Miten jotkut naiset pysyvät tyttömäisen söpöinä vielä keski-ikäisinä?
Miten jotkut naiset ovat tyttömäisen söpöjä vielä keski-ikäisinä? Esimerkkeinä Mette Mannonen ja Alyson Hannigan.
Kommentit (359)
Vierailija kirjoitti:
Pysyttelee sinkkuna , miehet vie voimat ja tyttömäinen ,iloinen nainen väsyy vätyksiin tai jatkuvaan seurankaipuuseen miehiltä.
T. Ihana tyttömäinen siro 5kymppinen nainen pilke silmäkulmassa 💃
Toinen samanlainen komppaa tätä lausuntoa. Terveelliset elämäntavat, ei miehiä eikä lapsia, mielekästä tekemistä ja hyvä mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämän tavat näkyvät. En ole 40 vuotta polttanut tupakkaa, en ole juonut alkoholia, tai syönyt rasvaista höttöhiilari ruokaa.
Olen urheillut, syönyt terveellisesti, sokeria ja hiilihydraattia maltillisesti.
Rasvaa ei ole kehossa paljon, on timmi kroppa kiitos kuntoilun.
Myös olen Baby face. Isot, siniset silmät. Muhkeat, täyteläiset huulet luonnostaan. (Mallia Angelina Jolie) isot, pystyt rinnat, ja pieni kiinteä peppu ( kiitos liikunnan). Pieni nenä.
Vaalea blondi isoilla tisseillä mutta sirolla ruumiin rakenteella. *Lopetin kasvun 12 vuotiaana, mikä miehiä jotenkin kiihottaa. * Että olen pieni ja siro mutta isot rinnat silti.
Miehiä on riittänyt. Pahinta on, että yrittää ottaa selvää miehestä, kuka on oikeasti hyvä
_lopetin kasvun 12 vuotiaana, mikä miehiä jotenkin kiihottaa_ siis hyi helvetti, miehet on kyllä oksettavia.
On teillä taas ongelmat. Niin lopetin minäkin kasvamisen 12 vuotiaana tyttönä, mutta minua ei haittaa vaikka miehet kiihottuisivatkin olemuksestani. Minäkin kiihotun tietynlaisista miehistä ja naisista (olen biseksuaali) ja todellakin annan silmäni lepäillä miellyttävässä näyssä. Katsoa saa, ei koskea. Tee toiselle niin, kuten itsellesi toivoisit tehtävän. Oletan siis, että kun itse sallin muiden katseet itseeni, saan yhtä lailla tuijotella muita. Kaikille win-win tilanne, eikä ketään vahingoiteta sillä.
Vierailija kirjoitti:
Elämän tavat näkyvät. En ole 40 vuotta polttanut tupakkaa, en ole juonut alkoholia, tai syönyt rasvaista höttöhiilari ruokaa.
Olen urheillut, syönyt terveellisesti, sokeria ja hiilihydraattia maltillisesti.
Myös olen Baby face. Isot, siniset silmät. Muhkeat, täyteläiset huulet luonnostaan. (Mallia Angelina Jolie) isot, pystyt rinnat, ja pieni kiinteä peppu ( kiitos liikunnan). Pieni nenä.
Vaalea blondi isoilla tisseillä mutta sirolla ruumiin rakenteella. Lopetin kasvun 12 vuotiaana, mikä miehiä jotenkin kiihottaa. Että olen pieni ja siro mutta isot rinnat silti.
Miehiä on riittänyt. Pahinta on, että yrittää ottaa selvää miehestä, kuka on oikeasti hyvä
Hahahahahahahahagaaaagsfahaaaaaa, kiitos päivän nauruista!
Rotunainen on mielenkiintoisempi ilmestys kuin söpö.
Syö heiniä ja harrastaa kepparia.
Olen 44.v ja minua luullaan usein vähän yli kolmekymppiseksi, tänä kesänä luultiin kerran jopa 28-29 vuotiaaksi. Olen 165 cm pitkä, normaalipainoinen ja olen aina ollut kasvoiltani nuoren näköinen. Lapsia on kaksi ja toinen kohta täysi-ikäinen. Olen pyrkinyt pitämään ihostani huolta mutta otsaryppyjäkin on jo vähän tullut. Liikuntaa olen harrastanut aina ja pukeudun nuorekkaasti.
Saija Hakola(juonsi aikoinaan Speden Spelejä)oli juuri kuvattu Seiskaan ja on nyt 62 vuotias. Hän on niin tyttömäinen enkä ikimaailmassa olisi uskonut tuon ikäiseksi. Käykään katsomassa ja kommentoikaa!
Kyse on pukeutumistyylistä ja hiusmallista. Moni alkaa käyttää legginsejä, tunikoita ja balleriinoja näyttääkseen nuorekkaalta. Kuosit vaihtuvat. Pidetään väkisin pitkää hiusta, vaikka se harvalla näyttää enää kovin elinvoimaiselta. Myös tyköistuvat vaatteet vanhentavat, mutta saman tekevät myös liian isot vaatteet. Paino eikä sirous välttämättä ratkaise. Suosittelen sellaista hiuspituutta, että hius näyttää vahvalta. Hyvä leikkaus. Rento ajanmukainen pukeutuminen. Pientä rahallista panostusta. Jotain, mistä oikeasti pitää. Pääasia, että vaatteissa on hyvä olla. Jos legginssejä pitää käyttää, siihen päälle joku nuorekas mekko, ei tunikoita. Eikä pelkkää mustaa ja liian kirkkaita värejä. Vanha iho tarvitsee pehmeyttä ympärilleen, myös väreissä ja materiaaleissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaalea blondi isoilla tisseillä mutta sirolla ruumiin rakenteella. *Lopetin kasvun 12 vuotiaana, mikä miehiä jotenkin kiihottaa. * Että olen pieni ja siro mutta isot rinnat silti.
_lopetin kasvun 12 vuotiaana, mikä miehiä jotenkin kiihottaa_ siis hyi helvetti, miehet on kyllä oksettavia.
On teillä taas ongelmat. Niin lopetin minäkin kasvamisen 12 vuotiaana tyttönä, mutta minua ei haittaa vaikka miehet kiihottuisivatkin olemuksestani. Minäkin kiihotun tietynlaisista miehistä ja naisista (olen biseksuaali) ja todellakin annan silmäni lepäillä miellyttävässä näyssä. Katsoa saa, ei koskea. Tee toiselle niin, kuten itsellesi toivoisit tehtävän. Oletan siis, että kun itse sallin muiden katseet itseeni, saan yhtä lailla tuijotella muita. Kaikille win-win tilanne, eikä ketään vahingoiteta sillä.
Vaikka itse nautit katseiden kohteena olemisesta, et voi olettaa sen perusteella, että muut haluavat olla sinun töllättävänäsi.
Vierailija kirjoitti:
Saija Hakola(juonsi aikoinaan Speden Spelejä)oli juuri kuvattu Seiskaan ja on nyt 62 vuotias. Hän on niin tyttömäinen enkä ikimaailmassa olisi uskonut tuon ikäiseksi. Käykään katsomassa ja kommentoikaa!
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/75ba0f4a-ed38-48c9-b815-7d3490…
vuonna 2012
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/75ba0f4a-ed38-48c9-b815-7d3490…
vuonna 2012
Jotkut ne vaan nuorenee
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/201711222200551616#gallery
2017
Vierailija kirjoitti:
Rotunainen on mielenkiintoisempi ilmestys kuin söpö.
Millainen on rotunainen? Esim Jutta Urpilainen tai Tuppurainen?
Vierailija kirjoitti:
Tyttömäiset keski-ikäiset naiset ovat salainen paheeni
M40
Se on oikein että on pikkusuolaisen nälkä kokoajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaalea blondi isoilla tisseillä mutta sirolla ruumiin rakenteella. Lopetin kasvun 12 vuotiaana, mikä miehiä jotenkin kiihottaa. Että olen pieni ja siro mutta isot rinnat silti.
Hahahahahahahahagaaaagsfahaaaaaa, kiitos päivän nauruista!
No tosiaan päivän naurut mullekin, miten isorintaista voi ajatella mitenkään tyttömäisenä tai sirona?
Tulee mieleen vain sellainen rintava täti-ihminen.
Usein pienirintaiset näyttävät nuoremmilta, kun rinnat ei roiku.
Itsellä pienet rinnat joista nyt vanhetessa pidän aina enemmän, mutta en silti näytä tyttömäiseltä, koska olen pitkä ja ryppyjäkin löytyy, mutta rinnat ei roiku.
Mettekään ei ole mikään isorintainen, on kyllä todella kaunis ja miellyttävästi esiintyy.
Kiva nille tyttömäisen söpöille keski-ikäisille naisille. Ovatko keski-ikäisen naisen vaihtoehdot nämä: tyttömäinen, tätimäinen tai mummomainen? Eikö siihen mahdu myös tavallista, kypsää naista, joita olen eniten tavannut.
Tämä on mielenkiintoinen keskustelu mutta samalla tämä esineellistää naista: vaikkakin positiivisessa hengessä, niin taas on nainen ja hänen ulkonäkönsä tarkastelun kohteena. Ulkonäköhän on se tärkein asia naisessa, vai mitä?
Koska naiset haluavat olla söpöjä 🧚Se tulee heillä jonkinlaisena maailmankaikkeuden välittämänä ominaisuutena, jota ei voi ilmetä miehissä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 44.v ja minua luullaan usein vähän yli kolmekymppiseksi, tänä kesänä luultiin kerran jopa 28-29 vuotiaaksi. Olen 165 cm pitkä, normaalipainoinen ja olen aina ollut kasvoiltani nuoren näköinen. Lapsia on kaksi ja toinen kohta täysi-ikäinen. Olen pyrkinyt pitämään ihostani huolta mutta otsaryppyjäkin on jo vähän tullut. Liikuntaa olen harrastanut aina ja pukeudun nuorekkaasti.
Vaimoni on samanoloinen 40 luultiin 30 ja nyt kun 52 niin menee edelleen 40. On kaksi aikuista lasta, mutta edelleen pitää itsestään huolta ja liikkuu, EI polta eikä juo.
Toinen ääripää on töissä. Olen jo yli 10 vuotta ihmetellyt kun yksi mukava "vaha" kurttunen oravannahka mummo vaan jaksaa siivoilla ja on aina sätkällä. Keväällä kävikin ilmi kun juttelimme, että on ikäinesi 53v !, mutta kertoi samalla, että hänellä on takana aika rankka nuoruus viinan ja tupakan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kiva nille tyttömäisen söpöille keski-ikäisille naisille. Ovatko keski-ikäisen naisen vaihtoehdot nämä: tyttömäinen, tätimäinen tai mummomainen? Eikö siihen mahdu myös tavallista, kypsää naista, joita olen eniten tavannut.
Tämä on mielenkiintoinen keskustelu mutta samalla tämä esineellistää naista: vaikkakin positiivisessa hengessä, niin taas on nainen ja hänen ulkonäkönsä tarkastelun kohteena. Ulkonäköhän on se tärkein asia naisessa, vai mitä?
Tärkein ominaisuus naisessa riippuu kontekstista. Kun arvioidaan tyttömäisyyttä ja viehättävyyttä, ulkonäkö on vähintäänkin top 3 -ominaisuus.
M40
Geenit.