Miten jotkut naiset pysyvät tyttömäisen söpöinä vielä keski-ikäisinä?
Miten jotkut naiset ovat tyttömäisen söpöjä vielä keski-ikäisinä? Esimerkkeinä Mette Mannonen ja Alyson Hannigan.
Kommentit (359)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva nille tyttömäisen söpöille keski-ikäisille naisille. Ovatko keski-ikäisen naisen vaihtoehdot nämä: tyttömäinen, tätimäinen tai mummomainen? Eikö siihen mahdu myös tavallista, kypsää naista, joita olen eniten tavannut.
Tämä on mielenkiintoinen keskustelu mutta samalla tämä esineellistää naista: vaikkakin positiivisessa hengessä, niin taas on nainen ja hänen ulkonäkönsä tarkastelun kohteena. Ulkonäköhän on se tärkein asia naisessa, vai mitä?
Tärkein ominaisuus naisessa riippuu kontekstista. Kun arvioidaan tyttömäisyyttä ja viehättävyyttä, ulkonäkö on vähintäänkin top 3 -ominaisuus.
M40
Jos keskustelun otsikkoa katsotaan, niin siinä ei pyydetty arvioimaan naisen tyttömäisyyttä ja viehättävyyttä vaan syitä siihen.
Että tällainen konteksti naisen esineellistämiseen tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tyttömäinen ja siro. Ei kukaan usko että olen 60-vuotias.
Martina kommentoi
Minä olen pienikokoinen 52 vuotias. Tosin minua luullaan 40 vuotiaaksi. En siis tyypillinen suolmalainen.
Kiitos geenit!
Oon nelikymppinen nainen ja mua luullaan yleensä noin 30v (esim uudet työkaverit ihmettelee, että minkä ikäinen mä oikein olen, kun mulla on jo niin isot lapset ja pitävät mua niin nuorena). Olen pieni ja siro, urheilen paljon ja kasvoilta just sellainen "söpö". En mikään klassisen kaunis. Pukeudun myös vähän teinisti 😁
Yks kaverimies tuskailee, kun tinderissä monet +-40v naiset on vähän jo mummoja. Liittyy ehkä lähinnä pukeutumiseen/tyyliin.
Mulla kyllä alkaa jo ryppyjä olemaan ja esim tukka harmaantuu. Värjään harmaat piiloon 😁
Olen 60- vuotias, yli 170cm ja lievästi ylipainoinen. Kiharat pitkät hiukset, omat hyvät hampaat, hymyilen paljon, iho rusottaa ja on rypytön.
Minua luullaan nelikymppiseksi aina, viehätysvoimaa on vaikka muille jakaa. Miksikö?
-Huolehdin hygieniastani, hampaat olen aina pessyt 2xpäivässä, hiuksiin hoitoaineet, iholle asianmukaiset voiteet. Olen ulospäin suuntautunut, flirttailen vieläkin, silmissä on kipinää ja hymy herkässä.
En usko että söpöys on pituudesta tai painosta kiinni. Tai iästä.
Siinäpä ne.
Saija Hakola on edelleen tyttömäinen vaikka on yli kyyskymppinen
Vierailija kirjoitti:
Miksi rumat ja lihavat naiset syyttää geenejä asiasta? Ei kukaan ole lihava geenien takia ja ulkonäköä voi myös parantaa juuri elintavoilla.
Jos kysytään että miten pysyy tyttömäisenä ja söpönä niin siihen kyllä vaikuttaa ihan ensisijassa ne geenit. Pitää olla tietynlaiset kasvonpiirteet. Minä olen vieläpä se babyfacen geeniarvonnassa saanut, siksipä onkin helppo sanoa. En nimittäin ole eläessäni esim tehnyt yhtään mitään painonhallinnan eteen, ei ole tarvinnut, raskauskilotkin putosi itsekseen. Enkä käy kasvohoidossa, nukun liian vähän ja syön toisinaan sipsejä kaksin käsin. Aurinkorasvaa kyllä laitan kun iho on herkkä palamaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen 60- vuotias, yli 170cm ja lievästi ylipainoinen. Kiharat pitkät hiukset, omat hyvät hampaat, hymyilen paljon, iho rusottaa ja on rypytön.
Minua luullaan nelikymppiseksi aina, viehätysvoimaa on vaikka muille jakaa. Miksikö?-Huolehdin hygieniastani, hampaat olen aina pessyt 2xpäivässä, hiuksiin hoitoaineet, iholle asianmukaiset voiteet. Olen ulospäin suuntautunut, flirttailen vieläkin, silmissä on kipinää ja hymy herkässä.
En usko että söpöys on pituudesta tai painosta kiinni. Tai iästä.
Siinäpä ne.
Eli geneettiset piirteet taas. Suurin osa naisista huolehtii hygieniastaan, käyttää kasvovoiteita ja hiuksiin hoitoainetta, pieni osa säilyy rypyttöminä ja hiukset kauniina läpi vaihdevuosien.
Otetaan nyt huomioon se, että keski-ikäiset ovat alle 40 vuotiaita. Ei sitä mikään muumio siinä iässä nykypäivänä pidäkään olla.
Vierailija kirjoitti:
Sekös meitä laiskoja naurattaa..helppo raha ja elämä .
Oikeasti suomi naisilla on niin helppo elämä, että tuppaavat lihomaan .
Stressi saa lihomaan. Tressi vaikuttaa uneen ja huonosti nukkuneena on aina nälkä, eikä jaksa miettiä syömisiä. Toisilla vaikutus on vähäisempi tai päinvastoin. Stressi saa laihtumaan eikä ruoka maita, kuvottaa.
Toki liika syöminen sinällään lisää painoa ja geeneilläkin on vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Otetaan nyt huomioon se, että keski-ikäiset ovat alle 40 vuotiaita. Ei sitä mikään muumio siinä iässä nykypäivänä pidäkään olla.
Ja mitä yli nelikymppiset sitten ovat? Vanhojako? Outo kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäiset ovat 50: sestä ylöspäin. No 40:sistä puhutaan myös keski-ikäisinä. Mut sen alle ei ole keski-ikäisiä tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva nille tyttömäisen söpöille keski-ikäisille naisille. Ovatko keski-ikäisen naisen vaihtoehdot nämä: tyttömäinen, tätimäinen tai mummomainen? Eikö siihen mahdu myös tavallista, kypsää naista, joita olen eniten tavannut.
Tämä on mielenkiintoinen keskustelu mutta samalla tämä esineellistää naista: vaikkakin positiivisessa hengessä, niin taas on nainen ja hänen ulkonäkönsä tarkastelun kohteena. Ulkonäköhän on se tärkein asia naisessa, vai mitä?
Tärkein ominaisuus naisessa riippuu kontekstista. Kun arvioidaan tyttömäisyyttä ja viehättävyyttä, ulkonäkö on vähintäänkin top 3 -ominaisuus.
M40
Jos keskustelun otsikkoa katsotaan, niin siinä ei pyydetty arvioimaan naisen tyttömäisyyttä ja viehättävyyttä vaan syitä siihen.
Että tällainen konteksti naisen esineellistämiseen tällä kertaa.
Nyyh. Joku ylipainonen marimekkokaaputäti pahoitti mielensä, kun joku haluaa olla hyvännäköinen ja tyttömäinen keski-ikäisenäkin, ja miehetkin tykkää näistä naisista eniten. Kyllä täällä kuule arvioidaan miehiäkin ihan samalla tavalla. "Pituus on tärkeää ja palkka". On muuten normaalia haluta toista sukupuolta ja arvioida ulkonäköä, kannattaisi pitää itsensä kunnossa. Siinäpä säästettäisiin yhteiskunnassakin pitkä penni, kun ihmiset olisi myös terveempiä ja työkuntoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäiset ovat 50: sestä ylöspäin. No 40:sistä puhutaan myös keski-ikäisinä. Mut sen alle ei ole keski-ikäisiä tietenkään.
Keski-ikä alkaa muuten 35-vuotiaana ja taitaa loppua 65v. Pitkä kausi. Sisältää ns varhaisen keski-iän, keski-iän ja myöhäiskeski-iän.
Oon tyttömäinen pian 44v nainen. En tiedä miten, mutta mua luullaan nuoremmaksi yli 10v. Vielä 5v sitten kysyttiin papereita kun ostin alkoholia kaupasta. En juo enkä polta, harrastan liikuntaa kevyesti. Paino 63kg pituus 164cm. 5 lasta oon tehnyt.
Minua on luultu nuoremmaksi, mutta tyttömäinen en ole ollut koskaan. Mulla on aivan liian leveät hartiat ja liian isot rinnat siihen, että olisin tyttömäinen .
Aika lyhyt kun on ja alle 50 kg paino, kaikki muut ihmiset on yleensä isompia, ja se oikein korostaa pienuutta. Olen siis kyllä kolmekymppinen enkä keski-ikäinen, mutta luulen että tulen näyttämään melkein samalta myös myöhemmin, naamassa vaan enemmän ryppyjä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Minua on luultu nuoremmaksi, mutta tyttömäinen en ole ollut koskaan. Mulla on aivan liian leveät hartiat ja liian isot rinnat siihen, että olisin tyttömäinen .
Ei, Martsu, ei liian isot
Martina? Hei