Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Se oli muuten joku erikoisjakso mitä kuvasivat Elämäni biisi -ohjelmaan eilen. https://www.instagram.com/p/C__cDxwN4ts/
Ei Kärppää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se
Ihan varmasti on tosiaan Slovenian reissu sovittu, kun ovat itse niin sanoneet. Alunperinhän ajateltiin, etteivät varmaan syyskuussa ehdi nähdä, koska JO:lla on edelleen albuminteko kesken ja sen kanssa alkaa olla tosi kiire. Ja kuten nähty, nyt on ollut myös kuvauksia, Krisin isän konsertin treenejä, todennäköisesti Bluzan videon kuvaukset jne. Eli vaikka K on lomalla, niin B ei oo. Se B:n soon on oikeastaan ainoa asia, jonka takia itse ajattelin, että tapaaminen saattaisi olla nyt. Mutta ihan varmasti ovat sopineet tapaamisen sellaiselle ajankohdalle, joka heille itse parhaiten sopii, ja jolloin ehtivät oikeasti viettää aikaa yhdessä.
Eivät ole sanoneet sopineensa. Heillä on suunnitelmia kylmemmille kuukausille, ihan hyvin voi olla vaikka Bojan tulossa Pipolätkään. Bojanin see you soon oli outo, mutta "Someone is coming to Slovenia" ei ole vielä sovitun reissun vahvistus millään lailla. Eikä tarkoita sitä, että "Colder months plans" olisivat Sloveniassa. Toki toivon, että näkevät pian ja Sloveniassa, mutta tietoa siitä ei ole meille annettu.
Oon samaa mieltä siitä, että ei sanottu, että just toi Sloveniaan meno olis kylmempinä kuukausina, koska haastattelusta oli leikattu pois Petran mahdollisesti välissä sanomat kommentit/kysymykset. Mutta someone is coming to Slovenia ei ollut mikään ehkä tulee josku tms., vaan sanottu ihan selvästi, että on tulossa. En tajua miksi noin selkeää lausetta voi joku muuksi tulkita. Ei sanottu someone might come to Slovenia tai Maybe someone is coming to Slovenia tms.
Vierailija kirjoitti:
Se oli muuten joku erikoisjakso mitä kuvasivat Elämäni biisi -ohjelmaan eilen. https://www.instagram.com/p/C__cDxwN4ts/
Ei Kärppää.
No ei kai studioyleisö saa paljastaa vieraita etukäteen, kuvissa on vakioesiintyjät. Mutta eikös se K oltu nähty tänään eli ei mätsää muutenkaan tuon kanssa.
Ellei jodlaaja anna lisätietoja niin oletan että uutisankka tai trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Kärppää.No ei kai studioyleisö saa paljastaa vieraita etukäteen, kuvissa on vakioesiintyjät. Mutta eikös se K oltu nähty tänään eli ei mätsää muutenkaan tuon kanssa.
Itseasiassa kyseisen jakson vieraat on tiedossa. Mut ei oo tosiaan Kärtsää.
https://tapahtumat.tampere.fi/fi-FI/page/66cd59a6fafad1b3a6e43513/el-m-…
Härtsän tiktok 2023 liittyvää. Kärtsän taas 2024. Tarkoittaakohan toi mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun kirjoittajien keski-ikä on ehkä 13. Sen takia ne fanittaa tuolla innolla. Jos vain äidit tietäisi, että muutama tyttö kirjoittanut parissa viikossa yli 8000 viestiä, missä joku voisi joskus ehkä olla, niin äidit suitsisi ruutuaikaa netissä ja komentaisivat ulos leikkimään.
Ilman sua se olis ehkä vain 9v.
Niinpä! Nostan aika paljon keski-ikää. No, piti tulla lukemaan, miksi tämä ketju paisuu, mitä täällä keskustellaan. Ja teillä ei todellakaan ole elämää. Elätte sitä jonkun muutaman henkilön someprofiilien kautta. Luuletteko, että se mitä sinne someen postataan on totuus? Se on vain kulissi ja lavastus. Kun kasvatte vanhemmaksi, niin alattte ymmärtämään tätä maailmaa paremmin. Suosittelisin, että jokainen hommaisi vaikka kavereita itselleen.
Minun päivä: heräsin 6.15, join kahvit, tsekkasin instan, facen ja ketjusta mitä en illalla enää jaksanut. Olin töissä 7.30 - 16.15. Kaupan kautta kotiin. Söin, ruokin koiran ja lähdettiin sen kanssa metsään, oltiin hämärän rajoille asti. Hain sovitusti pojan tyttöystävän meille. Höpöttelin hetken nuorten kanssa. Nyt odotan saunan lämpiämistä ja roikun täällä.
Viikonloppuna näin ystävää ja tein pihahommia.
Tuo on melko normaalia päivien kulkua. Elämää. Täällä on kiva roikkua myös, hullutella, mayhemoida, deluluilla. Mut en nyt sanoisi, että homma jotenkin hallitsisi mun elämää. Tuskin suurimman osan meidän muidenkaan.
Voit jättää huolitrollaamisen pois kokonaan.
Mitähän sinne pyllyyn vielä sujahtaa of edetessä, nyt mennyt jo porkkana ja pingispallo. 🥕🏓
Minun päivä: heräsin 6.15, join kahvit, tsekkasin instan, facen ja ketjusta mitä en illalla enää jaksanut. Olin töissä 7.30 - 16.15. Kaupan kautta kotiin. Söin, ruokin koiran ja lähdettiin sen kanssa metsään, oltiin hämärän rajoille asti. Hain sovitusti pojan tyttöystävän meille. Höpöttelin hetken nuorten kanssa. Nyt odotan saunan lämpiämistä ja roikun täällä.
Tuo on melko normaalia päivien kulkua. Elämää. Täällä on kiva roikkua myös, hullutella, mayhemoida, deluluilla. Mut en nyt sanoisi, että homma jotenkin hallitsisi mun elämää. Tuskin suurimman osan meidän muidenkaan.
Melkein samanlainen päivänkulku täälläkin lapset ja niiden puolisot poislukien. Ja viikonloppunakin tein paljon kaikkea palstailuun liittymätöntä, mutta kun pystyy niin täällä on kiva viettää välillä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Taisi sittenkin olla tsjeääh. Eikä this year.
Ja arvaa mitä? Maailma on edelleen paikoillaan 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi sittenkin olla tsjeääh. Eikä this year.
Ja arvaa mitä? Maailma on edelleen paikoillaan 😊
No hyvä, että on.
Miksi kukaan ei ole muuten ehdottanut, että Sloveniassa olisi oltu sunnuntai-illasta tähän aamuun (jos se Tampereen havainto ei olut ankka). :P Toki kivempi, jos on jokin pidempi visiitti, mutta ei kai tuo nykytiedon valossa mahdotonta olisi.
Vierailija kirjoitti:
112! 112!
Infoa pliis!
Kyllä nyt jotain olis kiva saada.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ei ole muuten ehdottanut, että Sloveniassa olisi oltu sunnuntai-illasta tähän aamuun (jos se Tampereen havainto ei olut ankka). :P Toki kivempi, jos on jokin pidempi visiitti, mutta ei kai tuo nykytiedon valossa mahdotonta olisi.
Koska emme ole Slovenia-pakottajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruissin instapostauksessa kysellään taas ensi vuoden esiintyjäehdotuksia. Joksut on jo nyt hyvin edustettuina, mutta mitä useampi niitä toivoo, niin ei varmasti tee pahaakaan. 💚
Harmi kun noissa toivotaan jokereita rantalavalle, se ei oikein ole toimiva paikka enää. Lavan sivusta oli täynnä vettä niin että se kavensi yleisön aluetta ja tänä vuonna sinne puhalsi ihan hirveä tuuli. Lisäksi jos sataa niin huh.
Mä en ole ronkeli, kunhan vaan Suomeen tulisivat kesälläkin 💙
No jos palstalla jotain pitää pakottaa niin mieluusti Sloveniaa.
Vierailija kirjoitti:
Melkein samanlainen päivänkulku täälläkin lapset ja niiden puolisot poislukien. Ja viikonloppunakin tein paljon kaikkea palstailuun liittymätöntä, mutta kun pystyy niin täällä on ki
Täällä aamulla herätys 7.20, aamupalan ohessa maailmantilanteen päivitys sis palstakuulumiset. Työssä 9.00-19.00, ruokatauolla ja parilla muulla tauolla vilkaisin palstan kuulumiset. Kotiin perheen luo klo 19.30 ja yhdessä illallinen, nyt sometan ja palstailen. Pitäisin aika normipäivänö.
Harmi kun noissa toivotaan jokereita rantalavalle, se ei oikein ole toimiva paikka enää. Lavan sivusta oli täynnä vettä niin että se kavensi yleisön aluetta ja tänä vuonna sinne puhalsi ihan hirveä tuuli. Lisäksi jos sataa niin huh.