Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
"Mitä tarkoittaa "äänittää 8 kertaa" kun kaikkien biisien eri osuudet äänitetään studiossa lukemattomia kertoja. Tietysti siitä on voitu tehdä monta eri versiota, sekin on ihan normaalia"
Mä aattelin, et se vedettiin läpi 8 kerta kaikkineensa tai jotain
Vierailija kirjoitti:
"Mitä tarkoittaa "äänittää 8 kertaa" kun kaikkien biisien eri osuudet äänitetään studiossa lukemattomia kertoja. Tietysti siitä on voitu tehdä monta eri versiota, sekin on ihan normaalia"
Mä aattelin, et se vedettiin läpi 8 kerta kaikkineensa tai jotain
Se olisi erittäin vähän.
"Se olisi erittäin vähän."
Kyllähän siihen äänittämiseen kaikkine soittimineen aikaa menee
Vierailija kirjoitti:
"Se olisi erittäin vähän."
Kyllähän siihen äänittämiseen kaikkine soittimineen aikaa menee
Joo, mutta kahdeksan kertaa yhtään mitään ei ole paljon äänitysprosessissa, vaan erittäin vähän.
"The song is finally finished after 8 different mixes and masters, which we honestly couldn't even really tell apart from eachother in the end haha."
Ilmeisesti 8 eri miksauksesta kyse eli kyllähän tuossa aikaa menee. Tää kohta viikkokirjeessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härtsältä ei tainnut muuten tulla stooria eilen? Miten ne vihjaukset nyt taas loppui 🤔?
Missä kaikkialla se oli, puskassa, Härtsän eteisessä, wc:ssä, oli vielä joku paikka? Mitäs näistä vois päätellä👀
Ja sängyssä ja metsässä. En tiedä, menee moti jos ei noilla lopulta ollut mitään tarkoitusta. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härtsältä ei tainnut muuten tulla stooria eilen? Miten ne vihjaukset nyt taas loppui 🤔?
Missä kaikkialla se oli, puskassa, Härtsän eteisessä, wc:ssä, oli vielä joku paikka? Mitäs näistä vois päätellä👀
Ja sängyssä ja metsässä. En tiedä, menee moti jos ei noilla lopulta ollut mitään tarkoitusta. 😅
Voi olla vaan Härtsän huumoria ja ei viittaa mihinkään, mutta haluan uskoa, että on jotain vihjeitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että ne loppui nyt toistaiseksi, kun Kärtsä jo löytyi. Mutta on sieltä varmaan joku yllätys nyt vielä tulossa, ja ehkä kuitenkin jotenkin liittyy siihen K:n kateissa oloon.
Jos se liittyi pelkästään Kn "kateissa oloon", niin olis hieman outoa, koska onhan se nyt aikaisemminkin ollut poissa somesta hetken. Eikä silloin siitä mitään numeroa ole tehty.
Vierailija kirjoitti:
"The song is finally finished after 8 different mixes and masters, which we honestly couldn't even really tell apart from eachother in the end haha."
Ilmeisesti 8 eri miksauksesta kyse eli kyllähän tuossa aikaa menee. Tää kohta viikkokirjeessä
Niille jotka ei tiedä, niin eri miksaukset on siis eri versioita jotka on tehty samasta äänitetystä materiaalista. Yhteen kokeiltu vähän vahvempaa rumpujen ääntä, yhteen lisätty jotain efektejä johonkin kohtiin, jne. Joskus todella pieniä tasapainotuseroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että ne loppui nyt toistaiseksi, kun Kärtsä jo löytyi. Mutta on sieltä varmaan joku yllätys nyt vielä tulossa, ja ehkä kuitenkin jotenkin liittyy siihen K:n kateissa oloon.
Jos se liittyi pelkästään Kn "kateissa oloon", niin olis hieman outoa, koska onhan se nyt aikaisemminkin ollut poissa somesta hetken. Eikä silloin siitä mitään numeroa ole tehty.
Hashtageina oli mm. eurovision, mikä oli vähän hämmentävää, kun tuskin mikään Käärijän projekti liittyy viisuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niille jotka ei tiedä, niin eri miksaukset on siis eri versioita jotka on tehty samasta äänitetystä materiaalista. Yhteen kokeiltu vähän vahvempaa rumpujen ääntä, yhteen lisätty jotain efektejä johonkin kohtiin, jne. Joskus todella pieniä tasapainotuseroja.
Ja niitäkin on ihan yleistä tehdä useita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli vaan filleriä että K-tiimin somessa ois jotain aktiivifaneille. Eurokiertue tulossa pian niin silloin on hyvä ylläpitää edes jonkinlaista "peruslämpöä" päällä eikä jättää kaikki somet kylmilleen pitkiksi ajoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli vaan filleriä että K-tiimin somessa ois jotain aktiivifaneille. Eurokiertue tulossa pian niin silloin on hyvä ylläpitää edes jonkinlaista "peruslämpöä" päällä eikä jättää kaikki somet kylmilleen pitkiksi ajoiksi.
Älä valehtele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti joo, mutta näistä ei koskaan tiedä, voi olla hyvinkin vihje jostain, mutta en itse tällä kertaa keksi yhtään mihin voisi liittyä😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän mä juuri tarkoitin, että liittyi kateissa oloon sillä tavalla, että K oli nimeonmaan tekemässä jotain tähän tulevaan yllätykseen (biisiin?) liittyen eikä pelkästään tehnyt muuttoa tai pitänyt lomaa somesta :D Koska muuten olisi munkin mielestä outoa. Mutta ehkä oli vähän epäselvästi ilmaistu tuossa aiemmin tämä mun ajatus :D
En nyt väitä, että B ja K olisi tavanneet ns salaa. Vaan ei se mahdotonta ole koska kyllähän kumpikin tapaa myös julkkiksia raportoimatta siitä someen varmasti ihan jatkuvasti. Osa tapaamisista kerrotaan myöhemmin someen ja osaa ei koskaan.
Kyseisen ihmiset ovat ystäviä ennenkaikkea käsittääkseni ellei vähän enemmänkin joten syy tapaamisiin on muu kuin joku julkinen toistensa esille nosto joten ei some ole mitenkään pakollinen osio yhdessäoloa
Kyllä minusta tuossa Härtsän kampanjassa oli muustakin kyse kuin vain jostain pilailusta. Voihan siinä oli toki mukana sitäkin kun aina ihmetellään fandomissa missä K on kun ei näy somessa. Vaan se taustamusiikki kyllä minusta viittasi johonkin vihjeeseen.
En kyllä edelleenkään usko siihen tamperekäyntiin ja sielä kuljeskeluun kun ei materiaalia näy missään. Samoin se väitetty keikka oli minusta epäluotettava tieto.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minusta tuossa Härtsän kampanjassa oli muustakin kyse kuin vain jostain pilailusta. Voihan siinä oli toki mukana sitäkin kun aina ihmetellään fandomissa missä K on kun ei näy somessa. Vaan se taustamusiikki kyllä minusta viittasi johonkin vihjeeseen.
En kyllä edelleenkään usko siihen tamperekäyntiin ja sielä kuljeskeluun kun ei materiaalia näy missään. Samoin se väitetty keikka oli minusta epäluotettava tieto.
Se keikkahan oli täysin ilmiselvästi päätön trollaus, se oli selvää alusta asti. Tampere-bongaus saattoi olla totta tai olla olematta.
Kärtsä matkalla limusiinissä jonnekin?
Mitä tarkoittaa "äänittää 8 kertaa" kun kaikkien biisien eri osuudet äänitetään studiossa lukemattomia kertoja. Tietysti siitä on voitu tehdä monta eri versiota, sekin on ihan normaalia.