Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
17801/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Rob siellä taitaa heilutella naapurissa 😃! Poikkista ei näy. Hauska että kaksi miespari sattunut vierekkäisiin huoneistoihin 😄.

B ja K eivät ole pari. Kuten hyvin tiedätkin.

Vierailija
17802/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Rob siellä taitaa heilutella naapurissa 😃! Poikkista ei näy. Hauska että kaksi miespari sattunut vierekkäisiin huoneistoihin 😄.

Onhan he voineet olla ihan samalla lailla kaverukset yhteisellä lomalla 😃 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17803/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän täällä moni luuli et ton reissun tarkotus oli selvittää onko jerellä tunteita bojania kohtaan🤣 ja että ihan varmasti jotain tapahtunu siellä yöllä yhteisessä sängyssä🤭

Ihan mitä tahansa siellä on tai ei ole tapahtunut tai onko jollakulla tunteita, niin asia ei selviä Tjäreborgin mainoksesta.

Miksi sitten sanoi noin? Ei ois ollut pakko sanoa mitään kyllä varsinaisesti edelleenkään. Mua vähän yleisesti ottaen sylettää tällainen käytös, missä yhtäältä laittelee itse sellaisia stooreja kuin se I wanna love you and treat you right ja sitten sanoo, että "olemme vain kavereita, vaikka moni luulee muuta". Niin, kun enhän mä ole sanonut, että olisimme enempää. Muuten vain laitan tollasia stooreja. En siitä stoorista uskonutkaan mitään, mutta pitihän se yllä sitä mielikuvaa, et

Minä en kyllä kuule, että Kärtsä sanoisi "olemme vain kavereita". Miksi hän vähättelisi ystävyyttä, siis että olisi "vain" ystävä. Eikä hän kyllä minusta niin tee, koska itse tosiaan en kuule sanaa vain, mutta ehkä sinulla on parempi kuulo.

Vierailija
17804/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana Kärppy ja Bojan 💚 Olen koko ajan ollut ystävyysfiilistelijä ja sillä linjalla jatkan edelleen vaikka Kärtsä ei suoraan sanonut ettei se mitä muut ajattelee pidä paikkaansa 😉

Nimenomaan sanoi.

Vierailija
17805/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko jo se ilmoitus onko B UMK:ssa mukana vai ei?

Heh ei tullut vasta kuin UMK:n aika ja paikka + lipunmyynnin aloitus.

Toivottavasti julkaisevat että B olisi mukana pian.

Vierailija
17806/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän täällä moni luuli et ton reissun tarkotus oli selvittää onko jerellä tunteita bojania kohtaan🤣 ja että ihan varmasti jotain tapahtunu siellä yöllä yhteisessä sängyssä🤭

Ihan mitä tahansa siellä on tai ei ole tapahtunut tai onko jollakulla tunteita, niin asia ei selviä Tjäreborgin mainoksesta.

Miksi sitten sanoi noin? Ei ois ollut pakko sanoa mitään kyllä varsinaisesti edelleenkään. Mua vähän yleisesti ottaen sylettää tällainen käytös, missä yhtäältä laittelee itse sellaisia stooreja kuin se I wanna love you and treat you right ja sitten sanoo, että "olemme vain kavereita, vaikka moni luulee muuta". Niin, kun enhän mä ole sanonut, että olisimme enempää. Muuten vain laitan tollasia stooreja. En siitä stoorista uskonutkaan mitään, mutta pitihän se yllä sitä mielikuvaa, et

Ok Aito.

Vierailija
17807/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut hei ehkä tulee lisää materiaalia tai kuva päivitys. Tuskin noi yhdet storyt mitään. Luulisi että Jerpan ois pitänyt muutenkin merkita aikaisemmat storyt kaupalliseksi...

No yhtä kusisia ne sen stoorit edellisiltäkin kustannetuilta lomilta on ollut. 😄 Tuskin on muuta enää luvassa. 

Vierailija
17808/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ainakin selvää, että olivat tuolla kahdestaan ja mikä huoneisto, ei tartte ainakaan siitä enää vääntää. 😀

Olin löytänyt ihan oikean, vaikka täällä ei suostuttu edes hotellin nimeä sanomaan.

Vierailija
17809/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan he voineet olla ihan samalla lailla kaverukset yhteisellä lomalla 😃 

Joo, tulleet myös ho...lomailemaan niinkuin Kärppä sanoi.

Vierailija
17810/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko jo se ilmoitus onko B UMK:ssa mukana vai ei?

Ketä se enää kiinnostaa? Ja juontajat tuli viime vuonnakin vasta joulukuussa.

Vierailija
17811/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi K erikseen huomauttaisi, että rakkaan ystävän vaikka moni luulee jotain muuta? Taisi olla Blle se I wanna love you stoori liikaa ja siihen loppui postailu. Nyt vielä K sitä tossa paikkaili. No ei ainakaan enää luulis olevan kenellekään epäselvää että ovat vain ystäviä. 

"Rakas ystäväni Bojan, vaikka moni luulee muuta" RAKAS hän kuitenkin on 🤍💙💚 Ja musta tää oli super söpöä ja oli miten vaan, eihän sitä nyt kukaan Tjäreborgin mainoksessa ala setvimään ja avaamaan suhdettaan (tuon enempää). "Rakas elämäni mies"? "Rakas intohimoni ja päiväunieni kohde"? 🥰🤭

Ei ois tarvinnut sanoa mitään, nyt sanoi, että ystävä - EI MUUTA.

Vierailija
17812/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mälsää jos tämäkin ketju menee piloille sen takia, että nyt jauhetaan viikko kaupalla kuinka ovat vain ystäviä. Jota ovatkin mutta läppähän toi video oli. Muistelkaapa aikaisempia päivityksiä braderista ja brotherista jne. Musta toi on yllättävää että Bojanilla oli aikaa lähteä lomalle ja halusivat sen toteuttaa. Varmasti muitakin tulijoita olisi ollut.

Vierailija
17813/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K oikeesti meinaa sanoa et saavuttiin rakkaan ystäväni kanssa hom..lomailemaan😆

Onkohan toi ollut sen läppä tuosta lomasta? 🤨

Vierailija
17814/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ainakin selvää, että olivat tuolla kahdestaan ja mikä huoneisto, ei tartte ainakaan siitä enää vääntää. 😀

Olin löytänyt ihan oikean, vaikka täällä ei suostuttu edes hotellin nimeä sanomaan.

Sanottiin aikoja sitten hotellin nimi.

Vierailija
17815/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi K erikseen huomauttaisi, että rakkaan ystävän vaikka moni luulee jotain muuta? Taisi olla Blle se I wanna love you stoori liikaa ja siihen loppui postailu. Nyt vielä K sitä tossa paikkaili. No ei ainakaan enää luulis olevan kenellekään epäselvää että ovat vain ystäviä. 

"Rakas ystäväni Bojan, vaikka moni luulee muuta" RAKAS hän kuitenkin on 🤍💙💚 Ja musta tää oli super söpöä ja oli miten vaan, eihän sitä nyt kukaan Tjäreborgin mainoksessa ala setvimään ja avaamaan suhdettaan (tuon enempää). "Rakas elämäni mies"? "Rakas intohimoni ja päiväunieni kohde"? 🥰🤭

Ei ois tarvinnut sanoa mitään, nyt sanoi, että ystävä - EI MUUTA.

Minusta on kylläkin tosi ihanaa, että Kärpyllä on tuollainen rakas ystävä! :)

Vierailija
17816/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa mainoksessakin Kärpyn ääni menee ihan pehmeäksi, kun alkaa puhua Bojanista.

Vierailija
17817/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olin ennen läheinen ystävien kanssa aika samalla tavalla kuin B ja K, mutta sain aika epämielyttäviä kommetteja niistä ja sen jälkeen tulin aika etäiseksi ystävien kanssa ja aloin erottelemaan platonisen ja ihastuksen eron.

Vierailija
17818/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B ja K eivät ole pari. Kuten hyvin tiedätkin.

Itse uskon, että niillä on jotain. Miksi K:n tarvisi selitellä?

Vierailija
17819/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuuuh, nyt on kuumaa kuvausmatskua Kärpästä. 🔥

Vierailija
17820/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana stoori 😍

Ketju on lukittu.