Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
UMK:ssa ollut tänä vuonna ekaa kertaa biisejä valitsemassa yleisöraati. (Lähde HS digi 22.9.24) Onko se Kärtsä ollut siinä mukana vai ei?
Oisko kuitenkaan yleisöraadissa🤔 Mut kiva, jos olis.
No ei hän nyt ammattilaisraadissakaan voisi olla: "Asiantuntijaraati on koostunut Hakasen mukaan Ylen musiikkipäälliköistä ja musiikkitoimittajista, Ylen ulkopuolisesta UMK:n ohjaajasta ja koreografista sekä vaihtuvista levy-yhtiöiden, radiokanavien ja striimauspalveluiden edustajista."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
UMK:ssa ollut tänä vuonna ekaa kertaa biisejä valitsemassa yleisöraati. (Lähde HS digi 22.9.24) Onko se Kärtsä ollut siinä mukana vai ei?
No ei hän nyt ammattilaisraadissakaan voisi olla: "Asiantuntijaraati on koostunut Hakasen mukaan Ylen musiikkipäälliköistä ja musiikkitoimittajista, Ylen ulkopuolisesta UMK:n ohjaajasta ja koreografista sekä vaihtuvista levy-yhtiöiden, radiokanavien ja striimauspalveluiden edustajista."
No joo sitähän en tarkoittanutkaan. Vaan että yleisöraati ois nimenä aika hassu, jos koostuis mm. vanhoista kilpailijoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos B ja K halusivat pitää heidän tapaamisen salassa en usko siitä olisi laitettu mitään i can't wait to see you soon
Ei ole eikä olis mitään syytä salata tapaamista. Tietävät varmasti et kummatkin hyötyvät jos laittavat tapaamisesta kuvan tms someen.
Aina ei tehdä asioita hyöty edellä.
No mitä haittaa tästä hyödyn ottamisesta olisi? Eiköhän hekin tiedä, että jaettu ilo on moninkertainen ilo.
He ovat kuitenkin ihmisiä. Jos haluavat pitää asiat yksityisenä niin se olisi ihan ok
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo sitähän en tarkoittanutkaan. Vaan että yleisöraati ois nimenä aika hassu, jos koostuis mm. vanhoista kilpailijoista.
Miksi kuvittelet, että sekin koostuisi yhdestä boxista otetuista ihmisistä? Kuka tahansa puppulausuntogeneraattori olisi voinut arvata, että yleisöraadista sanotaan artikkelissa näin: "Hakanen ei paljasta, kuinka monta jäsentä viidessä yleisöraadissa istuu. Hän vakuuttaa, että mukana on eri-ikäisiä ja -taustaisia ihmisiä."
Sitä en ymmärrä mikä tuo "viidessä" yleisöraadissa on. Että miksi niitä on viisi. Vai tarkoittiko se, että viisijäsenisessä, mutta HS on taas vaihteeksi hutiloinut teksteissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos B ja K halusivat pitää heidän tapaamisen salassa en usko siitä olisi laitettu mitään i can't wait to see you soon
Ei ole eikä olis mitään syytä salata tapaamista. Tietävät varmasti et kummatkin hyötyvät jos laittavat tapaamisesta kuvan tms someen.
Aina ei tehdä asioita hyöty edellä.
No mitä haittaa tästä hyödyn ottamisesta olisi? Eiköhän hekin tiedä, että jaettu ilo on moninkertainen ilo.
He ovat kuitenkin ihmisiä. Jos haluavat pitää asiat yksityisenä niin se olisi ihan ok
Mitään merkkejä siitä, että haluaisivat niin tehdä ei kuitenkaan o
Puhutaan myös jatkoa ajatellen ei pelkästään viime viikosta.
"Miksi kuvittelet, että sekin koostuisi yhdestä boxista otetuista ihmisistä? Kuka tahansa puppulausuntogeneraattori olisi voinut arvata, että yleisöraadista sanotaan artikkelissa näin: "Hakanen ei paljasta, kuinka monta jäsentä viidessä yleisöraadissa istuu. Hän vakuuttaa, että mukana on eri-ikäisiä ja -taustaisia ihmisiä."
Sitä en ymmärrä mikä tuo "viidessä" yleisöraadissa on. Että miksi niitä on viisi. Vai tarkoittiko se, että viisijäsenisessä, mutta HS on taas vaihteeksi hutiloinut teksteissään."
Ai että Hesari ihmettelisi, motnako jäsentä viisijäsenisessä raadissa on? :)
Vierailija kirjoitti:
"Miksi kuvittelet, että sekin koostuisi yhdestä boxista otetuista ihmisistä? Kuka tahansa puppulausuntogeneraattori olisi voinut arvata, että yleisöraadista sanotaan artikkelissa näin: "Hakanen ei paljasta, kuinka monta jäsentä viidessä yleisöraadissa istuu. Hän vakuuttaa, että mukana on eri-ikäisiä ja -taustaisia ihmisiä."
Sitä en ymmärrä mikä tuo "viidessä" yleisöraadissa on. Että miksi niitä on viisi. Vai tarkoittiko se, että viisijäsenisessä, mutta HS on taas vaihteeksi hutiloinut teksteissään."
Täh?
Lause, jota mä ihmettelin, oli tuossa mun tekstissä, ja kuuluu näin: "Hakanen ei paljasta, kuinka monta jäsentä viidessä yleisöraadissa istuu."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh?
Lause, jota mä ihmettelin, oli tuossa mun tekstissä, ja kuuluu näin: "Hakanen ei paljasta, kuinka monta jäsentä viidessä yleisöraadissa istuu."
Mä ymmärtäisin, että raateja on viisi. Mutta niiden jäsenmäärää ei paljasteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh?
Kannattaa varmaan treenata lukemisen ymmärtämistä jossain muualla kuin tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh?
Lause, jota mä ihmettelin, oli tuossa mun tekstissä, ja kuuluu näin: "Hakanen ei paljasta, kuinka monta jäsentä viidessä
Kannattaa varmaan treenata lukemisen ymmärtämistä jossain muualla kuin tällä palstalla.
Treenaa ihan itse vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh?
Lause, jota mä ihmettelin, oli tuossa mun tekstissä, ja kuuluu näin: "Hakanen ei paljasta, kuinka monta jäsentä viidessä
Mä ymmärtäisin, että raateja on viisi. Mutta niiden jäsenmäärää ei paljasteta.
Erikoisesti jotenkin ilmaistu. Viisi raatia??? Miksi niitä olisi viisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä luulen, että Jere ja Bojan ovat tavanneet tässä välin. Heistä on tullut toisilleen yksityishenkilöitä ja asia pidetään poissa julkisuudesta. Sit on näitä työhön liittyviä juttuja ja niiden yhteydessä voidaan antaa fanelle vähäsen puhuttavaa.
Kun kukapa jaksaisi sitä, että revitään ja räävitään joka ikinen sana, ele, ilme jne ja spekuloidaan niin hitokseen. Yksityisiä asioita. Julkkis on kuitenkin julkkis vain julkisen työnsä puolesta. Sitä ei kaikki ymmärrä tai varsinkaan kunnioita.
Ja ennenkuin kukaan kokee tarvetta ankeuttaa tätä viestiä, niin kerron jo itse: voi olla tai voi olla olemattakin. En tässä esitä Varmaa Totuutta, ihan vaan ajatuksia joita mulle on tullut.
Miksi ne tapaisi salassa 😅
Niinpä? Kun j
Ei koita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä luulen, että Jere ja Bojan ovat tavanneet tässä välin. Heistä on tullut toisilleen yksityishenkilöitä ja asia pidetään poissa julkisuudesta. Sit on näitä työhön liittyviä juttuja ja niiden yhteydessä voidaan antaa fanelle vähäsen puhuttavaa.
Kun kukapa jaksaisi sitä, että revitään ja räävitään joka ikinen sana, ele, ilme jne ja spekuloidaan niin hitokseen. Yksityisiä asioita. Julkkis on kuitenkin julkkis vain julkisen työnsä puolesta. Sitä ei kaikki ymmärrä tai varsinkaan kunnioita.
Ja ennenkuin kukaan kokee tarvetta ankeuttaa tätä viestiä, niin kerron jo itse: voi olla tai voi olla olemattakin. En tässä esitä Varmaa Totuutta, ihan vaan ajatuksia joita mulle on tullut.
Miksi ne tapaisi
Ei koita.
Kopsaatko vielä sen mihin vastasit? Nyt se ei näy.
Kärtsy sujahti Münchenin jälkeen Ljubljana-visiitille. Todisteen tästä saamme joskus tulevaisuudessa 🤡.
Vierailija kirjoitti:
Jos ne on jotain pieniä keikkapaikkoja, niin melko suotavaa olisi ettei niitä kansoita suomalainen karja. 😏 Kyllä te maltatte odottaa ne tänne.
Osa Balkanin faneista on twitterissä tuominnut sen, että ulkkis-fanit tulisivat jonottamaan ja viemään eturivin paikat. Jotkut suhtautuvat muutenkin vähän vihamielisesti länsimaiseen fandomiin Ajattelen, että eiköhän sinne keikoille kaikki mahdu ja bändistäkin on varmaan kivaa, että on faneja monista maista paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä? Kun jos heidän välillään ei ole mitään kiellettyjä, romanttisia tunteita, niin mikä heissä tarkalleen ottaen saa kuvittelemaan, että tapaisivat salassa, kun ovat tähän astikin julkisesti oikein tuottaneet kontenttia faneilleen?
Hiukan vaikea kuvitella K ja B jossain salaisessa tapaamisessa. 🧐
En usko et tarkoitus olis tavata salassa, jos tapaisivatkin ilman sen kummempaa tiedotustilaisuutta. Jossain vaiheessa ainakin hyvinkin mahdollista et tapaavat ihan vain ystävinä eivätkä raportoi asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä? Kun jos heidän välillään ei ole mitään kiellettyjä, romanttisia tunteita, niin mikä heissä tarkalleen ottaen saa kuvittelemaan, että tapaisivat salassa, kun ovat tähän astikin julkisesti oikein tuottaneet kontenttia faneilleen?
Miten niin? B:hän pitää asiat paljon pois somesta nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? B:hän pitää asiat paljon pois somesta nykyään.
Ai kun tapaa Kärtsän? 🤣🤣🤣😃