Olen elänyt 10v (21-31v) selibaatissa, olen hoikka blondi kurvikas heteronainen korkealla libidolla. Mitä haluaisit kysyä minulta?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Sama, paitsi brunette ja 5v vanhempi. Ei kysyttävää, ymmärrän täysin.
Ymmärrän <3
T. Ap
Joko pillusi huutaa kullia sisäänsä?
Paljon maksaa maitolitra sun lähikaupassa?
Mitä Ap ajattelet vastaavan kokeneesta miehestä sillä erotuksella, että eli selibaatissa myös ne 21v vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Huutaa, mutta sen kullin toisessa päässä olevan miehen pitäisi olla tasoa sielunkumppani loppuelämäksi.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Paljon maksaa maitolitra sun lähikaupassa?
En tiedä, en juo maitoa!
T. Ap
Eli itsepuuhailutkp riittää sulle?
Vai oletko joku ällöukko joka toivoo läähätysviestejä täällä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä Ap ajattelet vastaavan kokeneesta miehestä sillä erotuksella, että eli selibaatissa myös ne 21v vuotta.
Lapsuusaikaa ei voi oikein laskea selibaatiksi. Sitten kun teini-ikä alkaa ja jonkinlainen halu herää, niin sitten. Tosin itseäni ei ole kyllä haluttaneet miehet oikein koskaan, suhteet ovat perustuneet vaan sosiaaliseen normiin tai siihen että joku mies on pyytänyt ja itse olen ajatellut että ihan sama. Jotenkin se miehen läsnäolo jopa laskee sitä libidoa.
Vierailija kirjoitti:
En näin vähän infon perusteella ajattele mitään, varmaan hyvin henkilökohtaiset syyt tähän valintaan.
T. Ap
Mikä on paras suklaamakeinen Suomen marketeissa?
Olet kuitenkin tyydyttänyt ilman miestä, eli käsin ja leluilla. Niissä leluissa löytyy hyviä joilla saa nopeasti orkun. Ei nykyään miestä tarvita.
En halua kysyä mitään, olen itsekin ollut liian monia vuosia nuoruudestani ilman seksiä.
Ihan hukkaan se menee, vaikka ei väärän kanssa sekstaaminenkaan tietty parempi vaihtoehto ole. Mutta itse tein tuossa 33v päätöksen, etten enää aio seksittömyydestä kärsiä. Enemmän vaan kulkemista ja uusien ihmisten tapaamista, niin kyllä alkaa löytyä.
Vierailija kirjoitti:
Eli itsepuuhailutkp riittää sulle?
Vai oletko joku ällöukko joka toivoo läähätysviestejä täällä?
Toistaiseksi kyllä, mutta nyt alkaisi kelvata se hyvä mieskin ja ajattelin aloittaa neulan etsimisen heinäsuovasta.
T. Ap
Miten olisi pienet päivävasut viiskymppisen nuorekkaan herrasmiehen kanssa, joka menee helposti tenniskenkä-tyylisissä jalkineissa ja farmarihousuissa kolmekutosesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutaa, mutta sen kullin toisessa päässä olevan miehen pitäisi olla tasoa sielunkumppani loppuelämäksi.
T. Ap
Just tällasen lopetin täysin.
Mulla on tämä elämä, en ole tuhlaamassa sitä johonkin ylimaallisen sielunkumppanin odotteluun josta kukaan ei ole antanut mitään takeita.
Vierailija kirjoitti:
pilu 20€?
Ei.
T. Ap
Sama, paitsi brunette ja 5v vanhempi. Ei kysyttävää, ymmärrän täysin.