Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä olette löytäneet seksiseuraa ?

Vierailija
13.04.2008 |

Kirjoittakaa naiset savukko@luukku.com , niin apua saa ainakin joku.

Asioista pitää puhua niiden oikeilla nimilä niin ei tule väärinkäsityksiä.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosin työkavereita - en kuitenkaan välttämättä just niitä, joiden kanssa teen aktiivisesti töitä vaan sellaisia, joita tapaa vaan safkatauolla ja firman bileissä. Isossa talossa miehiä riittää :)

Myös vanhat opiskelukaverit on kokeiltu, eli ei kun ottamaan vaikka Facebookissa yhteyttä ja treffejä sopimaan...

Vierailija
2/40 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä saa kaikkea. Sanoisin, että älä suoraa hae seksikumppania, vaan jotakin siveellisempää:-). Vältät ehkä pahimmat hullut...itse löysin sieltä kaksi hyvää seksiseuralaista 2 v sitten ja sen jälkeen nykyisen rakkaan mieheni:-). Hänkin seksiseurasta siis käy;-D!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin yhteen vanhaan tuttuun - baarissapa tietysti, tyyppiin jonka kanssa ei ole koskaan ollut mitään juttua. Juteltiin aika pitkään niitä näitä ja sitten hän pussasi, ja sitten se olikin menoa. Paitsi että hän ei halunnut kahdella ekalla tapaamisella! Eikö ole törkeää ;) Mutta kun se vihdoin tapahtui niin - WAU! Ehkä oli hyvä odottaa ja tehdä se sitten selvin päin.

Mutta en tapaa sitä miestä enää, on jollain tapaa varattu, enkä tykkää harrastaa sellaisia.

Olen toiveikas nyt kuitenkin. Ehkä tällä elää taas vuoden ;) Chattiin en mene, enkä oikein uskalla mennä nettitreffeillekään, ja baaristakin näköjään pystyn lähtemään vain tuttujen mukaan. Täytyy sitten vaan tutustua vähän enemmän ihmisiin..

Vierailija
4/40 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin olla potentiaalinen vaihtoehto siis ihan oikea himoittava mies...

Katsotaan nyt loma jälkeen miltä näyttää ja tuntuu.

Vierailija
5/40 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä tietysti löytyy sellaisia tuttuja ja mukavia tyyppejä, mutta ei ole fiksua tai suositeltavaa peuhata työkavereiden kanssa. Niistä jutuista voi olla myöhemmin riesaa ja ne voivat vaikeuttaa työtekoa. Eipä muuten ihme ettei mulla ole seuraa, kun on näitä rajoitteita :) ap

Vierailija
6/40 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina luullut tai ymmärtänyt että vain mies saa elää puutteessa.

Nyt kysynkin että mistä mies löytää seksiseuraa kun en harrasta baareja.

Vierailija
7/40 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seksiseura on hankittu S24 kautta (kaksi oivallista tapausta, ihan olivat mitä lupasivat, eli paljon sai nuolemista ja monta panoa peräkkäin), yksi bongattu pikkujoulujen taksijonosta (oikein ihana) ja yhden kanssa seurustelua (huonoa seksiä). Hyvää seksiseuraa löytää paljon helpommin kuin miestä, jonka kanssa haluaisi seurustella.

N34

Vierailija
8/40 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka salaistakin jos on tarpeen.

Vierailija
9/40 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka salaistakin jos on tarpeen.

Vierailija
10/40 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin kun huomasin, että tämä kirjoitushan on omani ja vuoden takaa!

Hitto vie, tilanne on ihan sama. Olen tälle palstalle joskus kirjoitellutkin tästä ongelmastani, että kun ei oikein osaa baareista vieraiden matkaan eikä työn puolestakaan tapaa paljon muita kuin homoja, niin minkäs teet? Ja tosiasia on sekin, että minulle tarjoutuvat baareissa 10 vuotta nuoremmat, naimisissa olevat miehet. Vitsinä se voisi mennä kerran, mutta oikeasti sellainen peli etoo, kun on itse kokenut aika raadollisen avioeron.

Vuoden aikana olen siis saanut kerran, ja pari kertaa on ollut siinä hilkulla, mutta ne miehet on halunneetkin alkaa heti seurustella, siis tuntematta edes paremmin. Eivätkä ole halunneet sänkyyn ennenkuin suhde on "varma". Minä taas en tällä iällä ala kenenkään kanssa mihinkään, ennenkuin tiedän mitä petipuolella on tiedossa.

Että toiveissa olisi, jos vaikka tänäkin vuonna tärppäisi ;)

ap, 39 v

Vierailija
11/40 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v poijan kulli on pehmeä kannattaa kokeilla!

Vierailija
12/40 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen kumppani jonka kanssa nähdään kerran tai pari kuukaudessa, sitten on näitä yhden illan juttuja joskus. Miesseuraa haen näistä pääkaupungin tanssiravintoloista. Mainittakoon nyt VTK ja Vantaa-hotelli. Meno arki-iltaisin on rauhallisempaa ja porukka ei ole niin humalahakuista. Vaikka tanssivat miehet ovat yleensä hieman vanhempaa ikäluokkaa niin sattuu näille tanssipaikoille joskus tulemaan myös nuorempia miehiä.

n44

Vierailija
13/40 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on kroppakuvat alastomassa suomessa ja sitä kautta tulee tarjokkaita joka ikinen päivä...ja toki osa niistä aivan tasottomia, mutta myös aivan huippuja joukossa... liekö syy siinä, että olen erittäin timmissä kunnossa ja kehtaan kyllä rintojani ja kroppaani näyttää

kuvat laitoin mielenkiinnosta, ei pitänyt tavata ketään, mutta kuinkas kävikään tapasin yhden, komean ja nuoremman miehen ja se oli menoa sit... myös muita aivan mielettömän komeita ja mukavia olisi tarjolla, vaikkei tosiaan sen foorumin perusteella voisi uskoa! ja

n33

Vierailija
14/40 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloinhan se enää ole pelkkä seksisuhde

Vierailija
15/40 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu että jotenkin etoo tämä suomalaisten naisten perseen jakaminen..

Vierailija
16/40 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

takuulla joku seniili-läski-minuuttimuna...

Vierailija
17/40 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan vaan muistaa ettei kukaan kotoa tule hakemaan ja uskaltaa avata suunsa, maailma on rajana :)

Vierailija
18/40 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti (tai ehkä juuri sen vuoksi) minulla ei vielä tähän ikään mennessä, 35. ole koskaan ollut puutetta seksiseurasta. Jos siis olisin tarvinnut. On ollut fiksuja ja SELVIÄ miehiä tarjolla. Ehkä syynä on nätiksi kehuttu hoikka olemukseni ja seurallinen luonne.

Vierailija
19/40 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero tuli ja nyt tilanne on minulle ihan uusi. Ei tarvitse enää kieltäytyä huonosta seksistä. Vaan joutuu olemaan kokonaan ilman.

Baarista olen lähtenyt kännissä vieraan miehen matkaan viimeksi noin 15 vuotta sitten, enkä usko että enää edes uskaltaisin!

Mutta en haluaisi elää ilman seksiä! Erityisesti nyt kun pääsin eroon siitä mököttävästä mörököllistä, tuntuu että haluaisin taas kokea miehen kosketuksen ja NAUTTIA.

Mistä te muut olette löytäneet partnerin? Sellaisen joka ei luule että heti seukataan vakituisesti ja muutetaan kimppaan?

Vierailija
20/40 |
13.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siin pari miestä joihin olen tutustunut baarissa. Ja sitten iskurista yhden miehen... pelkkää seksiseuraa kaikki kolme :)