Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henri Aaltosen stoorissa Härtsä ja pahvi-Kärtsä! Ovat mökillä.
Kuka on Henri Aaltonen
Kärpyn hyvä ystävä. Ollut myös merchiä myymässä joskus.
Jota seuraa myös eräs B.
Siis mitä häh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, olin jotenkin unohtanut, miten silkkaa OF kamaa tää Frankin elvytys olikaan 😅.
https://www.tumblr.com/submariini/719749982019862528/submariini-paidato…
Aivttu! Tää oli niin hyvä! Mä toisaalta ihmettelen et Bojan on suostunut tohon 🤭 Melko suoraa toimintaa.
Tietenkin suostui. Toihan oli vastaläkettä "ne varmaan panee keskenään" ilkeään tyyliin huutelijoille.
Vierailija kirjoitti:
Fanartin suhteen muistuttaisin, että tämä on Bojere-ketju.
Ei kai tuossa mitään shippiä ollut edes? Perus ystävyyttä, joka sattui olemaan Tampereen keikalta ellet satu muistamaan. Ei kaikki kosketukset yms ole shippausta
- eri
Eikös Jokerit, Härtsä+Krew ja Crew ole sallittujen aiheiden listalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla yhä pellemeikit.
Niin mullakin!
Mahtavaa! 🤡🤡🤡 Joo. Kyllä lähtee nyt taas uuteen nousuun tää homma!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tuossa mitään shippiä ollut edes? Perus ystävyyttä, joka sattui olemaan Tampereen keikalta ellet satu muistamaan. Ei kaikki kosketukset yms ole shippausta
- eri
Se on tägätt shipillä.
Mun veikkaus: Se Kärpyn bongannut jodlaaja on Kärppy itse? Tai joku sen kaveri, crewta tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- eri
Se on tägätt shipillä.
Yhdistelmä nimi, joka ei aina tarkoita shippiä edes? Onko toi nyt niin vakavaa
"Tyttöjen kanssa mökillä". Mikä idea nyt tässä pahvi-Käärijän raahaamisessa on ympäri kyliä?
Vastatkaa nyt saatana!
Jotain on nyt meneillään. Joost postas kuvan Eurovision 2025 broadcast kanavalleen ig:ssä. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
"Tyttöjen kanssa mökillä". Mikä idea nyt tässä pahvi-Käärijän raahaamisessa on ympäri kyliä?
Vastatkaa nyt saatana!
Jos DNA maksaa tuosta extraa. Sehän on DNA.n mainoskyltti.
Vierailija kirjoitti:
Mun veikkaus: Se Kärpyn bongannut jodlaaja on Kärppy itse? Tai joku sen kaveri, crewta tms.
Mistä se oli jodlattu? Oliko ees Tampereelta? 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastatkaa nyt saatana!
DNA yhteistyö taisi olla vaan se joulukamppis ja Härtsä on saanut pahvi-Kärtsän muistoksi. Vai onko tuo alunperin se Kärpyn kappale, joka taisi airbnb-kämpässäkin olla esillä?
Vierailija kirjoitti:
Jotain on nyt meneillään. Joost postas kuvan Eurovision 2025 broadcast kanavalleen ig:ssä. Miksi?
Kostoretki.
Vierailija kirjoitti:
Otsikossa lukee kyllä Joker Out -fiilistelyketju.
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä ei oo ainakaan vielä tykännyt Joostin uudesta postauksesta vaikka se on todella söpö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastatkaa nyt saatana!
DNA yhteistyö taisi olla vaan se joulukamppis ja Härtsä on saanut pahvi-Kärtsän muistoksi. Vai onko tuo alunperin se Kärpyn kappale, joka taisi airbnb-kämpässäkin olla esillä?
Onhan se edelleen siinä OMITUISTEN OTUSTEN KERHO mainoksessa tuo kolttu päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastatkaa nyt saatana!
Missä siinä lukee DNA? *tut on mikään mainosjuttu.
Vierailija kirjoitti:
Kärppä ei voi postata mitään kun ei halua suututtaa fanien mieliä olemalla täysin väärässä paikassa mitä kaikki kuvittelevat?
Tuolla mökillä tapahtuu jotain? Toivottavasti ei nyt ole mitkä Jeren polttarit?
Henri ja Härtsä veneili ja vietti aikaa kesälläkin ainakin pariin otteeseen ilman Kärtsää.
Niin mullakin!