Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko et tarkoitus olis tavata salassa, jos tapaisivatkin ilman sen kummempaa tiedotustilaisuutta. Jossain vaiheessa ainakin hyvinkin mahdollista et tapaavat ihan vain ystävinä eivätkä raportoi asiasta.
Kyllä mä luulen, että tekevät siitä aina somekontenttia silloin harvoin kun joskus tapaavat. Ei vaikuttaisi olevan kauhean yksityistä toi heidän läheisyytensä.
En usko, että aina tekevät. Eiköhän he joskus halua ihan omassa rauhassakin olla ilman somea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko et tarkoitus olis tavata salassa, jos tapaisivatkin ilman sen kummempaa tiedotustilaisuutta. Jossain vaiheessa ainakin hyvinkin mahdollista et tapaavat ihan vain ystävinä eivätkä raportoi asiasta.
Kyllä mä luulen, että tekevät siitä aina somekontenttia silloin harvoin kun joskus tapaavat. Ei vaikuttaisi olevan kauhean yksityistä toi heidän läheisyytensä.
En usko, että aina tekevät. Eiköhän he joskus halua ihan omassa rauhassakin olla ilman somea
No eihän se sitä mitenkään poissulje, vaikka tekisivät molempia tapaamisella. Ei vaan ole mikään merkki näyttänyt sille, että aikoisivat tavata ilmoittelematta sitä jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki puhelinkeskustelut ovat olleet yksityisiä. Ainoa ääniviesti, joka ollaan kuultu on sieltä viisuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki puhelinkeskustelut ovat olleet yksityisiä. Ainoa ääniviesti, joka ollaan kuultu on sieltä viisuista.
Häh
Keiden julkisuudessa yhteyttä pitävien julkkisten puhelinkeskustelut ois julkisia? 😅
Vaikka nyt onkin vasta maanantaiaamu, niin onneksi kohta on perjantai 😁 Mun mielestä Boitsun ääni kuulostaa niin ihanalta siinä Bluzan pätkässä enkä malttaisi odottaa, että miten tämä uusi versio siitä jatkuu.
Ja ties mitä Kärtsältäkin on tulossa ehkä jo tällä viikolla.
Onpas täällä ankee fiilis menoillaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa kyllä tulla satamaan tää paatti. Lopullisesti. Käyn välillä kääntymässä täällä enää. Eikä mitään enää tapahdu. Aikansa kutakin. Ja tyhjästä on paha nyhjästä.
Älä ny, mulla on tänään ollut popparit kehissä, kun niin on saanut nauraa, kiitos kaikille.
Eiks toikin ole jo melko kulunut heitto, ja siis mille sä oot nauranut?
Tuolle keskustelulle, että saako Kärtsä käydä Sloveniassa salaa ja randomisti väliin jotain umk-raadeista, jotka ei liity tähän kanavaan mitenkään😅 Ja tosikoille, jotka miinustelee ja ottaa kaiken niin tosissaan.
Kerrankin sanalla soon on jokin aika määre (Jessen stoori) 😅
Vierailija kirjoitti:
Vaikka nyt onkin vasta maanantaiaamu, niin onneksi kohta on perjantai 😁 Mun mielestä Boitsun ääni kuulostaa niin ihanalta siinä Bluzan pätkässä enkä malttaisi odottaa, että miten tämä uusi versio siitä jatkuu.
Mua harmittaaaa, ettei Bluza tullut viime pe, oon nyt lomalla ja mulla ois ollut luovia suunnitelmia sen suhteen 😌 Nyt en ehtine niitä toteuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuollut ketju
Niin on. Loputkin lähtivät kun Jere ei häiden jälkeen mennytkään Sloveniaan. Mähän sanoin koko ajan, että enää ei ole mitään odotettavaa.
Täällä mä oon, mä ja.. aivan varmasti moni muukin vielä. Bye bye kaikille lähtijöille!
Vierailija kirjoitti:
Yksi ankeilee?
Vierailija kirjoitti:
Jep, joku ankeuttaja keskustelee itsekseen, mutta ei anneta sen häiritä. Bluzaan 4 yötä...
Härtsältä ei tainnut muuten tulla stooria eilen? Miten ne vihjaukset nyt taas loppui 🤔?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi ankeilee?
Montako muuta täällä on? Viisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua harmittaaaa, ettei Bluza tullut viime pe, oon nyt lomalla ja mulla ois ollut luovia suunnitelmia sen suhteen 😌 Nyt en ehtine niitä toteuttaa.
En sun suunnitelmistas tiedä mut itseä ihmetyttää se et miten helvetin kauan ne sitä on hieronut.
Vierailija kirjoitti:
Härtsältä ei tainnut muuten tulla stooria eilen? Miten ne vihjaukset nyt taas loppui 🤔?
Mä luulen, että ne loppui nyt toistaiseksi, kun Kärtsä jo löytyi. Mutta on sieltä varmaan joku yllätys nyt vielä tulossa, ja ehkä kuitenkin jotenkin liittyy siihen K:n kateissa oloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa nyt kovasti, että millaisia suunnitelmia?
Vierailija kirjoitti:
Missä kaikkialla se oli, puskassa, Härtsän eteisessä, wc:ssä, oli vielä joku paikka? Mitäs näistä vois päätellä👀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sun suunnitelmistas tiedä mut itseä ihmetyttää se et miten helvetin kauan ne sitä on hieronut.
Sehän äänitettiin 8 kertaa ilmeisesti ainakin sen yhden viikkokirjeen mukaan. Ja SBJ julkaistiin heinäkuussa niin eivät varmaan halunneet heti perään julkaista toista
Voi olla vaikka eri ikäisistä koottuja, eri somealustoilta koottuja raateja tms ja niissä sitten eri määrä ihmisiä. Muistaakseni viime vuoden Melodifestivalenissa (Ruotsin euroviisukarsinta) oli joku tämmöinen että äänet oli jaettu ikäryhmittäin. Se saattoi kyllä olla yleisöäänet missä jaottelu oli.