Tsempatkaa mua olemaan juomatta tänään
Kommentit (37)
ÄLÄ JUO! Se on myrkyllistä juomaa. Juo vaikka litra pari vettä alkoholin asemesta.
ruuukoilkaatte etten runkkaisi koko loppuvuonna enää ja pääsisin viimein aseksualisoitumaan, runkkauskin on huume nääs
Mieti, millaista on huomenna herätä ilman krapulaa! Voi heti aamulla alkaa touhailla kivoja juttuja ilman, että vapisuttaa, hikoiluttaa ja oksettaa.
Lataa I am sober sovellus ja lue ihmisten kirjoituksia yhteisössä. Mulla kans näin perjantaina hieman vaikeaa olla juomatta, mutta taidan haistattaa peet viinapirulle. Kovasti voimia! 8)
Vierailija kirjoitti:
ÄLÄ JUO! Se on myrkyllistä juomaa. Juo vaikka litra pari vettä alkoholin asemesta.
Juomista se vedenkin juonti on.
Lähde kahvilassa käymään, jos asut kaupungissa, jossa on kahviloita auki klo 20. Hyvin ehdit. Nyt otat tavaksi käydä kahvilla AINA, kun tekee kaljaa tai kaljakuppilaan mieli eli kaikkina niinä päivinä ja alkuun vaikka joka päivä. Opetat aivot siihen, että voit nauttia jotain alkoholitonta, jos tekee mieli alkoholia.
Juo vaan ja kunnolla..älä turhaan kipristele...riittävästi pohjia ja liikenteeseen.
Ihaile itseäsi, olen niin hyvä tyyppi selvin päin.
tiedät jo miltä kylmä huurteinen maistuisi kielellä
Vierailija kirjoitti:
Juo vaan ja kunnolla..älä turhaan kipristele...riittävästi pohjia ja liikenteeseen.
Miksi pitää juoda alkoholia, kun voi nauttia muutakin. Mulla oli joskus tapana, että jos teki baariin kaljalle mieli, kävelin ensin kahvilaan ja ajattelin, että juon kahvit ensin. No kun siellä kahvilassa nautin hyvät leivoskahvit, mieli muuttui siinä samalla eikä tarvinnut sinne baariin päästä. Tuota kun toistin tarpeeksi kauan, unohtui ne baarit ja tuli mentyä kahville sen baarin sijaan jatkossa.
Otetaanpas 🍺
Kylmää, kuplivaa, maltaista!
Nam!
🍻🍔🍟
Juo vaan. Juominen on mukavaa ajankulua.
Juo jotakin muuta, syö hyvää ruokaa. Tai sitten teet vaan erilaisia asioita. Lähde käymään lenkillä tai kirjastossa, salilla tms? Lue joku kirja oppiaksesi jotakin, piirrä tai katso hyvä elokuva. Pelaa pelejä. Soita jollekin ystävälle, jonka tiedät olevan raitis.
Jos juot säännöllisesti, todennäköisyys saada syöpä ja kuolla ennenaiakisesti kasvaa suuresti.
Up