Miten jotkut naiset pysyvät tyttömäisen söpöinä vielä keski-ikäisinä?
Miten jotkut naiset ovat tyttömäisen söpöjä vielä keski-ikäisinä? Esimerkkeinä Mette Mannonen ja Alyson Hannigan.
Kommentit (359)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva nille tyttömäisen söpöille keski-ikäisille naisille. Ovatko keski-ikäisen naisen vaihtoehdot nämä: tyttömäinen, tätimäinen tai mummomainen? Eikö siihen mahdu myös tavallista, kypsää naista, joita olen eniten tavannut.
Tämä on mielenkiintoinen keskustelu mutta samalla tämä esineellistää naista: vaikkakin positiivisessa hengessä, niin taas on nainen ja hänen ulkonäkönsä tarkastelun kohteena. Ulkonäköhän on se tärkein asia naisessa, vai mitä?
Tärkein ominaisuus naisessa riippuu kontekstista. Kun arvioidaan tyttömäisyyttä ja viehättävyyttä, ulkonäkö on vähintäänkin top 3 -ominaisuus.
M40
Jos keskustelun otsikkoa katsotaan, niin siinä ei pyydetty arvioimaan naisen tyttömäisyyttä ja viehättävyyttä vaan syitä siihen.
Että tällainen konteksti naisen esineellistämiseen tällä kertaa.Nyyh. Joku ylipainonen marimekkokaaputäti pahoitti mielensä, kun joku haluaa olla hyvännäköinen ja tyttömäinen keski-ikäisenäkin, ja miehetkin tykkää näistä naisista eniten. Kyllä täällä kuule arvioidaan miehiäkin ihan samalla tavalla. "Pituus on tärkeää ja palkka". On muuten normaalia haluta toista sukupuolta ja arvioida ulkonäköä, kannattaisi pitää itsensä kunnossa. Siinäpä säästettäisiin yhteiskunnassakin pitkä penni, kun ihmiset olisi myös terveempiä ja työkuntoisia.
Ai nyyh siellä? Menit nyt tuohon ad hominem - perusteluun vieraasta henkilöstä ja ihan omiin oletuksiisi. Ei tässä ole kyse siitä, että olisi väärin olla puoleensavetävä, varmaan useimmat haluaisivat näyttää hyvältä ja myös kokea olonsa hyväksi. Tyylejä on tyttömäisyyden lisäksi muitakin.
Toistan: alunperin kyse oli s y i s t ä tällaiseen olemukseen, ei tyttömäisyyden ja söpöyden a r v i o i n n i s t a.
Ei ole oikein esineellistää tai varsinkaan haukkua naisia tai miehiäkään. Älä sinäkään tee niin.
Liitit vastaukseesi myös seksuaalisuuden ja yhteiskunnallisen ulottuvuuden, kansanterveyden ja työkyvyn. Taisit loukkaantua tuosta esineellistämiskommentista, kun kokosit tuollaisen arsenaalin.
Suuri osa meistä, naisistakin on sisäistänyt tämän länsimaisen kulttuurin erityisesti naisia esineellistävän asenteen. Et siis ole ainoa. Relaa, hyvä ihminen.
Ollaan ihmisiä toisillemme ja arvostetaan toisiamme kokonaisvaltaisesti, naisina ja miehinä, ei vain sitä pintaa. Hyvää syksyä sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Elämäntavat, liikunta, absolutismi.
Japanilaiset naiset näyttävät jopa parikymppisiltä vaikka ovat nelikymppisiä. Suominaiset saisivat ottaa mallia!
Näyttävät meidän länsimaalaistenmielestä nuorilta, ei japanilaisten.
Vierailija kirjoitti:
Naisen kostuminen ei tarkoita sitä,että on kiihottunut vaan estrogeeneistä. Vaikka nuori nainen ei olisi kiihottunut on hän kostea.
ohis: kastuminen ja kostuminen on eri asiat
Vierailija kirjoitti:
Oon tyttömäinen pian 44v nainen. En tiedä miten, mutta mua luullaan nuoremmaksi yli 10v. Vielä 5v sitten kysyttiin papereita kun ostin alkoholia kaupasta. En juo enkä polta, harrastan liikuntaa kevyesti. Paino 63kg pituus 164cm. 5 lasta oon tehnyt.
Sä olet juuri niitä naisia, jotka kuvittelevat näyttävänsä nuoremmilta. Se on noloa. Sä näytät tasan juuri ikäiseltäsi ja sulla on joku ikäkriisi kun muuta väität.
Martina on niin kaunis, ei päivääkään yli 50w
Jos voisin, opiskelisin Martinan ruokavaliota, hän ei vain anna sitä julkisuuteen
Onko Martinan treeneissä ruokapuolta? Kuka tietää?
Onko Martinalla nettikursseja saatavilla? Se olisi minulle helpoin tapa treenata
En tiedä, eikä ole henkilökohtaista erityistä haluakaan tietää. Olen 49, ja haluan näyttää arvokkaalta matruunalta, en miltään söpöltä ja tyttömäiseltä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, eikä ole henkilökohtaista erityistä haluakaan tietää. Olen 49, ja haluan näyttää arvokkaalta matruunalta, en miltään söpöltä ja tyttömäiseltä.
Minäkin haluaisin mieluummin näyttää kohtalokkaalta syöjättäreltä kuin söpöltä ja tyttömäiseltä. Valitettavasti näytän jälkimmäiseltä.
N42
https://www.laitimes.com/en/article/3gald_3wzmn.html
Siinä on 52-vuotias nainen Aasiasta. <3
Vastaa 30-vuotiasta suomalaisakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi rumat ja lihavat naiset syyttää geenejä asiasta? Ei kukaan ole lihava geenien takia ja ulkonäköä voi myös parantaa juuri elintavoilla.
Jos kysytään että miten pysyy tyttömäisenä ja söpönä niin siihen kyllä vaikuttaa ihan ensisijassa ne geenit. Pitää olla tietynlaiset kasvonpiirteet. Minä olen vieläpä se babyfacen geeniarvonnassa saanut, siksipä onkin helppo sanoa. En nimittäin ole eläessäni esim tehnyt yhtään mitään painonhallinnan eteen, ei ole tarvinnut, raskauskilotkin putosi itsekseen. Enkä käy kasvohoidossa, nukun liian vähän ja syön toisinaan sipsejä kaksin käsin. Aurinkorasvaa kyllä laitan kun iho on herkkä palamaan.
Auringon välttäminen, ihon kosteutus, pysyminen normaalipainossa ja hieman jumppaa. Hyvät alusvaatteet ja tietysti itselle sopivat vaatteet ja hiukset. Lyhyet hiukset usein vanhentuvat.
N49
Vierailija kirjoitti:
https://www.laitimes.com/en/article/3gald_3wzmn.html
Siinä on 52-vuotias nainen Aasiasta. <3
Vastaa 30-vuotiasta suomalaisakkaa.
Martinan ikäinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi rumat ja lihavat naiset syyttää geenejä asiasta? Ei kukaan ole lihava geenien takia ja ulkonäköä voi myös parantaa juuri elintavoilla.
Jos kysytään että miten pysyy tyttömäisenä ja söpönä niin siihen kyllä vaikuttaa ihan ensisijassa ne geenit. Pitää olla tietynlaiset kasvonpiirteet. Minä olen vieläpä se babyfacen geeniarvonnassa saanut, siksipä onkin helppo sanoa. En nimittäin ole eläessäni esim tehnyt yhtään mitään painonhallinnan eteen, ei ole tarvinnut, raskauskilotkin putosi itsekseen. Enkä käy kasvohoidossa, nukun liian vähän ja syön toisinaan sipsejä kaksin käsin. Aurinkorasvaa kyllä laitan kun iho on herkkä palamaan.
Auringon välttäminen, ihon kosteutus, pysyminen normaalipainossa ja hieman jumppaa. Hyvät alusvaatteet ja tietysti itselle sopivat vaatteet ja hiukset. Lyhyet hiukset usein vanhentuvat.
N49
Ihan hyviä juttuja, mutta yksikään noista ei saa näyttämään tyttömäiseltä ja söpöltä jos ei ole sellaiset kasvonpiirteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rotunainen on mielenkiintoisempi ilmestys kuin söpö.
Millainen on rotunainen? Esim Jutta Urpilainen tai Tuppurainen?
Janina Fry esimerkiksi.:)
Rotunaiseksi synnytään, se on geeneistä kiinni. Elintavat sitten ratkaisee ja se miten hyvin pitää huolta itsestään.
No mua sanotaan tyttömäisen siroksi, se on ihan kivaa, koska muuten on huolenaiheita riittämiin.
Sanoisin että tyttömäisyys/sirous tulee kohdallani siitä, että olen pienikokoinen (158 cm/45 kg) ja aika hento, ja kasvot ovat pienipiirteiset isoilla silmillä. Hartialinja ja kaula kevyet jne. Geeneissä hoikkuutta molemmin puolin sukua.
En näytä ylitiöpäisen reippaalta, paljolti hymyileväiseltä tai tomeralta (luonne enempi haaveellinen) , ja iän tuomaa merkkiä on kuitenkin jonkin verran (leukalinja ei niin pinkeä), kroppa on aika rypytön kun en ole aurinkoa ottanut. Ei synnytyksiä.
Ääni enemmän korkea kuin matala. Pukeutuminen normaalia, mutta tykkään myös söpöistä jutuista tai luovasta tyylistä. En katso onko nuorekasta tyyliä vai ei, jos tykkään, niin tykkään. Usein en välitä, kuin että sopii ja on mukavasti.
Vierailija wrote:
Annika Saarikko hyvä esimerkki.
😂😂 juu ei
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt tulee palstan mammat esiin ja kas:
KAIKKI on siroja ja hoikkia taas🤣🤣😂😂😂Onko yllätys, että tähän ketjuun kommentoivat vain ne sirot ja hoikat? Kyllä niitäkin on.
Minä en usko, että viehättävien naisten tarvitsee suuna päänä tulla kertomaan viehättävyydestään vauva.fi:lle. Nämä omasta siroudestaan kertovat eivät kyllä yleensä sitten kuitenkaan ole niitä söpöimpiä.
tämä.
Oikeasti viehättävän ihmisen ei kyllä tarvitse päteä omasta ulkonäöstään jossain vauvalla :D
Ja minä taas kasvoin vielä parikymppisenäkin raskausaikana muutaman sentin, päätyen numeroon 164. Ei tosiaan kerro mitään tuo.