Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Mua vaan naurattaa kun näillä ei shippareilla on niin hätä tuosta Sloveniaan menosta. Mulla ei mitään hätää vaikkei menisikään. Ne on kuitenkin ihmisiä joilla oma elämä ja shipparina sen tajuan. Menee sitten kun menee.
Huvittavaa on vain sinun tulkintasi hädästä. Jos itse olet noin lattea, ettet jaksa sitä enää innolla odottaa, niin osa meistä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: uskotko klipin perusteella tykkääväsi lopulta enemmän Bluzan live- vai studioversiosta?
ylänuoli: live
alanuoli: studio
Laitoin ylänuolen, mutta kysely on ainakin omalta kannaltani epäreilu, koska mulla on niin emotionaalinen suhde siihen Kultsan Bluzaan 🥹. Studio versio saattaa olla loppujen lopuksi tosi hyvä, mutta eihän se koskaan tule olemaan mun mielestä parempi.
Musta se on epäreilu siksi, että molemmat voi olla ihania omalla tavallaan. Eihän muidenkaan bändien biiseistä vertailla aina, että kumpi versio on parempi. Esim. lempibiisi on lempibiisi levyllä ja on upeaa kuulla se livenä. Kumpi vaan vastaus antaa vaikutelman siitä että biisi ei toimi joko levyllä tai livenä. Toki noinkin voi joskus olla että toinen ei toimi, mutta ei automaattisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: uskotko klipin perusteella tykkääväsi lopulta enemmän Bluzan live- vai studioversiosta?
Laitoin ylänuolen, mutta kysely on ainakin omalta kannaltani epäreilu, koska mulla on niin emotionaalinen suhde siihen Kultsan Bluzaan 🥹. Studio versio saattaa olla loppujen lopuksi tosi hyvä, mutta eihän se koskaan tule olemaan mun mielestä parempi.
Musta se on epäreilu siksi, että molemmat voi olla ihania omalla tavallaan. Eihän muidenkaan bändien biiseistä vertailla aina, että kumpi versio on parempi. Esim. lempibiisi on lempibiisi levyllä ja on upeaa kuulla se livenä. Kumpi vaan vastaus antaa vaikutelman siitä että biisi ei toimi joko levyllä tai livenä. Toki noinkin voi joskus olla että toinen ei toimi, mutta ei automaattisesti.
Lainaus tuli tuossa jotenkin hassusti. Eka kappale on jonkun toisen kirjoittama ja toinen kappale minun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset konnotaatiot ovat ihan sinun kuvitelmiasi. :) Jos toinen on mielestäsi 9.5/10 ja toinen 9/10, niin toinen on silti mielestäsi himpun parempi, eikä se tarkoita, että se toinen niistä ei mielestäsi toimisi. Itsellä joidenkin muiden bändien joistain biiseistä liveversio on ehdoton suosikkini, vaikka useimpia kuuntelen mieluiten albumilta. Ihan perus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokerit hämmästyneitä kun niin paljon faneja oli mennyt Mihan konserttiin. Itsekin ihmettelen. En kyllä mitenkään saa tuostakaan tekstistä Janin kynästä tulevaa, kuulosti aivan Bojanilta.
Mun mielestä se oli Bojan, koska siinä luki "The second song we played was of course NGVOT." Ja eihän siellä ollut muita Joksuja kuin Kris ja Bojan.
Viimeksi sanoivat Q&A:ssa, että kirjeen kirjoittaa aina sama henkilö. Mun mielestä se vois olla Bojan.
Sanoivat että kaikki kirjeet on kirjoittanut aina yksi henkilö. Se voi tarkoittaa myös sitä, että eivät kirjoita niitä yhdessä, mutta henkilö voi vaihdella.
Vastasivat: "All were written by one person". Tarkoittaa kylläkin, että yksi henkilö on kirjoittanut ne kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokerit hämmästyneitä kun niin paljon faneja oli mennyt Mihan konserttiin. Itsekin ihmettelen. En kyllä mitenkään saa tuostakaan tekstistä Janin kynästä tulevaa, kuulosti aivan Bojanilta.
Mun mielestä se oli Bojan, koska siinä luki "The second song we played was of course NGVOT." Ja eihän siellä ollut muita Joksuja kuin Kris ja Bojan.
Viimeksi sanoivat Q&A:ssa, että kirjeen kirjoittaa aina sama henkilö. Mun mielestä se vois olla Bojan.
Sanoivat että kaikki kirjeet on kirjoittanut aina yksi henkilö. Se voi tarkoittaa myös sitä, että eivät kirjoita niitä yhdessä, mutta henkilö voi vaihdella.
Vastasivat: "All were written by one person". Tarko
Melko tulkinnanvaraista. Jos lukisi all written by same person, niin sitten, mut nythän toi todella tarkoittaa vaan, että kunkin kirjeen on kirjoittanut yksi ihminen. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastasivat: "All were written by one person". Tarko
Ei välttämättä.
Sieltä fanikirjasta löytyi myös yksi nautaeläin 😅
Jostain syystä ne on kuitenkin aina Joksujen biisit, joista näitä kysellään. Onko kellään tullut mieleen kysyä onko chachachan live - vai levyversio parempi? Jos ei oteta huomioon fyysistä esitystä, mikä on tietenkin mahtava, vaan ainoastaan miltä biisi kuulostaa, niin en minä ainakaan rehellisesti osaa valita. Enkä osaa useimmista Joksujen biiseistäkään. Poikkeuksena ehkä Katrina ja Plastika, jotka toimii mulle livenä vieläkin paremmin. Muut toimii molempina versioina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua vaan naurattaa kun näillä ei shippareilla on niin hätä tuosta Sloveniaan menosta. Mulla ei mitään hätää vaikkei menisikään. Ne on kuitenkin ihmisiä joilla oma elämä ja shipparina sen tajuan. Menee sitten kun menee.
Huvittavaa on vain sinun tulkintasi hädästä. Jos itse olet noin lattea, ettet jaksa sitä enää innolla odottaa, niin osa meistä ei ole.
👍 Mä ainakin jaksan odottaa et K menee Sloveniaan. Aika helpolla jotkut tuntuvat luovuttavan.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä ne on kuitenkin aina Joksujen biisit, joista näitä kysellään. Onko kellään tullut mieleen kysyä onko chachachan live - vai levyversio parempi? Jos ei oteta huomioon fyysistä esitystä, mikä on tietenkin mahtava, vaan ainoastaan miltä biisi kuulostaa, niin en minä ainakaan rehellisesti osaa valita. Enkä osaa useimmista Joksujen biiseistäkään. Poikkeuksena ehkä Katrina ja Plastika, jotka toimii mulle livenä vieläkin paremmin. Muut toimii molempina versioina.
Minulla on useimmista Joksujen biiseistä selkeä suosikki, live- vai studioversio, enkä kuuntele sitä toista välttämättä koskaan (paitsi tietysti keikalla, jos suosikkini on levyversio). :) Kärtsällä on pari biisiä, joista tykkään lähinnä liveversioina, kuten Yhtä vailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👍 Mä ainakin jaksan odottaa et K menee Sloveniaan. Aika helpolla jotkut tuntuvat luovuttavan.
Ihana odottaa, ei tee heikkookaan eikä tarvii edes 🤡 ne säästyy kunnon mayhemeihin.
Bojanin seksihepenet NT:lla. Ei pääse KK samalle tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Joku linkkasi juuri Puutarhalle uuden ilmaiseksi ladattavan Bojere-fanikirjan, jossa on mm. paljon ficcejä ja fanitaidetta. https://www.tumblr.com/bojere-fanbook/762336628784136192/hello-everyone…
Tämä fandom on aivan uskomaton 😲! Jos johonkin tällaiseen kerran elämässään piti tippua, niin kiitos siitä, että se juurikin oli tämä K&B 🙏😍. Täynnä lahjakkaita ihmisiä ja pääosin ihania faneja. En voi vieläkään uskoa, että olen ollut täällä jo reippaasti yli vuoden ja edelleen tiedossa on vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana odottaa, ei tee heikkookaan eikä tarvii edes 🤡 ne säästyy kunnon mayhemeihin.
Minä odotan mielenkiinnolla myös mitä ne colder monthsin suunnitelmat ovat, tapahtui sitten missä maassa tahansa! :D
Vierailija kirjoitti:
Kirri voisi seuraavaksi järkätä Boitsulle kostopitsin, joka olisi oikeaa pitsiä, vaikkapa sitä Idrijan-pitsiä. :) Mielellään ilman niitä hiton purjerenkaita. Sellainen nuoltavan näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on useimmista Joksujen biiseistä selkeä suosikki, live- vai studioversio, enkä kuuntele sitä toista välttämättä koskaan (paitsi tietysti keikalla, jos suosikkini on levyversio). :) Kärtsällä on pari biisiä, joista tykkään lähinnä liveversioina, kuten Yhtä vailla.
Näitä voi tottakai jokaisella olla ja niitä voi tuoda esille. Mutta gallup asiasta siinä vaiheessa, kun biisiä ei ole edes julkaistu vielä kokonaan, on mielestäni asetelmana epäreilu. Jos esim. kaikki vastaavat liveversion, kun levyversio on vielä tuntematon, tulee jo etukäteen vaikutelma että tuleva levyversio on nyt sitten huonompi. Ei nää mitään vakavia asioita ole, mun puolesta keskustelua voi tottakai jatkaa, mutta ilmaisin nyt minäkin mielipiteeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirri voisi seuraavaksi järkätä Boitsulle kostopitsin, joka olisi oikeaa pitsiä, vaikkapa sitä Idrijan-pitsiä. :) Mielellään ilman niitä hiton purjerenkaita. Sellainen nuoltavan näköinen.
Tää olis kyllä hieno, paita Idrijanpitsistä. Kannatan!
Vuosi sitten ollut tapahtumia 😁
https://x.com/leopardom_/status/1837772619447177491?t=U3EzPQGIwSlUnmThW…