Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Miks B poisti sen Helsinki stoorin? 🤔
Tajusi ettei "turistina vaan" hämäys onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/34441be3-e513-4177-aae6-b474df…
Onko Käärijä ottanut mallia.
Tästä saattaa tulla aika iso juttu kyllä.
Häh? Mitä toi nyt kärppyyn littyy, idioottimaista edes vihjata tuollaista🤮
Seksibisnestä.
Väkivalta, raiskaukset ja seksuaalinen hyväksikäyttö, sairasta touhua. Kuka voi edes mainita Kta tässä yhteydessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks B poisti sen Helsinki stoorin? 🤔
Jere pyysi poistamaan. Pikku slovakki laittoi postauksen jonku pienen kinastelun päätteeksi ja sit ne teki sovinnon.
Kinastelun aiheena oli, että B oli mustis porkkanalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onko Häärijän pahveille löytynyt jo muuta selitystä kuin K.n Ja B.n yhteinen lemmenloma 🙂
Eipä taida liittyä siihen lomaan mitenkään, koska loma on jo ohi ja viimeksi tänään H meloi pahvi- Kärtsän kanssa.
H on vaan pitkästynyt kun K:n kaikki aika menee B:n kanssa 😅
Se on kuin pikkulapsi joka hakee vanhempiensa huomiota..
Mun mielestä on aidosti kiehtova ajatus, että ilman sitä eilistä keikkaa ei varmastikaan tiedettäisi Bojanin oleilusta Suomessa. Tämä on kolmas päivä ja toinen kokonainen päivä. Jos ei olisi tuota omaakaan stooria julkaissut. Nähtävästi kohtalaisen helposti voi täälläkin olla anonyymina piilossa, jos ei kulje isoissa tapahtumissa ja joukoissa.
Kärppä pitää Bojtsua hyvänä siellä, ovat sopineet pikku kinansa, Bojtsu poistanut suutuspäissään laittamansa stoorin Kärpän pyynnöstä. Kaikki on hyvin. Muistellaan Kyproksen reissua. Kuunnellaan jotain rauhallista musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta miksi Bojan oli eilen illalla yksin liikkeellä? Ja voiko olla tänäänkin?
Eiköhän sen seuralainen olisi voinut kysellä tai etsiä tekemistä illalle jos sellainen olisi. Veikkaan että K on nyt tosi kiireinen biisin ja kiertueen kanssa.
Mikään ei ole tärkeämpää ku yksi suloinen tummatukka.
Ehkä tämä on se B:n Independent Finnish project: tulla Suomeen ja osoittaa K:lle, että hän on tosissaan. Ei niin väliä, että K ei ehdi nähdä tai hengata, hän majoittuu hotelliin keskellä pimeintä syksyä, käy itekseen keikoilla ja hommaa tekemistä, mitä vaan, kunhan K uskoo. 🤪
Vierailija kirjoitti:
Kärppä pitää Bojtsua hyvänä siellä, ovat sopineet pikku kinansa, Bojtsu poistanut suutuspäissään laittamansa stoorin Kärpän pyynnöstä. Kaikki on hyvin. Muistellaan Kyproksen reissua. Kuunnellaan jotain rauhallista musiikkia.
Tällein muuten oikeassa elämässä jotkut parit toimivat, kun tulee kinaa tai ei saa tarpeeksi huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on aidosti kiehtova ajatus, että ilman sitä eilistä keikkaa ei varmastikaan tiedettäisi Bojanin oleilusta Suomessa. Tämä on kolmas päivä ja toinen kokonainen päivä. Jos ei olisi tuota omaakaan stooria julkaissut. Nähtävästi kohtalaisen helposti voi täälläkin olla anonyymina piilossa, jos ei kulje isoissa tapahtumissa ja joukoissa.
Minä olen varma, että ovat nähneet useammin kuin tiedetään. Ihan alusta asti.
Independent Finnish Project = strong independent man in Helsinki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä näkee kuinka helppoa olisi, että kukaan ei tietäisi, että B on Suomessa. Ehkä oli jo mones kerta salaa, mutta tällä kertaa jäi kiinni. Hmm,mites se B on puuttunut välillä niistä haastatteluista.
Jerppa ja Bojan vietti juuri viikon kahdestaan etelän lomalla samassa hotellihuoneistossa. Ennen tätä ne ei oo koskaan viettäneet niin pitkään noin paljon aikaa ihan vaan kahestaan, joten en yhtään ihmettele, jos molemmat haluaa viettää aikaa välillä muidenkin ihmisten kanssa :D Lisäksi veikkaan, että Bojan on nyt Suomessa jonkun oman työjuttunsa vuoksi ja Jerppa on kiireinen tulevan kiertueensa kanssa, joten siksikin viettävät aikaa erikseen.
Eihän kellään ole tallessa sitä sanamuotoilua jolla B puhui Independent projectista? Tai millä sivulla se mahtoi olla?
Nyt on tullut Kärtsälle ja Joksulle välirikko, nimittäin Spottarissa. :/ Ilmeisesti samankaltaisten artistien ("fans also like") algoritmi on mennyt aika uusiksi, tai ainakin heillä ja kaikilla muilla tsekkaamillani artisteilla on yhtäkkiä vaihtunut puolet tuon listan sisällöstä. Toivottavasti algoritmi ei ole ainakaan huonompi käytännössä, koska olen löytänyt useat suosikkiartistini käymällä läpi näitä listoja Spottarissa (ja siten myös muistan hyvin, mitä siellä listoilla on ollut ja miten paljon ne tuppaavat muuttumaan).
Vierailija kirjoitti:
Jerppa ja Bojan vietti juuri viikon kahdestaan etelän lomalla samassa hotellihuoneistossa. Ennen tätä ne ei oo koskaan viettäneet niin pitkään noin paljon aikaa ihan vaan kahestaan, joten en yhtään ihmettele, jos molemmat haluaa viettää aikaa välillä muidenkin ihmisten kanssa :D Lisäksi veikkaan, että Bojan on nyt Suomessa jonkun oman työjuttunsa vuoksi ja Jerppa on kiireinen tulevan kiertueensa kanssa, joten siksikin viettävät aikaa erikseen.
Mä eppäilen, että tuli tänne ihan K:n takia. Koska se lento takaisin (tänne) oli siinä niin tarjottimella. Ja nyt pääsee vaihdolla kotiin suoraan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas uskon, että tää on sellaisen tiiviimmän suhteen alkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas uskon, että tää on sellaisen tiiviimmän suhteen alkua.
Älä usko liikaa ettei pudotus oo liian kivulias.
Miksi täällä ajattelee , että Bllä ja Klla olisi välirikko justhan he olivat lomalla yhdessä, mutta B tuli tänne, vaikka B tietää, että Klla on työjuttuja
Mä kyllä ymmärrän. Kaveria näkemään. Olisin itsekin toiminut noin.