Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
10341/31974 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa mun sanonen, ettå Häärijä pyrkii UMK:hon

Onko tietoa osaako hän laulaa? Tanssiminen ja esiintyminen sujuu, se on nähty. En silti usko, että hän sinne olisi pyrkimässä.

Vierailija
10342/31974 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se pipolätkä + etelänmatkakaan mitään muuta reissua estäisi, nyt kun ei (oletettavasti) tarvitse miettiä UMK-harkkojakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10343/31974 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaan naurattaa kun näillä ei shippareilla on niin hätä tuosta Sloveniaan menosta. Mulla ei mitään hätää vaikkei menisikään. Ne on kuitenkin ihmisiä joilla oma elämä ja shipparina sen tajuan. Menee sitten kun menee. 

Vierailija
10344/31974 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jerpan loppuvuoden keikkakalenteria katsoessa ja Jokereiden albumi marraskuussa ja kiertue, niin kyllähän toi alkaa sellaiselta näyttää että pidempi yhteinen loma vois olla vuoden alussa.

Kärpällä aika tiukka lopouvuosi, kun tuli nämä ylimääräiset ulkomaankeikat. Keväästä tosiaan ei tiedetä muuta kuin ne pari keikkaa. Mutta eiköhän lähde taas heti Thaikkuihin, kun keikkatauko alkaa. Ja sit tammikuussa on taas Rukan pipolätkä.

Tämä on jotenkin niin surkuhupaisaa, kun edelleen yritetään keksiä selityksiä sille, ettei Slovenian matkaa tule. Kyllä tämä siltä alkaa näyttää, että sen matkan aika meni jo. 

Mä en yritä enkä ylipäätään käsitä, mitä lisäarvoa reissu juuri Sloveniaan tekisi. Tottakai fanina olisi kivaa, jos sieltä tulisi jotain juttua ja pojat tapaisivat, mutta minulle on aivan samantekevää, vaikka tapaisivat Serbiassa, Italiassa tai Saksassa. Pääasia, että tapaavat. Aina kun täällä on valitettu sitä, ettei K matkusta Sloveniaan, olen miettinyt, miksi se olisi niin tärkeää kenellekään meistä. Oletusarvo kun taitaa monella olla, että se olisi valtavan tärkeää B:lle, mutta itse uskon, että se maa tässä ei ole tärkeä ja että B tajuaa, miten pienet musiikkipiirit siellä on ja miten vähän se merkitsee ylipäätään slovenialaisille lukuunottamatta niitä juorulehtiä. Suomessa taas jotkut hymyt ja alibit eivät ole sanallakaan maininneet Joksuista ja Seiskakin on tainnut uutisoida vain Nt:ltä ja silloinkin K:n oman instan perusteella.

Joksut on jokaisella vierailullaan hyötyneet Suomessa olosta, eivät he täällä ole viettäneet kertaakaan lomaansa tai vapaa-aikaansa - jopa B:n ensimmäinen vierailu ilman omaa keikkaa kesäkuussa 2023 meni Euroviisu-nosteessa ja Suomen keikathan julkaistiin siitä viikon päästä eli kyllä ne tiedossa tuossa vaiheessa jo oli ja B:n vierailu sai keikat myymään loppuun. Ei myynyt sitten enää joulukuussa kun ei ollut taustalla viikkoa aikaisempaa vierailua täällä eikä Euroviisu-nostettakaan samassa määrin. K ei tällaista hyötyä Sloveniasta saisi eikä Slovenia ole niitä maita, joissa K:n kaltaisella artistilla olisi suurempaa fanikuntaa. 

En keksi mitään surkuhupaisia selityksiä vaan totean, että hyöty mennä Sloveniaan olisi erittäin vähäinen ja lähinnä vain henkilökohtaista, mitä ei edes Joksut ole tehneet Suomessa. Lisäksi B olisi voinut uhrata omaa aikaansa siihen, että olisi mennyt K: ta tapaamaan Serbiaan mutta ei mennyt. Ei sopinut hänen aikatauluihinsa eikä ollut tarvetta siirtää, lykätä tai järjestellä niitä uusiksi - ehkä siitä olisi tullut yli 20 000 euron tappiot, kuka tietää? Moni taas oli ja taitaa olla vieläkin sitä mieltä, että Rautalammin keikka olisi pitänyt kaverin vierailun takia perua mutta kummasti jokin levynteko tai keikkatreenit eivät Joksuilla ole riittävä syy perumiseen ja on ihan ymmärrettävää, ettei B jaksanut tehdä viiden tunnin reissua, kun juuri sellaisen oli tehnyt viikkoa paria aiemmin. 

Päätelmänä tästä voi kai todeta, että keikat, treenit ja levynteko ovat selvästi prioriteetteina ykkösinä niin Joksuilla kuin K:llakin, ja hyvä niin. Kaverisuhteissa on se hyvä puoli, että kaverit pysyvät, vaikka käsikynkkää ei joka paikassa oltaisikaan. 

Vierailija
10345/31974 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: uskotko klipin perusteella tykkääväsi lopulta enemmän Bluzan live- vai studioversiosta?

ylänuoli: live

alanuoli: studio

Laitoin ylänuolen, mutta kysely on ainakin omalta kannaltani epäreilu, koska mulla on niin emotionaalinen suhde siihen Kultsan Bluzaan 🥹. Studio versio saattaa olla loppujen lopuksi tosi hyvä, mutta eihän se koskaan tule olemaan mun mielestä parempi.

Vierailija
10346/31974 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku linkkasi juuri Puutarhalle uuden ilmaiseksi ladattavan Bojere-fanikirjan, jossa on mm. paljon ficcejä ja fanitaidetta. https://www.tumblr.com/bojere-fanbook/762336628784136192/hello-everyone…

Vierailija
10347/31974 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jerpan loppuvuoden keikkakalenteria katsoessa ja Jokereiden albumi marraskuussa ja kiertue, niin kyllähän toi alkaa sellaiselta näyttää että pidempi yhteinen loma vois olla vuoden alussa.

Kärpällä aika tiukka lopouvuosi, kun tuli nämä ylimääräiset ulkomaankeikat. Keväästä tosiaan ei tiedetä muuta kuin ne pari keikkaa. Mutta eiköhän lähde taas heti Thaikkuihin, kun keikkatauko alkaa. Ja sit tammikuussa on taas Rukan pipolätkä.

Tämä on jotenkin niin surkuhupaisaa, kun edelleen yritetään keksiä selityksiä sille, ettei Slovenian matkaa tule. Kyllä tämä siltä alkaa näyttää, että sen matkan aika meni jo. 

Voihan se nytkin olla, että ovat yrittäneet järjestää sopivaa ajankohtaa, mutta ei ole aikataulut osuneet. Joksuillakin näyttää olleen koko ajan jotain menossa, nyt jos levynteko alkaa helpottaa niin Kärtsyllä alkaa eurotour. 

Vierailija
10348/31974 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku linkkasi juuri Puutarhalle uuden ilmaiseksi ladattavan Bojere-fanikirjan, jossa on mm. paljon ficcejä ja fanitaidetta. https://www.tumblr.com/bojere-fanbook/762336628784136192/hello-everyone…

Tämä on upea fanien yhteinen projekti, käykää lataamassa <3

Vierailija
10349/31974 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkeekö tiedoston omistaja jostain kuka sen on ladannut eli lataajan google-tilin tiedot?

Vierailija
10350/31974 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkeekö tiedoston omistaja jostain kuka sen on ladannut eli lataajan google-tilin tiedot?

Minä en lataa, kun vie varmaan paljon puhelimen muistia.

Vierailija
10352/31974 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en yritä enkä ylipäätään käsitä, mitä lisäarvoa reissu juuri Sloveniaan tekisi. Tottakai fanina

Luoja mitä lätinää. Miks tarvii pohtia ja analysoida toisten ihmisten elämää. 

Vierailija
10353/31974 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen saikin ladattua ilman että oli kirjautunut google-tilille. 

Vierailija
10354/31974 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojere Fanbook!

https://www.tumblr.com/bojere-fanbook/762336628784136192/hello-everyone…

Upeaa fanitaidetta ja niin monta ficciä! Joulu tuli aikaisin tänä vuonna 😍

Vierailija
10355/31974 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en yritä enkä ylipäätään käsitä, mitä lisäarvoa reissu juuri Sloveniaan tekisi. Tottakai fanina

No nyt on katkeran tuntuista tekstiä. Kerrotko vielä, miksi ihmeessä Suomi koettiin niin tärkeäksi maaksi markkinoida Joksuja ja myydä keikkoja, että Bojanin tarvitsi henkilökohtaisesti niitä tulla tänne "mainostamaan"? Yleensähän Suomea pidetään varsinaisena perähikiänä ulkomaalaisten bändien taholta ja väestöpohjakin on niin pieni, ettei suosiolla täällä oikeastaan ole paljonkaan merkitystä maailman valloitukseen.

Ilmeisesti tuo Kn kieltäytyminen siitä Israelin keikasta on mennyt myös tunteisiin, mutta mä olen varma siitä, että K piti uhrausta jokaisen euron arvoisena. Mä uskon, että K varmasti sinne Sloveniaan ennemmin tai myöhemmin menee. Se yleensä pitää sen, minkä tulee sanoneeksi ja niin todennäköisesti nytkin.

Vierailija
10356/31974 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojere Fanbook!

Aivan loistava!

Vierailija
10357/31974 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en yritä enkä ylipäätään käsitä, mitä lisäa

Katkeraa ja erityisesti lapsellista selvästi varttuneemman henkilön ajatuksenjuoksuksi. 

Vierailija
10358/31974 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojere Fanbook!

Siis wau 😍!!! Todellakin hieno tapa juhlistaa NT Tampere päivää 🥰

Vierailija
10359/31974 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin kaikki on kaikonnut? Jotenkin se kun K&B nimen alla ollut ketju lähti niin tuntuu kuin puoletkaan ei enää olisi löytänyt tietänsä tähän Joksujen alla toimivaan shippi-fiilistelyyn.

Höpö, höpö. Jos noin 70 kävijää ei riitä, niin mikä susta olis tarpeeksi? Eipä ole kauaakaan kuin joku viesti sai suurinpiirtein tuon verran tykkäyksiä.

No ei ole todellakaan sen hääviikonlopun jälkeen saanut. 

Vierailija
10360/31974 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokerit hämmästyneitä kun niin paljon faneja oli mennyt Mihan konserttiin. Itsekin ihmettelen. En kyllä mitenkään saa tuostakaan tekstistä Janin kynästä tulevaa, kuulosti aivan Bojanilta. 

Mun mielestä se oli Bojan, koska siinä luki "The second song we played was of course NGVOT." Ja eihän siellä ollut muita Joksuja kuin Kris ja Bojan.

Viimeksi sanoivat Q&A:ssa, että kirjeen kirjoittaa aina sama henkilö. Mun mielestä se vois olla Bojan. 

Ketju on lukittu.