Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
8701/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun veikkaus: Se Kärpyn bongannut jodlaaja on Kärppy itse? Tai joku sen kaveri, crewta tms. 

Mä veikkaan Bojania ja se on itse parhaillaan pellemeikit naamassa Tampereella seikkailemassa. Katotaan pääseekö tällä Jodeliin, kun olen tietty ihan tosissani.

Vierailija
8702/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain on tapahtumassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8703/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on mikään DNA kamppis, mutta tuo taitaa olla ainoa pahviversio K:sta. Se voi oikeasti hyvin olla, että on pakkaamassa kamojaan uutta kotia varten tai muita yhteistöitä/duuneja, joiden takia hiljaa. Härtsän jutuista on paha mennä sanomaan. Ei varmaan auta muu kuin odottaa, mistä se K mahtaa tulevaisuudessa löytyä vai löytyykö...

Vierailija
8704/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän todennäköistähän se lentokenttä-huhu on, eikö joku ottanut selfien K:n kanssa? Toisaalta hyvin erikoista et mitään muuta ei ole kuulunut tästä eikä valokuvaa tullit esille. 

Vierailija
8705/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärppä ei voi postata mitään kun ei halua suututtaa fanien mieliä olemalla täysin väärässä paikassa mitä kaikki kuvittelevat?

Tuolla mökillä tapahtuu jotain? Toivottavasti ei nyt ole mitkä Jeren polttarit? 

Henri ja Härtsä veneili ja vietti aikaa kesälläkin ainakin pariin otteeseen ilman Kärtsää.

Ajatella. Että pari kertaa veneilijät siis ilman Kärtsää. Ja tämä on aivan varmako tieto ?

Vierailija
8706/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärppä ei voi postata mitään kun ei halua suututtaa fanien mieliä olemalla täysin väärässä paikassa mitä kaikki kuvittelevat?

Henri ja Härtsä veneili ja vietti aikaa kesälläkin ainakin pariin otteeseen ilman Kärtsää.

Juujuu mut mitä se helvetin pahvi-Käärijä siellä mukana tekee? 

Vierailija
8707/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee mieleen J Karjalaisen Missä on se Väinö biisi, mutta vain Missä on se Käärijä?

Vierailija
8708/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun veikkaus: Se Kärpyn bongannut jodlaaja on Kärppy itse? Tai joku sen kaveri, crewta tms. 

Mistä se oli jodlattu? Oliko ees Tampereelta? 😀

Helsingistä. Ja se jodlaaja ei vieläkään ole sanonutmitään, ei edes, oliko oma havainto vai kaverin. Vaikuttaa vähän epäilyttävältä.

Vierailija
8709/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on mikään DNA kamppis, mutta tuo taitaa olla ainoa pahviversio K:sta. Se voi oikeasti hyvin olla, että on pakkaamassa kamojaan uutta kotia varten tai muita yhteistöitä/duuneja, joiden takia hiljaa. Härtsän jutuista on paha mennä sanomaan. Ei varmaan auta muu kuin odottaa, mistä se K mahtaa tulevaisuudessa löytyä vai löytyykö...

Tää on muuten yks teoria et muuttohommat, muuttohommat... 

Vierailija
8710/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko nää ihme yksityiselämän suhdepakotukset jättää pois. Ne ei mitenkään liity Häärijän julkisiin juttuihin koskaan.

Vierailija
8711/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingistä. Ja se jodlaaja ei vieläkään ole sanonutmitään, ei edes, oliko oma havainto vai kaverin. Vaikuttaa vähän epäilyttävältä.

Helsingistä jodlattu et K nähty Tampereella? Ja sitten kuitenkin ollut eilen Ljubljanassa? 

Vierailija
8712/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingistä jodlattu et K nähty Tampereella? Ja sitten kuitenkin ollut eilen Ljubljanassa? 

Eihän me tiedetä, että K ois Ljublajanassa ollut?

Vierailija
8713/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se jodlaus on tehty jostain muualta ja käyttäjä käyttää kotipaikkakuntana Helsinkiä. Monet tekee noin kun Helsingin pk-seudun ulkopuolella jodel on todella hiljainen.

Vierailija
8714/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi käsittääkseni auki että missä lentokentällä K:lta oli kuva haettu mutta ei nyt Suomesta ilmeisesti. Toisaalta jos se olisi totta ja pyytäjä on se, joka kiertää näiden perässä on aika todennäköistä, että on tarkoituksella tiennyt menevänsä katsomaan onko K siellä jolloin varmaan Serbia tai Slovenia olisi luultavasti kuvan ottamispaikka.

Vierailija
8715/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän me tiedetä, että K ois Ljublajanassa ollut?

On yhä. t. Bojan

Vierailija
8716/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäi käsittääkseni auki että missä lentokentällä K:lta oli kuva haettu mutta ei nyt Suomesta ilmeisesti. Toisaalta jos se olisi totta ja pyytäjä on se, joka kiertää näiden perässä on aika todennäköistä, että on tarkoituksella tiennyt menevänsä katsomaan onko K siellä jolloin varmaan Serbia tai Slovenia olisi luultavasti kuvan ottamispaikka.

Jos Serbia niin tosi kuumottavaa kyllä, koska silloin hän olisi mitä ilmeisimmin mennyt maahan vain stalkkaamaan Kärtsää...

Vierailija
8717/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatella. Että pari kertaa veneilijät siis ilman Kärtsää. Ja tämä on aivan varmako tieto ?

No on se, kun postasivat yhdessä ig stooreja eikä Kärtsää ollut niissä vaan hän oli muualla. Ainakin yksi kerta taisi olla ensimmäisen kesälomajakson aikana, jolloin Härtsä oli lomalla.

Vierailija
8718/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis että tarkotuksella olisi Belgradissa tähdännyt katsomaan Sloveniaan menivien lentojen aikataulujen mukaisesti tai Sloveniassa Serbiasta tulevien mukaisesti. Onhan näitä ihmisiä aina olemassa...

Vierailija
8719/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kuva oli otettu varhain aamulla niin Slovenia se ei silloin voinut olla vaan Serbia on todennäköisin vaihtoehto. Lähti silloin sieltä, mutta määränpäätä ei tiedetä.

Vierailija
8720/31974 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä Kärppyä.

Ketju on lukittu.