Miten jotkut naiset pysyvät tyttömäisen söpöinä vielä keski-ikäisinä?
Miten jotkut naiset ovat tyttömäisen söpöjä vielä keski-ikäisinä? Esimerkkeinä Mette Mannonen ja Alyson Hannigan.
Kommentit (359)
Luin nopeasti,että kuten Pirkko Mannola. Se olikin Mette . Mutta on Pirkko Mannolakin tosi pirteän näköinen, pikkutyttömäinen ei mielestäni enää.
Sirous, hoikkuus, itsestään huolehtiminen, naisellinen (ei tyrkkyöveri!) pukeutuminen, kauniit hoidetut hiukset. Hymy.
Siinä se resepti:)
Vierailija kirjoitti:
Tyttömäiset keski-ikäiset naiset ovat salainen paheeni
M40
Me too! :-9
Vierailija kirjoitti:
Eivät mässytä pulla pitkoa illat pitkät.
Pulla pitko on yhdys-sana. Siis pullapitko.
Geenit. Ainoastaan geenit. Sillä voit olla pitkä tai pätkä, mutta jos kasvosi vanhenevat tietyssä ajassa, ei siihen auta vaikka harrastaisit liikuntaa ja söisit terveellisesti. Voit olla terveennäköinen, mutta voit näyttää myös vanhalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siro ja hoikka (ei kuitenkaan laiha ja luiseva), pitkät hiukset ponnarilla, pukeutuu mekkoon, hymyilee, ei tatuointeja, ei lapsia, ei paksusankaisia silmälaseja, ei tupakoi eikä juopottele
No onpa aikamoiset vaatimukset. Löytyykö heitä paljonkin?
Huvittavaa, että nuo vaatimukset on sinusta jotenkin älyttömät? Kertoo tästä ajasta ja miten epäterveellisesti ihmiset elää.
Siro ja hoikka = sirouteen ei suoraan voi vaikuttaa, mutta hoikkana pysyy kun harrastaa arkiliikuntaa ja elää tarpeeksi terveellisesti
pitkät hiukset = ei ole kovin hankala niitä kasvattaa
pukeutuu mekkoon / paksut lasit = aika helposti mekonkin halutessaan päälle vetää ja laseja on kaupat täynnä
hymyilee = helppoa sekin
ei tatuointeja = näiltäkin voi omilla valinnoilla välttyä, vaikka ovatkin muotia nykyään
ei lapsia = vähän hankalampi vaatimus, mutta toisaalta ei lapsien saanti tarkoita että pitäisi itsensä lihottaa, monet naiset vaan ei omaa itsekontrollia ja ahmitaan kaikki mitä käsiinsä saa. Toiset taas palaa kuukaudessa entisiin mittoihin
ei tupakoi / juopottele = tämäkin on helppo välttää, jos vaan haluaa
Niin mitkähän tuossa nyt oli lapsia lukuunottamatta kamalan suuria vaatimuksia?
Miehen pitää olla samaan aikaan:
Pitkä
Komea
Tuuheat hiukset
Korkeakoulutettu
Urheilullinen
Hauska
Fiksu
vakitöissä
huomaavainen
välittävä
raitis
ei-penkkiurheilija
"miehen pitää olla mies"
Ja silti mies on naisille täysin näkymätön ja voi olla lopun ikää yksin, jos ei ITSE tee aloitteita. Naisilta ei taas saisi vaatia perusasioita kuten raittiutta, liikunnallisuutta ja terveitä elintapoja.
Miten nuo vaatimukset eroaa siitä mitä listasit naisille?
Pitkä : vastaa vaadetta siroudesta
Komea : moniko mies haluaisi ruman naisen?
Tuuheat hiukset : vastaa vaadetta pitkistä hiuksista (ei, ne eivät kasva kaikille itsestään tai ollenkaan)
Korkeakoulutettu : ei pidä edes paikkaansa, suurin osa duunarimiehistä on parisuhteessa
Urheilullinen : vastaa vaadetta naisen hoikkuudesta (huom hyvä kroppa ei tule pelkästään syömistä välttämällä naisillekaan)
Hauska : vastaa vaadetta tyhjänpäiväisestä hymyilystä
Fiksu : haluaisitko itse tyhmän kumppanin
vakitöissä : haluaisitko itse työttömän kumppanin
huomaavainen : minimivaatimus kenelle tahansa. Miksi kukaan olisi suhteessa ihmisen kanssa joka ei huomioi mitenkään?
välittävä : sama kuin yllä. Eihän se ole parisuhde jos toisesta ei välitä
raitis : on ihan ok haluta kumppani jolla ei ole päihdeongelmia.
ei-penkkiurheilija : miehilläkin on pitkä lista turnoff harrastuksia, kuten koirat, hevoset, jne jne
"miehen pitää olla mies" : ja itse vaadit naiselta mekkoja ja pitkiä hiuksia jne jne... Eli ihan vastaava vaatimus
Vierailija kirjoitti:
Hoikkuus, lapsettomuus ja hauskanpito ainakin omien havaintojen mukaan.
Itse todennäköisesti lopettaisin suhteen, jos kumppanini ei olisi enää tyttömäinen. Se on minulle välttämätön ominaisuus kumppanissa.
Aiotko itse sitten olla hautaan saakka poikamaisen suloinen, jos edellytät tyttömäisyyttä kumppaniltasi? Vai lopettaa suhteen ja olla sinkkuna kun ikääntymisen merkit alkaa näkyä itsessä ja vaimossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tekee keski-ikäisestä naisesta tyttömäisen söpön?
Hoikkuus, leikkisyys, iloisuus, pitkät hiukset tai ponnari/t
Mitä hoikempi, sitä ryppyisempi.
Miksi toisilla naisilla on varaa leikkauttaa naamansa söpöksi?
Miksi helvetissä pitäsi olla söpö?
Miksei puhuta siitä, miten miehet ukkoontuvat tosi nopeasti yhtäkkiä, siinä 40 v kiepeillä.
Poikkeuksia löytyy toki. Mutta nämä papat eivät näe omaa ikääntymistään, kaksoisleuka, ohut tukka, kaljamaha, huonot hampaat. Liian laiha mies on myös ihan nounou. Joo, sanoin jo että ei koske kaikkia. Mutta nämä itselleen täysin sokeat papat valittavat täällä siitä, miten nelikymppiset naiset tätimäistyvät. Nämä sedät sitten hakee jotain pari-kolmekymppistä heilaa.
Aina tämä sama, katsokaa itseänne peilistä. Tai menkää Tinderiin, siellä oppii itsereflektointia, jos ei muuten tajua.
V@ttuuko se sulle vanha gubbe kuuluu?
Katso alushousujesi syövereihin.
Rasvaa sitä omaa kurttuasi.
Ruokaöljyä, valkovaseliinia tai apteekin perusvoidetta.
Vilkas sukupuolielämä pitää olemuksen pirtsakkana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät mässytä pulla pitkoa illat pitkät.
Pulla pitko on yhdys-sana. Siis pullapitko.
Paitsi että yhdyssana on yhdyssana.
Itse olen sen verran pitkä, että en ole tyttömäisen söpö varmaan ollut ikinä. Olen edelleen pitkäjalkainen honkkeli, ja tietyllä tavalla se nuorentaa. Olen aika hoikassa kunnossa, mutta siinä on kääntöpuolena sitten se, että otsassa on uurteita. Pyöreämmät naiset ovat vähemmän ryppyisiä.
Jotenkin mulla on kyllä semmoinen luonnekin, että söpöys ei vain oikein sovi. Mutta toisaalta ei mun mielestä kenenkään aikuisen tarvitsekaan olla söpö. Söpöyteen liittyy jotain alentavaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen sen verran pitkä, että en ole tyttömäisen söpö varmaan ollut ikinä. Olen edelleen pitkäjalkainen honkkeli, ja tietyllä tavalla se nuorentaa. Olen aika hoikassa kunnossa, mutta siinä on kääntöpuolena sitten se, että otsassa on uurteita. Pyöreämmät naiset ovat vähemmän ryppyisiä.
Jotenkin mulla on kyllä semmoinen luonnekin, että söpöys ei vain oikein sovi. Mutta toisaalta ei mun mielestä kenenkään aikuisen tarvitsekaan olla söpö. Söpöyteen liittyy jotain alentavaa.
Painoindeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siro ja hoikka (ei kuitenkaan laiha ja luiseva), pitkät hiukset ponnarilla, pukeutuu mekkoon, hymyilee, ei tatuointeja, ei lapsia, ei paksusankaisia silmälaseja, ei tupakoi eikä juopottele
No onpa aikamoiset vaatimukset. Löytyykö heitä paljonkin?
Huvittavaa, että nuo vaatimukset on sinusta jotenkin älyttömät? Kertoo tästä ajasta ja miten epäterveellisesti ihmiset elää.
Siro ja hoikka = sirouteen ei suoraan voi vaikuttaa, mutta hoikkana pysyy kun harrastaa arkiliikuntaa ja elää tarpeeksi terveellisesti
pitkät hiukset = ei ole kovin hankala niitä kasvattaa
pukeutuu mekkoon / paksut lasit = aika helposti mekonkin halutessaan päälle vetää ja laseja on kaupat täynnä
hymyilee = helppoa sekin
ei tatuointeja = näiltäkin voi omilla valinnoilla välttyä, vaikka ovatkin muotia nykyään
ei lapsia = vähän hankalampi vaatimus, mutta toisaalta ei lapsien saanti tarkoita että pitäisi itsensä lihottaa, monet naiset vaan ei omaa itsekontrollia ja ahmitaan kaikki mitä käsiinsä saa. Toiset taas palaa kuukaudessa entisiin mittoihin
ei tupakoi / juopottele = tämäkin on helppo välttää, jos vaan haluaa
Niin mitkähän tuossa nyt oli lapsia lukuunottamatta kamalan suuria vaatimuksia?
Miehen pitää olla samaan aikaan:
Pitkä
Komea
Tuuheat hiukset
Korkeakoulutettu
Urheilullinen
Hauska
Fiksu
vakitöissä
huomaavainen
välittävä
raitis
ei-penkkiurheilija
"miehen pitää olla mies"
Ja silti mies on naisille täysin näkymätön ja voi olla lopun ikää yksin, jos ei ITSE tee aloitteita. Naisilta ei taas saisi vaatia perusasioita kuten raittiutta, liikunnallisuutta ja terveitä elintapoja.
Miten nää sun jankkaukset nyt tähän ketjuun liittyy? Täällä on lukuisia ketjuja tuosta aiheesta, mene jankkaamaan sinne.
Painoindeksi on musta yleisesti ottaen lähinnä suuntaa antava. Mä painan n. 62 kg ja olen 174 cm pitkä. Näköjään olisi mulla n. 20,5.
Nuorena painoin samanmittaisena vähemmän mutta näytin pyöreämmältä.
nro 213
Riippuu kokonaisuudesta. Joku voi olla kasvoista nuori, mutta vartalo matamin. Sitten voi olla hoikka, mutta kasvot vanhemman näköiset. Riippuu myös kasvojen luustosta; voi olla juonteita, mutta silti nuorekkaan näköinen ja sitten sileäihoinen, mutta jotenkin turpea. Suurin osa näyttää kyllä ihan ikäiseltään, kun tarkkaan katsoo.
Kulje sinä vain katuja eteenpäin ja eteenpäin. Me keski-ikäiset naisetkin kuljemme katuja eteenpäin ja aina vaan eteenpäin :D