Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
11901/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen rantaloman inspiroima bojere-ficci on jo ao3:ssa :D

Vierailija
11902/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tavallaan lyhyn väli mitä heillä ollut, koska viime kesänä kesäkuusta- syyskuuhun oli melkein 4 kuukautta ja sitten syyskuusta- maaliskuuhun 7 kuukautta ja maaliskuusta-heinäkuuhun 5 kuukautta ja nytten heinäkuusta- syyskuuhun 3 kuukautta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11903/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin me naudat uuteen nousuun! 💪🐄🐂

Vierailija
11904/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa myös se yksi yleis-ankeilija jonka mielestä syyskuussa eikä missään ollut enää mitään odotettavaa. Kun verrattiin viime syksyyn. Jotain pientä sentään saatiin tähänkin syyskuuhun 😀

No ei ollut odotettavaa, ihan faktahan se oli 🙂

Sun omasta mielestä. Älä puhu kaikkien suulla :D

Vierailija
11905/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen rantaloman inspiroima bojere-ficci on jo ao3:ssa :D

https://archiveofourown.org/works/59186548

Vierailija
11906/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on tavallaan lyhyn väli mitä heillä ollut, koska viime kesänä kesäkuusta- syyskuuhun oli melkein 4 kuukautta ja sitten syyskuusta- maaliskuuhun 7 kuukautta ja maaliskuusta-heinäkuuhun 5 kuukautta ja nytten heinäkuusta- syyskuuhun 3 kuukautta

Kyllä tätä on varmaan soviteltu kalentereihin pitkään 🤩

Vierailija
11907/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tämä loma B:nin kanssa on hyvin erilainen kuin hänen äijäporukan kanssa

Luuletko, että kukaan K:n äijäporukasta tai muista Joksuista olisi edes suostunut  lähtemään mukaan? 😅 Muut ovat huokaisseet helpotuksesta, kun ovat saaneet roudattua nämä lentokoneeseen. Ainoa huoli on, miten K. saadaan takaisin ennen Euro-kiertuetta, B:lla ei nähtävästi ihan heti ole velvollisuuksia. 

Vierailija
11908/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pedanttina ihmisenä pakko korjata: kesäkuusta-syyskuuhun (2023) oli väliä reilu 3 kuukautta, syyskuun lopusta maaliskuun alkuun reilu 5 kk ja maaliskuusta heinäkuuhun 4 kk. Ja nyt siis noin 2,5 kk. 

Vierailija
11909/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tämä loma B:nin kanssa on hyvin erilainen kuin hänen äijäporukan kanssa

Luuletko, että kukaan K:n äijäporukasta tai muista Joksuista olisi edes suostunut  lähtemään mukaan? 😅 Muut ovat huokaisseet helpotuksesta, kun ovat saaneet roudattua nämä lentokoneeseen. Ainoa huoli on, miten K. saadaan takaisin ennen Euro-kiertuetta, B:lla ei nähtävästi ihan heti ole velvollisuuksia. 

Alkaa jo muistuttaa niin matkaopas-ficciä 😄

Vierailija
11910/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jesse tour managerina lähetetään hakemaan Kärppy sieltä, mikäli Kärppy ei itse huomaa tulla takaisin ajoissa! :D

Vierailija
11911/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ficcien kirjottajat töihin! 

Ideoita: 

-Bojan sai vihdoin Jeren kahdestaan reissuun ja aikoo käyttää ajan hyödyksi liehitellen häntä ja yrittää saada Jeren tajuamaan että heidän välillä on muutakin kuin bromance. Bojan käyttää tietty kaikki taktiikat joita hänellä on hihassa esim. rasvan levittäminen Jeren iholle...

-Molemmat on yhtä ulapalla tunteistaan ja vihdoin joku tietty tapahtuma kyproksella (saa käyttää luovuutta) saa heidät tajuumaan että ovat rakastuneita toisiinsa.

-Jere on mustis kun Bojan saa huomiota kyproslaisilta uroilta ja päättää tehdä jtn asialle... /roolit toisinpäin käy myös.

-Jere saa selville että Bluza kertoo hänestä ja tajuaa vihdoin Bojanin tunteet. Jeren omat tunteet on sekasin ja tästä saakin sit kunnolla angstia alkuun mut loppu on tietenkin onnellinen

Hyviä ideoita. Toi viimeinen idea on kyllä aika symppis. Toiseksi viimeisestä sais kunnon komedian aikaiseksi. 

Vierailija
11912/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän rantaloman jälkeen olen varma, että kyllä se Kärppy jossain vaiheessa sinne Sloveniaan on menossa, kunhan vaan aikataulut natsaa molemmilla. Nyt kun kynnyksen yli on päästy niin mitään esteitä yhteisen ajan viettämiselle ei enää ole <3

Mä taas just epäilen, että ei ole sitten taas ihan hetkeen menossa. Kun voivat näemmä (ja hyvä niin!) nähdä näinkin! Ja siis tää on varmasti Bojanille sata kertaa stressittömämpää. Voi olla, että jos Bojan ois halunnut, K ois mennyt tälle lomalle jo Sloveniaan. Mutta mä luulen, että Bojan ei ole halunnut enää. On tajunnut, ettei he saisi olla siellä missään rauhassa eikä vapaasti. 

Ei olekaan menossa ihan hetkeen koska loka-joulukuu on täynnä keikkoja. Mutta sitten vuoden kylmimpinä kuukausina on menossa kuten B sanoi. Veikkaan tammi- tai helmikuuta.

Vierailija
11913/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa jo muistuttaa niin matkaopas-ficciä 😄

Kohta on instassa kuva Boitsusta appelsiinipuun alla.

Vierailija
11914/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on jotenkin niin hassua, että lomailevat Ayia Napassa, missä itse olen lomaillut ensimmäisen yhteisen lomani mieheni kanssa 20 vuotta sitten. Ja yhtenä päivänä mentiin Nissi beachillekin uimaan ja oli niin outoa, kun siellä kulki pelikaaneja vapaana mutta kesyinä. Tuohon aikaan se Nissi beachin hotelli (en enää muista nimeä) oli viiden tähden hotelli ja me oltiin sitten vähän vaatimattomammassa lukaalissa kävelymatkan päässä. 

Muuten kyllä kohde ei ole sellainen, mihin itse lähtisin, ,jos yllättäen saisin roimasti rahaa. Jotenkin Kypros on niin suomalainen taviskohde, etten mitenkään usko B:n sitä järkänneen, ja K taas, no, tässä matkustamisessa hän ei ainakaan ole ajatellut kovastikaan laatikon ulkopuolelle, koska paikka on aivan täynnä suomalaisia ja ruotsalaisia (ja näemmä tanskalaisia) ja tietenkin humalaisia brittejä, kun niitä on ihan kaikkialla. Tai siis oli tuolloin. Suomalaiset ovat niin tavallinen näky, että joiss

Onhan siellä nähtävyyksiäkin Veistospuisto, Rakkauden silta, luostari jne. Suomalaisia ehkä enemmän syyslomaviikoilla ja J&B halunnut tuollaiseen bilekohteeseen, Nissi Beach hieno ranta.

Vierailija
11915/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei come and sit here, sit down" 

"Okey, I'm sitting"

"Wau"

"What?"

"Nothing, just ..."

"Just what?"

"You"

"Me?"

"Yes, you.It was always you"

Vierailija
11916/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on jotenkin niin hassua, että lomailevat Ayia Napassa, missä itse olen lomaillut ensimmäisen yhteisen lomani mieheni kanssa 20 vuotta sitten. Ja yhtenä päivänä mentiin Nissi beachillekin uimaan ja oli niin outoa, kun siellä kulki pelikaaneja vapaana mutta kesyinä. Tuohon aikaan se Nissi beachin hotelli (en enää muista nimeä) oli viiden tähden hotelli ja me oltiin sitten vähän vaatimattomammassa lukaalissa kävelymatkan päässä. 

Muuten kyllä kohde ei ole sellainen, mihin itse lähtisin, ,jos yllättäen saisin roimasti rahaa. Jotenkin Kypros on niin suomalainen taviskohde, etten mitenkään usko B:n sitä järkänneen, ja K taas, no, tässä matkustamisessa hän ei ainakaan ole ajatellut kovastikaan laatikon ulkopuolelle, koska paikka on aivan täynnä suomalaisia ja ruotsalaisia (ja näemmä tanskalaisia) ja tietenkin humalaisia brittejä, kun niitä on ihan kaikkialla. Tai siis oli tuolloin. Suomalaiset ovat niin tavallinen näky, että joiss

Heillä tuskin on aikaa lomailla ainakaan yli viikkoa, joten tuskin ovat halunneet lähteä sen takia mihinkään kaukomatkalle. Joten tähän aikaan vuodesta on vaihtoehtoina lähinnä noi Etelä-Euroopan turistikohteet. Ehkä tärkeintä oli vain löytää lämmin kohde, johon molemmat pääsee matkustamaan samana päivänä kohtuullisen helposti. Noihin rantalomakohteisiin kun yleensä on ainakin Suomesta suorat lennot vain muutamana päivänä viikossa. Ehkä haluavat viettää vain sitä relax timea, joten ei oo niin väliä missä ovat. Enkä usko, että Kyproskaan on tällä hetkellä ihan täynnä suomalaisia kun ei monet pidä syyskuussa lomaa. Kesällä eri asia.

Vierailija
11917/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten kyllä kohde ei ole sellainen, mihin itse lähtisin, ,jos yllättäen saisin roimasti rahaa. Jotenkin Kypros on niin suomalainen taviskohde, etten mitenkään usko B:n sitä järkänneen, ja K taas, no, tässä matkustamisessa hän ei ainakaan ole ajatellut kovastikaan laatikon ulkopuolelle, koska paikka on aivan täynnä suomalaisia ja ruotsalaisia (ja näemmä tanskalaisia) ja tietenkin humalaisia brittejä, kun niitä on ihan kaikkialla. Tai siis oli tuolloin.

K&B Kyproksen yössä, tsiisus... Ja välillä vähän laatuaikaa yhdessä hotellihuoneen rauhassa. 🥰

Vierailija
11918/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bluza is white🥹 Jokereiden insta

Vierailija
11919/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiiihhh, Bojan laulamassa Krisin stoorissa Bluzaa.. Kuulla ja miettiä noita sanoja just nyt 🥺

Vierailija
11920/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin aktiivisestihan Joksut Bluzaa promoaa 😁

Ketju on lukittu.