Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Eiköhän ne murut ole yhdessä jossain. Toivottavasti olisivat kotona. Kylvyssä.
Vierailija kirjoitti:
Kärppy nojailee Boitsuun joka hitaasti hellästi pesee sen hiuksia...
Vierailija kirjoitti:
Bojan on ihana.
Tämä koko Kyrpoksen-loma ja Suomeen tulo ovat olleet itselleni niin suuria yllätyksiä, etten ikimaailmassa voinut kuvitella Bojere-saagaan tämmöisiä käänteitä. Mutta jos jokin tässä saagassa on varmaa niin Bojanin ihanuus. 😅 💙💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/34441be3-e513-4177-aae6-b474df…
Onko Käärijä ottanut mallia.
Tästä saattaa tulla aika iso juttu kyllä.
Häh? Mitä toi nyt kärppyyn littyy, idioottimaista edes vihjata tuollaista🤮
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea se Bojanin läsnäolo saakin Kärpyssä aikaan. En valita. Mutta ettei nyt vaan saisi mitään legionellaa tuosta multaisesta porkkanasta ennen eurotouria. 🙈
Ihan off topiccina, juotiin miehen kanssa mökillä pannukahvit syystunnelmissa, vahvat ja hyvät aromit. Sitten kun pannun pohja pilkisti, niin siellä näkyikin lilluvan hiirenpapanoita...Tässä vielä kirjoitellaan, eiköhän Kärppäkin tourille pääse 😀
.t.AL
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivot luki: "Kärppy nuolee Boitsua"
Kärpyn tiktokissa oli kuvausvalot eli varmaan ovat tosiaan niitä promokuviakin levyä varten.
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/34441be3-e513-4177-aae6-b474df…
Onko Käärijä ottanut mallia.
Siis mitä hittoa, porkkanan nuoleminen ei nyt ole rikollista toimintaa. Mikä tarve on liittää rikollista toimintaa mihin se ei kuulu yhteen.
Tais Boitsu jäädä viettämään koti-iltaa, kun edelleen laittelee stooreja.
Tulispa biisi huomenna ja joku kiva pikku ig live yllätyksineen 🤡
Kauhee tää fiilis kun nyt on sillee et joka kerta kun avaa jommankumman ig storyn, niin täytyy varautua sydänkohtaukseen, kun sieltä voi tulla mitä vaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin suloinen mielikuva. Ja mä tietty näen tän toiste päin et Jere on takana istumassa ja pesee Bojanin hiuksia. Hieroo shampoota hellästi hiuksiin ja päätä samalla, Bojanin pää taipuu taaksepäin raukeana ja silmät painuu kiinni. Nojailevat toisiinsa. Kylpyvaahto ja shampoo tuoksuvat. Kylpyhuoneessa on kynttilävalaistus.
Mua jotenkin naurattaa kun nää kaksi yrittää olla niin salaisia. Ei yhtään yhteiskuvaa tai mitään missä B näkyisi Suomessa Kn kanssa, B antaa ymmärtää postauksellaan ettei vietä täällä aikaa Kn kanssa. No haloo niinku ei tiedettäis 🤣 enempi tekevät itsestään susin 🤣
Vierailija kirjoitti:
Mua jotenkin naurattaa kun nää kaksi yrittää olla niin salaisia. Ei yhtään yhteiskuvaa tai mitään missä B näkyisi Suomessa Kn kanssa, B antaa ymmärtää postauksellaan ettei vietä täällä aikaa Kn kanssa. No haloo niinku ei tiedettäis 🤣 enempi tekevät itsestään susin 🤣
Niin miksi muuten tulisi Suomeen. Pojat ei me ihan tolloja olla.
Vierailija kirjoitti:
Eihän anna ymmärtää, ihan oma tulkintasi.
Vierailija kirjoitti:
Sä oot niin .....lapsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin miksi muuten tulisi Suomeen. Pojat ei me ihan tolloja olla.
Sitä te kyllä taidatte olla 🙂
Joo. Taatusti hei Bojan tulee tänne hengaamaan randomien kanssa bilettämään eikä mitään ole ennalta sovittukaan. Ihan instasta pitää kysyä mitä tekis. Postauksella johon ei edes voi vastata
https://www.tumblr.com/tulisydan/763236554913218560?source=share
Nää kommentit tuolla on ihan huippuja🤣
Mitä maneereja?