Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
11881/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Khihi! Näemmä K pystyykin aivan mainiosti matkustamaan yksin! BOJANIN VUOKSI! 💚🥹

Tsjeäh!

Mitäs tähän sanoo Aito? 

Noh, mun kuulema "yeah" tsjeähinähän tähän sopii oikein mainiosti 😊 

Vierailija
11882/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa tuo, kun Krisiltä pukkaa Bluza promoa ja samaan aikaan Boitsu rantalomailee Kärpyn seurassa hiljaisuuden tilassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11883/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa tuo, kun Krisiltä pukkaa Bluza promoa ja samaan aikaan Boitsu rantalomailee Kärpyn seurassa hiljaisuuden tilassa.

Kris on päättänyt ottaa ohjat omiin käsiin 😅 

Vierailija
11884/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulispa K:lta joku kuvapostaus loman jälkeen pienenä koosteena.

Vierailija
11885/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, Bojan, et sä tuu meidän äijäreissulle vaikka tunnet sieltäkin porukkaa, me tehdään oma yhteinen. Kahdenkeskeinen.

Vierailija
11886/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Khihi! Näemmä K pystyykin aivan mainiosti matkustamaan yksin! BOJANIN VUOKSI! 💚🥹

Tsjeäh!

Mitäs tähän sanoo Aito? 

Aito tuolla noin 14.30 tsjeäääähhhiin kommentoi, että on voitolla asiassa. No jo, teknisesti ottaen, Kärppy ei ole ollut (vielä) Sloveniassa this year eli olkeassa on. Annetaan piste Aidolle, nyt on niin hyvä fiilis että mikään ei ankeuta 💚💙🥰.

Mutta joo, olihan tuossa ihan eri kysymys, vastatkoon siihen jos pystyy 😊

Vierailija
11887/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsjeäh!

Mitäs tähän sanoo Aito? 

Noh, mun kuulema "yeah" tsjeähinähän tähän sopii oikein mainiosti 😊 

Muutenkin täällä aivan sorkat kattoa kohti pyörryksissä über-onnellisena seuraan tilannetta. Universumi kun taas järjesti mulle loman tälle viikolle, että ajan puutteesta antaa näille ei seuranta ainakaan ole kiinni :)) Ihan uskomattoman ihanaa, johan tätä oli o d o t e t t u k i n ! Ja siis kirjoitin tuon, että oon kyllä uskonut, että Boitsun vuoksi K tekee ihan mitä vaan, eli siis matkustaa vaikka yksin, koska miksi ei?! Totta mooses! 

Vierailija
11888/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tämä loma B:nin kanssa on hyvin erilainen kuin hänen äijäporukan kanssa

Vierailija
11889/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsjeäh!

Mitäs tähän sanoo Aito? 

Aito tuolla noin 14.30 tsjeäääähhhiin kommentoi, että on voitolla asiassa. No jo, teknisesti ottaen, Kärppy ei ole ollut (vielä) Sloveniassa this year eli olkeassa on. Annetaan piste Aidolle, nyt on niin hyvä fiilis että mikään ei ankeuta 💚💙🥰.

Mutta joo, olihan tuossa ihan eri kysymys, vastatkoon siihen jos pystyy 😊

Aika jännä, että olettaisit minun, jonka mielestä nää kaksi on ihania, olevan sitä mieltä, ettei K pystyisi matkustamaan yksin Bojanin takia! 

Vierailija
11890/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholiton mojito oli vitsi. :D Aivan takuulla molemmilla oli ihan alkoholilliset drinksut. 

Vierailija
11891/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmille varmasti myös rööki maistuu reissussa. 

Vierailija
11892/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän rantaloman jälkeen olen varma, että kyllä se Kärppy jossain vaiheessa sinne Sloveniaan on menossa, kunhan vaan aikataulut natsaa molemmilla. Nyt kun kynnyksen yli on päästy niin mitään esteitä yhteisen ajan viettämiselle ei enää ole <3

Mä taas just epäilen, että ei ole sitten taas ihan hetkeen menossa. Kun voivat näemmä (ja hyvä niin!) nähdä näinkin! Ja siis tää on varmasti Bojanille sata kertaa stressittömämpää. Voi olla, että jos Bojan ois halunnut, K ois mennyt tälle lomalle jo Sloveniaan. Mutta mä luulen, että Bojan ei ole halunnut enää. On tajunnut, ettei he saisi olla siellä missään rauhassa eikä vapaasti. 

Vierailija
11893/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa jo naamaan sattua kun mennyt koko päivä typerä kestovirne päällä. 😏

Vierailija
11894/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa myös se yksi yleis-ankeilija jonka mielestä syyskuussa eikä missään ollut enää mitään odotettavaa. Kun verrattiin viime syksyyn. Jotain pientä sentään saatiin tähänkin syyskuuhun 😀

Vierailija
11895/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ficcien kirjottajat töihin! 

Ideoita: 

-Bojan sai vihdoin Jeren kahdestaan reissuun ja aikoo käyttää ajan hyödyksi liehitellen häntä ja yrittää saada Jeren tajuamaan että heidän välillä on muutakin kuin bromance. Bojan käyttää tietty kaikki taktiikat joita hänellä on hihassa esim. rasvan levittäminen Jeren iholle...

-Molemmat on yhtä ulapalla tunteistaan ja vihdoin joku tietty tapahtuma kyproksella (saa käyttää luovuutta) saa heidät tajuumaan että ovat rakastuneita toisiinsa.

-Jere on mustis kun Bojan saa huomiota kyproslaisilta uroilta ja päättää tehdä jtn asialle... /roolit toisinpäin käy myös.

-Jere saa selville että Bluza kertoo hänestä ja tajuaa vihdoin Bojanin tunteet. Jeren omat tunteet on sekasin ja tästä saakin sit kunnolla angstia alkuun mut loppu on tietenkin onnellinen

Vierailija
11896/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tämä loma B:nin kanssa on hyvin erilainen kuin hänen äijäporukan kanssa

No tietenkin on 🥺 Bojanin kanssa ollaan ihanasti lähekkäin ja hellästi hyväillen. Mikään äijien reissu oo. Se on vaan Bojan, Bojan, Bojan.... 

Vierailija
11897/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan on kuitenkin se number one, always. 

Vierailija
11898/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on jotenkin niin hassua, että lomailevat Ayia Napassa, missä itse olen lomaillut ensimmäisen yhteisen lomani mieheni kanssa 20 vuotta sitten. Ja yhtenä päivänä mentiin Nissi beachillekin uimaan ja oli niin outoa, kun siellä kulki pelikaaneja vapaana mutta kesyinä. Tuohon aikaan se Nissi beachin hotelli (en enää muista nimeä) oli viiden tähden hotelli ja me oltiin sitten vähän vaatimattomammassa lukaalissa kävelymatkan päässä. 

Muuten kyllä kohde ei ole sellainen, mihin itse lähtisin, ,jos yllättäen saisin roimasti rahaa. Jotenkin Kypros on niin suomalainen taviskohde, etten mitenkään usko B:n sitä järkänneen, ja K taas, no, tässä matkustamisessa hän ei ainakaan ole ajatellut kovastikaan laatikon ulkopuolelle, koska paikka on aivan täynnä suomalaisia ja ruotsalaisia (ja näemmä tanskalaisia) ja tietenkin humalaisia brittejä, kun niitä on ihan kaikkialla. Tai siis oli tuolloin. Suomalaiset ovat niin tavallinen näky, että joissain baareissa oli suomalaisia drinkkejä tai menut suomeksi. Ja pelkkää turistikohdehan tuo Aiya Napa monella tapaa oli tuolloin. Turistikrääsää kaupat täynnä, ei mitään paikallista paria kirkkoa lukuunottamatta mutta pääsihän tuolta bussilla aidompiin kyliin. 

Vierailija
11899/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa myös se yksi yleis-ankeilija jonka mielestä syyskuussa eikä missään ollut enää mitään odotettavaa. Kun verrattiin viime syksyyn. Jotain pientä sentään saatiin tähänkin syyskuuhun 😀

No ei ollut odotettavaa, ihan faktahan se oli 🙂

Vierailija
11900/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

But all I know and I'm aware of is that it doesn't hurt

when your embrace covers me

I'm not burdened by what is right

Ketju on lukittu.