Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BLUZAN SNIPPET TULLUT SÄHKÖPOSTIIN!!!!
Mistä sen saisi kuunnella, kun en halua antaa mitään lupia Openstagelle? Eikä tuossa sen puoleen ollut käyttämääni alustaakaan.
https://x.com/twjulietta/status/1837870899254415473?t=UhqJ9Pv9bnH6hQeIM…
Taitaa käydä taas niin että live >>> studioversio.
En vetäisi ton alle puolen minuutin pätkän perusteella vielä tuollaista johtopäätöstä. Mä tykkäsin tosta alusta kun alkaa rauhallisesti ja B:n ääni kuulostaa tosi hyvältä ja pehmeältä. Ja jos Bluzassa on mukana 20 eri soitinta niin kuin on sanottu, niin varmaan biisi kasvaa kun päästään kunnolla kertsiin ja varsinkin siihen loppuun. Odotan i
Samoin, mä odotan kovasti. Kuulosti tosi lupaavalta mun korvaan.
Itse odotan sitä keikkakalenteria. En usko lähteväni Balkanille asti keikalle mutta eihän sitä koskaan tiedä.
Ei kyllä hirveästi nappaa välilaskullinen lento. Eka lento on myöhäsdä niin ta daa, myöhästyt vaihdosta tai sitten laitapa niihin monta tuntia varoaikaa ja matkusta koko päivä 🤪
Vierailija kirjoitti:
Itse odotan sitä keikkakalenteria. En usko lähteväni Balkanille asti keikalle mutta eihän sitä koskaan tiedä.
Suomalaisena on kyl hassua miten myöhään keikoista ilmoitetaan. Tiedä sitten ovatko alunperin suunnitelleen kiertueen aikaisemmaksi, koska levynkin piti tulla aikaisemmin, mutta eivät halunneet tästä syystä mitään päivämääriä kertoa ettei joudu julkisesti siirtelemään keikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä hirveästi nappaa välilaskullinen lento. Eka lento on myöhäsdä niin ta daa, myöhästyt vaihdosta tai sitten laitapa niihin monta tuntia varoaikaa ja matkusta koko päivä 🤪
Sloveniaan ja Kroatiaan voi mennä myös lentämällä + junalla. Ainakin joitain noita junia menee useamman kerran päivässä. Bonuksena näkee paljon upeita maisemia, vaikkei sitten perillä ehtisi/jaksaisi tehdä hirveästi muuta kuin kävisi keikalla.
Nyt 112! Jotain elonmerkkiä Kärpystä pliis!
Paljonkohan olisi ollut suomalaisia paikalla, jos Balkanin-keikat olisi ehditty vetää lokakuun aikana kaupungeissa, joihin Suomesta menee kesäkaudella suoria lentoja, kuten Ljubljana tai vaikka Split. :P Tulee siellä tietysti olemaan suomalaisia joka tapauksessa, mutta kyllähän tuo vaikuttaa määrään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisena on kyl hassua miten myöhään keikoista ilmoitetaan. Tiedä sitten ovatko alunperin suunnitelleen kiertueen aikaisemmaksi, koska levynkin piti tulla aikaisemmin, mutta eivät halunneet tästä syystä mitään päivämääriä kertoa ettei joudu julkisesti siirtelemään keikkoja.
On kyllä outoa, että tieto tulee näin myöhään, mutta uskon syynä olevan just toi, että levyn julkaisuajankohta on vahvistunut vasta nyt. Silti ihmettelen, miten on pystytty järjestämään kiertue niin, että sen keikkojen tarkka ajankohta vahvistuu näin myöhään, mutta ehkä Balkanilla on helpompaa. Suomessa tuskin onnistuisi siirrellä keikkoja kuukautta tai paria ennen kun suosituimmat keikkapaikat on jo varattu koko syksyksi. Voi tietenkin olla että suurin osa keikoista on pysynyt niille suunniteltuna ajankohtana, mutta vaikka lokakuulle alun perin suunnitellut keikat onkin siirretty kiertueen loppuun. Eihän siitä oo kuin muutama viikko kun B vielä sanoi, että kiertue alkaa ehkä lokakuussa, ehkä marraskuussa. Eli lopulliset päätökset on varmaan tehty vasta viime viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Paljonkohan olisi ollut suomalaisia paikalla, jos Balkanin-keikat olisi ehditty vetää lokakuun aikana kaupungeissa, joihin Suomesta menee kesäkaudella suoria lentoja, kuten Ljubljana tai vaikka Split. :P Tulee siellä tietysti olemaan suomalaisia joka tapauksessa, mutta kyllähän tuo vaikuttaa määrään.
Niin no tarviiko siellä mitenkään suomalaisia erityisesti olla, kun ne keikat on Balkanilla :D varmasti siellä on, mutta ei niitä keikkoja siltä kantilta kuitenkaan vedetä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no tarviiko siellä mitenkään suomalaisia erityisesti olla, kun ne keikat on Balkanilla :D varmasti siellä on, mutta ei niitä keikkoja siltä kantilta kuitenkaan vedetä
Siis lähinnä huvitti tuo ajatus ja kuvitellut bändin reaktiot. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä outoa, että tieto tulee näin myöhään, mutta uskon syynä olevan just toi, että levyn julkaisuajankohta on vahvistunut vasta nyt. Silti ihmettelen, miten on pystytty järjestämään kiertue niin, että sen keikkojen tarkka ajankohta vahvistuu näin myöhään, mutta ehkä Balkanilla on helpompaa. Suomessa tuskin onnistuisi siirrellä keikkoja kuukautta tai paria ennen kun suosituimmat keikkapaikat on jo varattu
Joo, varmaankin just noin, että alkupään keikat on yritetty siirtää sinne loppuun. Kyllä esim tuolla Ljubljanassakin näyttäisi nuo suosituimmat keikapaikat aika hyvin varattuna olevan. Ainakin viikonloppuisin, mutta voihan ne keikat tehdä myös arkisin, jolloin varmaan paremmin on tilaa.
Jos ne on jotain pieniä keikkapaikkoja, niin melko suotavaa olisi ettei niitä kansoita suomalainen karja. 😏 Kyllä te maltatte odottaa ne tänne.
Vierailija kirjoitti:
Nyt 112! Jotain elonmerkkiä Kärpystä pliis!
Mun veikkaus on, että tiistaina tulee seuraava tiiseri biisistä vasta. Ikävä :(
Jod tuo oli K jonkun uuden biisin tiisausta, mitä eilen saatiin koskakohan se kappale on ulos tulossa?
Vierailija kirjoitti:
Jod tuo oli K jonkun uuden biisin tiisausta, mitä eilen saatiin koskakohan se kappale on ulos tulossa?
Varmaan joko 4.10 (just ennen eurokiertuetta) tai 11.10 (eurokiertueen aikana kuten HHH)
Vierailija kirjoitti:
Kärppä ei pitkästi tiisaile. Pahoin pelkään, että tulee Joksujen kanssa yhtä aikaa, pun intended.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joko 4.10 (just ennen eurokiertuetta) tai 11.10 (eurokiertueen aikana kuten HHH)
En kyllä usko, että nyt jo tiisattaisiin jos tulee vasta 11.10.
Luulisi, että.1-2 viikkoa olisi tuo promoaika ennen julkaisua. Olisi kyllä aika jännä jos taas julkaistaisiin samanaikaisesti Joksujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen kans jompi kumpi näistä ja ensiesitys Berliinissä. HHH tuli kesken kiertueen, et jännitysmomentti ekalle live-esitykselle oli järjetön, mutta toivoisin toki tota 4.10.
En vetäisi ton alle puolen minuutin pätkän perusteella vielä tuollaista johtopäätöstä. Mä tykkäsin tosta alusta kun alkaa rauhallisesti ja B:n ääni kuulostaa tosi hyvältä ja pehmeältä. Ja jos Bluzassa on mukana 20 eri soitinta niin kuin on sanottu, niin varmaan biisi kasvaa kun päästään kunnolla kertsiin ja varsinkin siihen loppuun. Odotan innolla perjantaita.