Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut naiset pysyvät tyttömäisen söpöinä vielä keski-ikäisinä?

Vierailija
28.09.2023 |

Miten jotkut naiset ovat tyttömäisen söpöjä vielä keski-ikäisinä? Esimerkkeinä Mette Mannonen ja Alyson Hannigan.

Kommentit (359)

Vierailija
161/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa varmaan geenit ja terveelliset elämäntavat. Onneksi keski-ikäisenä saa olla sellainen kuin on. Luulen että keski-ikäinen nainen voi olla vähän pelottava, koska tietää mitä haluaa eikä ole niin helposti ohjailtavissa. Ehkä siksi jotkut pitävät tyttömäisyyttä viehättävänä...

Useimmat keski-ikäiset naiset ovat minulle täysin näkymättömiä. En minä heitä mitenkään pelkää, halveksu tai kummastele. Kuljen vain katua eteenpäin, suuntaan huomioni muihin asioihin ja muihin ihmisiin.

M40

Olet siis enemmän miesten perään, ymmärrän.

Olen kauniiden tai muuten mielenkiintoisten ihmisten perään.

M40

Vierailija
162/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siro ja hoikka (ei kuitenkaan laiha ja luiseva), pitkät hiukset ponnarilla, pukeutuu mekkoon, hymyilee, ei tatuointeja, ei lapsia, ei paksusankaisia silmälaseja, ei tupakoi eikä juopottele

No onpa aikamoiset vaatimukset. Löytyykö heitä paljonkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

salaisuus on se, että meikkikerros paksuuntuu iän myötä. ei muuta. tietysti lenkkeilyn on syytä lisääntyä, ettei maan vetovoima vie voittoa kehosta. minä en käytä meikkiä, liikun paljon ja juon vettä. myöskin poltan piippua ja juon rommia, niinkuin ukkokin. 45v ja näytän ihan 45 vuotiaalta. alkaa olla ryppyjä kulmissa ja hiukset harmaantuu. se on sitä normaalia elämää. hyvää syksyä kaikille meikkibotoxpeikoille, näytätte edelleen kamalalta.

Vierailija
164/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan samasta syystä kuin toiset, jotka ovat jo melko rupsahtaneita 70 vuotiaina.

Vierailija
165/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämän tavat näkyvät. En ole 40 vuotta polttanut tupakkaa, en ole juonut alkoholia, tai syönyt rasvaista höttöhiilari ruokaa.

Olen urheillut, syönyt terveellisesti, sokeria ja hiilihydraattia maltillisesti.

Rasvaa ei ole kehossa paljon, on timmi kroppa kiitos kuntoilun.

Myös olen Baby face. Isot, siniset silmät. Muhkeat, täyteläiset huulet luonnostaan. (Mallia Angelina Jolie) isot, pystyt rinnat, ja pieni kiinteä peppu ( kiitos liikunnan). Pieni nenä.

Vaalea blondi isoilla tisseillä mutta sirolla ruumiin rakenteella. Lopetin kasvun 12 vuotiaana, mikä miehiä jotenkin kiihottaa. Että olen pieni ja siro mutta isot rinnat silti.

Miehiä on riittänyt. Pahinta on, että yrittää ottaa selvää miehestä, kuka on oikeasti hyvä

Minä lopetin kasvun 13-vuotiaana ja olen 175 cm. Eihän tuo kerro pituudesta mitään.

Miten niin lopetit kasvamisen? Käytit siis jotain keinotekoista ainetta normaalin kehityksen pysäyttämiseksi?  Mikä aine se oli? Onko se kovastikin terveellistä?

Vierailija
166/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se aika paljon on luonteesta kiinni. Elämänilo (tai sen puute!) näkyy vääjäämättä olemuksesta. Jos on positiivinen ja hyväntuulinen asenne, siinä ei parit rypyt tai edes kilot niin näy. Kovaa ja kyynistä taas ei pelasta hyvät geenitkään.

Elämänilo näkyy olemuksesta, mutta ei se tyttömäiseksi tee. Elämäniloinen ja positiivinen voi olla, vaikka ois ulkonäöltään kaikkea muuta kuin "söpö". Söpö ja tyttömäinen ulkonäkö vaatii tietynlaiset geenit. Kaunis, viehättävä, nuorekaskin ja kaikin puolin hurmaava toki voi olla muutoinkin kuin tyttömäisen söpönä.

Vierailija
167/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

geenit

Nimenomaan geenit. Toinen selitys on, että jotkut julkkikset ja bloggaajat käyttävät paljon rahaa, aikaa ulkonäköön liittyviin hoitoihin ja kauneusleikkauksiin. Netissä on myös helppoa "parannella" kuvia. Osa ihmisistä ei edes tajua katsovansa valheellisia ja feikattuja julkkiksia digilaitteilla. Olen tänä vuonna havahtunut siihen, että julkisilla paikoilla liikkuessa näkee tavattoman paljon nuoria ihmisiä, joiden kasvot ovat kokonaan piilossa paksun meikkikerroksen alla.

Kyllä niitä paksuun meikkikerrokseen piiloutuneita oli jo mun teiniaikoina 20v sitten.

Paksu meikki tosin harvoin nuorentaa ketään, päin vastoin. Nuorilla paksu pakkeli piilottaa sen nuorekkuuden ja raikkauden, sit ikääntymisen myötä paksu meikki alkaa vaan korostaa niitä juonteita ja esim tumma silmämeikki saa näyttämään väsyneeltä.

Vierailija
168/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000009887490.html

Katsokaa nyt vaikka Catherinea... Miten raikas ja upea ilmestys onkaan!

MInusta hän olisi mukavamman näköinen, jos hänellä olisi vähän enemmän lihaa luiden päällä. Väkisin tulee ajatus, että piinaako hän itseään nälkädieetillä, jotta miellyttäisi miestään. Toivottavasti asia ei ole niin.  Dianakaan ei yleensä näyttänyt niin hirveän laihalta. Tiedän, Cathrinen äiti on hoikka, mutta silti.

Vierailija
169/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina näyttänyt ikäistäni vanhemmalta, teininä ostin viinaakin Alkosta. Olen aina ollut vähän pyöreä, tämmöinen taikinanaama. Nyt olen nelikymppinen ja näytän kyllä ikäiseltäni, olemukseni takia ehkä aavistuksen nuoremmalta, mutta ei paljoa.

Teinityttöni on samanlainen teini kuin minä. Hän ei tosin olen pyöreä, enemmänkin muodokas. Mutta sama taikinanaama kuin mulla (en osaa selittää, meillä molemmilla ainakin todella isot posket) ja häntä luullaan aina parikymppiseksi. Ja näyttääkin siltä tosiaan. Mun parikymppisellä työkaverillani on nuorekkaampi naama.

Että kyllä ne geenit vaikuttavat tähän ihan hirveästi.

Vierailija
170/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000009887490.html

Katsokaa nyt vaikka Catherinea... Miten raikas ja upea ilmestys onkaan!

MInusta hän olisi mukavamman näköinen, jos hänellä olisi vähän enemmän lihaa luiden päällä. Väkisin tulee ajatus, että piinaako hän itseään nälkädieetillä, jotta miellyttäisi miestään. Toivottavasti asia ei ole niin.  Dianakaan ei yleensä näyttänyt niin hirveän laihalta. Tiedän, Cathrinen äiti on hoikka, mutta silti.

Hän on tosiaan liian hoikka, luisevuus vanhentaa sekä se paksu tumma silmämeikki joka hänellä yleensä on. Iho on myös vanhentunut auringossa. Ei näissä siis mitään vikaa ole, saa pitää sellaista tyyliä jos haluaa, mutta ei hän kyllä ole mitenkään esimerkki nuorekkaasta nelikymppisestä. Päin vastoin on näyttänyt aina 10 vuotta ikäistään vanhemmalta.

Vierailija
171/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyöreäkasvoinen pysyy nuoremman näköisenä, jos pysyy myös hoikkana. Silloin vartalo on hoikan nuorekas, mutta kasvoissa on edelleen pientä pyöreyttä ja sydämelliisyyttä, joka antaa klassisen kauniin vaikutelman. Siihen raikas meikki ja kiiltävä puolipitkä tukka, niin siitä se tulee. Vaatteet keski-ikäisen vaatteet, ei teinitoppeja! Kapeakasvoisilla helpommin kuivumista ja näivettymistä ja lihavilla mummomaisuutta.

Jos harrastaa paljon raskasta liikuntaa, esim. juoksee tai tekee kuntosalilla isoilla painoilla, tulee kasvoihin pysyvät juonteet jo hyvin varhain.

Assi Koivisto harrastaa painonnostoa ja näyttää ikäistään nuoremmalle.

Eri

Mitä hän sille ikäistään nuoremmalle näyttää? Ja kuka tämä ikäistään nuorempi on?

Vierailija
172/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tekee keski-ikäisestä naisesta tyttömäisen söpön?

Hoikkuus, leikkisyys, iloisuus, pitkät hiukset tai ponnari/t

Ei tarvii olla erityisen hoikka, eikä pitkät hiukset.

Jos on rypytön vekkuli söpö babyface, joka liikkuu nopeasti , se riittää.

Vierailija
173/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyöreäkasvoinen pysyy nuoremman näköisenä, jos pysyy myös hoikkana. Silloin vartalo on hoikan nuorekas, mutta kasvoissa on edelleen pientä pyöreyttä ja sydämelliisyyttä, joka antaa klassisen kauniin vaikutelman. Siihen raikas meikki ja kiiltävä puolipitkä tukka, niin siitä se tulee. Vaatteet keski-ikäisen vaatteet, ei teinitoppeja! Kapeakasvoisilla helpommin kuivumista ja näivettymistä ja lihavilla mummomaisuutta.

Jos harrastaa paljon raskasta liikuntaa, esim. juoksee tai tekee kuntosalilla isoilla painoilla, tulee kasvoihin pysyvät juonteet jo hyvin varhain.

Assi Koivisto harrastaa painonnostoa ja näyttää ikäistään nuoremmalle.

Eri

Mitä hän sille ikäistään nuoremmalle näyttää? Ja kuka tämä ikäistään nuorempi on?

Näyttää että miten niitä painoja oikein nostellaan 💪🏼

Vierailija
174/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa varmaan geenit ja terveelliset elämäntavat. Onneksi keski-ikäisenä saa olla sellainen kuin on. Luulen että keski-ikäinen nainen voi olla vähän pelottava, koska tietää mitä haluaa eikä ole niin helposti ohjailtavissa. Ehkä siksi jotkut pitävät tyttömäisyyttä viehättävänä...

Useimmat keski-ikäiset naiset ovat minulle täysin näkymättömiä. En minä heitä mitenkään pelkää, halveksu tai kummastele. Kuljen vain katua eteenpäin, suuntaan huomioni muihin asioihin ja muihin ihmisiin.

M40

M40

Aika varmasti ne kauniit ja mielenkiintoiset sanoisivat että olet heille täysin näkymätön.

Vierailija
175/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siro ja hoikka (ei kuitenkaan laiha ja luiseva), pitkät hiukset ponnarilla, pukeutuu mekkoon, hymyilee, ei tatuointeja, ei lapsia, ei paksusankaisia silmälaseja, ei tupakoi eikä juopottele

No onpa aikamoiset vaatimukset. Löytyykö heitä paljonkin?

Huvittavaa, että nuo vaatimukset on sinusta jotenkin älyttömät? Kertoo tästä ajasta ja miten epäterveellisesti ihmiset elää.

Siro ja hoikka = sirouteen ei suoraan voi vaikuttaa, mutta hoikkana pysyy kun harrastaa arkiliikuntaa ja elää tarpeeksi terveellisesti

pitkät hiukset = ei ole kovin hankala niitä kasvattaa

pukeutuu mekkoon / paksut lasit = aika helposti mekonkin halutessaan päälle vetää ja laseja on kaupat täynnä

hymyilee = helppoa sekin

ei tatuointeja = näiltäkin voi omilla valinnoilla välttyä, vaikka ovatkin muotia nykyään

ei lapsia = vähän hankalampi vaatimus, mutta toisaalta ei lapsien saanti tarkoita että pitäisi itsensä lihottaa, monet naiset vaan ei omaa itsekontrollia ja ahmitaan kaikki mitä käsiinsä saa. Toiset taas palaa kuukaudessa entisiin mittoihin 

ei tupakoi / juopottele = tämäkin on helppo välttää, jos vaan haluaa

Niin mitkähän tuossa nyt oli lapsia lukuunottamatta kamalan suuria vaatimuksia?

Miehen pitää olla samaan aikaan:

Pitkä

Komea

Tuuheat hiukset

Korkeakoulutettu

Urheilullinen

Hauska

Fiksu

vakitöissä

huomaavainen

välittävä

raitis

ei-penkkiurheilija

"miehen pitää olla mies"

Ja silti mies on naisille täysin näkymätön ja voi olla lopun ikää yksin, jos ei ITSE tee aloitteita. Naisilta ei taas saisi vaatia perusasioita kuten raittiutta, liikunnallisuutta ja terveitä elintapoja.

Vierailija
176/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

M40

Aika varmasti ne kauniit ja mielenkiintoiset sanoisivat että olet heille täysin näkymätön.

No onko tuo mikään yllätys? Vaikka tuo onkin tuota naisten perus katkeruutta, että jos mies toivoo yhtään mitään naiselta, niin mies on tietenkin itse joku läski juoppo sika manlet neitsyt.

Faktahan on, että miehet on naisille lähes aina näkymättömiä. 

Miehen pitää olla käytännössä huippumallin tasolla ja/tai kuuluisa/rikas, että naiset oikeasti huomaa ja lähestyy esim. kadulla.

"tavallinen" mies voi olla lähes kaikki naisien luettelemat perusasiat kunnossa pitävä hyvä tyyppi, mutta jos mies ei itse tuo itseään esille, niin eihän naiset tietenkään huomaa.

Tutkimuksissa on ollut mm. että 86% naisista odottaa, että mies tekee aloitteen, ja samalla iso osa naisista pitää aloitteen tekeviä miehiä sairaina häirikköinä, ja yli puolet miehistä pelkää lähestyä naista yhtään mitenkään näiden #metoo kampanjoiden yms takia koska ei halua häiritä ketää tai tulla syytellyksi turhaan.

Joten kyllä, lähes kaikki miehet on naisille näkymättömiä, ja nekin jotka naiset huomaa -> ei naiset niitä käytännössä lähesty. 

Naisten kyky loogiseen ajatteluun on kyllä hämmentävän heikko.

Esim jos haluttaisiin niitä mukavia kunnollisia miehiä, niin sitten demonisoidaan kaikki pelkästä tervehtimisestä lähtien ja haukutaan miehet maan rakoon -> sitten ihmetellään kun ne "kusipäät joille naiset on esineitä" jatkaa naisten lähestymistä ja kunnolliset miehet uskoo nämä jutut ja ei enää uskalla lähestyä naisia, koska naiset on antaneet kuvan että pelkkä päin katsominen on raiskaus.

Vierailija
177/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

M40

No onko tuo mikään yllätys? Vaikka tuo onkin tuota naisten perus katkeruutta, että jos mies toivoo yhtään mitään naiselta, niin mies on tietenkin itse joku läski juoppo sika manlet neitsyt.

Faktahan on, että miehet on naisille lähes aina näkymättömiä. 

Miehen pitää olla käytännössä huippumallin tasolla ja/tai kuuluisa/rikas, että naiset oikeasti huomaa ja lähestyy esim. kadulla.

"tavallinen" mies voi olla lähes kaikki naisien luettelemat perusasiat kunnossa pitävä hyvä tyyppi, mutta jos mies ei itse tuo itseään esille, niin eihän naiset tietenkään huomaa.

Tutkimuksissa on ollut mm. että 86% naisista odottaa, että mies tekee aloitteen, ja samalla iso osa naisista pitää aloitteen tekeviä miehiä sairaina häirikköinä, ja yli puolet miehistä pelkää lähestyä naista yhtään mitenkään näiden #metoo kampanjoiden yms takia koska ei halua häiritä ketää tai tulla syytellyksi turhaan.

Joten kyllä, lähes kaikki miehet on naisille näkymättömiä, ja nekin jotka naiset huomaa -> ei naiset niitä käytännössä lähesty. 

Naisten kyky loogiseen ajatteluun on kyllä hämmentävän heikko.

Esim jos haluttaisiin niitä mukavia kunnollisia miehiä, niin sitten demonisoidaan kaikki pelkästä tervehtimisestä lähtien ja haukutaan miehet maan rakoon -> sitten ihmetellään kun ne "kusipäät joille naiset on esineitä" jatkaa naisten lähestymistä ja kunnolliset miehet uskoo nämä jutut ja ei enää uskalla lähestyä naisia, koska naiset on antaneet kuvan että pelkkä päin katsominen on raiskaus.

Naiset tykkää mutkattomista, mukavista, pilke silmäkulmassa olevista, reiluista miehistä. Ylipäänsä. Vihaiset, nipottajat tai ylimieliset ei kiinnosta. Mies saa olla hauskakin, kunhan ei mene yli ja on jalat maassa järkevä. Ja sitten pitää vielä löytyä sitä kuuluista kemiaa.

Vierailija
178/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä uskoisi Saija Hakolaa mitenkään 62vuotiaaksi uusimman seiskan kuvissa.

Vierailija
179/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 154cm ja nipin napin 50kg, usein alle (ei ole hyväksytty verenluovutukseen). Lapsi minulla on ja se on pitänyt hoikkana. Olen liikkunut paljon lapsen kanssa ja halunnut tarjota terveellistä ruokaa. Samaa syön itse. En tunnista ilmiötä, missä lapsen mentyä nukkumaan lösähdetään sohvalle mussuttamaan karkkia. Minä menen unille, se on parasta!

Vanhempani oli todella kivannäköisiä. Siis isä etenkin sellainen filmitähtimäinen. Äiti pieni ja siro. Perin hänen kauniit silmänsä.

En meikkaa juurikaan, se vaan vanhentaa ja korostaa pieniäkin juonteita. Kampaajallakäyntiä inhoan, joten hiukset on lähes aina vähintään puolipitkät. Auki tai ponnarilla. En väkerrä enkä pidä nutturaa.

Pukeutumisessa menen mukavuus ja käytännöllisyys edellä, mutta housujen pitää istua hyvin. Lököttäviä vaatteita en laita päälle.

164-senttisenä 5o kiloa on siro.

Sulla on ihan normaalipaino BMI mukaan myös.

Ihanne on pituus miinus 110. Eli sun pituudella 44 kg.

Vaatekokoni on 36 ja kengät 35. Kuppikoko 65E. Tissit ne taitaa painaa :) Olin imetyksen jälkeen 42kg ja liian laiha. Nyt olen juuri sopiva. Siroksi minua kutsuu nimenomaan muut ihmiset. Laita minut keskivertoihmisten keskelle, niin ymmärrät. Lapsetkin on isompia joka suuntaan.

Jos on 164 cm eli hyvin keskikokoa niin lapset eivät ole "isompia joka suuntaan"

Vierailija
180/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä uskoisi Saija Hakolaa mitenkään 62vuotiaaksi uusimman seiskan kuvissa.

Zoomaa vähän lähemmäs niin uskot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme