Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua jotenkin naurattaa kun nää kaksi yrittää olla niin salaisia. Ei yhtään yhteiskuvaa tai mitään missä B näkyisi Suomessa Kn kanssa, B antaa ymmärtää postauksellaan ettei vietä täällä aikaa Kn kanssa. No haloo niinku ei tiedettäis 🤣 enempi tekevät itsestään susin 🤣
Niin miksi muuten tulisi Suomeen. Pojat ei me ihan tolloja olla.
Ensin toinen videolla, "jotkut luulee muuta", lipaisten huuliaan, sit Bojan etsii instassa tekemistä Helsinkiin... 🥺 Ilman, että sille voi edes vastata.
Hei en kestä. B oikeasti taitaa olla kiinnostunut ainakin jonkin verran kristalleista joten ehkä se K:n uusi koru on kuin onkin lahja häneltä?
https://x.com/kurooscoffee/status/1841543906359705974?t=WeYMj1mp2HO2FG3…
Delulu K julkaisee koko albumin kerralla ja siellä on myös feat biisi Boitsun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No onko Häärijän pahveille löytynyt jo muuta selitystä kuin K.n Ja B.n yhteinen lemmenloma 🙂
Eipä taida liittyä siihen lomaan mitenkään, koska loma on jo ohi ja viimeksi tänään H meloi pahvi- Kärtsän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Taatusti hei Bojan tulee tänne hengaamaan randomien kanssa bilettämään eikä mitään ole ennalta sovittukaan. Ihan instasta pitää kysyä mitä tekis. Postauksella johon ei edes voi vastata
Niin... ja nyt hämäsivät tuolla sitä, että ovat taas sydänkäpysinä kahdestaan 😍 "Kukaanhan ei nyt tajuu, että pötkötellään kämpillä katsomassa Salkkareita" 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/34441be3-e513-4177-aae6-b474df…
Onko Käärijä ottanut mallia.
Tästä saattaa tulla aika iso juttu kyllä.
Häh? Mitä toi nyt kärppyyn littyy, idioottimaista edes vihjata tuollaista🤮
Kyllähän tässä ketjussa on kirjoitettu vaikka mitä K:hon ja B:hen liittyviä ja juttuja, mitä ne tekee yhdessä, miksi kukaan ei voisi kirjoittaa ronskimpaa settiä eli heidän tuollaisista B Diddy - tyyppisistä juhlista. Ihmiskauppa seksityöhön on hyvin yleistä siellä Itä-Euroopan suunnalla, mistä B on..
Sinä puhut rikollisesta toiminnasta, shippaajat on rakkkauden asialla. Voitko poistua itsellesi sopivammalle saitille.
Rakkauden asialla. Heh.
Vierailija kirjoitti:
Miks B poisti sen Helsinki stoorin? 🤔
Minä luulen että se sai tiedon että joku on bongannut sen Helsingissä. Päätti tehdä postauksen että arvailut ei menisi yli mutta sitten päättikin itse tai joku muu jostain syystä että parempi että ei.
Vierailija kirjoitti:
Hei en kestä. B oikeasti taitaa olla kiinnostunut ainakin jonkin verran kristalleista joten ehkä se K:n uusi koru on kuin onkin lahja häneltä?
https://x.com/kurooscoffee/status/1841543906359705974?t=WeYMj1mp2HO2FG3…
Haluaisin kyllä kuulla missä B on puhunut perehtyneensä kristalleihin, en itse muista tuollaista. B käyttää paljon fanien antamia koruja ja noi kivikorut on vain yksi niistä, ei hän välttämättä niitä sen suuremmin mieti eikä ole mun mielestäni käyttänyt noita kuin aina sillä yhdellä keikalla jonka yhteydessä on korun saanut.
Ite heitin läpällä aamulla, että vois tulla vielä niin sanottu jatko-osa, josta Härtsä löytää Jerpan ja Bojanin yhdessä. Härtsä julkaisi instassa jonkun suppipätkän, joka taisi olla samaa asiaa mutta enää ei tiktokissa ollut.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mitä? Menny ohi ku oo päässy nettiin
Vierailija kirjoitti:
Jere pyysi poistamaan. Pikku slovakki laittoi postauksen jonku pienen kinastelun päätteeksi ja sit ne teki sovinnon.
Vierailija kirjoitti:
Ite heitin läpällä aamulla, että vois tulla vielä niin sanottu jatko-osa, josta Härtsä löytää Jerpan ja Bojanin yhdessä. Härtsä julkaisi instassa jonkun suppipätkän, joka taisi olla samaa asiaa mutta enää ei tiktokissa ollut.
112! Olisko tässä ideaa? 112! 112!
Tai jotain muuta ihanaa vois postata ja mieluiten ennen klo23:a, pliis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua jotenkin naurattaa kun nää kaksi yrittää olla niin salaisia. Ei yhtään yhteiskuvaa tai mitään missä B näkyisi Suomessa Kn kanssa, B antaa ymmärtää postauksellaan ettei vietä täällä aikaa Kn kanssa. No haloo niinku ei tiedettäis 🤣 enempi tekevät itsestään susin 🤣
Niin miksi muuten tulisi Suomeen. Pojat ei me ihan tolloja olla.
Eikä ollut ensimmäinen kerta. Kesäkuu 2023 on mulle edelleen mysteeri. Että miksi tuli. Kärtsä kerjäsi, joo, mutta olihan se niin outoa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan löysi tekemistä tai ei ollut mitään mieleistä/kukaan ei vastannut, koska ei tajunnut omia asetuksiaan. Johan kello on aika paljon ettei välttämättä niitä menoja näin myöhään alkavaksi ajatellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onko Häärijän pahveille löytynyt jo muuta selitystä kuin K.n Ja B.n yhteinen lemmenloma 🙂
Eipä taida liittyä siihen lomaan mitenkään, koska loma on jo ohi ja viimeksi tänään H meloi pahvi- Kärtsän kanssa.
H on vaan pitkästynyt kun K:n kaikki aika menee B:n kanssa 😅
Ainakin tuttu kaava toistuu, että Jerpan kyljestä Bojan postailee ihan mielellään instaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mitä? Menny ohi ku oo päässy nettiin
Ihanat kullanmurut on yhdessä mytyssä parasta aikaa. On vähän jo viileä ja K vetää vilttiä molempien päälle. Antaa ohimennen pusun itseään ihan liki olevan nappisilmän otsalle.