Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
19281/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin Bluzan soimaan ja keinutan itseäni täällä huoneen nurkassa. Saa liittyä seuraan.

Vierailija
19282/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos toi olis joku fanilahja toi koru, niin kyllä sen antaja olis jo rääkynyt suuna päänä. Hiljaista on ollut..

Joo ja siis en näe, että K tuollaista itse itselleen lomalta ostais... 😭 💗

Voi se shippaajia varten kuvaan ostaa 😁

Eiköhän se sit ois joku kaulakoru B-kirjaimella tms. Mun mielestä toi on ihan linjassa Kn tyylin kanssa. Sillä on ollut joku rannekoru ja sormuskin vihreillä kivillä aiemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19283/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää alkaa muistuttaa kesä -23:a. Pyykit pesemättä ja lattiat imuroimatta :D Oli suuret suunnitelmat tälle päivää mutta herra Cvjeticanin päätti sitten toisin.

Vierailija
19284/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos toi olis joku fanilahja toi koru, niin kyllä sen antaja olis jo rääkynyt suuna päänä. Hiljaista on ollut..

Joo ja siis en näe, että K tuollaista itse itselleen lomalta ostais... 😭 💗

Voi se shippaajia varten kuvaan ostaa 😁

No melko kaukaa ois haettu. Ei auta nyt trolleilu. Sorry not sorry. 

Vierailija
19285/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluun mennä kylmiöön tai onko Niuvalaan matka varattu

Mä oon pysäkillä odottamassa Niuvan bussia, mutta kaikki ohi menneet kuljetukset on ollu täynnä. Tulee ihan Ruissi mieleen tästäkin 😭

Vierailija
19286/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää kun se kulta on ostanut sen kaulakorun ja laittanut sen toisen kaulaan 😭

Suukottanut niskaa, kietonut kädet selän takaa ympäri, taivuttanut kaulaa, että pääsee pusuttelee korvan alle...

Vierailija
19287/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin Bluzan soimaan ja keinutan itseäni täällä huoneen nurkassa. Saa liittyä seuraan.

Ei mitään hätää. Bojan vain on Helsingissä, saapui tänne maananataina Kyprokselta Broskinsa kanssa, on taas palannut instaan, postaili juuri, että oisko Hesassa tarjolla jotain kivaa eventtiä. K nuolee tiktokissa porkkanaa, ja postannut kuvan, jossa kaulassa uusi koru, ilmestynyt Kyproksen reissun jälkeen. 

Ommmmm..... *eiks tää ollut se mielenrauhan hakemis chantti?*

Vierailija
19288/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää alkaa muistuttaa kesä -23:a. Pyykit pesemättä ja lattiat imuroimatta :D Oli suuret suunnitelmat tälle päivää mutta herra Cvjeticanin päätti sitten toisin.

Mä olen se nauta, jolla oli roskat monta päivää viemättä ja haisi kämpässä kesällä -23 🥴😅 Oi aikoja!

Vierailija
19289/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa Bojan on tullutkin S.n kanssa Helsinkiin. Saisivat olla täällä rauhassa

Ai meinaat, että S oli mukana Kyproksella? Sieltähän ne Helsinkiin lensivät. 

Kompostissa osa oikeasti meinaa et S oli kyproksella🤣

Mistä me tiedetään. Olisihan se kiva kun tyttikset tutustuisi toisiinsa.

Mee ny siitä! S on vaan kaveri/tuttava, puhutte siitä kuin se olis ihan virallinen gf. Enemmän löytyy todistusaineistoa bojerelle kuin bodielle!

Et sinä siitä tiedä 

Tää on huvittavaa. Kaikki, mitä olen

Olen sydänkuviot silmissä seurannut rantalomaviikkoa ja nyt Bojanin Suomeen saapumista, mutta ehkä kannattaa kuitenkin pitää tietyllä tavalla jalat maassa? Tämä saaga on ollut niin ihmeellinen, että en kohta yllättyisi yhtään vaikka Bojan jäisi Suomeen edelleen tekemään jotain kun Kärtsä jo painaa pitkin Eurooppaa kiertueellaan. Ja reilu viikko sitten juuri kukaan ei uskonut mihinkään yhteiseen lomaan saatika siihen, että Bojan lentäisi Suomeen sellaisen päätteeksi. 

Vierailija
19290/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko Häärijän pahveille löytynyt jo muuta selitystä kuin K.n Ja B.n yhteinen lemmenloma 🙂

Vierailija
19291/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua 😭😭😭

https://x.com/kiinnipuukko/status/1841525377534919088

Mistä tiedetään että se on just toi garnet? Eikö vihreitä kiviä ole muun laatuisina?

Vaa'an horoskooppikivissä on vihreä turmaliini ja aventuriini.Kauriilla granaatti,mutta nimenomaan punainen granaatti.Tosin näissä on vähän eri tulkintija.

Vierailija
19292/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluun mennä kylmiöön tai onko Niuvalaan matka varattu

Mä oon pysäkillä odottamassa Niuvan bussia, mutta kaikki ohi menneet kuljetukset on ollu täynnä. Tulee ihan Ruissi mieleen tästäkin 😭

Joo nää on aivan täyteen ammuttu! Hirvee tunku. Tulee kuulemma pitkin iltaa lisäbusseja. 

Vierailija
19293/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko Häärijän pahveille löytynyt jo muuta selitystä kuin K.n Ja B.n yhteinen lemmenloma 🙂

Ei ne viittaa mihinkään.

Härtsä parka. 

Vierailija
19294/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen se nauta, jolla oli roskat monta päivää viemättä ja haisi kämpässä kesällä -23 🥴😅 Oi aikoja!

Tänä kesänä osasin olla jo niin fiksu, että jätin kaikki kesäkukat hankkimatta. Kuollut ne olis kuitenkin, kuten kesällä -23 kun taisivat jo heti kesäkuussa potkaista tyhjää. 

Vierailija
19295/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö eilen tullut taas uusi pahvistoori? Eli lemmenloma jatkuu?

Vierailija
19296/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne viittaa mihinkään.

Härtsä parka. 

No voi hitsi. Kuusi hienosti suunniteltua oikein numeroitua vihjettä ihan turhaan. Harmin paikka.

Vierailija
19297/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tullut.

Vierailija
19298/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se pisti sen multaporkkanan lipittelyn instaansa. Katotaas montako seuraajaa lähtee. 😂

Go Kärppä! 👅🥕

Vierailija
19299/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua 😭😭😭

https://x.com/kiinnipuukko/status/1841525377534919088

Mistä tiedetään että se on just toi garnet? Eikö vihreitä kiviä ole muun laatuisina?

Vaa'an horoskooppikivissä on vihreä turmaliini ja aventuriini.Kauriilla granaatti,mutta nimenomaan punainen granaatti.Tosin näissä on vähän eri tulkintija.

Is green garnet a birthstone?

Those born in January are lucky to have the beautiful and diverse garnet as their birthstone. Garnets are commonly red but also come in an extraordinary range of beautiful colors, including orange, yellow, purple and vibrant green. There are even garnets that change color from blue to purple in different lighting.

Vierailija
19300/31974 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tullut.

Viimeksi tänään postannut instaan stoorin missä seilaa pahvi-Kärtsän kanssa suppilaudalla.

Ketju on lukittu.