Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
11861/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks Kaksplus kaatunut, vai onko vain multa pääsy evätty sinne? 😜

Näyttäisi olevan jumissa joo, mutta siellä tulee tuota virheilmoitusta lyhyitä hetkiä varsin usein, joten ehkä se toimii taas hyvinkin pian.

Toimii se, ihan puhelimellakin.

Minulla ei kyllä toimi vieläkään koneella, mutta olen ulkomailla ja ehkä se liittyy jotenkin. No, ihan sama, toimii kun toimii.

Sekin dinosaurussivusto kaatui kun Bojere-keskustelu kävi liian kuumana sille :D

Vierailija
11862/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt jos heitetään delulut veks. Mitä luulette että onko näillä kahdella yhteinen huone? Kyllä peukku ylös - ei peukku alas.

Tottakai on!

Pitäiskö maksaa sille tanskalaiselle et menis tarkistamaan. 🤭

Se lienee meidän ainoa linkki sinne tällä hetkellä. Voisko se heittäytyä edes väliaikaisesti Nautadomin sonni agentiksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11863/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärppy siellä ihan ripset pitkinä, kuulee äänestä. No ei siinä, olisin minäkin. 😄

Joku ihmetteli eilen, että miten se helteeseen on laittanut tuollaiset vaatteet :D No parasta päällä tottakai, kun slovakin kanssa lomalla :D

🙋Minä ainakin ihmettelin eilen, kuka laittaisi sammarit kun lentää helteiseen paikkaan, mutta it was all for the Bojan 🥹💙💚

Vierailija
11864/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan vois viikon jatkoksi tulla Bluza-kaapista ulos sit Bluzan musiikkivideolla, jolla se Seppo sloveeni esittäisi taas Kärtsää (paras ois tietenkin K itse, mutta missä välissä se ois ehditty kuvaamaan?) ja videolla kerrotaan sit kaksikon tarina viisuissa.

K muusana ja Bojan hölmöilemässä kuin humalassa rutistellen Pasi-paitaa ja vähän Jerppaakin siinä sivussa ;)

Vierailija
11865/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt jos heitetään delulut veks. Mitä luulette että onko näillä kahdella yhteinen huone? Kyllä peukku ylös - ei peukku alas.

One bed vai eri sängy?:D one bed peukku ylös, eri sängyt alas! Tämä myös siitä,mitä luulette oikeasti! One hotel room on kyllä luulisin!

Vierailija
11866/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos todella ovat kahdestaan reissussa niin silloin kyllä.

Monenakohan yönä yhteisillä reissuilla ne on valvoneet miettien sitä toista jossain toisessa huoneessa.. 🥺

Not anymore!!

Näkeeköhän ne unia toisistaan ja/tai Loverpoolista? Luulen, että ainakin joskus ovat varmaan nähneet.

Vierailija
11867/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen varmaan vuoden päästäkin hallusinoineeni tämän reissun. Söin kyllä sieniä viikonloppuna, mutta että näin moni elää samaa rinnakkaistodellisuutta jossa Kärppy ja Boitsu on aurinkolomalla keskenään.

Vierailija
11868/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vois seuraavaksi kirjottaa ficin samasta sängystä, jossa mieleen tulee ficit ja hommat vahingossa eskaloituvat uuteen suuntaan. :)

Vierailija
11869/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

One bed vai eri sängy?:D one bed peukku ylös, eri sängyt alas! Tämä myös siitä,mitä luulette oikeasti! One hotel room on kyllä luulisin!

Bojan on raahannut kaksi sänkyä samantien yhteen, jos ne vielä varatessaan ovat kainostelleet erillisillä sängyillä :D Nyt kun ei kukaan nää, niin olisi ihan hölmöä ei nukkua yhdessä!

Vierailija
11870/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jompi kumpi on "vahingossa" varannut double eikä twin -huoneen. Luultavasti Kärppy, ja vetoaa huonoon kielitaitoon jos Boitsu edes tajuaa ihmetellä.

(Googlesta: double room contains 1 double or queen size bed and twin room contains 2 single size beds)

Vierailija
11871/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautadomin tanskalainen sonniagentti kiipeämässä lakanasolmujen avulla K ja B huoneen ikkunan taakse :D Minkä näyn kohtaakaan?

Vierailija
11872/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä useasti nukkunut ihan pelkän kaverin kanssa samassa parisängyssä että jos something morekin löytyy, niin eiköhän siellä samassa sängyssä olla

Vierailija
11873/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Khihi! Näemmä K pystyykin aivan mainiosti matkustamaan yksin! BOJANIN VUOKSI! 💚🥹

Vierailija
11874/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Khihi! Näemmä K pystyykin aivan mainiosti matkustamaan yksin! BOJANIN VUOKSI! 💚🥹

Tsjeäh!

Vierailija
11875/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsjeäh!

Mitäs tähän sanoo Aito? 

Vierailija
11876/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ayia Napassa on näemmä Tommys Pub niminen karaokebaari. 🤭

Vierailija
11877/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon vähän järkyttynyt miten herkkäuskoista porukka on. Really? 😳

Ei siinä mitään jos HALUATTE uskoa, niin by all means, hauskaahan se on.. 

Ihanaa, että sieltä tornistasi annat meille luvan pitää hauskaa. Ja tottahan sen täytyy olla, että vain sinä ymmärrät, mitä on meneillään ja kaikki muut ovat herkkäuskoisia ja harhaisia. Vai olisko niin, että siellä lasitornissa ei osata pitää hauskaa eikä ymmärretä, mistä hyvä fiilis syntyy? 

Mutta tsemppiä. Jos jaksat roikkua mukana, tajuat sen ehkä joku päivä. 

Toivottavasti tämä järkyttynyt on jo järkytyksestään toipunut kuitenkin! :)

Vierailija
11878/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kyllä useasti nukkunut ihan pelkän kaverin kanssa samassa parisängyssä että jos something morekin löytyy, niin eiköhän siellä samassa sängyssä olla

Tämä. Mulla on käynyt myös niin että oli tarkoitus kyllä nukkua eri sängyissä, mutta illalla menin samaan makoilemaan ja nukahdin sitten siihen. :D

Vierailija
11879/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän rantaloman jälkeen olen varma, että kyllä se Kärppy jossain vaiheessa sinne Sloveniaan on menossa, kunhan vaan aikataulut natsaa molemmilla. Nyt kun kynnyksen yli on päästy niin mitään esteitä yhteisen ajan viettämiselle ei enää ole <3

Vierailija
11880/31974 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aina ajatellut. Että pystyy. Nimenomaan Bojanin vuoksi. 

Mutta että näen sen. . . sitä en ollut ajatellut 😱

Ketju on lukittu.