Miten jotkut naiset pysyvät tyttömäisen söpöinä vielä keski-ikäisinä?
Miten jotkut naiset ovat tyttömäisen söpöjä vielä keski-ikäisinä? Esimerkkeinä Mette Mannonen ja Alyson Hannigan.
Kommentit (359)
Kuvaamataidon opettajat ovat usein tyttömäisiä. Luovuus ja nuorten seura pitää virkeänä.
Miksi rumat ja lihavat naiset syyttää geenejä asiasta? Ei kukaan ole lihava geenien takia ja ulkonäköä voi myös parantaa juuri elintavoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000009887490.html
Katsokaa nyt vaikka Catherinea... Miten raikas ja upea ilmestys onkaan!MInusta hän olisi mukavamman näköinen, jos hänellä olisi vähän enemmän lihaa luiden päällä. Väkisin tulee ajatus, että piinaako hän itseään nälkädieetillä, jotta miellyttäisi miestään. Toivottavasti asia ei ole niin. Dianakaan ei yleensä näyttänyt niin hirveän laihalta. Tiedän, Cathrinen äiti on hoikka, mutta silti.
Luuviulu lauta toi on, hyi olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaan on fakta, että keski-ikäisenä tyttömäisen söpöt naiset ovat ruumiinrakenteeltaan siroja. Eihän tätä tietenkään nykyään saa ääneen sanoa mutta minkäs teet tosiasioille.
Nekinkö, joilla on paljon pehmeyttä sirojen luiden päällä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi rumat ja lihavat naiset syyttää geenejä asiasta? Ei kukaan ole lihava geenien takia ja ulkonäköä voi myös parantaa juuri elintavoilla.
Pulleus tekee toiset tyttömäisiksi. Silottaa rypytkin.
Vierailija kirjoitti:
Kaiken A ja O on pitää paino kurissa läpi elämän.
Kuulostaa siltä, että teet sen hampaat irvessä.
Mua luullaan lähes poikkeuksetta 30 pintaan olevaksi. Oletan tämän johtuvan tavasta olla ja ilmaista asioita. Olen normaalipainoinen ja pitkähiuksinen. Lapsen sain 43 vuotiaana.
Sisäänsä tämä on vähän epäreilua nuorekkuutta tavoitteleville, koska olen omasta mielestäni ajatuksiltani hyvin keski-ikäinen ja täysin ikäiseni näköinen ja en yritä mitenkään näyttää nuoremmalta.
Miksi kukaan aikuinen nainen haluaisi olla tyttömäinen, saati söpö? 😮💨🤔
Alentavaa lapsen tasolle laskemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveelliset elämäntavat, hoikka ja notkea ruumiinrakenne, lapsettomuus ja varakkuus.
No joo, harvemmin ne kolmen lapsen amistaustaiset lähiömutsit ovat kovin hehkeitä keski-iässä.
Minusta taas esim lestadiolaismutsit on yleensä hyvin säilyneitä ja nuorekkaita. Lasten perässä juokseminen pitää nuorena. Ja raskaaksi ei tulla, eikä lapsia tehdä, jos ei ole hyvä kunto.
Kaikki ei vaan kasva koskaan aikuisiksi tai aikuisen kokoisiksi.
Jäävät siis tytöiksi. Pieniksi ja heiveröisiksi.
Hollywoodit ja julkkiset ottavat kauneushoitoja. Ette voi olla niin tosissaa? Sen näkee niin hyvin. Rahat puhuvat.
Karmeeta moittimista taas. Nainen ei ole koskaan oikean kokoinen, oikeanlainen., vaan aina vääränlainen ja kokoinen.
Voi huokaus. Jotkut ei voi sille mitään jos ei kroppa lihoa, saati veny ja pauku.
Geeneillä suuri merkitys.
Terveet elämäntavat myös näkyy, mut joillekin palstalaisille se on uusi tieto.
Itse olen 57 vuotta ja kukaan ei sitä usko jos ei tunne ikääni ennestään, olen hoikka ja pitkä ja kasvot ovat rypyttömät, samoin kaula. Tukkanikin on pitkä ja ei harmaata ollenkaan. Syön normaalisti, liikun päivittäin ja treenaan vatsaa eritoten kotona.
Luulen, että iso apu tyttömäisenä pysymisessä on kiertää kaukaa kaikki miehenrutjakkeet, eikä koskaan hankkia lapsia. Silloin kykenee säilyttämään lapsenuskoisen asenteen ja olon.
Miehet ja lapset vanhentaa hetkessä.
Jos laittavat saparot ja pukeutuvat Frozen paituliin!
Vierailija kirjoitti:
Jos laittavat saparot ja pukeutuvat Frozen paituliin!
Myös teennäinen lapsekas puhetapa kimeällä äänellä on myös ehdoton plussa!
Annetaan kaikkien kukkien kukkia. Joku viehättyy tyttömäisestä, joku tätimäisestä, joku mummomaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vilkas sukupuolielämä pitää olemuksen pirtsakkana!
Päinvastoin! Kun välttelee näitä setämiehiä sun muita pervoja, pysyy tyttömäisen huolettomana ja iloisena. Miehistä on vaan vaivaa ja surua.
Liian vauhdikas elämä vanhentaa.
Kaiken A ja O on pitää paino kurissa läpi elämän.