Miten jotkut naiset pysyvät tyttömäisen söpöinä vielä keski-ikäisinä?
Miten jotkut naiset ovat tyttömäisen söpöjä vielä keski-ikäisinä? Esimerkkeinä Mette Mannonen ja Alyson Hannigan.
Kommentit (359)
Mopoiässä kuolasin kaikkia naisia ja erityisesti yhtä n. 55 v sukulaisen ex-emäntää. Erosta huolimatta kävi bikineineen usein sukumökillä. Muistaakseni harrasti fillarointia. M 62
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämäntavat, liikunta, absolutismi.
Japanilaiset naiset näyttävät jopa parikymppisiltä vaikka ovat nelikymppisiä. Suominaiset saisivat ottaa mallia!
Tämä.
Japanilaiset naiset herkuttelee Pocky-tikuilla. Samaan aikaan nämä meidän suominaiset mättää suklaata, sipsejä, karkkia ja jäätelöä...
Sen on jännä, että suomalaiset naiset ei halua oppia japanilaisilta naisilta ja eivät kestä vertailua. Se on nykyisin "naisvihaa". :D
Oppia mitä? Keksien syömistä? Mene kasvamaan aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Japanilaiset naiset näyttävät jopa parikymppisiltä vaikka ovat nelikymppisiä. Suominaiset saisivat ottaa mallia!
Tämä.
Japanilaiset naiset herkuttelee Pocky-tikuilla. Samaan aikaan nämä meidän suominaiset mättää suklaata, sipsejä, karkkia ja jäätelöä...
Sen on jännä, että suomalaiset naiset ei halua oppia japanilaisilta naisilta ja eivät kestä vertailua. Se on nykyisin "naisvihaa". :D
suututi karenit
Miksi naisen pitää läpi elämänsä olla, tai yrittää olla vaikka väkisin, "iloinen ja reipas"? Puuttuu että pitäisi vielä olla kilttikin. Suurin osa ihmisistä on usein iloisia ja reippaita mutta huonojakin kausia osuu kaikkien kohdalle. Joku vanhenee näkyvämmin kuin joku toinen. Toki elämäntavatkin vaikuttaa. Ihan helvetin rasittavaa tämä ikuinen kilpajuoksu kuka on kaunein ja ihanin ja reippain ja hoikin ja ja ja... Milloin tulee se aika, kun ei verrata ketään kehenkään? Haudassa?
Itse oon viiskymppinen ja aina ollut pyöreä. Kukaan ei koskaan usko ikääni, koska oon kuulemma niin nuoren näköinen. Aika usein kaupassa kysytään papereita. Pidän huolta ihostani. Itse asiassa luokkakokouksessa ne nuorena olleet hoikat ja kauniit oli yllättävän vanhan ja ryppyisen näköisiä. Että ei ne pienet ja sirot ole aina niitä söpöjä ja hyvin säilyneitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Milläs ne suomimiehet herkuttelee vs. japanilaiset miehet? Niinpä.
Ihan samalla tavalla miehissä osa on viiskymppisenä vielä energisen oloisia ja poikamaisia, loput turvonneita ja väsähtäneitä sohvaperunoita. Ihminen näyttää siltä miten elää. Näin se vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Ei tekisi pahaa miehillekkään.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samalla tavalla miehissä osa on viiskymppisenä vielä energisen oloisia ja poikamaisia, loput turvonneita ja väsähtäneitä sohvaperunoita. Ihminen näyttää siltä miten elää. Näin se vaan on.
Viisikymppisissä nuo erot elämäntavoissa kyllä todenteolla alkavat näkymään. Suurin osa näyttää periksi antaneilta kaljamahoineen. Ja jo nelikymppisissäkin. Näin nelikymppisenä sinkkunaisena, joka pitää itsestään huolta, on kyllä melko vaikea löytää kaltaistaan seuraa oman ikäisistäkään enää.
Paino sen tekee. Itse näytin tosi tyttömäiseltä, kun painoin kymmenen kiloa vähemmän. Olen lihonut lääkkeiden seurauksena todella paljon ja näytän ihan mummolta.
https://img.freepik.com/premium-photo/overweight-woman-smiling-may-beac…
Näytä ikäistäni paljon nuoremmalta kuten näette. Terkuin av-mamma, 25 v.
Kuka näitä naisviha aloituksia tehtailee? Suomalaiset naiset on muuten vanhempinakin nuorekkaampia kuin etelän tai idän naiset. Suomalaiset naiset on fiksuja.
Naisen kostuminen ei tarkoita sitä,että on kiihottunut vaan estrogeeneistä. Vaikka nuori nainen ei olisi kiihottunut on hän kostea.
Vierailija kirjoitti:
Samasta puusta on suomalaiset miehetkin veistetty😁
En usko,että sentään viiskypäseltä papereita kysytään. Naisilla on pakkomielle näyttää nuoremmilta mitä ovat ja jos joku kehuu niin ihan kehräävät ylpeydestä.
En todellakaan haluaisi näyttää söpöltä tyttömäiseltä...
Ihminen ikääntyy, sallitaan se
Voi olla hyvännäköinen vanhempanakin, kun ei käytä teinimuotia tai yritä liikaa
Vierailija kirjoitti:
Olen 50v ja kuulen usein olevani tyttömäinen. Harva uskoo ikääni. Olen lyhyt (160) ja aika hoikka. Perusruumiinrakenteeltani olen siro. Käyn kuntosalilla ja liikun muutenkin. Hiukseni ovat pitkät ja paksut, ei harmaata. Vaikka elän terveelisesti, suurin kiitos on ihan vaan geenien. Olen gynen mukaan biologisesti ikäistäni nuorempi. Säännölliset kuukautiset eikä mitään vaihdevuosioireita vielä.
Mulla sama, paitsi olen 51-vuotias ja kuukautiset loppui vuosi sitten, ihanaa! En kaipaa niitä ollenkaan, seksielämäkin vain parani kun vuodot loppuivat. Ei mitään muita vaihdevuosioireita. Olen 162 cm ja hoikka, hiuksissa ei ensimmäistäkään harmaata (en värjää ollenkaan hiuksiani) ja olen myös siro. En käy kuntosalilla, liikun töissä paljon. Nautin elämästä sekä viinistä ja hyvästä ruuasta. Ilmeisesti mullakin on hyvät geenit, ikäni arvellaan aina nuoremmaksi, yleensä mua pidetään nelikymppisenä.
Mitä sitten, saadaanko me nyt joku mitali? Vai oliko tämä kilpailu? Ihmiset vanhenee kuka mitenkin ja mistä sitä tietää milloin meillekin lainaamani kanssa tulee totaalirupsahdus ja aletaan näyttää todellakin ikäisiltämme ja vähän ylikin. Kannattaa vaan nauttia elämästä niin kauan kun sitä riittää ja olla onnellinen terveydestään. Se ei välttämättä ole pysyvä asiantila.
Vierailija kirjoitti:
Lopetin kasvun 12 vuotiaana. Kasvuhäiriön takia jäin 12 vuotiaan kokoiseksi. Eli olen hyvin siro, lapsen kokoinen. Tosin rinnat ja peppu naisen muotoinen.
Syön terveellisesti, en tupakoi, inhoan rasvaista ruokaa ja makeaa.
Urheilen 4-5 krt viikossa. Saan spagaatin yhä harjoittelematta. Viimeksi sairastin 7 vuotta sitten.
Sukuni naisilla on isot silmät, ja muhkeat huulet ja lapsenomaiset kasvot.
Ryppyjä ei ole edes äidilläni joka on 83 vuotias. Meillä on paksu iho joka ei rypisty kuten ohut iho. Emme tarvitse täyteaineita koska iho on luonnostaan täyteläinen. Jos on paperin ohut iho, siihen helposti tulee ryppyjä.Olen aina ollut Baby face, 18 vuotiaana minua ei päästetty baariin koska luultiin 13 vuotiaaksi. Oli pakko näyttää henkkarit ja silloinkin luultiin niitä väärennetyiksi.
Nyt 48 vuotiaana moni on sanonut että ei olisi uskonut, näytän 30-35 vuotiaalta.
Olen myös luonnostani herkkä, tunteellinen, ja iloinen. En ole tapoihin jämähtänyt.
Luulen että juuri elämän asenteeni nuorentaa.
Viihdyn nuorten kanssa ja inhoan kyynisyyttä.
Miehille olen aina ollut suosittu. Juuri kaupassa käydessä vieras mies pysäytti minut ja kehui vartaloani ja kasvojani kauniiksi ja pyysi treffeille.En edes kerro mitä tapahtuu kun menen baariin
Nyt täytyy sanoa, etten usko ettei 83-vuotiaalla ole ryppyjä. Työni puolesta olen nähnyt yli 20 vuoden aikana paljon erikuntoisia 8-kymppisiä, eikä kukaan ollut rypytön. Ei edes ne "paksunahkaiset".
. . . . . ja vjelä mummoinakin!!!!!