Miten jotkut naiset pysyvät tyttömäisen söpöinä vielä keski-ikäisinä?
Miten jotkut naiset ovat tyttömäisen söpöjä vielä keski-ikäisinä? Esimerkkeinä Mette Mannonen ja Alyson Hannigan.
Kommentit (359)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaan on fakta, että keski-ikäisenä tyttömäisen söpöt naiset ovat ruumiinrakenteeltaan siroja. Eihän tätä tietenkään nykyään saa ääneen sanoa mutta minkäs teet tosiasioille.
Minua sanotaan nuorelta näyttäväksi ja söpöksi. Siro en ole.
Geenit. Meidän työpaikalla on minua 8-vuotta vanhempi lähihoitajaopiskelija, olen itse 31. Ensi kerran kun tapasin hänet luulin että hän on ammattikouluikäinen, siis n. 18v.
Vierailija kirjoitti:
Tyttömäiset keski-ikäiset naiset ovat salainen paheeni
M40
Et itse taida olla enää poikamainen keski-ikäinen, miksi hyvinsäilyneet naiset viitsisivät edes vaivautua
Pysyttelee sinkkuna , miehet vie voimat ja tyttömäinen ,iloinen nainen väsyy vätyksiin tai jatkuvaan seurankaipuuseen miehiltä.
T. Ihana tyttömäinen siro 5kymppinen nainen pilke silmäkulmassa 💃
Ainakaan yliterveellinen ruokavalio ei taida sitä tehdä. Yksi tuttavani ei voi syödä mitään tavallista ja kaiken pitäisi olla niin terveellistä. Näyttää alle viiskymppisenä heittämällä vanhemmalta kuin 75-vuotias äitini. Miehensä kanssa ovat kuin äiti ja poika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä toistetaan aina sana lapsettomuus... Miksi? Tiedän monta tyttömäistä keski-ikäistä joilla on lapsia.
Lapset aiheuttavat niin paljon huolta että äidille tulee ryppyjä ja harmaita hiuksia aikaisemmin kuin lapsettomalle. Raskaus usein lihottaa. Lasten kanssa ei voi olla oma itsensä vaan pitää esittää Kasvattajan Roolia:
"Nyt OI-KEES-TI!
Äiti on MON-TA KER-TAA kieltänyt!
Lelua EI SAA OT-TAA pikkusiskon kädestä! Pyydä anteeksi. "
Ihan turhaa itku et siksi olen niin tuhti koska lapsi/lapsia. Raskauden takia lihotut kilot katoaa synnytyksessä, tai heti sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
(…) kaiken pitäisi olla niin terveellistä.
Syö siis kasveja ja kituu oksalaateissaan.
Meten nappisilmät ja ääni. Hän myös lapseton nainen, hyvät unet!
Vierailija kirjoitti:
Liian vauhdikas elämä vanhentaa.
Kuten myös miehiä. Ns pelimiehet eli lort toilevat huoripukit vanhenevat tavallista nopeammin
Lopetin kasvun 12 vuotiaana. Kasvuhäiriön takia jäin 12 vuotiaan kokoiseksi. Eli olen hyvin siro, lapsen kokoinen. Tosin rinnat ja peppu naisen muotoinen.
Syön terveellisesti, en tupakoi, inhoan rasvaista ruokaa ja makeaa.
Urheilen 4-5 krt viikossa. Saan spagaatin yhä harjoittelematta. Viimeksi sairastin 7 vuotta sitten.
Sukuni naisilla on isot silmät, ja muhkeat huulet ja lapsenomaiset kasvot.
Ryppyjä ei ole edes äidilläni joka on 83 vuotias. Meillä on paksu iho joka ei rypisty kuten ohut iho. Emme tarvitse täyteaineita koska iho on luonnostaan täyteläinen. Jos on paperin ohut iho, siihen helposti tulee ryppyjä.
Olen aina ollut Baby face, 18 vuotiaana minua ei päästetty baariin koska luultiin 13 vuotiaaksi. Oli pakko näyttää henkkarit ja silloinkin luultiin niitä väärennetyiksi.
Nyt 48 vuotiaana moni on sanonut että ei olisi uskonut, näytän 30-35 vuotiaalta.
Olen myös luonnostani herkkä, tunteellinen, ja iloinen. En ole tapoihin jämähtänyt.
Luulen että juuri elämän asenteeni nuorentaa.
Viihdyn nuorten kanssa ja inhoan kyynisyyttä.
Miehille olen aina ollut suosittu. Juuri kaupassa käydessä vieras mies pysäytti minut ja kehui vartaloani ja kasvojani kauniiksi ja pyysi treffeille.
En edes kerro mitä tapahtuu kun menen baariin
Geenit, koulutus ja elämäntavat.
Kyllä ne geenit vaikuttaa ihan hirveästi. Kun katson peiliin alasti, näen saman vartalon joka mummullani oli kun näin hänet lapsena saunassa. Jotkut nyt vaan ei liho, ovat sellaisia läpi elämänsä.
Syövät terveellisesti
Liikkuvat aktiivisesti
Nukkuvat riittävästi
Eivät ota aurinko, käytä alkoholia tai tupakoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vilkas sukupuolielämä pitää olemuksen pirtsakkana!
Päinvastoin! Kun välttelee näitä setämiehiä sun muita pervoja, pysyy tyttömäisen huolettomana ja iloisena. Miehistä on vaan vaivaa ja surua.
Moi, palsta-aseksuaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättivät juoksut juoksematta. Juokseminen rasittaa geenejä.
Juoksu nimenomaan pidentää telomeereja kuten muukin liikunta, ainoastaan kohtuuttoman pitkät kestävyyssuoritukset vanhentavat. Liikkuvan ihmisen tunnistaa muutenkin olemuksesta. Askel nousee, selkä taipuu, ei kolota eikä olo ole kankea.
No jaa. Me fyysisen työn tekijät emme liiku läheskään aina pantterin notkeudella ja kevein askelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt tulee palstan mammat esiin ja kas:
KAIKKI on siroja ja hoikkia taas🤣🤣😂😂😂Onko yllätys, että tähän ketjuun kommentoivat vain ne sirot ja hoikat? Kyllä niitäkin on.
Mä en ole siro ja hoikka. Mutta silti tyttömäisen näköinen. Kai se johtuu ihan piirteistäni. Sydämenmuotoiset kasvot, isot silmät ja nöpönenä. Eikä ole yhtään ryppyjäkään, vaikka olen jo 45. Syön kyllä terveellisesti (mutta liikaa).
Joko lihavuus, tupakointi, alkoholin nauttiminen, roska ruoka, auringon otto, liikkumattomuus, unettomuus, ja geenit vaikuttaa.
Myös oikea lihavuus (Turpeus) ja laihuus (ohut ihonalainen rasva, paperin ohut iho) aiheuttaa ryppyjä. Samoin kuin auringon palvonta, alkoholi, tupakka.
Baari ruusu on pöhöttynyt, harmaa, ohut iho. Turvonnut silmänaluset ja nenä. Kaksoisleuka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaan on fakta, että keski-ikäisenä tyttömäisen söpöt naiset ovat ruumiinrakenteeltaan siroja. Eihän tätä tietenkään nykyään saa ääneen sanoa mutta minkäs teet tosiasioille.
Minua sanotaan nuorelta näyttäväksi ja söpöksi. Siro en ole.
Ei kaikki tytötkään ole sirorakenteisia. Kyllä tyttömäisyys on muutakin kuin siroutta.
Tuolla Alysonilla tyttömäisyyden tekee tyttömäiset kasvonpiirteet. Suurin osa ei näytä tyttömäisiltä enää edes parinkympin paikkeilla. Jotkut näyttävät yllättävän miehekkäiltäkin nykyään. Kyse ei siis välttämättä ole ollenkaan siitä että on nuorekkaampana pitävät elintavat. Olen nähnyt tyttömäisiä neli-viiskymppisiä, joilla on vain sellaiset tyttömäiset kasvonpiirteet, vaikka iho onkin jopa ikäistään vanhemman näköinen.
Onko se sisäinen tunne, joka säteilee ulos? Oon kohta 50v, tunnen itseni tyttöseksi, elämä maistuu ja olo on hyvä. Uskoisin, että nämä kaikki näkyy ulospäin. Onnellinen ihminen hymyilee paljon.