Miten jotkut naiset pysyvät tyttömäisen söpöinä vielä keski-ikäisinä?
Miten jotkut naiset ovat tyttömäisen söpöjä vielä keski-ikäisinä? Esimerkkeinä Mette Mannonen ja Alyson Hannigan.
Kommentit (359)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa varmaan geenit ja terveelliset elämäntavat. Onneksi keski-ikäisenä saa olla sellainen kuin on. Luulen että keski-ikäinen nainen voi olla vähän pelottava, koska tietää mitä haluaa eikä ole niin helposti ohjailtavissa. Ehkä siksi jotkut pitävät tyttömäisyyttä viehättävänä...
Useimmat keski-ikäiset naiset ovat minulle täysin näkymättömiä. En minä heitä mitenkään pelkää, halveksu tai kummastele. Kuljen vain katua eteenpäin, suuntaan huomioni muihin asioihin ja muihin ihmisiin.
M40
Olet siis enemmän miesten perään, ymmärrän.
Pieni koko, ei lihomista, tupakkia, aurinkoa, hyvin värjätyt hiukset, iho hyvä, on syöty kalaöljyt yms. Terveelliset rasvat, hyvä mielenterveys elämässä on rakkautta ja onnea mikä tekee olon tasapainoiseksi. Se että ymmärtää olla lähtemättä tyhmiin juttuihin mukaan, osaa valita seuransa auttaa paljon. Seura kaltaistaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaan on fakta, että keski-ikäisenä tyttömäisen söpöt naiset ovat ruumiinrakenteeltaan siroja. Eihän tätä tietenkään nykyään saa ääneen sanoa mutta minkäs teet tosiasioille.
Tämä. Olen aina ollut hoikka (mutta en kuivakkaan laiha) ja luullaan vähintään 10 vuotta nuoremmaksi. Askeleen keveydelläkin on merkitystä, jotkut ikäiseni taapertavat jo kuin ankat ja se jos mikä vanhentaa.
N42
Tuo ankkakävely on kyllä joku suomalainen juttu. Etelänlomallakin tunnistaa suomalaisen juuri tuosta. Eikä ole kiinni sukupuolesta vaan koskee sekä miehiä ja naisia.
Jotkut ihan lapsennäköiset keski-ikäisetkin taapertavat kuin ankat.
Taapertaminen tullee raskauksista, kun lonkat lösähtävät, ja eivät täysin palaudu synnytyksen jälkeen (+ monille se raskauskävely jää päälle). Ylipaino voi aiheuttaa samaa (siksi esiintyy miehilläkin) tai vahvistaa raskauskävelyn vaikutelmaa, mutta ei ole sen edellytys.
Meikki ja syntymähumalassa hihittely
Se vaatii tietynlaiset kasvonpiirteet ja ruumiinrakenteen, joten geenit on isoin selitys. Ne geenit vaikuttaa myös siihen kuinka helposti lihoo, ja miten nopeasti iho rypistyy/veltostuu. Tietenkin elintavat ja tyyli vaikuttaa myös, kampauksella, meikillä ja vaatteilla voi saada aikaan nuorekkaamman tai vanhemman vaikutelman.
Mun äiti oli sellainen, tai no toki omiin lapsen silmiin se näytti vanhalta, mut nyt jälkeenpäin katsottuna. Äidillä on sellainen tosi siro kasvojen muoto, pieni nenä, pieni suu, lyhyt ja hoikka hän on muutenkin. Se tekee nuoren näköiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt tulee palstan mammat esiin ja kas:
KAIKKI on siroja ja hoikkia taas🤣🤣😂😂😂Onko yllätys, että tähän ketjuun kommentoivat vain ne sirot ja hoikat? Kyllä niitäkin on.
Minä en usko, että viehättävien naisten tarvitsee suuna päänä tulla kertomaan viehättävyydestään vauva.fi:lle. Nämä omasta siroudestaan kertovat eivät kyllä yleensä sitten kuitenkaan ole niitä söpöimpiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättivät juoksut juoksematta. Juokseminen rasittaa geenejä.
Juoksu nimenomaan pidentää telomeereja kuten muukin liikunta, ainoastaan kohtuuttoman pitkät kestävyyssuoritukset vanhentavat. Liikkuvan ihmisen tunnistaa muutenkin olemuksesta. Askel nousee, selkä taipuu, ei kolota eikä olo ole kankea.
Enpä ole koskaan kuullut, että telomeerit iän myötä pitenisivät, vaikka kuinka liikkuisi.
Vierailija kirjoitti:
Mun äiti oli sellainen, tai no toki omiin lapsen silmiin se näytti vanhalta, mut nyt jälkeenpäin katsottuna. Äidillä on sellainen tosi siro kasvojen muoto, pieni nenä, pieni suu, lyhyt ja hoikka hän on muutenkin. Se tekee nuoren näköiseksi.
Entä jos näyttää omien lastensakin silmissä nuorelta? Nauravat vaan päin naamaa, kun kehotan olla rasittamatta vanhaa äitiään.
Kyllä se aika paljon on luonteesta kiinni. Elämänilo (tai sen puute!) näkyy vääjäämättä olemuksesta. Jos on positiivinen ja hyväntuulinen asenne, siinä ei parit rypyt tai edes kilot niin näy. Kovaa ja kyynistä taas ei pelasta hyvät geenitkään.
Olipa taas mammoilla aamun jutut. Tämä riittääkin vauvapalstalta tältä erää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyöreäkasvoinen pysyy nuoremman näköisenä, jos pysyy myös hoikkana. Silloin vartalo on hoikan nuorekas, mutta kasvoissa on edelleen pientä pyöreyttä ja sydämelliisyyttä, joka antaa klassisen kauniin vaikutelman. Siihen raikas meikki ja kiiltävä puolipitkä tukka, niin siitä se tulee. Vaatteet keski-ikäisen vaatteet, ei teinitoppeja! Kapeakasvoisilla helpommin kuivumista ja näivettymistä ja lihavilla mummomaisuutta.
Jos harrastaa paljon raskasta liikuntaa, esim. juoksee tai tekee kuntosalilla isoilla painoilla, tulee kasvoihin pysyvät juonteet jo hyvin varhain.
Assi Koivisto harrastaa painonnostoa ja näyttää ikäistään nuoremmalle.
Eri
Ehkä ei ole aloittanut painonnostoa nuorena.
Eli vanhana aloittettu painonnosto nuorentaa.
Vaikutukset eivät ehdi näkyä. Vrt. esim. nuoruuden tupakoinnin vaikutukset: näkyvät vasta 40-50-vuotiaana.
Ahaa. ;)
Vierailija kirjoitti:
Jaa varmaan geenit ja terveelliset elämäntavat. Onneksi keski-ikäisenä saa olla sellainen kuin on. Luulen että keski-ikäinen nainen voi olla vähän pelottava, koska tietää mitä haluaa eikä ole niin helposti ohjailtavissa. Ehkä siksi jotkut pitävät tyttömäisyyttä viehättävänä...
Ja taapertavat ankat yrittävät mollata kauniimpia naisia! Ei tyttömäisyys liity heikkouteen. Olen ollut vahva jo tyttönä ja minua saa sanoa tytöksi edelleen. Olen kaunis 55 v. Naiset ovat toksisia kauniita naisia kohtaan.
Tuli mieleen vanha juttu: mieheni oli virolaisen seurueen oppaana, liityin seurueeseen myöhemmin. Esittelin itseni. Porukat luulivat/olettivat, että olen mieheni tytär. Ja ihan viiskymppisiä oltiin.
Olisko, kuitenkin, ollut ylenpalttista ylistystä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 154cm ja nipin napin 50kg, usein alle (ei ole hyväksytty verenluovutukseen). Lapsi minulla on ja se on pitänyt hoikkana. Olen liikkunut paljon lapsen kanssa ja halunnut tarjota terveellistä ruokaa. Samaa syön itse. En tunnista ilmiötä, missä lapsen mentyä nukkumaan lösähdetään sohvalle mussuttamaan karkkia. Minä menen unille, se on parasta!
Vanhempani oli todella kivannäköisiä. Siis isä etenkin sellainen filmitähtimäinen. Äiti pieni ja siro. Perin hänen kauniit silmänsä.
En meikkaa juurikaan, se vaan vanhentaa ja korostaa pieniäkin juonteita. Kampaajallakäyntiä inhoan, joten hiukset on lähes aina vähintään puolipitkät. Auki tai ponnarilla. En väkerrä enkä pidä nutturaa.
Pukeutumisessa menen mukavuus ja käytännöllisyys edellä, mutta housujen pitää istua hyvin. Lököttäviä vaatteita en laita päälle.
164-senttisenä 5o kiloa on siro.
Sulla on ihan normaalipaino BMI mukaan myös.
Ihanne on pituus miinus 110. Eli sun pituudella 44 kg.Vaatekokoni on 36 ja kengät 35. Kuppikoko 65E. Tissit ne taitaa painaa :) Olin imetyksen jälkeen 42kg ja liian laiha. Nyt olen juuri sopiva. Siroksi minua kutsuu nimenomaan muut ihmiset. Laita minut keskivertoihmisten keskelle, niin ymmärrät. Lapsetkin on isompia joka suuntaan.
Pienet ja sirothan sun tissit on, tosi pieni ympärys. Kuppeja on myynnissä O:hon saakka, E ei ole suuri.
Palsta ei petä tälläkään kertaa. E-kuppi ei toki ole aina mikään valtava, mutta ei nyt sentään pieni ja siro. Ihan normaali.
Vierailija kirjoitti:
geenit
Nimenomaan geenit. Toinen selitys on, että jotkut julkkikset ja bloggaajat käyttävät paljon rahaa, aikaa ulkonäköön liittyviin hoitoihin ja kauneusleikkauksiin. Netissä on myös helppoa "parannella" kuvia. Osa ihmisistä ei edes tajua katsovansa valheellisia ja feikattuja julkkiksia digilaitteilla. Olen tänä vuonna havahtunut siihen, että julkisilla paikoilla liikkuessa näkee tavattoman paljon nuoria ihmisiä, joiden kasvot ovat kokonaan piilossa paksun meikkikerroksen alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 154cm ja nipin napin 50kg, usein alle (ei ole hyväksytty verenluovutukseen). Lapsi minulla on ja se on pitänyt hoikkana. Olen liikkunut paljon lapsen kanssa ja halunnut tarjota terveellistä ruokaa. Samaa syön itse. En tunnista ilmiötä, missä lapsen mentyä nukkumaan lösähdetään sohvalle mussuttamaan karkkia. Minä menen unille, se on parasta!
Vanhempani oli todella kivannäköisiä. Siis isä etenkin sellainen filmitähtimäinen. Äiti pieni ja siro. Perin hänen kauniit silmänsä.
En meikkaa juurikaan, se vaan vanhentaa ja korostaa pieniäkin juonteita. Kampaajallakäyntiä inhoan, joten hiukset on lähes aina vähintään puolipitkät. Auki tai ponnarilla. En väkerrä enkä pidä nutturaa.
Pukeutumisessa menen mukavuus ja käytännöllisyys edellä, mutta housujen pitää istua hyvin. Lököttäviä vaatteita en laita päälle.
164-senttisenä 5o kiloa on siro.
Sulla on ihan normaalipaino BMI mukaan myös.
Ihanne on pituus miinus 110. Eli sun pituudella 44 kg.Vaatekokoni on 36 ja kengät 35. Kuppikoko 65E. Tissit ne taitaa painaa :) Olin imetyksen jälkeen 42kg ja liian laiha. Nyt olen juuri sopiva. Siroksi minua kutsuu nimenomaan muut ihmiset. Laita minut keskivertoihmisten keskelle, niin ymmärrät. Lapsetkin on isompia joka suuntaan.
Pienet ja sirothan sun tissit on, tosi pieni ympärys. Kuppeja on myynnissä O:hon saakka, E ei ole suuri.
Palsta ei petä tälläkään kertaa. E-kuppi ei toki ole aina mikään valtava, mutta ei nyt sentään pieni ja siro. Ihan normaali.
Ympäryksellä 65 tuokin on pieni.
Vierailija kirjoitti:
Terveelliset elämäntavat ja iloinen hymyilevä luonne.
Ihminen ei voi valita iloista luonnetta. Se on varmaankin synnynnäinen ominaisuus. Lähisuvussa oli iäkkäät sisarukset, joista toinen oli sellainen valoisa luonne, vaikak oli sairastellut paljon. Toinen, joka oli eri sukupuolta, oli jäyhä ja teki vihaisen ja pelottavan vaikutuksen.
Kun lopettaa vuosikymmeniä kestäneen tupakoinnin on sillä ulkonäölle lähes nuorennusleikkauksen kaltainen vaikutus ja näin varsinkin jos samanaikaisesti tupakoinnin lopetuksen kanssa huolehtii siitä ettei paino nouse ja käyttää lisäätyneen hyvän olon vaikka ulkona liikkumiseen. Minulla silmäluomien roikkuminen lähes hävisi, ryppyjä oikeni koko kasvojen alueelta ja varsinkin suun ympäriltä, harmaus ihosta hävisi ja iho muuttui heleän väriseksi. Kyllä sen naamasta näkee varsinkin naisilla jos käyttää runsaasti alkoholia ja/tai tupakoi.