Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut naiset pysyvät tyttömäisen söpöinä vielä keski-ikäisinä?

Vierailija
28.09.2023 |

Miten jotkut naiset ovat tyttömäisen söpöjä vielä keski-ikäisinä? Esimerkkeinä Mette Mannonen ja Alyson Hannigan.

Kommentit (359)

Vierailija
181/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa varmaan geenit ja terveelliset elämäntavat. Onneksi keski-ikäisenä saa olla sellainen kuin on. Luulen että keski-ikäinen nainen voi olla vähän pelottava, koska tietää mitä haluaa eikä ole niin helposti ohjailtavissa. Ehkä siksi jotkut pitävät tyttömäisyyttä viehättävänä...

Useimmat keski-ikäiset naiset ovat minulle täysin näkymättömiä. En minä heitä mitenkään pelkää, halveksu tai kummastele. Kuljen vain katua eteenpäin, suuntaan huomioni muihin asioihin ja muihin ihmisiin.

M40

Kulje sinä vain katuja eteenpäin ja eteenpäin. Me keski-ikäiset naisetkin kuljemme katuja eteenpäin ja aina vaan eteenpäin :D 

Vierailija
182/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin nopeasti,että kuten Pirkko Mannola. Se olikin  Mette . Mutta on Pirkko Mannolakin tosi pirteän näköinen, pikkutyttömäinen ei mielestäni enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirous, hoikkuus, itsestään huolehtiminen, naisellinen (ei tyrkkyöveri!) pukeutuminen, kauniit hoidetut hiukset. Hymy.

Siinä se resepti:)

Vierailija
184/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttömäiset keski-ikäiset naiset ovat salainen paheeni

M40

Me too!  :-9

Vierailija
185/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät mässytä pulla pitkoa illat pitkät.

Pulla pitko on yhdys-sana. Siis pullapitko.

Vierailija
186/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit. Ainoastaan geenit. Sillä voit olla pitkä tai pätkä, mutta jos kasvosi vanhenevat tietyssä ajassa, ei siihen auta vaikka harrastaisit liikuntaa ja söisit terveellisesti. Voit olla terveennäköinen, mutta voit näyttää myös vanhalta.

Vierailija
187/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siro ja hoikka (ei kuitenkaan laiha ja luiseva), pitkät hiukset ponnarilla, pukeutuu mekkoon, hymyilee, ei tatuointeja, ei lapsia, ei paksusankaisia silmälaseja, ei tupakoi eikä juopottele

No onpa aikamoiset vaatimukset. Löytyykö heitä paljonkin?

Huvittavaa, että nuo vaatimukset on sinusta jotenkin älyttömät? Kertoo tästä ajasta ja miten epäterveellisesti ihmiset elää.

Siro ja hoikka = sirouteen ei suoraan voi vaikuttaa, mutta hoikkana pysyy kun harrastaa arkiliikuntaa ja elää tarpeeksi terveellisesti

pitkät hiukset = ei ole kovin hankala niitä kasvattaa

pukeutuu mekkoon / paksut lasit = aika helposti mekonkin halutessaan päälle vetää ja laseja on kaupat täynnä

hymyilee = helppoa sekin

ei tatuointeja = näiltäkin voi omilla valinnoilla välttyä, vaikka ovatkin muotia nykyään

ei lapsia = vähän hankalampi vaatimus, mutta toisaalta ei lapsien saanti tarkoita että pitäisi itsensä lihottaa, monet naiset vaan ei omaa itsekontrollia ja ahmitaan kaikki mitä käsiinsä saa. Toiset taas palaa kuukaudessa entisiin mittoihin 

ei tupakoi / juopottele = tämäkin on helppo välttää, jos vaan haluaa

Niin mitkähän tuossa nyt oli lapsia lukuunottamatta kamalan suuria vaatimuksia?

Miehen pitää olla samaan aikaan:

Pitkä

Komea

Tuuheat hiukset

Korkeakoulutettu

Urheilullinen

Hauska

Fiksu

vakitöissä

huomaavainen

välittävä

raitis

ei-penkkiurheilija

"miehen pitää olla mies"

Ja silti mies on naisille täysin näkymätön ja voi olla lopun ikää yksin, jos ei ITSE tee aloitteita. Naisilta ei taas saisi vaatia perusasioita kuten raittiutta, liikunnallisuutta ja terveitä elintapoja.

Miten nuo vaatimukset eroaa siitä mitä listasit naisille?

Pitkä : vastaa vaadetta siroudesta

Komea : moniko mies haluaisi ruman naisen?

Tuuheat hiukset : vastaa vaadetta pitkistä hiuksista (ei, ne eivät kasva kaikille itsestään tai ollenkaan)

Korkeakoulutettu : ei pidä edes paikkaansa, suurin osa duunarimiehistä on parisuhteessa

Urheilullinen : vastaa vaadetta naisen hoikkuudesta (huom hyvä kroppa ei tule pelkästään syömistä välttämällä naisillekaan)

Hauska : vastaa vaadetta tyhjänpäiväisestä hymyilystä

Fiksu : haluaisitko itse tyhmän kumppanin

vakitöissä : haluaisitko itse työttömän kumppanin

huomaavainen : minimivaatimus kenelle tahansa. Miksi kukaan olisi suhteessa ihmisen kanssa joka ei huomioi mitenkään?

välittävä : sama kuin yllä. Eihän se ole parisuhde jos toisesta ei välitä

raitis : on ihan ok haluta kumppani jolla ei ole päihdeongelmia.

ei-penkkiurheilija : miehilläkin on pitkä lista turnoff harrastuksia, kuten koirat, hevoset, jne jne

"miehen pitää olla mies" : ja itse vaadit naiselta mekkoja ja pitkiä hiuksia jne jne... Eli ihan vastaava vaatimus

Vierailija
188/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikkuus, lapsettomuus ja hauskanpito ainakin omien havaintojen mukaan.

Itse todennäköisesti lopettaisin suhteen, jos kumppanini ei olisi enää tyttömäinen. Se on minulle välttämätön ominaisuus kumppanissa.

Aiotko itse sitten olla hautaan saakka poikamaisen suloinen, jos edellytät tyttömäisyyttä kumppaniltasi? Vai lopettaa suhteen ja olla sinkkuna kun ikääntymisen merkit alkaa näkyä itsessä ja vaimossa?

Vierailija
189/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tekee keski-ikäisestä naisesta tyttömäisen söpön?

Hoikkuus, leikkisyys, iloisuus, pitkät hiukset tai ponnari/t

Mitä hoikempi, sitä ryppyisempi.

Vierailija
190/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toisilla naisilla on varaa leikkauttaa naamansa söpöksi?

Vierailija
191/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä pitäsi olla söpö?

Vierailija
192/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei puhuta siitä, miten miehet ukkoontuvat tosi nopeasti yhtäkkiä, siinä 40 v kiepeillä.

Poikkeuksia löytyy toki. Mutta nämä papat eivät näe omaa ikääntymistään, kaksoisleuka, ohut tukka, kaljamaha, huonot hampaat. Liian laiha mies on myös ihan nounou. Joo, sanoin jo että ei koske kaikkia. Mutta nämä itselleen täysin sokeat papat valittavat täällä siitä, miten nelikymppiset naiset tätimäistyvät. Nämä sedät sitten hakee jotain pari-kolmekymppistä heilaa.

Aina tämä sama, katsokaa itseänne peilistä. Tai menkää Tinderiin, siellä oppii itsereflektointia, jos ei muuten tajua.

Vierailija
193/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

V@ttuuko se sulle vanha gubbe kuuluu?

Katso alushousujesi syövereihin.

Rasvaa sitä omaa kurttuasi.

Ruokaöljyä, valkovaseliinia tai apteekin perusvoidetta.

Vierailija
194/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkas sukupuolielämä pitää olemuksen pirtsakkana!

Vierailija
195/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät mässytä pulla pitkoa illat pitkät.

Pulla pitko on yhdys-sana. Siis pullapitko.

Paitsi että yhdyssana on yhdyssana.

Vierailija
196/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sen verran pitkä, että en ole tyttömäisen söpö varmaan ollut ikinä. Olen edelleen pitkäjalkainen honkkeli, ja tietyllä tavalla se nuorentaa. Olen aika hoikassa kunnossa, mutta siinä on kääntöpuolena sitten se, että otsassa on uurteita. Pyöreämmät naiset ovat vähemmän ryppyisiä.

Jotenkin mulla on kyllä semmoinen luonnekin, että söpöys ei vain oikein sovi. Mutta toisaalta ei mun mielestä kenenkään aikuisen tarvitsekaan olla söpö. Söpöyteen liittyy jotain alentavaa.

Vierailija
197/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sen verran pitkä, että en ole tyttömäisen söpö varmaan ollut ikinä. Olen edelleen pitkäjalkainen honkkeli, ja tietyllä tavalla se nuorentaa. Olen aika hoikassa kunnossa, mutta siinä on kääntöpuolena sitten se, että otsassa on uurteita. Pyöreämmät naiset ovat vähemmän ryppyisiä.

Jotenkin mulla on kyllä semmoinen luonnekin, että söpöys ei vain oikein sovi. Mutta toisaalta ei mun mielestä kenenkään aikuisen tarvitsekaan olla söpö. Söpöyteen liittyy jotain alentavaa.

Painoindeksi?

Vierailija
198/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siro ja hoikka (ei kuitenkaan laiha ja luiseva), pitkät hiukset ponnarilla, pukeutuu mekkoon, hymyilee, ei tatuointeja, ei lapsia, ei paksusankaisia silmälaseja, ei tupakoi eikä juopottele

No onpa aikamoiset vaatimukset. Löytyykö heitä paljonkin?

Huvittavaa, että nuo vaatimukset on sinusta jotenkin älyttömät? Kertoo tästä ajasta ja miten epäterveellisesti ihmiset elää.

Siro ja hoikka = sirouteen ei suoraan voi vaikuttaa, mutta hoikkana pysyy kun harrastaa arkiliikuntaa ja elää tarpeeksi terveellisesti

pitkät hiukset = ei ole kovin hankala niitä kasvattaa

pukeutuu mekkoon / paksut lasit = aika helposti mekonkin halutessaan päälle vetää ja laseja on kaupat täynnä

hymyilee = helppoa sekin

ei tatuointeja = näiltäkin voi omilla valinnoilla välttyä, vaikka ovatkin muotia nykyään

ei lapsia = vähän hankalampi vaatimus, mutta toisaalta ei lapsien saanti tarkoita että pitäisi itsensä lihottaa, monet naiset vaan ei omaa itsekontrollia ja ahmitaan kaikki mitä käsiinsä saa. Toiset taas palaa kuukaudessa entisiin mittoihin 

ei tupakoi / juopottele = tämäkin on helppo välttää, jos vaan haluaa

Niin mitkähän tuossa nyt oli lapsia lukuunottamatta kamalan suuria vaatimuksia?

Miehen pitää olla samaan aikaan:

Pitkä

Komea

Tuuheat hiukset

Korkeakoulutettu

Urheilullinen

Hauska

Fiksu

vakitöissä

huomaavainen

välittävä

raitis

ei-penkkiurheilija

"miehen pitää olla mies"

Ja silti mies on naisille täysin näkymätön ja voi olla lopun ikää yksin, jos ei ITSE tee aloitteita. Naisilta ei taas saisi vaatia perusasioita kuten raittiutta, liikunnallisuutta ja terveitä elintapoja.

Miten nää sun jankkaukset nyt tähän ketjuun liittyy? Täällä on lukuisia ketjuja tuosta aiheesta, mene jankkaamaan sinne.

Vierailija
199/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksi on  musta yleisesti ottaen lähinnä suuntaa antava. Mä painan n. 62 kg ja olen 174 cm pitkä. Näköjään olisi  mulla n. 20,5.

Nuorena painoin samanmittaisena vähemmän mutta näytin pyöreämmältä. 

nro 213

Vierailija
200/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kokonaisuudesta. Joku voi olla kasvoista nuori, mutta vartalo matamin. Sitten voi olla hoikka, mutta kasvot vanhemman näköiset. Riippuu myös kasvojen luustosta; voi olla juonteita, mutta silti nuorekkaan näköinen ja sitten sileäihoinen, mutta jotenkin turpea. Suurin osa näyttää kyllä ihan ikäiseltään, kun tarkkaan katsoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi