Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut naiset pysyvät tyttömäisen söpöinä vielä keski-ikäisinä?

Vierailija
28.09.2023 |

Miten jotkut naiset ovat tyttömäisen söpöjä vielä keski-ikäisinä? Esimerkkeinä Mette Mannonen ja Alyson Hannigan.

Kommentit (359)

Vierailija
201/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaan on fakta, että keski-ikäisenä tyttömäisen söpöt naiset ovat ruumiinrakenteeltaan siroja. Eihän tätä tietenkään nykyään saa ääneen sanoa mutta minkäs teet tosiasioille.

Tässä viestissä on tällä hetkellä 256 yläpeukkua, 12 alapeukkua. Jostain ihmeen syystä sivusto näytti, että olisin itsekin antanut tälle yläpeukun, vaikka vasta avasin koko ketjun ensimmäistä kertaa. Olen joskus ennenkin nähnyt palstalla tällaisia satoja tai jopa tuhansia tykkäyksiä keränneitä viestejä, joista olin muka itsekin tykännyt, vaikken ollut. Pistää miettimään.

Vierailija
202/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verratkaa vaikka Mette Mannosta ja Kirsi Alm-Siiraa, molemmat 50-vuotiaita. Mette on rutkasti nuoremman näköinen.

Kuvissa näyttää kaikki nuoremmilta. On niin filtteröityjä. Pitäisi nähdä luonnossa. Kirsi Alm-Siira on vähän pelottavan näköinen joissain kuvissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuulemma näytän 'tyttömäisen söpöltä' ja ikäistäni nuoremmalta. Minua on luultu 10v nuoremmaksi kuin olen. Siihen saattaa vaikuttaa myös nuorekas mieli ja pukeutuminen, joka ei olle keski-ikäisen tyyliä.

Vierailija
204/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, tuntuu ihanalta kun nuoremmat miehetkin minut yhä huomaavat :)

Vierailija
205/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vaan niin uskomattoman söpö! Ja ikääkin vasta 60v.

Vierailija
206/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikkuus, lapsettomuus ja hauskanpito ainakin omien havaintojen mukaan.

Itse todennäköisesti lopettaisin suhteen, jos kumppanini ei olisi enää tyttömäinen. Se on minulle välttämätön ominaisuus kumppanissa.

Hassua. Moni nainen lopettaisi suhteen, jos mies olisi riittävän poikamainen.

Vierailija
207/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa varmaan geenit ja terveelliset elämäntavat. Onneksi keski-ikäisenä saa olla sellainen kuin on. Luulen että keski-ikäinen nainen voi olla vähän pelottava, koska tietää mitä haluaa eikä ole niin helposti ohjailtavissa. Ehkä siksi jotkut pitävät tyttömäisyyttä viehättävänä...

Useimmat keski-ikäiset naiset ovat minulle täysin näkymättömiä. En minä heitä mitenkään pelkää, halveksu tai kummastele. Kuljen vain katua eteenpäin, suuntaan huomioni muihin asioihin ja muihin ihmisiin.

M40

Ai. Onko keski-ikäisiä miehiä oikeasti olemassa? 😳

Juteltiin vähän aikaa sitten asiasta parikymppisen tyttären kanssa, eikä hänkään ollut huomannut että olisi muita kuin isänsä.

Vierailija
208/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kenellä on huonot elintavat rupsahtavat ekana. Nainen jonka ruokavalio on surkea ja kuka käyttää päihteitä liikaa rupsahtaa äkkiä, ylipaino myös tekee ihosta ruman.

Ne ketkä säilyttää kauneutensa pitkään ovat normipainosia ja niillä on hyvät elintavat.

Vierailija
209/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne kenellä on huonot elintavat rupsahtavat ekana. Nainen jonka ruokavalio on surkea ja kuka käyttää päihteitä liikaa rupsahtaa äkkiä, ylipaino myös tekee ihosta ruman.

Ne ketkä säilyttää kauneutensa pitkään ovat normipainosia ja niillä on hyvät elintavat.

Kyllä se valitettavasti on niin, että geenit vaikuttaa eniten siihen kuka säilyy nuoren näköisenä, elintavat tulee vasta sen jälkeen. Ellei nyt ihan joku narkkari ole tai muuten totaalisen rappiolla tai nälkiintynyt.

Vierailija
210/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se valitettavasti on niin, että geenit vaikuttaa eniten siihen kuka säilyy nuoren näköisenä, elintavat tulee vasta sen jälkeen. Ellei nyt ihan joku narkkari ole tai muuten totaalisen rappiolla tai nälkiintynyt.

Elintavat eli ylipaino ja huono ruokavalio vanhentaa tosi paljon. 

Vierailija
211/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kuulemma näytän 'tyttömäisen söpöltä' ja ikäistäni nuoremmalta. Minua on luultu 10v nuoremmaksi kuin olen. Siihen saattaa vaikuttaa myös nuorekas mieli ja pukeutuminen, joka ei olle keski-ikäisen tyyliä.

Mikä se keski-ikäisen tyyli on? Tällä viikolla olen nähnyt keski-ikäisiä naisia farkuissa, pitseissä, minimekossa, pyllyleggareissa maksimekossa, kevyttoppiksessa, t-paidassa ja kauluspaidassa (muun vaatetuksen ohella).

Joillain oli antavampi kaula-aukko kuin toisilla, osa pukeutunut vartalonmyötäisesti ja toiset löysemmin.

Keski-ikäinen entinen pm pukeutui mm. jakkupukuun, jumppahousuihin, läpinäkyvään minimekkoon, t-paitaan ja niihin saappaisiin, joilla oli aiemmin nimi, joka viittasi eräänlaiseen palveluntarpeeseen.

Millä tavalla siis olet erilainen kuin "muut tytöt"?

Alle nelikymppinen ei ole vielä keski-ikäinen.

Vierailija
212/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit. Huonoja geenejä ei millään paranneta. Jotkut vaan ovat todella kummallisen muotoisia ja näköisiä jo nuorena eikä se siitä muuksi muutu millään treenillä tai elintavoilla.

Jotku sitten taas ovat näitä ikuisesti nuoria ja hyväkroppaisia.

Vierailija
213/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ne ei voita geenien vaikutusta. Ne geenit vaikuttaa myös painonhallinnan helppouteen. Tietysti hyvillä elintavoilla voi olla "paras versio itsestään", mutta silti joku geenionnekas millä sattuu elintavoilla saattaa olla nuorekkaampi ja kauniimpi.

Vierailija
214/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa varmaan geenit ja terveelliset elämäntavat. Onneksi keski-ikäisenä saa olla sellainen kuin on. Luulen että keski-ikäinen nainen voi olla vähän pelottava, koska tietää mitä haluaa eikä ole niin helposti ohjailtavissa. Ehkä siksi jotkut pitävät tyttömäisyyttä viehättävänä...

Useimmat keski-ikäiset naiset ovat minulle täysin näkymättömiä. En minä heitä mitenkään pelkää, halveksu tai kummastele. Kuljen vain katua eteenpäin, suuntaan huomioni muihin asioihin ja muihin ihmisiin.

M40

Olet siis enemmän miesten perään, ymmärrän.

Olen kauniiden tai muuten mielenkiintoisten ihmisten perään.

M40

Aika varmasti ne kauniit ja mielenkiintoiset sanoisivat että olet heille täysin näkymätön.

Jos niin sanot, sittenhän asian täytyy olla niin. ;)

M40

Vierailija
215/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaan on fakta, että keski-ikäisenä tyttömäisen söpöt naiset ovat ruumiinrakenteeltaan siroja. Eihän tätä tietenkään nykyään saa ääneen sanoa mutta minkäs teet tosiasioille.

Tämä. Olen aina ollut hoikka (mutta en kuivakkaan laiha) ja luullaan vähintään 10 vuotta nuoremmaksi. Askeleen keveydelläkin on merkitystä, jotkut ikäiseni taapertavat jo kuin ankat ja se jos mikä vanhentaa.

N42

Tuo on kyllä kiinnostava ilmiö, etteivät ihmiset tiedosta kamalia kävelytyylejään.

Tanssia vuosikaudet harrastaneena kiinnittää huomiota siihen, miten liikkuu. Kun tanssin opettajat takovat päähän ryhdin ja siron, mutta reippaan askelluksen, tiedostaa aina, miten kävelytapa vaikuttaa kaikkeen muuhunkin olemiseen. Kun väsyneenäkin oikaisee itsensä koko pituuteensa, on heti virkeämpi olo muutoinkin ja happi täyttää keuhkot pohjia myöten. 

Sama koskee istumistakin - päätteen ääressä on parempi olo, kun istuu ryhdikkäästi eikä anna pään valahtaa jonnekin hartioiden uumeniin.

Vierailija
216/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni ylipaino ei edes vanhenna, ei varsinkaan enää keski-iässä. Alipaino sen sijaan vanhentaa, kun ei ole rasvakerrosta ihon alla tasoittamassa ryppyjä.

Vierailija
217/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse todennäköisesti lopettaisin suhteen, jos kumppanini ei olisi enää tyttömäinen. Se on minulle välttämätön ominaisuus kumppanissa.

Aiotko itse sitten olla hautaan saakka poikamaisen suloinen, jos edellytät tyttömäisyyttä kumppaniltasi? Vai lopettaa suhteen ja olla sinkkuna kun ikääntymisen merkit alkaa näkyä itsessä ja vaimossa?

En ole koskaan ollut "poikamaisen suloinen", joten eipä ole oikein mistä luopua. Mutta edellytän kyllä kumppaneiltani monia muitakin asioita, joita minulla itselläni ei ole.

En tiedä, miksi hourit ikääntymisen merkeistä ketjussa, joka käsittelee naisten kykyä säilyä tyttömäisinä keski-ikäiseksi asti ja kauan sen yli.

Vierailija
218/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50v ja kuulen usein olevani tyttömäinen. Harva uskoo ikääni. Olen lyhyt (160) ja aika hoikka. Perusruumiinrakenteeltani olen siro. Käyn kuntosalilla ja liikun muutenkin. Hiukseni ovat pitkät ja paksut, ei harmaata. Vaikka elän terveelisesti, suurin kiitos on ihan vaan geenien. Olen gynen mukaan biologisesti ikäistäni nuorempi. Säännölliset kuukautiset eikä mitään vaihdevuosioireita vielä.

Vierailija
219/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä viestissä on tällä hetkellä 256 yläpeukkua, 12 alapeukkua. Jostain ihmeen syystä sivusto näytti, että olisin itsekin antanut tälle yläpeukun, vaikka vasta avasin koko ketjun ensimmäistä kertaa. Olen joskus ennenkin nähnyt palstalla tällaisia satoja tai jopa tuhansia tykkäyksiä keränneitä viestejä, joista olin muka itsekin tykännyt, vaikken ollut. Pistää miettimään.

Käytät samaa laitetta tai ip-osoitetta sellaisen kanssa, joka on tykännyt viestistä.

Vierailija
220/359 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua. Moni nainen lopettaisi suhteen, jos mies olisi riittävän poikamainen.

Täysin totta. Ihmiset hakevat kumppaneilta hyvin erilaisia asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi