Jos sä oot mies ja sä haluat saada miehiset kädet vaikka himassa ni tee näin (plussa jos omistat käsipainot)
Tee hammer curlssei 5x12 joka toinen päivä molemmille käsille (voit tehä enemmänki jos et oo alottelija) . Tee nii se sillee että vähä ristisuunnassa että tuot tavallaan rinnan edestä, tai tee ne roikottaen et se eristää sen liikkeen ihan täysin vaa kädelle. Tee välipäivinä diamond punnerruksii samat setit. Sun kädet turpoo nopeesti
Kommentit (6)
Plus ne punnerrukset työstää paljon muutaki samalla
Sitten kun kädet on turvonnu ni voikin Marko ja Jaska ihaillen silitellä toistensa käsiä
Sun täytyy asettaa itsees tavotteita, sun täytyy jaksaa punnertaa diamond-punnerruksia tappiin saakka. Sun täytyy olla kova kovan edessä. Sä et voi luovuttaa. Yks kovimmista on kankaasta tehdyt roikkulit tangossa. Niistä kun puristaa ja roikkuu alassuin, sun täytyy, sä et voi luovuttaa 5 min per käsi roikut alassuin.
Mää oon ite rakentanu ittellein vesselin. Siino 25l ganisteri ja naru. Naru on sidottu beiseball-battin keskelle, mihi porasi reijä, siino rullattavaa ja hyvää ranteille tekee. Kaverin kans kerra laitettii parvekkeelta alas ja lisänarulla, niin tuli kova reeni.
Tulin kertoo tänne että oon kova jätkä ja voitan muut tappelussa. kamppailulajeja takana yli 15v ja mistään ei ole miään vöitä. Oon vaan käynyt pyörähtää ja todennut että ei oo tarpeeks kovaa menoo mulle. Ei ees vapari ollu. Mää kovetan nyrkkejä seinään mis o puhelinluettelo. Sitä hakkaan päivittäin airon händs menetelmällä.
poistoon jo yksistään ärsyttävän ja ylipitkän sä-passiiviotsikon takia.