Mistä olette löytäneet seksiseuraa ?
Kirjoittakaa naiset savukko@luukku.com , niin apua saa ainakin joku.
Asioista pitää puhua niiden oikeilla nimilä niin ei tule väärinkäsityksiä.
Kommentit (40)
Näin yli nelikymppisenä tuntuu olevan tosi vaikea löytää ainakaan mistään baarista miesseuraa. Koen olevani nuorekas ja kai ihan mukavan näköinenkin. Mutta kun olen miehen kanssa viimeksi harrastanut seksiä viime kesänä, niin alkaa epätoivo valtaamaan mielen.
seksiseurani baareista, mulla on kaksi vakkaria toinen 27v ja toinen 35v joiden kanssa minulla on panosuhde, toisen kanssa tapaamme pari kertaa viikossa seksin merkeissä ja toisen kanssa pari kertaa kuussa.
me ainakin meseteltiin aika kauan ennen kuin suostuin tapaamaan livenä, ja jos tulee sellainen mua epäilyttää olo niin sanoo että sori ei käy.
Yhdenillan ja maksulliset eivät vaan jaksa kiinnostaa.. ja ero viime syksynä alkaa tehdä tehtävänsä! Pitäisköhän meidän ap tarkistaa, päästäisiinkö ongelmistamme eroon molemmat ;)
mies 36
Vittu että jotenkin etoo tämä suomalaisten naisten perseen jakaminen..
Niinpä, suomalaiset naiset ovat huoria
Huora on kun antaa maksusta, jos antaa ilman on vain Ihana Nainen! =)
No mutta, kyllä siinä aina joku antaa ja joku saa. Jos käsität, kaikki tuskin naisia itselleen etsii.
Noin keskimäärin kait joku nainen ja joku mies pauhaa peittojen päällä keskenään, että eiks se ole ikäänkuin tasan sukupuolten välillä?
Voihan toki olla niinkin, että naiset eivät tule Sinua sänkyyn repimään, mutta sehän on lähinnä itsestä kiinni.
Sara88 kirjoitti:
Moikka. Kaverini ehdotti minulle sinnerionline.com sivustoa, koska oli sieltä itse löytänyt seuraa.
Olen nyt muutaman vuoden siellä ollut jäsenenä ja olen tykännyt. Voi olla anonyymisti ja kun juttu alkaa luistaa niin voi jakaa kuvia ja katsoa mihin johtaa :) Tuolla viestit maksaa pikkaisen mutta ainakin jää sosiaalipummit heti pois :D
Saako täällä mainostaa?
aikuistensuomi.com on ollut toistaseksi ainoa ja toimiva. Tinder hidastaa luuria ihan pirusti.
Naisena voin sanoa, että jos on hoikka pienikokoinen ja aivan ok näköinen, saa seuraa ravintolasta jossa tansseja.
Saanut valita miehen. Olen kokeillut Kimppa kivankin. ravintolassa tapaamien niin helppoa kun näkee miehet.
Tosin kimppaan otin oman miehen turvakseni, en uskaltanut yksin lähteä kolmen miehen matkaan.
3 kuukautta ilman seksiä nyt kun huono tuuri ollut ja sitten saanut huonoa lahnaseksiä sen päälle joltain pubiruusulta.
Miehen elämässä voit joutua helposti olemaan pitkäänkin ilman seksiseuraa sen takia että ei vaan käy flaksi ja tapaa oikeanlaisia naisia. Kauniiden suosittujen naisten ympärillä kilpailijoita riittää ja naisella on oikeus valita lukuisista vaihtoehdoista kenen kanssa seksiä harrastaa. Naiselle kuitenkin on aina tarjolla halukkaita pelinappuloita joten seksi ja seksin saaminen on arkisempi helpompi asia. Riittää että laittaa deittipalstalle ilmoituksen niin vastauksia varmasti satelee. Moni nainen kokisi vuosisadan yllätyksen kun olisi hetken miehenä ja näkisi miten paljon hankalampaa seksin saanti on.....
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin kun huomasin, että tämä kirjoitushan on omani ja vuoden takaa!
Hitto vie, tilanne on ihan sama. Olen tälle palstalle joskus kirjoitellutkin tästä ongelmastani, että kun ei oikein osaa baareista vieraiden matkaan eikä työn puolestakaan tapaa paljon muita kuin homoja, niin minkäs teet? Ja tosiasia on sekin, että minulle tarjoutuvat baareissa 10 vuotta nuoremmat, naimisissa olevat miehet. Vitsinä se voisi mennä kerran, mutta oikeasti sellainen peli etoo, kun on itse kokenut aika raadollisen avioeron.Vuoden aikana olen siis saanut kerran, ja pari kertaa on ollut siinä hilkulla, mutta ne miehet on halunneetkin alkaa heti seurustella, siis tuntematta edes paremmin. Eivätkä ole halunneet sänkyyn ennenkuin suhde on "varma". Minä taas en tällä iällä ala kenenkään kanssa mihinkään, ennenkuin tiedän mitä petipuolella on tiedossa.
Että toiveissa olisi, jos vaikka tänäkin vuonna tärppäisi ;)
ap, 39 v
Ap on mies ja sinä nainen, mutta oot sama?
Muutama vuosi sitten AS, mutta nykyään seura haettu XUn kautta. Varsinkin XUn miiteissä onnistumisprosentti korkeahko...
Seksitreffit - https://hespac.com/victoriamilanfi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kysynkin että mistä mies löytää seksiseuraa kun en harrasta baareja.
Tarkoitatko ilotytttöjä?
Vierailija kirjoitti:
Naisena voin sanoa, että jos on hoikka pienikokoinen ja aivan ok näköinen, saa seuraa ravintolasta jossa tansseja.
Saanut valita miehen. Olen kokeillut Kimppa kivankin. ravintolassa tapaamien niin helppoa kun näkee miehet.
Tosin kimppaan otin oman miehen turvakseni, en uskaltanut yksin lähteä kolmen miehen matkaan. Naiset saa seksiä kyllä aina,miehet ei niinkään.
esimerkiksi herkku. netin chatissa löytää varmasti juuri SEKSIseuraa, eikä toinen osapuoli luule enenmpiä. Löydät myös varmasti ihmisen joka on kiinnostunut juuri samoista asioista kun sinäkin. Ensin voitte spia tapaamisen vaikka kahvilaan, ja katsoa sitten tulevaisuutta.
Chattäilyssä on se hyvä puoli, että saat tietää kaiken tarvittavat miehestä (aina vehkeen koosta seksimieltymyksiin ym) muttet kuitenkaan sitoudu vielä mihinkään. Voit siis aina hypätä linjoilta pois ym.