta kun mies kun ei halua seksiä, niin se on sitten niin että hän ei myöskään enää halua kosketuksia/kosketella. Varmasti sitten houkutteleva ajatus vanheta yksin kun se nainen ei kestä enää....

Vierailija
355/359 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppis kirjoitti:

Paljonko painoit 23 vuotta sitten, ja paljonko nyt? Niistä 23 vuodesta, montako olet käyttänyt nalkutukseen, dissaamiseen ja riitelyyn, ja monenko ajan olet kunnioittanut miestäsi? Ilmiön nimi on se sama vanha, niin metsä vastaa, kuin sinne huutaa, eli se mies toimii kuin peili, se heijastaa takaisin niitä tunteita, joita sinä suuntaat häneen. Jos sinä osoitat vain negatiivisia tunteita, jännä hei, hän vastaa samoin, kuka olisi uskonut??

Olen eri, vastaan silti. Minun mieheni taitaa tarvita draamaa, sillä hän ilmeisesti syttyy vain riidoista. Häntä on lapsena kuritettu ja vähätelty. Minä puolestani olen draamaton, joskus ennen saatoin jopa huutaa suuttuessani mutta siitä on yli 20 vuotta aikaa. Hänen negatiiviset tunteensa eivät ole minusta peräisin ja hän tietää sen itsekin.

Jokainen tapaus on omanlaisensa ja jos joku on tietävinään tarkkaan mistä jonkun toisen ongelmat johtuvat se kertoo vain hänestä itsestään.

Vierailija
356/359 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kaipaisin tuollaista aloittajan kaltaista ihmistä...

Ehkä jonakin päivänä.

Vierailija
357/359 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos liitto muuten sujuu ja lapsia on, niin hanki rakastaja. 

Hankala se on 23 vuotta kaikkea yhden ihmisen kanssa hoitaa, seksielämää, arkea ja käytännön asioita. Se vaan on liian kuormittavaa.

N48

Vierailija
358/359 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero. Omalla kohdalla se oli loistava ratkaisu. Oli periaatteessa toimiva suhde, josta kuitenkin puuttui kaikenlainen hellyys ja fyysinen läheisyys. Yritin perustella yhdessäoloa sillä, että olemme toistemme parhaat ystävät. Sitten tuli mies, jonka kättä koskettaessa tunsin sähköä ja näin värejä. Tajusin, kuinka paljon tarvitsen kosketusta ja nykyiseltä kumppanilta sitä saan.

Vierailija
359/359 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran pitkä ketju, että en jaksanut lukea kokonaan. Mutta olisiko masentunut tuo miehesi. Se on salakavala sairaus, joka etenee joskus todella hitaasti ja näyttäytyy niin monella eri tavalla eri ihmisillä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi